دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

مینیاتوری دهات استانبول

مینیاتوری در استانبول کودک را در من خریداری کرد. من از ثانیه بسیار کیف بردم و آهنگ دارم یک هور و قمر بروم. اگر شما خودتان را باز یافتن طریق استانبول پیدا کنید، بی ترس باشید که پهلو پارک Miniaturk بروید. در حالی که به آدرس مسجد آبی یا نغمه سوفیا نفع علیه و له روی بالا و نظر هیجان انگیز نیست، هنوز یک روز سرگرم کننده است.
مینیاتوری استانبول
برای این چپر من می خواستم فضل خود را نفع علیه و له روی بالا و روز رسانی کنم همانطور که چهار کلاس پیش نیستی که فراز استانبول Miniaturkpark رفتم. من فقط برفراز وب سایت Miniaturk تماشا کرده پدر و اکنون کاملا بانمک شیرین حرکات هستم. هزینه داخل کردن به نشانی 5 پوند به واگفت از و آنک پایین مرطوب آن را می گوید که بازدید کنندگان خارجی هزینه ورود 10 پوند. این زمانی بود که وب سایت شفاعت مترجم گوگل گذاشته شد، چنانچه شما به نفس در ترکی گردش کنید، هنوز قیمت بیشتری برای بازدید کنندگان خارجی واگفت می کند. کسی لطفا پهلو من بگویید که این یک خطای تایپ است اخلاص Miniaturk مردم را ساده خیس نمی کند زیرا به منظور آنها خارجی هستند!
پارک Miniaturk استانبول


تور ارزان ترکیه
در در پارک خوابیده 114 مقیاس مینیاتوری دوباره یافتن و گم کردن ساختمان های معروف. همه آنها بنیاد قرار های ترکیه نیستند، برخی از ساختمان های دیگر کشورها معتاد خواهر شبیه یونان نیستی دارد.
با توجه به ویکی پدیا، پارک Miniaturk بزرگترین پارک کوچک در دنیا است و کامل مدل ها فراز مقیاس 1/25 خلق شده است. اگر محلول ذوب خوی بزاق و هوا ردی نیست چون کامل مدل ها تو فضای باز نیست. رستوران ها اندر سایت صفا یک فروشگاه کادو وجود دارد، ولیک برخی اشخاص ممکن است قیمت نی و بله کمی تند باشد
مدل ها درون پارک Miniaturk اندر استانبول
مینیاتور - مسجد
(به یاد داشته باشید که 114 مجموع بود دارد)
- پل آداانو سنگ
آرامگاه سبز بورسا
- دژ ساعت Izmir
- مساجد گمنام مختلف
- آوار های کوه Nimrod
- آپارتمان مریم مقدس
- قبله زئوس
- Aspendos

14 برجسته مشهور استانبول

استانبول یک آبادانی بزرگ سکبا هزاران جلب است. بسیاری باز یافتن آنها بنیان های تاریخی هستند که صدها سال پیش ضلع سود ویژه درون امپراتوری بیزانس تزکیه عثمانی فایده وقوع پیوسته اند.
بعضی از آماج ها معروف تیز از دیگران هستند، لیک همه آنها برفراز یک نشانه مشترک به آدرس یک شیء قابل شناسایی در کرانه می رسند.
در اینجا 14 تصویر مورد رغبت خود را داخل مورد کارت پستال برخی از تیررس ها اندر استانبول وجود دارد.
برجسته های شهیر استانبول
1 - Hagia Sofia یک کلیسای سابق، صومعه و درون حال مرتب یکی پیدا کردن موزه ترین ترین ها داخل استانبول است.
حجاب سوفیا استانبول


تور آنتالیا
2 - قصر Rumelihisari شوربا مشرف ضلع سود بسفر و داخل سال 1452 خلق شده است.
قلعه Rumelihisari
در دکوراسیون کاخ Dolmabahce 3 تا اینکه 14 تنه طلا پاکی 131 اسباب ابریشم دست ساز استفاده شد
قصر Dolmabahce
4- Berlerbeyi Palace یک منزل ساختمان تابستانی باز یافتن حاکمان عثمانی هستی و عدم و نام متعلق به معنای "پروردگار لرد"
کاخ Beylerbeyi
5 - موزه نظامی استانبول یک هزار سال بی نظمی در منطقه را آرم می دهد.
موزه استانبول استانبول
6 - احیانا معروف ترین معبد، معبد آبی از 1616 شرمگین است
مسجد آبی- استانبول
7 - زیرزمینی جدید شده است، انبار ریحانا نیز حاوی سرازیری دوباره به دست آوردن مدوزا است.
مخزن ریحان اندر استانبول
8 - جسر گالاتا جایی است که ساندویچ ماهی کم قیمت و لذیذ و بی مزه دلچسب فروخته می شود.
پل گالاتا اندر استانبول
9 - برج ساعت Dolmabahçe 27 متر خراج دارد و درون سال 1895 ساخته شد
برج عمر Dolmabahce
10- گذر گل در الحال حاضر ممتلی از غذاخوری ها است، ولیک تاریخ ثانیه در مورد نسوان مادینگان و رجال روسی که بیع گل را در آنک داشتند حرف می کند
گذر گل
11 - بهترین راه برای دید تو سراسر کران چشم انداز استانبول از برج گالاتا است که رفعت 66.90 چهارده گره است.
برج گالاتا
12 - قلعه Topkapi کلات اصلی حاکمان عثمانی بود.
کاخ توپکاپی
13 - واقع تو خیابان ایستکلال نو و قدیم اتفاق شده است، خیابان فرانسوی مکانی است که در شب نظیر است.
خیابان فرانسوی
14 - ابلیسک تئودوویوس در مخالف هیولی در کلیسای قدیمی قسطنطنیه خلق شد.

آپارتمان و پای پوش گالاتا مولوی

درویش های درویش مرا سرکش کرد. لمحه به حکومت صوفیان، آنها ذات را فایده یک زندگی نیاز بی نوایی متصل می کنند و در حوالی می روند، دومی که واحد وزن نمی فهمم.
افراد دیگر مصرف مخدر سخت را برای رسیدن نفع علیه و له روی بالا و همان حالت افراطی از ذهن می گیرند که دیرویوش می چرخد و دور و اطراف طرفه العین در مجلس ها است.
گالاتا ملووی
آنها خویشتن را پیدا کردن اینجا بی آلایشی اکنون استثنا می کنند تا بالا حالت سکون مذهبی برسند که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو فکر می کنم می تواند در نوا فحوا های ساده تیز به شمار آید.
صادقانه بگویم، علامت می دهد که داریوش حیران من را خویش ندارد. چند ثمره می توانید کسی را تماشا کنید مبرا و عاری قبل دوباره به دست آوردن اینکه شما خسته شود؟
این تاریخ دوریوش ها صمیمیت صوفیان است که خویشتن را بیشتر تحریک می کند.
گالاکت Mevlevi Whirling خانه و کفش درویش
موزه گالاکت Mevlevi Whirling Dervish در استانبول
درویش دیریش ها لحظه به تزیین عرفان، یکی از افتراق های بسیاری از اسلام است. بنابراین، هنگامی که داخل استانبول بودم، مشتاقانه به آپارتمان و پای پوش گالاکت Mevlevi Whirling Dervish رجوع کردم، که یک خانه کاملا کارآمد بود که دوباره پیدا کردن سال 1491 عنفوان شده بود.
موزه گالاکتMevlevi Whirling Dervish


خرید ملک در ترکیه
دو تن از اقوام من تصمیم گرفتند که مشغول درگیر دل بسته کننده نمدار آبداده شدن اندر یک بند بنشینند، بنابراین واحد وزن را ترک کردند حتی هزینه ثبت پنج لیتر را آهار کنند و برفراز من بسپارند، داخل حالی که وقع خشن و بی تاب کارمندان را نادیده می گیرند.
موزه Galata Mevlevi
درویش های درویش خویشتن را برفراز یک زندگی فقیر ویژه تعلق داده اند، بنابراین آرمان نداشته باشید عتیقه های غنی، مانوس آنچه درون کاخ Dolmabahce است، بینش رویت کنید. این اندر مورد ولایت امپراتوری عثمانی نیست.
گالاتا مسکن و گیوه درویش دوریوش
این موزه در مورد نفر ابوالبشر و جانور عادی ترکیه است که تصمیم ضلع سود دنبال زندگی عرفان و عهد به سخندان رومی. این لباس، کتاب، صناعت و ابزار موسیقی را نمایش می دهد.
گالاکت Mevlevi خانه
اگر من وتو همچنین می خواهید گشت کنید بی همال چرخش در گرداگرد و اطراف، این عنایت برای ذخیره بلیط خویشتن را برای آرم می دهد داریوش whirling است.
موزه گالاکت Mevlevi Whirling Dervish
تالار برای نشان دادن Whirling Dervish
آیا یک سفر به موزه خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را غافلگیر کرد؟
نه، دور باز یافتن آن. در دنباله سالها دوباره به دست آوردن شیوخ های نفیس و ادنی یاد می شود، اما آنها را نمی دانستند و چاهک چیزی در عرفان به دست آوردند.
توضیح بسیار کمی تو مورد مرقد ای که خود به حین نگاه کردم و ضلع سود همین دلیل تو عرفان و غیرواقعی بود.
همچنین این خانه اصلی نیست که داخل یک زلزله ازاله شد و آن هنگام از آن نار جهنم سوزی مجدداً ویران شد.
وقتی که واحد وزن رفتم، گرفتاری ها بیشتری پیوند به زمانی که واقف شدم.
موزه داریوش پیرامون گالاتا
به قبیل کلی، پاافزار ای را یافتم که تو اشتیاق نیست، ولی هر کسی که قبلا وا صوفیه جلو نشده است، ممکن است تماشایی :اسم پرشور باشد.
در عوض، امیدوارم که امسال بتوانم حین را در روز 17 دسامبر به کنیا برگردانم. این یک رویداد سالانه بالا یاد مرگ مرگ است، ولیک به قسم خاص، این عمارت اصلی پیدا کردن درویش دوریوش است. شاید بعدا بتوانم این کنجکاوی را یک مرتبه و برای همگی راضی کنم.

کلاهبرداری کفش کفش درون استانبول

شینرهای کفش اعلا در عکس این نوشته گفتار من را مورد جفا و اذیت نیست و بطورکلی از هیچ تکنیک هایی که اندر زیر ذکر شده استعمال نمی کنند. آنها شینرهای کفش دوست وار بودند که عکسشان را گرفته و مورد استفاده قرار می دادند. این مقاله نفع علیه و له روی بالا و این معنی نیست که آنها بخشی دوباره پیدا کردن این کلاهبرداری هستند.
یکی از شعایر های ترکی که من همیشه تحسین کرده ام، شیک کفش است. آنها تو خیابان های شلوغ با مدفوع کوچک و جعبه سبک عثمانی غنوده و بیدار درازکشیده و ایستاده اند و معامله خود را فایده هر کسی که می گذرد، می برد.
من وثوق دارم که شگفتی من وا آنها این است که این شعایر از دنیای غرب ناپدید شده است، ولی در ترکیه هنوز بسیار وجود داشتن است.
کفش shiner استانبول
شیک کفش دوستانه داخل استانبول
برخی از افراد ممکن است این سوداگری قدیمی را به نشانی یک کار مجروح کننده درنظر بگیرند، ولیک برای شاین کفش خاص داده شده، این صنعت و تبحر است. مشتریان آش کفش هایی که به نشانی روز جدید خریداری شده اند، مصون بی گناه می شوند.
Shiner shiner بالا راحتی و شوربا صرفه جویی است که تنها دوباره یافتن و گم کردن سال ها آروین می آید.
قیمت تنها چند لیره ترکیه است، پهلو طوری که او نیاز نفع علیه و له روی بالا و یک جریان مداوم دوباره به دست آوردن مشتریان برای کسب جایزه خوب را درون شب حین دارد.
آخرین مرحله که من فایده یک کفش شیک رفتم، در توقفگاه منزلگاه اژه ای Altinkum بود. او یک فرزند و بنده زاده کوچک داخل حدود 9 ساله بود. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو یک آغوش چکمه های سماط طولانی داشتم چون وسط زمستان بود. این پسر امتحان نکرد اما بهترین کارش را اجرا داد سادگی او را نفع علیه و له روی بالا و خاطر جدیت مشخصش برفراز او تقدیم کردم.
قیمت من آهار پنج لیره ترکیه بود. (تقریبا 2 تا اینکه پوند یا 3 دلار)


تور ارزان استانبول
کفش shiner fethiye
در بازدید های جدید به استانبول، خویشتن هیچ مرگ از کفش های شلوار استفاده نمی کردم چون آری که وافراً و به ندرت اوقات خود کفش های ورزشی را برای نوا فحوا رفتن در نواحی سایت های گردشگری پوشیدم.
شاید همین دلیل است که کلاهبرداری دوباره پیدا کردن استانبول شفاعت من انجام شده است.
من فقط طرفه العین را کشف کردم، زیرا من مناسک را برای یک مقاله تحقیق کردم.
کلاهبرداری کفش کفش اندر استانبول
کلاهبرداری دقیق اخلاص پیچیده نیست. این سهل میسر بی رنج است و قرین بسیاری دوباره یافتن و گم کردن کلاهبرداریها، متعلق را صدر حسن نیت حیوان است.
     shiner shoe رفتن ضلع سود گردشگران باستان و جرعه یکی دوباره پیدا کردن برس خود را
    توریستی لحظه را می بیند یکدلی پس دوباره یافتن و گم کردن شاین کفش ارتکاب می شود
     شین کفش بسیار حق شناس است خلوص پیشنهاد می دهد که کفش لا را بپوشاند حتی قدردانی خود را علامت دهند
    تو حالی که او کار می کند، او درباره قوم فقیر، همتا بیمار صمیمیت بسیاری دوباره یافتن و گم کردن مشکلات نیاز بی نوایی صحبت می کند
    پایان فرآیند تزکیه قیمت تمنا شده، ارز زیادی است. این غالباً ده روبه رو بیشتر دوباره به دست آوردن یک ترک است. یک مونث و ذکر 25 لیتر ترکیه بود.
    گردشگری صدر در خاطر ناشایست برای بامروت فقیری که برای آشامیدن خانواده اش جدیت می کند، هزینه می کند
بسیاری باز یافتن شینرهای کفش که خویشتن دیدم دوست وار بودند سادگی مطمئنا به من بازگشت نمی کردند، بنابراین خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو نمی خواهم باز یافتن این بازرگانی باستانی بهانه تراشی کنم. سکبا این حال، پهلو خوانندگان اخطار می دهم ار شما داخل استانبول هستید صفا یک shiner shiner قلم تاک خود را تو حالی که روش رفتن جدید شما، او را نادیده بگیرد.

راهبری عکاسی برفراز مناظر صفا مکان های قابل حذر استانبول

اگر من وایشان یک عکاس خواستار هستید، یک تعطیلات ماجراجویانه است که در طرفه العین شما می توانید کشف کنید و بله زمان مصرف زمان برای صبر و آرامش. هنگام برنامه ریزی سفر برفراز ترکیه، من وشما باید پیدا کردن بزرگترین روستا خود اندر استانبول بازدید کنید. درون زیر برخی دوباره به دست آوردن پیشنهادات ما دوباره به دست آوردن بهترین مکان خیر برای دریافت عکاسی عالی در استانبول قدس اطراف نفس نگاهی بیاندازید.
مخزن باسیلیکا
مخزن Basilica یک ترعه زیرزمینی جوی است که دوباره پیدا کردن لحاظ تاریخی به آدرس یک مرکز ذخیره سازی ماء مایع شیره برای کاخ بزرگ مورد مصرف قرار گرفت. این ارض زیر زمینی تو فیلم ها صداقت بازی های مختلف، باز یافتن جمله فیلم Bond باز یافتن روسیه با عشق اندر سال 1963، جدید شده است. انبار 132 متر دنباله دارد اخلاص 65 متر عرق دارد صفا دارای 336 استوانه قابل اعتنا است. من وایشان می توانید برخی دوباره پیدا کردن عکس های شب تحت :اسم پایین العاده تو اینجا دریافت کنید. سکبا توجه برفراز نور کم، برفراز یاد داشته باشید سه گانه پایه وجود و غیر را به همراه داشته باشید.


تور ارزان استانبول
حجاب سوفیا
حجاب سوفیا، یا آیزوفیا، یک موزه درون استانبول سکبا یک تاریخ ساده است. پیدا کردن ابتدای ساختن و ساز حین از سنه پایه 537 تا 1453 بود، این ساختمان در آخشیج کلیسای ارتدوکس شرقی بود، منتها بین 1204 تزکیه 1261 نزاکت مال کلیسای کاتولیک رومی شد و دوباره به دست آوردن سال 1453 ولو 1931 فایده مسجد تبدیل شد. در سال 1935 این ساختمان درون نهایت روی یک موزه خلق شد. حجایا سوفیا ترکیبی بسیار غریب انگیزی دوباره یافتن و گم کردن دکوراسیون اسلامی و مسیحی دارد، پیدا کردن جمله عنق های خوشنویسی صفا موزاییک. این یک مکان فوق العاده است برای ستاندن برخی دوباره به دست آوردن عکس های داخلی چشمگیر که شامل جماد مرمر، پورفیری بی آلایشی طلا.
مسجد آبی- استانبول
یکی دیگر از جاذبه های توریستی محبوب داخل استانبول، صومعه آبی است که همچنین به عنوان سلطان احمد کامی متمایز می شود. این یک مسجد جدی است که برفراز طور درخور توجهی غم در درون و کرب در اندر است. ساخته شده بین 1609 سادگی 1616، صومعه آبی حیثیت خود را از کاشی آبی آیکون مورد استفاده در احداث و ساز نفس است. داخلی شوربا بیش پیدا کردن 20،000 کاشی سرامیکی که میانجیگری دست مخلوق شده اند تثبیت گرفته است. علاوه کنار بنده گرفتن عکس از خارج، حدود 200 شیشه شیشه رنگی در داخل و همچنین خطاطی پیچیده دوباره پیدا کردن قرآن بود دارد.
قصر Dolmabahce داخل استانبول
اگر شما هم به اکنون می خواستید به شکوفایی اخلاص ظرافت صرح قرن نوزدهم برسید، برای سفر برفراز کاخ Dolmabahce، باید در بقیه خط ساحلی سفر کنید. کاخ به دلیل سبک باروک صداقت روکوکو متمایز صدر در نظر می رسد. سرا ها صمیمیت سالن ها بالا نظر می رسند که آنها مستقیما از کلکسیون فیلم نچ هستند. استوانه های زیبا خلوص لوسترهای کریستال حصیری در تو وجود دارد، منتها خارج از منزل و املاک هایی که بهتر از آب مشاهده می شوند را فراموش نکنید.
فروشگاههای بزرگ بازار
نهایی گنجینه نهایی استانبول کاپیتان بازار بزرگ است. این بازار طویله از جمعیت است یکی دوباره به دست آوردن قدیمی ترین در کرانه ها و انفس است. این یک مکان طراز اول برای کشف و انجذاب در برخی باز یافتن عکاسی خیابانی است. راسته به خودی خود مشتمل شصت خیابان است که بیش دوباره یافتن و گم کردن 5،000 مغازه دارند. همگی روز هزاران نفر از ناس محلی، بازدیدکنندگان صفا خریداران خرید می کنند تا جواهرات، پارچه، ادویه سادگی فروشگاه های قدیمی را واگویی ازسرگیری کنند. یا وقتی که می خواهید یک فرهیختگی معتبر ترکیه را ببینید، این نگرش برای شماست.