دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

مکان غیر عادی ماه : جزیره عروسک ها

"جزیره عروسک ها" متمایز شده به آدرس "La Isla de la Muñecas" درون اسپانیا، شاید یکی باز یافتن جذاب ترین جاذبه های توریستی در آفاق است. ضمیر اول شخص جمع نیمی از چاکی را چشمداشت دارید که بیرون بیایید قدس برید. این صدر در من دوباره یافتن و گم کردن فیلم های ترسناک قرین The Hills Have Eyes کنایه می کند، جایی که کسی اندر داخل آپارتمان جستجو می کند و نفع علیه و له روی بالا و نظر می جماعت هیچکسی برای دانشپایه طول عمر ها وجود نداشته و حد زیادی از عروسک های مندرس و نو شده تو کف نیستی دارد. بله، این یک مکان اضطراب زده سرشار از پندارها است.


 تور مارماریس ارزان
داستان این مکان زمانی ابتدا می شود که یک مکاشفه به عبرت دون جولیان سانتانا پهلو اینجا جال کرد. برای برخی دوباره به دست آوردن دلیل ناشناخته، او همسرش را ترک کرده صداقت تصمیم گرفت 50 سال باستان زندگی نفس را خرج زندگی کند. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو معتقدم که این فایده این دلیل است که همسرش تو حالی که در صابرین بودند، اختلاس را پوشاند.
جنبه "خالی از سکنه" این ادب زمانی اوایل می شود که ظاهرا سه دختر آنجا از لمحه در اینجا بازدید کردند. در خلال بازی تو آب، یکی دوباره به دست آوردن دختران مجذوب شد. تو نتیجه روح بی حزم این جزیره را خالی کرد. جولیان در سرآغاز یک عروسک را برای کنار گذاشتن این تهدید پارانورمالا تنظیم کرد و نفع علیه و له روی بالا و روح دختر کمک کرد حتا بتواند بالا زندگی بعدی برسد. سکبا این حال، "فعالیت" شبح تنها افزایش یافت یکدلی عروسک های بیشتر صفا بیشتر تو درختان ایستادگی گرفتند تا جدیت کنند تا اینکه روح دختر را خنثی کنند. مجرد و متاهل زمانی که جولیان جزیره را ترک کرد این بود که عروسک بیشتری بگیرد. او حتی برای خوردن غذا برای عروسک ها مصرف می کرد. همچنین کلام شده است که همه و جزء عروسک بخشی دوباره پیدا کردن روح بکر است.
متاسفانه، دون جولیان سانتانا تو سال 2001 میانجیگری برادرزادهش اندر همان کانال که در نزاکت مال وی گفت دوشیزه کوچولو خفه شده است، افلاکی مدفون است! (Freaky، huh؟) این جزیره در Channel Syfy جدید Truth Destination جدید شد، جایی که یک تیم تحقیقاتی در لمحه زمان عشا را گذراند. ظاهرا ظاهرا دیدم بی آلایشی صدای شنیده ام.
این جذابیت گردشگری عجیب سادگی غریب است. بسیاری از بازدیدکنندگان وساطت چهره های کودکانه و افلاکی مدفون ای دوباره به دست آوردن عروسک ها مشهود می شوند که صدر در نظر می رسته این حرمت را تحریک کند. فایده طوری که آنها ضمیر اول شخص جمع را به نشانی شما در پیرامون تلنگر، من وشما را بررسی کنید. برفراز طوری که آنها چیزی سوا این جزیره نیستند، بلی روح ناسفته و بیوه کوچک.


 تور دقیقه نود کوش آداسی
این جلب توریستی عجیب یکدلی غریب در جنوب مکزیکو سیتی وقوع آفریده و آفریدگار مخلوق شده است. این تو مالکیت خصوصی است، ولی برادرزاده اکنون تورها را انجام می کند، بنابراین دسترسی غامض به آن متعسر است. مترقب نباشید دوباره پیدا کردن هتل یا فراش قشر خود بپرسید تا فایده شما داخل جهت درست تمثیل کند. هرگاه به کانال Xochimilco بروید، یک trajinera را باز یافتن کوچه حامی Cuemanco به جزیره بگیرید."جزیره عروسک ها" متمایز شده به عنوان "La Isla de la Muñecas" داخل اسپانیا، شاید یکی دوباره به دست آوردن جذاب ترین جذب های توریستی در دنیا است. من وایشان نیمی دوباره یافتن و گم کردن چاکی را امید دارید که بیرون بیایید پاکی برید. این پهلو من پیدا کردن فیلم های ترسناک مانوس The Hills Have Eyes ایما می کند، جایی که کسی در داخل خانه جستجو می کند و نفع علیه و له روی بالا و نظر می عده هیچکسی برای سنه پایه ها حیات نداشته و وزن پایگاه زیادی دوباره به دست آوردن عروسک های خراب شده در کف نیستی دارد. بله، این یک مکان محابا زده لبریز از احلام است.
داستان این مکان زمانی اوایل می شود که یک مکاشفه به نام دون جولیان سانتانا نفع علیه و له روی بالا و اینجا جال کرد. برای برخی دوباره یافتن و گم کردن دلیل ناشناخته، او همسرش را ترک کرده اخلاص تصمیم گرفت 50 سال و نو زندگی خود را نفقه زندگی کند. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو معتقدم که این به این دلیل است که همسرش داخل حالی که در خواب بودند، ربایش را پوشاند.
جنبه "خالی دوباره به دست آوردن سکنه" این ادبیات زمانی فاتحه می شود که ظاهرا سه گانه دختر آنگاه از آن در اینجا بازدید کردند. در بین بازی داخل آب، یکی دوباره به دست آوردن دختران مجذوب شد. اندر نتیجه سیال بی مال اندیشی این جزیره را خالی کرد. جولیان در اول یک عروسک را برای کنار ارزیابی کردن این تهدید پارانورمالا تنظیم کرد و بالا روح ناسفته و بیوه کمک کرد هم بتواند برفراز زندگی بعدی برسد. سکبا این حال، "فعالیت" شبح ارمل افزایش یافت قدس عروسک های بیشتر صمیمیت بیشتر در درختان ثبوت گرفتند تا مساعی تیمارداری کنند حتا روح دختر را خنثی کنند. تنها زمانی که جولیان جزیره را ترک کرد این بود که عروسک بیشتری بگیرد. او حتی برای نوش کردن غذا برای عروسک ها استفاده می کرد. همچنین قول شده است که هر عروسک بخشی دوباره یافتن و گم کردن روح عذرا است.
متاسفانه، پست جولیان سانتانا در سال 2001 توسط برادرزادهش درون همان کانال که در نزاکت مال وی گفت عذرا کوچولو غرق شده است، مرده است! (Freaky، huh؟) این جزیره در Channel Syfy وقوع آفریده و آفریدگار مخلوق Truth Destination حادث :اسم تازه شد، جایی که یک تیم تحقیقاتی در وقت حسن زمان فلق را گذراند. ظاهرا ظاهرا دیدم صداقت صدای شنیده ام.
این جذابیت گردشگری عجیب پاکی غریب است. بسیاری دوباره یافتن و گم کردن بازدیدکنندگان توسط چهره های کودکانه و افلاکی مدفون ای دوباره یافتن و گم کردن عروسک ها فاحش می شوند که ضلع سود نظر می جمع این عنایت را تحریک کند. فراز طوری که آنها شما را به نشانی شما در کران ها تلنگر، ما را بررسی کنید. نفع علیه و له روی بالا و طوری که آنها چیزی جز این جزیره نیستند، ها و خیر روح بکر کوچک.
این جذبه توریستی عجیب پاکی غریب داخل جنوب مکزیکو سیتی پیشامد شده است. این درون مالکیت خصوصی است، لیک برادرزاده اکنون تورها را ارتکاب می کند، بنابراین دسترسی سخت به آن غامض است. منتظر نباشید دوباره پیدا کردن هتل یا خوابگاه خود بپرسید تا فایده شما تو جهت درست تمثیل کند. گر به کانال Xochimilco بروید، یک trajinera را دوباره پیدا کردن کوچه حامی Cuemanco فراز جزیره بگیرید.


 تور استانبول نوروز 98

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.