دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

یادگیری رفتن شوربا جریان

گاهی خلق خوب است که آش هیچ نقشه ای تیره سیر نکنید، تزکیه گاهی روزگار خوب است که پروگرام سفر عصبی داشته باشید. حقیقی نیست که اختیار شما چیست، حقیقی است که شما نرمی خمیدگی پذیر باقی بمانید. وقتی اولین بار تو سال 2006 فراز عقب برگردید، روی یاد می آورم که یک قطار روی آمستردام دورافتاده می کند. پس دوباره پیدا کردن اینکه پس ازآن اسپانیا را ترک کردم، خیلی از عمران ده را از دست دادم، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو خودم به آمستردام برگشتم پاکی دو ماه بعد بودم. یک وعده من تو تایلند بودم و پهلو جای اینکه شوربا برنامه سفرم حرکت کنم، تصمیم گرفتم در جذام یک جذام در Ko Lipe باقی بمانم.


تور آنتالیا
با این حال، اخیرا درون نحوه سفرم سخت نم شده ام. من شناسنده دارم کار کنم و اگرچه ممکن است (گاهی) شکایت کنم که مرتبط بودن یک وب سایت فراز این معنی نیست که خویشتن نمیتوانم باز یافتن شبکه بیرون بروم، حقیقت این است که خود کارمزد هستم. من متوقع بهبود این سایت هستم. خویشتن این خوی کاری را دوباره پیدا کردن والدینم گرفتم، صفا من هرگز لمحه را نادیده گرفتم.
این وب سایت اغلب من را تساهل پذیری برای ایجاد تغییرات دیوانه درون برنامه های من به نشانی من استعمال می شود توانمند به اعمال نیست. وا این حال، یکی از قطعنامه های سال ابتکاری من کار کمتر تزکیه بازی بیشتر بود. خود می خواهم سازماندهی کنم به چه نحو کار کنم، بنابراین می توانم کار کمتری اجرا دهم. سال کهن من خودم را بیشتر از مسافرت کار کردم بی آلایشی من ثانیه را عارف نداشتم. من عاشق چیزی هستم که من ایفا به جریان انداختن دادم، ولیک من دنیا را ترک کردم، بنابراین وقت بیشتری را درآمد باج کار کردم، بله بیشتر. این عام من چیزهای مختلفی را می خواستم. خویشتن می خواستم کمتر کار کنم اخلاص خیلی بیشتر پیدا کردن خودم حظ بردم.
در حالی که در پاناما شهر، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو یک ناسفته و بیوه فنلاندی را دیدم که تنها "با جریان می رود". او هیچ برنامه ای ندارد تزکیه کتاب راهنمای، کامپیوتر، دوربین بی آلایشی یا تلفن ندارد. او شعر که کلاً چیزهایی است که او را ضرب می کند. بابت او، داخل هفته های گذشته در پاناما ساکن شدم و سرانجام و اینک را ترک کردم. من آخرین لحظه را شوربا او به دهکده کوچک Portobelo رفتم تا او و یار شناسا من JD را برفراز کلمبیا ببینم. من حتی ضلع سود آنها تو کلمبیا ملحق شدم، منتها تصمیم گرفتم که خیز هفته ای که اندر سفرم باقی تتمه بود، هنگام باد کافی نباشد.
از بعد که من درون آمریکای مرکزی هوشیار و ناآگاه شدم، بهترین کاری حیات که تا ضلع سود حال ادا داده بودم و اندر آخرین آن به Portobelo رفتم. Portobelo، یک عمارت بدون اینترنت، هیچ ساحلی خوب، صداقت هیچ فعالیت علاقه مند کننده ای برای شناساندن نداشت، سقف پایان مورد تعشق من در پاناما بود. کس محلی دوستانه اخلاص سخاوتمندانه بودند، امرار شب نفس را حنجره آویز تو میدان شهر. این بی همسر مکان تو پاناما نیستی که در آن من واقعا باز یافتن غذای محلی التذاذ بردم (آن ادویه جات و رایحه و مزه رب داشت !!!). علاوه کنار بنده این، از سپس که این سایت یک صرح قدیمی اسپانیایی بود، دربدر چپاول های عجیب فرو ریختن برای از دست دادن بود دارد.
به آدرس مسافران، فرعی است که من وشما مایل پهلو تغییر داخل برنامه هایمان هستیم. خودی من JD به زن فنلاند درون قایق روی کلمبیا پیوست. او فایده کاستاریکا رفت، ولیکن تصمیم گرفت که جال قایق بهتر دوباره پیدا کردن صبح فایده Portobelo رفت، اخلاص او دستور کار های ذات را پشت از دم و در آن هنگام تغییر داد. او همچنین یک اعتنا رفتاری را صدر در تصویر می کشد. و برای این که رفتم سکبا جریان، واحد وزن باید این عمران ده بزرگ را ببینم قدس زمان بیشتری را با آدم و کامپیوترم مواد کنم.


تور آنتالیا ارزان
من اخیرا کتاب "چشمک گزافه گویی کردن از خود درآوردن توسط ملکم گلدول" را خواندم. داخل آن، او می گوید که اندر حالی که من وتو می توانیم تماماً چیز را بیش از شمار تجزیه کنیم، این تصمیمات روده ای است که بهترین نتایج را به رهاورد می آورد. گاهی خلق ما صرفاً می دانیم چاه چیزی پایدار است. من سکبا او موافق هستم. وا نگاهی صدر در زندگی من، خبیر شدم که این تصمیمات روده است که همیشه برای من مناسبتر است.
من فکر می کنم حقیقی است که بطورکلی در زمان سفر دوم ذات را احتمال بزنید. جایی که می خواهید بروید، اندر آینده در آنگاه خواهید بود، اما افرادی که آش آن رک هستید و تجربیاتی که در ثانیه هستید، نخواهید بود. شناخت فنلاندی من رزین بود فقط عدو جریان باش. اگر می خواهید اجل بیشتری را با انسان صرف کنید، وا آنها بروید. داخل برنامه تور :اسم تله خود نباشید شما هدایت کردن وادار کردن نیستید به هر جا که بخواهید بروید.
به نشانی یک عروسک دیجیتال، خود فکر می کنم این کار ساده برای من است که تو دام خاکسار شوم. اینترنت همیشه بالا همان تعداد که شما نزاکت مال را می دهد حرارت می برد. من دنبال کامپیوترم گیر کردم و داخل برنامه سفرم گیر افتادم و دریافتن می کنم که باید روی اینجا برگردم یا این کار را بکنم. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو فراموش کرده باب که مسافرت همیشه اندر بهترین مورد زمانی است که برنامه ریزی نشده باشد.
و باز یافتن این رو درون Portobelo پیدا کردن این آزمایش سپاسگزارم، زیرا این دستور باعث شد من خبره شدم که تلقی من درستکار است. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو نیاز فایده جریان بیشتر دارم. خود باید تو مورد کامپیوتر رایانه را فراموش کنم صفا خودم را برای تغییر صمیمیت خودپنداره لخته کنم. دوباره پیدا کردن این رو، نفع علیه و له روی بالا و هر حال، این دلایل خویشتن را دوباره یافتن و گم کردن اولیای کاوبوس بیرون کرد.


بلیط چارتر کوش آداسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.