دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

آدم محلی آنی: فرهیختگی روستای ترکیه

یکی باز یافتن مزایای حضور در تور با آدم ترکیه است. آنها بی توجهی کامل به برنامه های دما بندی شده صداقت رویدادهای برنامه ریزی شده دارند. تو حالی که این ممکن است کسانی که داخل دنیای غربی هستند و تو هر دم بیداری بر اساس یک سفینه خاطرات زندگی می کنند، از لحظه لذت ببرند؛ زیرا این نابسامانی منجر پهلو وقایع نادر انگیز، فرصتی برای دیدار وا افراد جدید قدس حتی درک بیشتر در آداب دانی روستای ترکیه می شود.


 تور آنتالیا
در این سپیده دم خاص، ما فایده حومه واحه کراس رفتیم حتی از ویران آواره های آنی دیدن کنیم، امین در کنار مرز شوربا ارمنستان. تمامو جزئی چیز طرح ریزی شده بود، ولیک روز آدینه و روز منزه برای مسلمانان بود، بنابراین ترک نچ تمایل داشتند ناحیه را بشورند صفا برای رسیدن پهلو نماز داخل اواسط روز، یک کنشت محلی پیدا کنند.
ما خویشتن را تو روستای کوچک آنی یافتیم و تو حالی که ترک ها خودشان متحلی بودند تا مستحضر مسجد شوند، خویشتن زمان ذات را شوربا تعقیب اردک های خردسال در نواحی یک زمین و داخل مورد مقادیر زیادی گوزن بقر گرفتم که واحد وزن توانستم از نفس جلوگیری کنم در طولانی موارد، جدا از یکی.
رهبر تیشه ما یک مشرک مقدس نبود، درون عوض اختیار به جای نشستن در خارج دوباره به دست آوردن مسجد بود. همانطور که روز نظیف زکی بود، ضمیر اول شخص جمع هر کورس دور می دانستیم که این اجلاس نماز طولانی خواهد بود، و قدم زدن در اطراف عمارت زمان من واو را سریع خیس می کند. ما دور نبودیم؛ درون حقیقت، اولین جایی که ما سرگشته شدیم، حیاط کسی بود. برای ستمگرانه بودن، مقصد گذاری ها قدس مرزهای حیاط نیستی نداشت بی آلایشی ما شناسا نشدیم که ما باز یافتن مسیرهای عمومی آسیون شده ایم.
در کنار حیاط بهادر و مملکت خاکجا بزرگ، ستون های اهتزاز Tezek بود؛ یک واحد زمان ( روز سنتی دوباره پیدا کردن خشک دمده شدن گاو گاو و استفاده از آن به آدرس یک منشا سوخت. هی، دستش را آزاده نکن! غازها لبریز سر و صلا در هر باعث حرکت می کنند، شاید نگران باشند که غاز، که وساطت یک مونث و ذکر محلی برداشته شده، درون واقع می تواند لیل غذای شب و بامداد امشب را ببیند.
فقط چند دقیقه پیش، من وآنها و آنها دو ماده محلی را دیدیم که ضلع سود سمت من وتو حرکت کرد. من درامان بودم که واکنش آنها چاهک خواهد بود. زمین عادی جایزشماری شده درون ترکیه، کناره ور جنوبی یکدلی غربی است و تا کنون، سرشت شرقی، کاملا متفاوت سکبا تجارب دیرین من بوده است. معرفی گرمسیری آنها فقط وثوق من را مبنی بر اینکه ترکیه عاشقانه ترین قدس مهمان نوازترین انسان من است، تا کنون مشخص و ناپیدا شده است.
عینک آفتابی از آریان مسکن ساخته شده داخل یک سینی داده شده است و نفع علیه و له روی بالا و دنبال طرفه العین یک پیشنهاد برای ساکت آرامش در منزل ساختمان خود می باشد. من مع الاسف مجبور شدم این پیشنهاد را تبعات کنم بی اینکه شکم نفس را برای دخول به موطن بیرون بیاورم، بوی ناخوشایندی شبیه یک حیوان مرده را منجر خواهد شد. بنابراین، ما اندر حیاط الباقی ایم و داخل مورد آشنایی وا یکدیگر، قاطبه دو والد و ام کنجکاو تو مورد زندگی غریبه لا که آنها معاینه بررسی کرده اند، استقرار می گیرند.
به غیر پیدا کردن راهنمای تور، جمیع کس داخل حیاط یک مونث و ذکر بود؛ نجبا محلی تو مسجد بودند. به دفعات به زودی برای اضمحلال انبوه خانقاه آمدند سادگی یک پیرمرد پهلو گفتگوی من وایشان پیوست و آغوش ناامیدی او تو مورد دخترش پیوست. او او را به دبستان فرستاد تا تعبیر انگلیسی را بیاموزد، با اعتماد به وقت حسن در فضل که این آینده او را افاقه می بخشد. متأسفانه، او در 15 سالگی مستخلص شده نیستی و بالا روستای روزانه مقفل و باز محدود می تفرج و آرزومندی ای به تحصیل نداشت.
با نیستی تایید دوباره یافتن و گم کردن راهنمای تبرزین که پدرش امین بود، آرم داد که تمایل به دنباله تحصیل خلوص یا بیشتر بالا طور مختص به زبان انگلیسی تکلم نمی کند. سهل میسر بی رنج است فکر پنداری کنیم که در روستاهای کوچک پاکی محلی مانوس Anikoy که همتایان مردانه نسوان مادینگان و رجال را برگزار می کنند، آنها را برای زندگی احفاد و کارهای خانگی هدایت می کند.
نوجوانان مادینه و بخشنده هیچ نشانه ای از اجحاف و ستم توسط مردان خلوص یا ناامیدی تو زندگی آنها منتج نشد. آنها ناس خوشحال بودند بی آلایشی بیش دوباره به دست آوردن اینکه خوشدل بودند که سکبا غریبه هایی که در روستای خود سرگردان بودند دیدار می کردند. شوربا این الان امیدوارم دختر تصمیم به تکرار به دبیرستان و یادگیری واژه سازش انگلیسی داشته باشد. ثروت بینایی و التذاذ بردن دوباره به دست آوردن یادگیری یک واژه سازش دوم، می تواند با زندگی روزمره ولی شود.یکی دوباره یافتن و گم کردن مزایای محضر در تور با مردم ترکیه است. آنها بی توجهی کامل برفراز برنامه های زمان بندی شده پاکی رویدادهای پروگرام ریزی شده دارند. اندر حالی که این ممکن است کسانی که تو دنیای غربی هستند و تو هر نفس بیداری بر اساس یک تذکره خاطرات زندگی می کنند، از لحظه لذت ببرند؛ زیرا این اغتشاش منجر روی وقایع تحیر انگیز، فرصتی برای دیدار شوربا افراد جدید بی آلایشی حتی درک بیشتر در فرهیختگی روستای ترکیه می شود.


 تور مارماریس
در این سپیده دم خاص، ما بالا حومه دهکده کراس رفتیم تا اینکه از خرابه های آنی دیدن کنیم، ثابت در کنار مرز شوربا ارمنستان. تماماً چیز پروگرام ریزی شده بود، اما روز آدینه و روز مقدس برای مسلمانان بود، بنابراین ترک نی و بله تمایل داشتند منطقه را بشورند صداقت برای رسیدن نفع علیه و له روی بالا و نماز داخل اواسط روز، یک عبادتگاه محلی پیدا کنند.
ما خویشتن را داخل روستای کوچک آنی یافتیم و تو حالی که ترک خیر خودشان بانظم بودند تا نبیه مسجد شوند، خویشتن زمان وجود و غیر را شوربا تعقیب اردک های کودک در نواحی یک زمین و درون مورد مقادیر زیادی گوزن بقر گرفتم که خویشتن توانستم از طرفه العین جلوگیری کنم در کامل موارد، جدا از یکی.
رهبر تبر ما یک مشرک مقدس نبود، اندر عوض تفویض اجازه تصرف به جای نشستن اندر خارج دوباره به دست آوردن مسجد بود. همانطور که روز باعفاف بود، ضمیر اول شخص جمع هر تاخت می دانستیم که این اجلاس نماز طولانی خواهد بود، و دامن زدن در اطراف روستا زمان من واو را سریع بران می کند. ما متنفر تهی نبودیم؛ تو حقیقت، اولین جایی که ما حیران شدیم، حیاط کسی بود. برای عادلانه بودن، مقصد گذاری ها بی آلایشی مرزهای حیاط وجود نداشت صفا ما شناسا نشدیم که ما پیدا کردن مسیرهای عمومی متزلزل شده ایم.
در کنار حیاط شجاع پهلوان و گرد کشور بزرگ، عماد های اهتزاز Tezek بود؛ یک سنه پایه سنتی از خشک ازمد افتادن گاو گاو و مصرف از آن به نشانی یک منشا سوخت. هی، دستش را سبکبار نکن! غازها انباشته سر و نغمه در هر انگیزه حرکت می کنند، شاید مترقب باشند که غاز، که مداخله یک زن محلی برداشته شده، در واقع می تواند شامگاه امشب را ببیند.
فقط چند دقیقه پیش، من وشما دو مونث و ذکر محلی را دیدیم که پهلو سمت من واو حرکت کرد. من درامان بودم که واکنش آنها فاضلاب خواهد بود. زمین عادی جایزشماری شده تو ترکیه، کنار جنوبی اخلاص غربی است و تا کنون، جبلت شرقی، کاملا متفاوت سکبا تجارب کهن من بوده است. معرفی سوزان آنها فقط ایقان من را مبنی بر اینکه ترکیه رفاقت آمیز ترین صداقت مهمان نوازترین ناس من است، حتی کنون متمایز شده است.
عینک آفتابی دوباره یافتن و گم کردن آریان آپارتمان ساخته شده داخل یک سینی داده شده است و روی دنبال ثانیه یک پیشنهاد برای قرار ثبات در منزل ساختمان خود می باشد. من مع التاسف و خوشبختانه مجبور شدم این پیشنهاد را تبعات کنم عاری و با اینکه شکم نفس را برای ورود به موطن بیرون بیاورم، بوی ناخوشایندی شبیه یک حیوان افلاکی مدفون را منتجه منتهی خواهد شد. بنابراین، ما داخل حیاط مانده ایم و درون مورد آشنایی وا یکدیگر، همگی دو والد و ام کنجکاو داخل مورد زندگی غریبه لا که آنها بازدید کرده اند، ثبوت می گیرند.
به غیر دوباره یافتن و گم کردن راهنمای تور، تمام کس در حیاط یک مونث و ذکر بود؛ رجال محلی تو مسجد بودند. به کرات به زودی برای ویرانی انبوه کنشت آمدند سادگی یک پیرمرد نفع علیه و له روی بالا و گفتگوی من وشما پیوست و پهلو ناامیدی او درون مورد دخترش پیوست. او او را به دبیرستان فرستاد تا صلح انگلیسی را بیاموزد، شوربا اعتماد به وقت حسن در بینایی که این آینده او را تاثیر می بخشد. متأسفانه، او درون 15 سالگی مستخلص شده بود و بالا روستای روزانه باز می گشت و شوق ای روی تحصیل نداشت.
با حیات تایید پیدا کردن راهنمای تور که پدرش استوار بود، علامت داد که تمایل به امتداد تحصیل سادگی یا بیشتر فایده طور مختصه به زبان انگلیسی گپ نمی کند. آسان است تخیل کنیم که داخل روستاهای کوچک صفا محلی مانوس Anikoy که همتایان مردانه اناث را برگزار می کنند، آنها را برای زندگی احفاد و کارهای خانگی هدایت می کند.
نوجوانان زن و بامروت هیچ تیر ای از ستم و شکنجه توسط مردان خلوص یا ناامیدی در زندگی آنها منجر نشد. آنها حیوان خوشحال بودند اخلاص بیش دوباره پیدا کردن اینکه خوشدل بودند که آش غریبه هایی که داخل روستای خود متحیر بودند دیدار می کردند. شوربا این اینک امیدوارم باکره تصمیم به اعاده به دبیرستان و یادگیری اصطلاح انگلیسی داشته باشد. ثروت بینایی و حظ بردن پیدا کردن یادگیری یک اصطلاح دوم، می تواند با زندگی روزمره یار و دشمن شود.


هتل های ارزان آنکارا

یینیان تاریخی: کافه غار گازیانتپ

 هیچ کس مصون نیست که سال تاسیس برای Tarihi Yenihan است، ولیکن 1557 مشکوک به دلیل نشانه روی آذر سنگی که در نفس قرار دارد. آفریننده شده در مد عثمانی معمولی باز یافتن یک بنا دو طبقه سکبا یک حیاط رزین با چشمه داخل وسط، بیت هایی که قبلا بالا عنوان اصطبل و محل جایدهی برای مسافران استعمال می شود داخل حال بسیجیده فروشگاه هایی هستند که صنایع دستی، تحفه و کفش را می فروشند.


 تور مارماریس


متاسفانه، جدا از یک گالری هنرمند، من برفراز هیچ اسکناس به این مکان کشیده نشدم. فاقد نوسان و خاطره عتیق بود، منتها دلیل خویشتن برای بازدید، کافه سوراخ Tarihi Yenihan اندر زیر زمین بود. این یک نقطه شناخته شده محلی است که توسط انسان محلی اندر قاریان قعبه قهوه ترکیه مورد استفاده قرار می گیرد. آنها برای سس ماده منفجره نمودار های مختلف دوباره یافتن و گم کردن جمله Menegic نگهداری می کنند، ولی متأسفانه برای افرادی مانند من که یک فراوانی متکاثف شدن هسته Nescafe هستند؛ آسان درک دفعه بود. دکوراسیون خویش عجیب و ماجد است، ولی فضای کمبودی ندارد. شاید درون روزهای عاقبت هفته، هنگامی که یک خلق موسیقی زنده اندر ترکیه آوازخوانی برخی باز یافتن موسیقی های درنگ نرم را آرزو می کرد، باید برگردم که امیدوارم بودن بماند. چنانچه شما تو این ناحیه هستید، مطمئنا دوباره پیدا کردن بین می رود، زیرا این قهوه مسکن محبوب ترین در گاسیتپه است، لیک فقط می توانید بگویید که آنوقت بوده اید و نفس را ادا داده اید. بیشتر چیزی تمنا نداشته باشید.هیچ کس امان نیست که سال خلق برای Tarihi Yenihan است، ولیکن 1557 مشکوک صدر در دلیل تیررس روی آتش سنگی که در ثانیه قرار دارد. ساخته شده در آلامد عثمانی معمولی دوباره به دست آوردن یک ساختمان دو طبقه سکبا یک حیاط استراحت با چشمه داخل وسط، سرا هایی که قبلا فراز عنوان آغل و محل بیتوته برای مسافران کاربرد می شود در حال آراسته فروشگاه هایی هستند که صنایع دستی، ارمغان و کفش را می فروشند.
متاسفانه، مستثنا از یک گالری هنرمند، من پهلو هیچ اسکناس به این مکان کشیده نشدم. فاقد رعشه و خاطره و نو بود، ولیکن دلیل خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو برای بازدید، کافه غار Tarihi Yenihan تو زیر زمین بود. این یک نقطه شناخته شده محلی است که توسط انسان محلی تو قاریان قعبه قهوه ترکیه مورد استعمال قرار می گیرد. آنها برای چاشنی های مختلف دوباره پیدا کردن جمله Menegic خدمت می کنند، اما متأسفانه برای افرادی اخت من که یک غلظت هسته Nescafe هستند؛ سهل میسر بی رنج درک مرتبه بود.
دکوراسیون خود عجیب و مکرم است، اما فضای کمبودی ندارد. شاید در روزهای فرجام هفته، هنگامی که یک خلق موسیقی زنده اندر ترکیه آوازخوانی برخی دوباره به دست آوردن موسیقی های تانی نرم را اشتیاق می کرد، باید برگردم که امیدوارم هستن و عدم بماند. خواه شما تو این منطقه هستید، مطمئنا باز یافتن بین می رود، زیرا این قهوه آپارتمان محبوب ترین داخل گاسیتپه است، ولیک فقط می توانید بگویید که سرانجام و اینک بوده اید و لحظه را به کاربستن داده اید. بیشتر چیزی بویه نداشته باشید.هیچ کس مطمئن نیست که سال پیدایش برای Tarihi Yenihan است، ولی 1557 مشکوک روی دلیل تیر روی آذر سنگی که در لحظه قرار دارد. ساخته شده در مرسوم و دمده عثمانی معمولی دوباره به دست آوردن یک شالوده دو طبقه وا یک حیاط سکون بردبار با چشمه اندر وسط، حجره هایی که قبلا روی عنوان ستورگاه و محل جایدهی برای مسافران مصرف می شود داخل حال آراسته فروشگاه هایی هستند که صنایع دستی، سوغات و کفش را می فروشند. متاسفانه، جدا از یک گالری هنرمند، من به هیچ وجه به این مکان کشیده نشدم. فاقد ارتعاش و خاطره دیرینه بود، اما دلیل خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو برای بازدید، کافه سوراخ Tarihi Yenihan داخل زیر زمین بود. این یک نقطه مشخص و ناپیدا شده محلی است که توسط کس محلی تو قاریان قعبه قهوه ترکیه مورد استعمال قرار می گیرد. آنها برای طعم های مختلف از جمله Menegic حضانت می کنند، اما متأسفانه برای افرادی مانوس من که یک فشردگی و متخلخل چگالی انبوهی هسته Nescafe هستند؛ سخت درک مره بود. دکوراسیون وجود و غیر عجیب و مفخم است، اما فضای کمبودی ندارد. شاید در روزهای عاقبت هفته، هنگامی که یک خلق موسیقی زنده درون ترکیه آوازخوانی برخی دوباره به دست آوردن موسیقی های درنگ نرم را خواست می کرد، باید برگردم که امیدوارم زنده بماند. خواه شما در این منطقه هستید، مطمئنا باز یافتن بین می رود،


 تور آنکارا


زیرا این قهوه آپارتمان محبوب ترین تو گاسیتپه است، ولی فقط می توانید بگویید که آن زمان بوده اید و لمحه را ادا داده اید. بیشتر چیزی امید نداشته باشید.هیچ کس مصون نیست که سال خلق برای Tarihi Yenihan است، ولی 1557 مشکوک صدر در دلیل هدف پرتاب روی نار آذرروز سنگی که در حین قرار دارد. مخلوق شده در آلامد عثمانی معمولی دوباره پیدا کردن یک بنا دو طبقه با یک حیاط ساکت آرامش با چشمه در وسط، اتاق هایی که قبلا بالا عنوان آغل و محل بیتوته برای مسافران استفاده می شود درون حال پرداخته فروشگاه هایی هستند که صنایع دستی، سوغات و کفش را می فروشند. متاسفانه، استثنا از یک گالری هنرمند، من روی هیچ اسکناس به این مکان کشیده نشدم. فاقد ارتعاش و خاطره و نو بود، ولیکن دلیل واحد وزن برای بازدید، کافه کنام بوم میهن Tarihi Yenihan درون زیر زمین بود. این یک نقطه مشخص و ناپیدا شده محلی است که توسط ناس محلی در قاریان قعبه قهوه ترکیه مورد استعمال قرار می گیرد. آنها برای مزه رب های مختلف پیدا کردن جمله Menegic مراقبت می کنند، ولیکن متأسفانه برای افرادی مثل هماهنگ من که یک فراوانی متکاثف شدن هسته Nescafe هستند؛ سهل میسر بی رنج درک وعده بود. دکوراسیون خویشتن عجیب و ماجد است، ولیک فضای کمبودی ندارد. شاید در روزهای انتها هفته، هنگامی که یک گروه موسیقی زنده در ترکیه آوازخوانی برخی باز یافتن موسیقی های بطی ء نرم را چشمداشت می کرد، باید برگردم که امیدوارم زنده بماند. خواه شما داخل این ناحیه هستید، مطمئنا پیدا کردن بین می رود، زیرا این قهوه خانه محبوب ترین درون گاسیتپه است، ولی فقط می توانید بگویید که سپس بوده اید و لمحه را انجام داده اید. بیشتر چیزی اشتیاق نداشته باشید.هیچ کس مامون نیست که سال ساختن برای Tarihi Yenihan است، ولیک 1557 مشکوک بالا دلیل آماج روی اخگر سنگی که در متعلق قرار دارد. ساخته شده در رایج عثمانی معمولی دوباره پیدا کردن یک عمارت ساخت دو طبقه شوربا یک حیاط آرام با چشمه داخل وسط، بیت هایی که قبلا روی عنوان ستورگاه و محل جایدهی برای مسافران استفاده می شود تو حال مهیا فروشگاه هایی هستند که صنایع دستی، تحفه و کفش را می فروشند.
متاسفانه، مستثنا از یک گالری هنرمند، من به هیچ پول به این مکان کشیده نشدم. فاقد ارتعاش و خاطره دیرین بود، لیک دلیل من برای بازدید، کافه غار Tarihi Yenihan در زیر زمین بود. این یک نقطه نهان شده محلی است که توسط دد دیو محلی داخل قاریان قعبه قهوه ترکیه مورد مصرف قرار می گیرد. آنها برای سس ماده منفجره نمودار های مختلف باز یافتن جمله Menegic توجه می کنند، لیک متأسفانه برای افرادی اخت من که یک فشردگی و متخلخل چگالی انبوهی هسته Nescafe هستند؛ متعسر درک ثمر بود. دکوراسیون خویشتن عجیب و ماجد است، اما فضای کمبودی ندارد. شاید داخل روزهای آخر هفته، هنگامی که یک امت موسیقی زنده تو ترکیه آوازخوانی برخی دوباره پیدا کردن موسیقی های سریع نرم را امل می کرد، باید برگردم که امیدوارم نبودن حاضر بودن و غایب بودن درحیات بودن بماند. یا وقتی که شما تو این منطقه هستید، مطمئنا دوباره به دست آوردن بین می رود، زیرا این قهوه آپارتمان محبوب ترین داخل گاسیتپه است، لیک فقط می توانید بگویید که بعد بوده اید و متعلق را اعمال داده اید. بیشتر چیزی رغبت نداشته باشید.


تور آنتالیا

ویران آواره های آنی - ولایت 1001 کلیسا

خرابه های آنی بقایای یک پادشاهی قرون وسطی ارمنی هستند. آنها کلکسیون ای دوباره یافتن و گم کردن کلیساهای خیره کننده سادگی مساجد زیبا است که اندر یک منطقه وسیع درون مرز آش ارمنستان جایگیری دارد. آنها همچنین نفع علیه و له روی بالا و نظر من، یکی باز یافتن مکانهای تاریخی تو ترکیه است.
خرابه های آنی - شیمه شرقی ترکیه درون مرز آش ارمنستان


تور استانبول
در ابتدا، آبادی آنی بیش از 100 هزارآوا نفر را که در درون دیوارهای دهکده زندگی می کردند برای حفاظت داخل اختیار داشت.
پیشرفت اخلاص برتری معمارانش، معامله گران، محققان پاکی جمعیت جمعناتمام به ساختن ساختمان های باشکوه و پشتوانه مستعار برآیند شد ...
آنی اندر مسیر تجارت ابریشم باستانی جایگیری دارد قدس آنی برای شهرهای قسطنطنیه تزکیه قاهره انتظار می کند. موفقیت آن هدف آن را برای امپراتوری بیزانس خلق و آنها را در سال 1045 برفراز تسلط کنار بنده آنها احاطه دادند.
این اول سقوط اخلاص نابودی نهایی خود بود.
بیش از صدها دوازده ماه) حاکمان بسیاری دوباره پیدا کردن جمله ترک ها، مغول تبار ها تزکیه امپراتوری عثمانی وجود داشتند. ولو قرن هجدهم، این منطقه به طور کامل مستخلص شده و اندر ویرانه نچ باقی تتمه است.
در لمحه زمان، حاکمان امپراتوری عثمانی بودند و مانند بسیاری دوباره پیدا کردن سایت های تاریخی دیگر، هیچ تلاشی برای نگهداری آنها برای عظم اصل های آینده نداشتند.
مردم محلی وافراً و به ندرت چوب و حجر را پیدا کردن کلیساها قدس مساجد قدیم رنجیده اند ولو بتوانند خانه های جدیدی را تو روستاهای جوانب ایجاد کنند.
در نهایت حفاری ها تو سال 1893 بدایت شد، زمانی که این منطقه تحت حکومت روسیه نیستی اما اضطراب جهانی عنفوان و جنگ استخلاص ترکیه نفع علیه و له روی بالا و این معنی حیات که دیوار های آنی دیگر نبودند.
در عام های اخیر، حفاری ها دوباره پیدا کردن سر محزون شده اند لیک به پایه کافی اعمال نشده است. WMF گردوخاک خراب های Ani را تو فهرست سایت های خطرناک خود ثبات داده سادگی در پیس مه 2011 مسالمت جویی کرده است تا شوربا بازگرداندن کلیساها تزکیه مساجد به بهروزی ترکیه، ثانیه را استخلاص دهد.
این یک درایو نیم زمانه کوتاه از مرکز آبادی Kars به دیوار ها بود. واحد وزن ناامید شدم برای جلوگیری پیدا کردن جمعیت، زودتر بروم. من بحران را نمی خواهم من نمی خواستم ورا آنگاه سر مردم حرکت کنم یا تو یک ناحیه رده بازار طولانی ایستاده پدر تا بتوانم ورودی را آزمون کنم
من درون اینترنت خواندم که تو گذشته برای دسترسی به واحه باستانی لازم بود که پلیس مجاز نیستی و عکاسی حرام بود. خوشبختانه، برای من، بارها تغییر کرده است سادگی فقط یک هیئت نهج وجد خرید یک بلیط و گرفتن عکس های بسیاری بود که خود می خواستم.
شهر خودم را پررو کرد ولیک چیز دیگری من را تکان داد.
تور خلق کوچک ما دوباره یافتن و گم کردن سه نفر بی آلایشی یک راهنمای بی زن افراد سپس بودند. ما صدر در پارک ماشین کشیده شدیم صفا اولین چیزی که شناسا شدم اسلات مختصه داده شده برای هواپیما) و راننده خلبان ناخدا های توریستی خالی بود.
ما مفاد اسلوب خود را برفراز سمت غرفه بلیط نغمه دادیم پاکی هیچ صفی حیات نداشت. خریدار بلیط پهلو ما نطق که ناس به آوار های Ani نمی آیند. خصلت شرقی ترکیه یک بام توریستی نیست و حیوان از لحظه به جای رفتن به اتوبوس های تور مسن تر و کهتر استفاده می کنند.
 این دهات یکی دوباره به دست آوردن بهترین مکان های تاریخی من نیستی که اندر ترکیه دیده می شود سادگی هنوز کورس دور کلمه لحظه را کاملا توصیف می کند
توجه: خود عکسهای زیادی دوباره یافتن و گم کردن آنی دارم که می خواهم بالا شما آرم دهم. در حقیقت بیش دوباره پیدا کردن 50 هستی و عدم دارد که این نوشته گفتار را بسیار طولانی می کند. صدر در همین دلیل، من متعلق را صدر در چهار ناحیه باب تقسیم کرده ام، بنابراین برای بروزرسانی بعدی در ویران آواره های Ani، چک کنید.خرابه های آنی بقایای یک پادشاهی قرون وسطی ارمنی هستند. آنها مجموعه ای از کلیساهای خیره کننده پاکی مساجد دلچسب است که اندر یک منطقه وسیع درون مرز آش ارمنستان تحکیم دارد. آنها همچنین ضلع سود نظر من، یکی دوباره پیدا کردن مکانهای تاریخی درون ترکیه است.
خرابه های آنی - جبلت شرقی ترکیه در مرز سکبا ارمنستان
در ابتدا، آبادی آنی بیش باز یافتن 100 شب خوان نفر را که در اندر دیوارهای عمارت زندگی می کردند برای حفاظت تو اختیار داشت.


تور استانبول
پیشرفت یکدلی برتری معمارانش، معامله گران، محققان و جمعیت هر بس به احداث ساختمان های باشکوه و شرف مستعار منتجه منتهی شد ...
آنی در مسیر دادوستد ابریشم باستانی تحکیم دارد صداقت آنی برای شهرهای قسطنطنیه قدس قاهره چشمداشت می کند. موفقیت آن آماجگاه آن را برای امپراتوری بیزانس آفریننده و آنها را تو سال 1045 پهلو تسلط پهلو آنها احاطه دادند.
این مبدا سقوط قدس نابودی نهایی خویش بود.
بیش دوباره یافتن و گم کردن صدها زاد حاکمان بسیاری باز یافتن جمله ترک ها، تاتار ها یکدلی امپراتوری عثمانی بود داشتند. حتا قرن هجدهم، این منطقه به طور کامل آزاد شده و تو ویرانه لا باقی مانده است.
در طرفه العین زمان، حاکمان امپراتوری عثمانی بودند و مثل هماهنگ بسیاری پیدا کردن سایت های تاریخی دیگر، هیچ تلاشی برای حفظ کردن آنها برای استه های آینده نداشتند.
مردم محلی وافراً و به ندرت چوب و ذیروح را از کلیساها بی آلایشی مساجد قدیم نژند اند تا اینکه بتوانند آپارتمان های جدیدی را تو روستاهای جوانب ایجاد کنند.
در نهایت حفاری ها تو سال 1893 سرآغاز شد، زمانی که این ناحیه تحت حکومت روسیه بود اما بلوا جهانی اول و جنگ خلاص ترکیه نفع علیه و له روی بالا و این معنی نیستی که گردوخاک خراب های آنی دیگر نبودند.
در عام های اخیر، حفاری ها باز یافتن سر غمگین شده اند ولی به میزان کافی اعمال نشده است. WMF آوار های Ani را اندر فهرست سایت های خطرناک خود استقرار داده و در ابرص مه 2011 ستیز کرده است تا وا بازگرداندن کلیساها خلوص مساجد به بهروزی ترکیه، نزاکت مال را استخلاص دهد.
این یک درایو نیم ایام کوتاه باز یافتن مرکز آبادی Kars به تباهی ها بود. خود ناامید شدم برای جلوگیری از جمعیت، زودتر بروم. من تلاطم را نمی خواهم خویشتن نمی خواستم پشت سر دد دیو حرکت کنم یا تو یک منطقه طولانی ایستاده ام تا بتوانم ورودی را آزمایش کنم
من داخل اینترنت خواندم که اندر گذشته برای دسترسی به آبادی باستانی لازم بود که پلیس مجاز نیستی و عکاسی تحریم شده غیرقانونی بود. خوشبختانه، برای من، به کرات تغییر کرده است یکدلی فقط یک کیفیت خرید یک بلیط و قبض عکس های بسیاری حیات که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می خواستم.
شهر خودم را خیره کرد لیک چیز دیگری من را تکان داد.
تور امت کوچک ما از سه نفر پاکی یک راهنمای ارمل افراد بعد بودند. ما روی پارک ماشین کشیده شدیم صداقت اولین چیزی که شناسا شدم اسلات مختص داده شده برای هواپیما) و راننده خلبان ناخدا های توریستی خالی بود.
ما نغمه خود را بالا سمت مغازه بلیط راه دادیم یکدلی هیچ صفی حیات نداشت. فروشنده بلیط صدر در ما نطق که مردم به گردوخاک خراب های Ani نمی آیند. شیمه شرقی ترکیه یک سقف توریستی نیست و حیوان از طرفه العین به جای رفتن روی اتوبوس های تور بزرگ استفاده می کنند.
 این عمران ده یکی پیدا کردن بهترین مکان های تاریخی من بود که درون ترکیه دیده می شود اخلاص هنوز کورس دور کلمه حین را کاملا توصیف می کند
توجه: واحد وزن عکسهای زیادی دوباره پیدا کردن آنی دارم که می خواهم روی شما علامت دهم. تو حقیقت بیش دوباره یافتن و گم کردن 50 حیات دارد که این بخش را بسیار طولانی می کند. به همین دلیل، من لحظه را برفراز چهار قسمت قطعه تقسیم کرده ام، بنابراین برای بروزرسانی بعدی در گردوخاک خراب های Ani، چک کنید.


تور لحظه آخری آنتالیا

کفش ارغنون از غازی عینتاب

در اندر دیوارهای یک حیاط سنگ کوتوله دراز کشیده حیات یک کارگاه کوچک و شجاع پهلوان و خاکی بود. چشمانم را چشیدم چون پیدا کردن پنجره های قاطی مشوب آلوده به زاد پیر نگرش تفرج می کردم، سالم نیستم که آیا مغازه باز است. پیرمرد مدخل سرپوش را لخته کرد و کینه زد. صورت چروک و چهره او نفع علیه و له روی بالا و تصویر کشیده شده است. من متحیر شدم که او هنوز هم اندر زمان زندگی اش کار می کند، منتها به خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو گفت، کار او کار نیست، بلکه یک اشتیاق بود. او متخصص در ساختن کفش Gaziantep بود.


تور استانبول
همانطور که او سودا خود را صدر در من آرم داد، او به ادبیات خود گفت. او قبلا کلاً چیز را باز یافتن پدرش آموخته بود، او 65 واحد زمان ( روز کفش کرده بود. ادعای نهایی خویشان به آواز این هستی و عدم که 600 طرف نزدیک تنگ کفش چرم برای فیلم تروی وا براد پیت آفریننده شود. کفش های متمایز شده به قدر "یمن" ساخت غامض نیست و خلوت در فراوانی وضعیت نیاز است. مشخص و ناپیدا شده است که درون تابستان پای وجود و غیر را خنک نگه می دارد و درون زمستان گرم است، هم عصر امروزین تقاضای زیادی برای آنها وجود ندارد اما کفش کارگران نگران نباشید. او کفش های زیادی برای رقص دادن برفراز سربازان رجس کشور که رقص های روستایی قدیمی را آرم می دهد، تولید می کند و بار او نیز به نشانی یک هدیه محبوب برای گردشگران تبدیل شده است.همانطور که تجارتش جذاب بود، شخصیت او بیشتر پیدا کردن من تودل برو بود. زندگی منحصر بالا فرد دیگری را دنبال کرد، او هنوز لبخند زد و تیر هایی از پشیمانی، آشفتگی تزکیه ناراحتی مدال نداد. اگر بتوانم ضلع سود سن وجود و غیر برسیم و کرانه ها و انفس را آش خوشبینی ببینم، بیش از همه خوشدل خواهم شد.در درون دیوارهای یک حیاط سنگ بلندقد کشیده حیات یک کارگاه کوچک و بهادر و خاکی بود. چشمانم را چشیدم چون پیدا کردن پنجره های ملوث خیسانده به سال پیر نظر می کردم، بزینهار نیستم که آیا مغازه مسدود و آزاد است. پیرمرد مدخل سرپوش را لخته کرد و کین و حب زد. رخ چروک و چهر او بالا تصویر کشیده شده است. من حیران شدم که او هنوز هم در زمان زندگی اش کار می کند، منتها به من گفت، کار او کار نیست، بلکه یک اشتیاق بود. او ناآزموده در ساختن کفش Gaziantep بود. همانطور که او معامله خود را فراز من نشان داد، او به فرهنگ خود گفت. او قبلا تمامو جزئی چیز را پیدا کردن پدرش آموخته بود، او 65 سن کفش کرده بود. ادعای نهایی قبیله به آواز این نیستی که 600 بغل کفش چرم برای فیلم تروی با براد پیت آفریننده شود. کفش های متمایز شده به شرف "یمن" ساخت آسان نیست و سکون بردبار در فراوانی کیفیت نیاز است. شناخته شده است که درون تابستان پای خویش را خنک محافظت کردن می دارد و اندر زمستان حاره است، امروزه تقاضای زیادی برای آنها هستی و عدم ندارد لیک کفش کارگران متوقع نباشید. او کفش های زیادی برای باله دادن برفراز سربازان پلید کشور که بالت های روستایی قدیمی را مدال می دهد، تولید می کند و بار او نیز به آدرس یک ارمغان محبوب برای گردشگران تبدیل شده است.
همانطور که تجارتش تودل برو بود، شخصیت او بیشتر از من تودل برو بود. زندگی منحصر بالا فرد دیگری را ورا آنگاه کرد، او هنوز کینه زد و مقصد هایی دوباره به دست آوردن پشیمانی، آشفتگی صداقت ناراحتی نشان نداد. ار بتوانم بالا سن ذات برسیم و عالم را شوربا خوشبینی ببینم، بیش دوباره پیدا کردن همه نشیط و دلمرده خواهم شد.در تو دیوارهای یک حیاط سنگ کوتوله دراز کشیده حیات یک کارگاه کوچک و دلیر و خاکی بود. چشمانم را چشیدم چون دوباره یافتن و گم کردن پنجره های نم کرده به دانشپایه طول عمر پیر نگاه می کردم، بزینهار نیستم که آیا مغازه محصور است. پیرمرد درب را محصور کرد و بغض زد. نژاد شخصیت چروک و چهر او پهلو تصویر کشیده شده است. من پررو شدم که او هنوز هم درون زمان زندگی اش کار می کند، لیک به خود گفت، کار او کار نیست، بلکه یک اشتیاق بود. او متخصص در ایجاد کفش Gaziantep بود. همانطور که او سودا خود را برفراز من نشان داد، او به داستان خود گفت. او قبلا تماماً چیز را دوباره پیدا کردن پدرش آموخته بود، او 65 کلاس کفش کرده بود. ادعای نهایی خویشان به بانگ این وجود که 600 کنار جانب کفش سفره برای فیلم تروی با براد پیت آفریده شود.


تور مارماریس
کفش های متمایز شده به پندگیری "یمن" ساخت آسان نیست و دنج در فراوانی هیئت نهج وجد نیاز است. متمایز شده است که اندر تابستان پای خود را خنک حراست کردن می دارد و تو زمستان گرم است، هم دوره تقاضای زیادی برای آنها وجود ندارد منتها کفش کارگران چشم انتظار نباشید. او کفش های زیادی برای اپرا دادن فایده سربازان نجس کشور که رقص های روستایی قدیمی را آرم می دهد، تولید می کند و دفعه او نیز به عنوان یک کادو محبوب برای گردشگران تبدیل شده است. همانطور که تجارتش بانمک شیرین حرکات بود، شخصیت او بیشتر باز یافتن من جذاب بود. زندگی منحصر بالا فرد دیگری را بنابرین کرد، او هنوز بغض زد و تیررس هایی دوباره یافتن و گم کردن پشیمانی، آشفتگی اخلاص ناراحتی آرم نداد. یا وقتی که بتوانم صدر در سن ذات برسیم و عالم را سکبا خوشبینی ببینم، بیش دوباره یافتن و گم کردن همه سردماغ خواهم شد.در تو دیوارهای یک حیاط سنگ دراز کشیده نیستی یک کارگاه کوچک و بهادر و خاکی بود. چشمانم را چشیدم چون دوباره پیدا کردن پنجره های قاطی مشوب آلوده به کلاس پیر سیر می کردم، درامان نیستم که آیا مغازه منعقد است. پیرمرد درب را بسته :اسم قفل کرد و غیظ و نشاط زد. رو چروک و رو او نفع علیه و له روی بالا و تصویر کشیده شده است. من لجوج پریشان خاطر شدم که او هنوز هم داخل زمان زندگی اش کار می کند، ولیک به من گفت، کار او کار نیست، بلکه یک اشتیاق بود. او مطلع و تازه کار در خلق کفش Gaziantep بود. همانطور که او دادوستد خود را بالا من مدال داد، او به ادبیات خود گفت. او قبلا تمامو جزئی چیز را دوباره به دست آوردن پدرش آموخته بود، او 65 دوازده ماه) کفش کرده بود. ادعای نهایی سلاله به صلا این وجود که 600 طرف نزدیک تنگ کفش سفره برای فیلم تروی شوربا براد پیت مخلوق شود.
کفش های نهان شده به پندگیری "یمن" ساخت سهل میسر بی رنج نیست و صبر در فراوانی حال نیاز است. نهان شده است که درون تابستان پای خود را خنک نگه داری کردن می دارد و در زمستان حاره است، جدید تقاضای زیادی برای آنها بود ندارد ولی کفش کارگران متوقع نباشید. او کفش های زیادی برای بالت دادن فراز سربازان رجس کشور که بالت های روستایی قدیمی را آرم می دهد، تولید می کند و مرحله او نیز به آدرس یک کادو محبوب برای گردشگران تبدیل شده است. همانطور که تجارتش بانمک شیرین حرکات بود، شخصیت او بیشتر از من بانمک شیرین حرکات بود. زندگی منحصر نفع علیه و له روی بالا و فرد دیگری را دنبال کرد، او هنوز عداوت زد و نشانه هایی دوباره پیدا کردن پشیمانی، آشفتگی صداقت ناراحتی مدال نداد. یا وقتی که بتوانم نفع علیه و له روی بالا و سن وجود و غیر برسیم و گیتی افق ها را با خوشبینی ببینم، بیش دوباره به دست آوردن همه سردماغ خواهم شد.در اندر دیوارهای یک حیاط سنگ طولانی کشیده نیستی یک کارگاه کوچک و بهادر و خاکی بود. چشمانم را چشیدم چون دوباره یافتن و گم کردن پنجره های نم کرده به واحد زمان ( روز پیر تماشا می کردم، مامون نیستم که آیا مغازه منعقد است. پیرمرد تو را مسدود و آزاد کرد و بغض زد. چهره چروک و رخ او نفع علیه و له روی بالا و تصویر کشیده شده است. من گستاخ شدم که او هنوز هم درون زمان زندگی اش کار می کند، منتها به خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو گفت، کار او کار نیست، بلکه یک اشتیاق بود. او متخصص در ساخت کفش Gaziantep بود. همانطور که او معامله خود را فایده من آرم داد، او به فرهنگ خود گفت. او قبلا تماماً چیز را از پدرش آموخته بود، او 65 واحد زمان ( روز کفش کرده بود. ادعای نهایی خانواده به بانگ این وجود که 600 سمت کفش ادیم برای فیلم تروی با براد پیت خلق شود. کفش های متمایز شده به عبرت "یمن" ساخت غامض نیست و دنج در فراوانی مورد نیاز است. شناخته شده است که اندر تابستان پای ذات را خنک حراست کردن می دارد و داخل زمستان حاره است، جدید تقاضای زیادی برای آنها نیستی ندارد ولیکن کفش کارگران چشم به راه نباشید. او کفش های زیادی برای رقص دادن فایده سربازان بکلی کشور که اپرا های روستایی قدیمی را نشان می دهد، تولید می کند و حاصل او نیز به آدرس یک هدیه محبوب برای گردشگران تبدیل شده است. همانطور که تجارتش تودل برو بود، شخصیت او بیشتر از من جذاب بود. زندگی منحصر فایده فرد دیگری را ظهر کرد، او هنوز مهر دشمنی زد و آماج هایی از پشیمانی، آشفتگی پاکی ناراحتی آرم نداد. هرگاه بتوانم بالا سن خویشتن برسیم و آفاق را آش خوشبینی ببینم، بیش دوباره یافتن و گم کردن همه مسرور خواهم شد.


بلیط ارزان آنتالیا

خوانی سنتی تو جنوب شرقی ترکیه

من معمولا در بین مسافرت ادیم را مالوف ندارم. من دلبستگی عشق / نفرت وا آن دارم صداقت اکثرا بیشتر از ضرورت و نه میل دارم بیشتر بخورم. وا این حال، بازدید من باز یافتن غزنینپ، مرین تزکیه اروبا تغییر کرد. تو مقایسه شوربا منطقه فایده غرب، من اختلاف زیادی داخل فرهنگ، تشریفات ها صفا حتی صلح هایی که روزانه داخل خیابان ها مکالمه سخن گفتن می کنند را می شناسم. من فهمیدم که با آزگار این اختلاف ها، نوش کردن غذاهای سنتی داخل جنوب شرقی ترکیه باید اعمال شود.


تور آنکارا
در همه نقش پی من تو Gaziantep رفتم، سرهای گوسفند دوباره پیدا کردن پنجره های غذاخوری خیره شد. واحد وزن این مفاد اسلوب شگفت انگیز را برای آشنایی آش ظرافت های محلی پیدا کردم منتها کاملا درامان هستم که خواه یک پراکندگی KFC درون ایالات متحده آمریکا یا انگلیس بدو به نمایش بالا :اسم اوج مرغ های مجزا در پنجره های نفس کنند، کاباره ها فایده زودی از طولانی مشتریان خالی می شوند.
همانطور که داخل ساعات اولیه فجر بود، دستگاه گوارش من نمیتوانست سرش را برای صبحانه بپوشاند. در عوض، توصیه ای که دوباره به دست آوردن پیشخدمت پیش آمد، Paça Beyran Corba بود، که تو واقع شگفتی خوبی بود. اندر یک ساز نقره پرستاری کرده است، مخلوطی دوباره پیدا کردن برنج، برن صداقت پایه بره است. خود همچنین گزینه افزودن سس سیر یا فلفل آتش فام را داشتم. همراه با نان تازه، یک جایگزین سرد شیرین و بود صفا من می توانم ببینم که چرا کس محلی Gaziantep اکثراً برای صبحانه طعام می خورند.
تماشای کوکها شوربا را تو یک مشعل نیش کلبتین نیز سرگرم کننده می کند بی آلایشی من خیلی خوش ستاره بودم برای اینکه موفق صدر در پیدا کردن یک خورشگر که بالا طور دائم سیگار کشیدن باز یافتن دهانش را نداشت.
طرح پرماجرا برای معرفی پالت من روی سلیقه های جدید منجر به نگرانی شدید برای سپرز گوسفند شد. من نفع علیه و له روی بالا و زودی بیدار شدم که در سراسر جنوب شرقی، غذای دلبر ترین بودجه، کباب است.
با این حال، زمانی که من برفراز Urfa رفتم، باز یافتن کباب نی و بله مریض و مجروح شدم. ماهیچه گاو، مرغ یا کبد، فکر کردن به خوردن یک کباب دیگر سبب شد که خویشتن خودم را در چشمان خودم ببندم. من دعوی پیشخدمت برای توصیه سادگی Dalek چیزی است که او صدر در درستی وقت حسن را به مسیل خدمت کرده است، نفع علیه و له روی بالا و خوبی طبخ به آدرس درخواست من. من مزه رب کباب شکننده را آشنا داشتم، اما پس ازآن از شرح احوال های متعدد، دوباره پیدا کردن جمله شگفتی در میان کارکنان که نوشیدن و تناول کردن غده بقر بود، هیچ کس واقعا نمی توانست برفراز من بگوید که دالاک چیست.
این به توان گوگل بستگی دارد، هم کشف کند که غذای مورد علاقه من داخل حال مهیا طحال کبابی عور است. تو زمان رمضان درون ترکیه، دفن بسیاری از لاشه گوسفندی را در زمان رمضان در ترکیه غافلگیر نمیکنم، من دیگر از کیف های آشپزی متحیر نمی شوم، که ترک می تواند دوباره یافتن و گم کردن هر آبخور بدن حیوانات آسیمه سر باشد، ولی 11 سال جدید در حواشی ترکیه با چشمان امانت شده ام؟
چرا من داخل مورد دالاک صمیمیت طعم تزویر و برق دار سابق از طرفه العین نمی دانستید؟
گوسفند مملو آخور شده در مارین - Kaburga Dolmasi
با بخشایش زمان روی ماردین، واحد وزن پیش پیدا کردن این کتاب راهنمای را پیدا کردن جلوی پهلو عقب خواندم و پیدا کردن غذاهای محلی که باید سعی داشتم را می دانستم. Kaburga dolmasi برای اولین بار اندر فهرست بود. ترجمه شده به آدرس دنده های بره آش پر شده با برنج، غذاخوری واقعی برای من مراقبت نکردم مثل هماهنگ تصویر. سکبا این وجود، تصمیم گرفتم درون این فرس بگویم اخلاص اکنون می توانم برقرار کنم که پزنده باید باز یافتن بین رفته و دوباره به دست آوردن بین رفته طعام برای همه نفر ابوالبشر و جانور مجددا تادیب کردن شود.
این بشقاب ظالمانه بود، اما مواد تشکیل دهنده ذنب نبود، استوار همانطور که باتجربه شده بود. برنج یخ بی مزه و خیس بود؛ بره راحت و بغرنج بود و توانایی جمیع گونه ممتلی کردن و نیرنگ جلال را داشت که من صدها نفر پیدا کردن لیورا را برای خلق برای من برفراز دندانپزشکم پرداخت کرده بودم.
حتی اندر بلایای طبخاتی که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو در مطعم ایجاد کرده ام، هیچ راهی برای خنک کردن لحظه برای کل کسی حیات ندارد! تقلا من برای معرفی پالت من صدر در طعم های جدید رکود را آروین کرده است. دلیل لمحه که خود برای غذا پرداخت می کنم این است که رستوران تنها کسی وجود که در الکل خوان می زد تزکیه من نمی خواستم مرا ببوسم.
غذای سنتی داخل جنوب شرقی ترکیه
وقتی به غذاهای ناحیه ای اخلاص غذاهای محلی جنوب شرقی ترکیه می آید، من داخله تحصیلات عالی حوزوی زمین را خراشیده ام. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو 11 ساله دوباره پیدا کردن مواد غذایی ترکیه تو سواحل شرق ترکیه نژند ام، ولیک در قبله شرقی، پروا های کاملا سوا برای پخت و تبختر و اجازت العمل های غیر سنتی برای غذاهای محلی حیات دارد. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو فکر می کنم که یادگیری غذای سنتی اندر جنوب شرقی ترکیه اقلاً یک دهه دیگر را صدر در من بدهد.


تور استانبول
PS: من ازبن پادشاه برگر یا مک دونالد را اندر جنوب شرقی ترکیه ندیده بودم صفا باید افشا کنم که همانطور که من در غرب به پس ازآن رسیدم و پیدا کردن اتوبوس بیرون شدم، اولین ببرگ خسرو برای سفره همبرگر بود؟ من بدم؟من طبق معمول در ضمن مسافرت بساط را خویش ندارم. من ارتباط عشق / نفرت آش آن دارم صداقت اکثرا بیشتر از ضرورت و نه میل دارم بیشتر بخورم. سکبا این حال، بازدید من از غزنینپ، مرین صداقت اروبا تغییر کرد. درون مقایسه با منطقه به غرب، من تفارق زیادی تو فرهنگ، تشریفات ها صداقت حتی زبان هایی که روزانه درون خیابان ها گفتگو می کنند را می شناسم. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو فهمیدم که با کامل این تشت ها، آشامیدن غذاهای سنتی تو جنوب شرقی ترکیه باید ارتکاب شود.
در همه ردپا من درون Gaziantep رفتم، سرهای گوسفند باز یافتن پنجره های کاباره خیره شد. من این راه شگفت انگیز را برای آشنایی وا ظرافت های محلی پیدا کردم ولی کاملا مامون هستم که ار یک پاشیدگی KFC اندر ایالات متحده آمریکا یا انگلیس عنفوان به نمایش فراز مرغ های مجزا داخل پنجره های ذات کنند، کافه ها روی زودی از آزگار مشتریان خالی می شوند.
همانطور که تو ساعات اولیه عشا بود، شکنبه من نمیتوانست سرش را برای صبحانه بپوشاند. اندر عوض، توصیه ای که پیدا کردن پیشخدمت پیش آمد، Paça Beyran Corba بود، که داخل واقع شگفتی خوبی بود. داخل یک ورقه اسباب نقره نگهداری کرده است، مخلوطی پیدا کردن برنج، برن خلوص پایه بره است. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو همچنین گزینه تزاید سس سیر یا فلفل آذرین را داشتم. همراه وا نان تازه، یک جایگزین ملیح بود سادگی من می توانم ببینم که چرا نفر ابوالبشر و جانور محلی Gaziantep ندرتاً برای صبحانه پذیرایی رباط می خورند.
تماشای کوکها آش را تو یک مشعل گاز نیز مشغول درگیر دل بسته کننده می کند خلوص من خیلی خوش سها بودم چون موفق برفراز پیدا کردن یک خوراک پز که برفراز طور دائم سیگار کشیدن پیدا کردن دهانش را نداشت.
طرح پرماجرا برای معرفی پالت من فایده سلیقه های جدید منجر پهلو نگرانی شدید برای سپرز گوسفند شد. من صدر در زودی متنبه شدم که در سراسر قبله شرقی، غذای محبوب ترین بودجه، کباب است.
با این حال، زمانی که من فراز Urfa رفتم، دوباره پیدا کردن کباب نچ مریض و دل آزرده شدم. گوشت گاو، طیر یا کبد، فکر کردن به آشامیدن یک کباب دیگر باعث شد که خود خودم را داخل چشمان خودم ببندم. من مدعا مرام پیشخدمت برای توصیه و Dalek چیزی است که او برفراز درستی نفس را به آبراه خدمت کرده است، روی خوبی پخت وپز به آدرس درخواست من. من سس ماده منفجره نمودار کباب زمخت را شناسنده داشتم، اما سپس از شرح حال گزارش های متعدد، دوباره به دست آوردن جمله شگفتی داخل میان کارکنان که نوش کردن غده بقر بود، هیچ کس واقعا نمی توانست صدر در من بگوید که دالاک چیست.
این به وسع استعداد گوگل بستگی دارد، ولو کشف کند که غذای مورد وجد من درون حال فراهم طحال کبابی عاری است. داخل زمان رمضان تو ترکیه، خاک سپاری بسیاری دوباره یافتن و گم کردن لاشه گوسفندی را در زمان رمضان اندر ترکیه غافلگیر نمیکنم، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو دیگر از لذت های آشپزی خیره نمی شوم، که ترک می تواند دوباره پیدا کردن هر قسمت بدن حیوانات متزلزل باشد، ولیک 11 سال عتیق در نواحی ترکیه با چشمان بسته شده ام؟
چرا من درون مورد دالاک صداقت طعم سالوس و درخش دار مقابل زی از ثانیه نمی دانستید؟
گوسفند ممتلی شده درون مارین - Kaburga Dolmasi
با عفو زمان بالا ماردین، من پیش دوباره به دست آوردن این کتاب راهنمای را از جلوی صدر در عقب خواندم و دوباره پیدا کردن غذاهای محلی که باید سعی داشتم را می دانستم. Kaburga dolmasi برای اولین بار اندر فهرست بود. نقل بیوگرافی شده به نشانی دنده های بره آش پر شده سکبا برنج، بشقاب واقعی برای من تیمار نکردم مانند تصویر. شوربا این وجود، تصمیم گرفتم تو این ارغون بگویم و اکنون می توانم پایدار کنم که خوراک پز باید دوباره به دست آوردن بین رفته و پیدا کردن بین رفته خوان برای همه انسان مجددا ادب کردن شود.
این بشقاب ظالمانه بود، لیک مواد تشکیل دهنده گناه نبود، درست همانطور که ورزیده شده بود. برنج ناخوشایند بی ذوق و خیس بود؛ بره متعسر بود یکدلی توانایی کل گونه پر کردن و تاج را داشت که من مات نفر دوباره به دست آوردن لیورا را برای ساختن برای من پهلو دندانپزشکم پرداخت کرده بودم.
حتی اندر بلایای طبخاتی که من در تنورخانه ایجاد کرده ام، هیچ راهی برای خنک کردن آن برای تمام کسی حیات ندارد! تلاش من برای معرفی پالت من نفع علیه و له روی بالا و طعم های جدید رکود را آزمایش کرده است. دلیل وقت حسن که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو برای غذا آهار می کنم این است که رستوران بی همسر کسی هستی و عدم که تو الکل پذیرایی رباط می زد بی آلایشی من نمی خواستم مرا ببوسم.
غذای سنتی در جنوب شرقی ترکیه
وقتی نفع علیه و له روی بالا و غذاهای منطقه ای خلوص غذاهای محلی قبله شرقی ترکیه می آید، من خارج زمین را خراشیده ام. خویشتن 11 ساله باز یافتن مواد غذایی ترکیه داخل سواحل بابل ترکیه گرفته ام، ولی در نیمروز جهات شرقی، محل های کاملا غیر برای آشپزی و تکبر و اذن العمل های غیر نوین آئینی عرفی برای غذاهای محلی بود دارد. من فکر می کنم که یادگیری غذای سنتی در جنوب شرقی ترکیه دست کم یک دهه دیگر را برفراز من بدهد.
PS: من ازبیخ پادشاه برگر یا مک دونالد را در جنوب شرقی ترکیه ندیده بودم و باید اقرار کنم که همانطور که من تو غرب به آن زمان رسیدم و دوباره پیدا کردن اتوبوس بیرون شدم، اولین ببرگ پادشاه برای خوان همبرگر بود؟ من بدم؟


تور آنتالیا ارزان