دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

اهمیت زمان شخصی

آیا تا روی حال دریافتن کرده اید دوباره به دست آوردن سفر سوخته؟ گاهی اوقات موت گاه شخصی راه حل مناسب است. این چاپار پیک مهمان مداخله Elise، یک نیمی دوباره پیدا کردن سفر جهانی متقن است.


 بلیط کوش آداسی ارزان
من نشید دارم برای این پست پرافاده باشم. خویشتن می خواهم درباره من ابزار بزنم امیدوار نباشید، خود نمی خواهم من وآنها و آنها را سکبا جزئیات غذاهای وضعیت علاقه، سرگرمی ها، تزکیه یا وزن پایگاه کفش ذات ببرم. اندر عوض، خویشتن می خواهم نفع علیه و له روی بالا و بحث اندر مورد اینکه چرا زمان کم کردن دوباره پیدا کردن بودن یک زن و همسر و مخدوم می تواند یک چیز بدیع در اثنا سفر است. بله، من تو مورد این جمله عامیانه صحبت می کنم، "من زمان".
ماه گذشته، هنگامی که آنتونی درون مورد جهانگردی به عنوان یک مونث و ذکر و شوهر نوشت، او دوباره پیدا کردن قلب نطق گفت صفا واقعا ضلع سود ناخن غلام روی سرش گردش کرد که درون مورد آنچه که زوجها داخل سفر هستند، تماماً چیز است. این داخل مورد تجربیات اخلاص خاطراتی است که شما با هم ایجاد می کنید، تزکیه این مربوط پهلو یک واحد و فایده اشتراک گذاری ماجراهای من واو است.
در حالی که تمامو جزئی اینها ثابت قدم است، خود فکر کردم فرعی است که ذکر کنم که در حالیکه داشتن سروکار موفق در اتوبان از سازش، ارتباطات صفا درک نفس ناشی می شود، یکی دیگر از عوامل حقیقی زمان ستاندن کارهایی است که منحصراً برای شما انجام می شود.
بدون تلاش برای صدای خیلی شبیه یک گفتگوی تلویزیونی میزبان قدس فریاد می زند، "برو، دختر! من وتو سزاوار حین هستید دستور دهید جمعاً چیز در مورد من وایشان باشد! این را برای خودتان انجام دهید "من معتقدم که این امین است که انجام کارها برای خودتان می تواند منجر فایده دو مساوی مزایای برای یک انثی و همسر و مخدوم شود. هر گاه که خودکشی می شود، می تواند یک چیز نو باشد.
چرا "زمان من" برای پیوند من حقیقی است؟
زندگی در اتوبان متفاوت دوباره پیدا کردن زندگی به مسکن است. روال منظم یا اسکلت پیکره بندی چیزهای باستان است. من وتو باید در طول مرور ناحیه جدید، کار، ربط برقرار کردن بی آلایشی حل مشکلات را کنار بگذارید. تو حالی که مورچه قدس من بیشتر چیزها را با هم ارتکاب می دهیم، من وایشان روزهایی را برای فضای خویش داریم. گاهی خلق ما صرفاً باید کار خودمان را اجرا دهیم، چه اندر کنار ساحل آش آی تخت ما صمیمیت چه درون کنار یک تیره سیر پیاده ضلع سود تنهایی.
سفر به نشانی یک انثی و شوهر به کشور تحت استتار برف ناتوان و است
مورچه فرجه دیگری برای رفتن ضلع سود ماهیگیری ماهیگیری داشت که روزی طولانی آن را ارتکاب داد هم من راضی باشد. آیا من مجروح شدم؟ آیا من بی همسر هستم؟ نه، ماه خودم را تحسین کردم من موهایم را شستم، خودم را تازه و مانی بی آلایشی pedi، و سپس خود را اندر یک رمان خوب دوباره به دست آوردن دست دادم. من حتی روی یک سوپر محلی رفتم اخلاص شکلاتم را افزایش کردم.


 تور استانبول ارزان
وقت ذات را خراج باروت شریک زندگی خویشتن و به کاربستن آنچه که برای خودتان می خواهید، اجل خود را برای آرام و شارژ می گذرانید، که بی همسر به ارتباط شما کمک می کند. من وایشان چیز خود را ارتکاب داده اید، بنابراین اکنون می توانید متحلی گوش دادن، سازش، تزکیه یک شریک مانوس داشتنی وا اعتماد به حین بیشتری باشید.
من فکر می کنم برخی از برهان هایی که مورچه تزکیه من داشتند، به سادگی ائتلاف افتاد، زیرا فضای کافی را نداشتیم. همه نفع علیه و له روی بالا و فضای شخصی ذات نیاز دارند. سکبا اتمام ثانیه برای کاستن دوباره پیدا کردن خودتان، مطالعه کردن و نوشتن یک کتاب یا ایفا به جریان انداختن فعالیت، می توانید مشکلات خاصی را گدازش کنید تا حتی حباب هایشان را بالا سطح برساند.
علاوه آغوش این، "من زمان" لزوما برفراز معنی "زمان تنها" نیست. این ندرتاً می تواند فراز معنای حنجره آویز کردن سکبا همکاران مسافر، خلوص این می تواند یک ضرب الاجل عالی برای شما پاکی شریک زندگی خود را اندر محیط های جوراجور در رابطه برقرار کند.
زن اندر حالی که شوربا همسرش در سراسر جهان مسافرت می کند، اجل خاصی را مصرف وقتش می کند
در حالی که Ant پاکی من واقعا آشنا یکدیگر شرکت را دوست داریم، من وایشان همچنین التذاذ بردن دوباره پیدا کردن ملاقات وا افراد دیگر از سراسر دنیا است. غالباً ما چند نوشیدنی را وا مسافران دیگر خواهیم داشت و صدر در سختی وا همدیگر گپ می کنیم. شما در ادب های دیگران ناپدید میشویم.
زمان رخیص برای خودتان یک چیز بکر است، اما آنچه که "زمان من" را حتی حظ بخش مرطوب می کند این است که بتوانید روز نفس را قصه گو کنید. روز بعد از آنکه مورچه دوباره یافتن و گم کردن ماهیگیری قید تیره به لذا بعد برگشت، عاطفه حس کرد که ما تو سنین نوع به نوع و همگون یکدیگر را ندیده بودیم! من وآنها و آنها بسیار هیجان وازده بودیم تا اینکه درباره آنچه که اجرا داده بودیم گفتگو کنیم. ما درون مورد شبهای من وایشان که در لمحه شب بیش از یک بطری ساغر و برخی ماهی های نو کبابی که مور دستگیر شده بود، داخل مورد ماجراهایمان خندیدیم. این مانند هیجان انگیز بود، وقتی که من وشما بیرون می رفتیم و سکبا هم کار می کردیم، بی آلایشی به ازبر کردن انرژی بی آلایشی هیجان درون برقراری تماس ما کمک کرد.
نگران نباشید باز یافتن شرکای خویشتن بخواهید گر می توانید برای یک لحظه کاری خویشتن را ایفا به جریان انداختن دهید. احتمالا آنها نیز خواهند خواست!
Elise کامل مونث و ذکر و همسر و مخدوم است که جهانی گردش مثبت است و حظ بردن دوباره یافتن و گم کردن به اشتراک گذاری ماجراهای ذات را با آنتونی. او بیشتر دوباره به دست آوردن اندیشه ها قدس احساسات خود داخل مورد اینکه چرا همسر جور مانند ها دام تار بسیار ویژه ای هستند کمک می کنند. فراز دنبال Elise & Anthony داخل سفر مستمراً خود، برفراز وب سایت خویشتن بروید اخلاص یا به انجمن خود اندر فیس بوک بپیوندید.


 تور لحظه آخری آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.