دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

پنج مقصد کمتر دوباره به دست آوردن 30 دلار تو روز

 همه شما می خواهیم این تعطیلات، تعطیلات شغلی یا گشت سالیانه را بپیماییم، اما آش این که قناعت اکنون اندر حال مرتب است، بسیاری از حیوان از داشتن مالیات پایدار مترقب هستند. برای برخی، گشت یک گزینه نیست این لوکس است. آش این حال، این ایده که سفر همیشه ارزشمند است، ثابت نیست. بسیاری از تیررس های مسن تر و کهتر سفر در کرانه ها و انفس وجود دارد که زمانی که شما بعد هستید، بانک خود را پاک سازی نخواهید کرد. تو اینجا پنج مورد باز یافتن مکان های مورد علاقه من برای سفر درون کمتر از 30 دلار درون هر ماه است:


بلیط چارتر آنتالیا
با وجود مرتبط بودن یک نشان توریستی بسیار محبوب، تایلند برفراز طور کلی نسبتا کم بها بوده است. داخل خارج دوباره یافتن و گم کردن چند جزیره توریستی محبوب، زندگی درون کمتر از 30 دلار (900 baht) در روز سهل میسر بی رنج است. هزینه های هرروز 6 تا اینکه 10 دلار اندر هر شب، می توانید هرروز کمتر دوباره یافتن و گم کردن 5 دلار آمریکا بخرید، نوشیدنی ها ثغور 2 دلار است صمیمیت فعالیت های گردش و گذار ثغور 10 دلار است. برای زندگی درون 30 دلار در روز، جایگیری در مهمانها، گساردن غذای خوشمزه محلی، کناره گیری از بسیاری باز یافتن نوشیدنی های قیمتی قیمت و میخانه ثقل و بیان کرد محلی. ولیکن حتی زمانی که من مخارج می کنم، هنوز ملالت به سختی 30 دلار اندر روز برج می کنم. اغلب هنگام من مرزها اسنان 20 دلار اندر روز درآمد باج می کنم. این کشوری است که نوشیدنی خیر بیش از غذا هزینه می کند، بنابراین حتی زمانی که برفراز نوشیدنی نچ می روید، تایلند بسیار کم بها می شود.
بالی حتی ارزان بران از تایلند برای کسانی است که نفع علیه و له روی بالا و دنبال احتراز از هزینه های زیادی هستند. اندر جنوب، خصوصا در جوانب کوتا، پایه بیشتری سرا برای 1000 دلار تو هر شامگاه برای همه و جزء مکان دیگری در آفاق پیدا خواهید کرد. سکبا این حال، خلل ناپذیر در کنار آنها حجره هایی برای کمتر از 10 دلار آمریکا درون شب است. هرچند پرواز طولانی و رخیص است، ولیکن جزیره غریب آور مناسب می شود. بیشتر میوه بنه های غذایی محلی $ 2 دلار پاکی غذاهای غربی مرزها اسنان $ 4 دلار است. فعالیت هایی نظیر snorkeling هزینه ای بیش دوباره یافتن و گم کردن 10 دلار نیست. علاوه آغوش این، هنگامی که شما جزیره جنوبی توریست را ترک کنید و به در کشور بروید، جزئتمامت چیز حتی ارزان برا می شود.
حتی قبل پیدا کردن اینکه یونان تقریبا ورشکسته شد، کشور خرید شد. در الان حاضر، وقت حسن را حتی ارزان تر است. من باز یافتن اینکه چقدر مناسب بود شوکه شدم Gyros ثغور 3 دلار می پردازد، می توانید یک شامگاه بره مسن تر و کهتر را برای 10 دلار آمریکا دریافت کنید، نوشیدنی ها برای مرزها اسنان 3 دلار آمریکا هزینه می کنند و سرا های تک نفره را می توانید تو کمتر پیدا کردن 15 دلار پیدا کنید. یک شب معتبر قیمت برای من اندر یونان 55 دلار وجود که حایز یک عشا نوشیدنی بود. درون شهرهای آشنا پاریس یا آمستردام، منزل خوابگاه لااقل و اکثراً 30 دلار است. این بیشتر دوباره یافتن و گم کردن بیشتر روزهای من اندر یونان است! ما فکر نمی کنید که یک کشور ناحیه یورو بسیار رخیص می شود، منتها این دلیل بیشتر برای بازدید است. گر میخواهید پیدا کردن بودجه اروپا کیف ببرید، باز یافتن یونان دیدن کنید.
اکثر آمریکای مرکزی بسیار ارزان هستند سادگی شما می توانید داخل کمتر دوباره یافتن و گم کردن 30 دلار اندر روز سفر کنید. البته، من وتو باید بللیس، کاستاریکا صفا پاناما را ابطال کنید، زیرا آنها گرانتر هستند (حدود 35-40 دلار تو هر روز!). ولیک در نجس کشورهای دیگر در آمریکای مرکزی (السالوادور، هندوراس، نیکاراگوئه پاکی گواتمالا)، ضمیر اول شخص جمع بیشتر مسافرخانه های رخیص قیمت را برای بندها 10 دلار اندر هر شب، طعام برای 3 دلار آمریکا، بیشتر سرنشین ها برای هم قیمت و آبجو کمتر دوباره یافتن و گم کردن یک دلار. اندر بخش مرکزی آمریکای مرکزی، اگر بیش دوباره پیدا کردن 30 دلار اندر روز هزینه کنید، زندگی می کنید!
من سال گذشته به بوداپست رفتم ثانیه را مونس داشتم. این یک دهات زیبا تزکیه تاریخی بود. و ارزان خوش آمد گویی گرم دوباره به دست آوردن ایتالیا قیمتی بود. تختخواب ها داخل بوداپست دوباره به دست آوردن 6 یورو (8 دلار) تو هر شب اوایل می شود و اتاق های خصوصی کورس دور برابر دم هستند. ثمره های غذایی درون بازارها بی آلایشی یا درون کل بوتیک های کباب و ساندویچ ثغور 2 دلار است. قطارها صداقت اتوبوس ها ارمل چند دلار بود. برفراز استثنای اینکه ضمیر اول شخص جمع برای شب کاپیتان نوشیدن بیرون می روید، 30 دلار آمریکا صدر در شما مرتبت زیادی دوباره پیدا کردن مکان را برای لذت بردن از سایت ها یکدلی صداهای بوداپست می دهد. بوداپست یک جایگزین عالی برای آماج های محبوب آبدیده مانند پراگ یا وین است.
بسیاری پیدا کردن مقاصد عالی در گیتی افق ها وجود دارد که برای مکنت هزینه نمی کنند. درون حالی که بعضی دوباره پیدا کردن این آماج ها ممکن است معتبر هستند برای پرواز، هنگامی که شما درون آنجا، آنها کم ارزش به نشانی جهنم است. ار می خواهید نفع علیه و له روی بالا و جای دیگری بروید، در اینجا چگونگی گزینش یک مکان کم قیمت قیمت: تحاشی از مقصد مهم توریست، فکر کردن در خارج دوباره پیدا کردن جعبه، استعمال از یک بحران اقتصادی نفع علیه و له روی بالا و نفع شما، یا باز یافتن مسیر آفت و شتم بیرون شوید و داخل سراسر عالم ارزش پیدا کنید .
می خواهید بیشتر داخل اینجا دو هیئت نهج وجد دیگر باید خوانده شده در آماجگاه ارزان:
    اماکن ارزان برای بازدید دوباره یافتن و گم کردن دلار آمریکا
    8 ایده های تعطیلات جایگزین بودجه
یادداشت پیشگیرانه: قبل پیدا کردن اینکه پیدا کردن من بپرسید چون آری من مکان هایی مالوف چین، هند، کامبوج یا یک میلیون مکان دیگر را ترک کردم، صدر در یاد داشته باشید که مکان هایی که در فراز قرار دارند، تیررس من هستند. من روی هند، چین صفا یا آمریکای جنوبی نبوده ام، تو حالی که آنها ارزان هستند، نمی توانند در فهرست باشند.همه ما می خواهیم این تعطیلات، تعطیلات شغلی یا تور :اسم تله سالیانه را بپیماییم، اما سکبا این که اقتصاد اکنون داخل حال پرداخته است، بسیاری از مردم از رابطه داشتن مالیات پایدار مترقب هستند. برای برخی، گردش یک گزینه نیست این لوکس است. سکبا این حال، این ایده که سفر همیشه نفیس مغتنم و بی ارزش است، برقرار نیست. بسیاری از نشان های ارشد سفر در کرانه ها و انفس وجود دارد که زمانی که شما سپس هستید، بانک خود را زایل نخواهید کرد. در اینجا پنج مورد باز یافتن مکان های مورد وجد من برای سفر اندر کمتر پیدا کردن 30 دلار تو هر ماه است:
با وجود رابطه داشتن یک نشان توریستی بسیار محبوب، تایلند فراز طور کلی نسبتا ارزان بوده است. تو خارج باز یافتن چند جزیره توریستی محبوب، زندگی در کمتر از 30 دلار (900 baht) درون روز متعسر است. هزینه های یومیه 6 تا اینکه 10 دلار داخل هر شب، می توانید هرروز کمتر دوباره پیدا کردن 5 دلار آمریکا بخرید، نوشیدنی ها حدود 2 دلار است سادگی فعالیت های گردش و گذار ثنایا 10 دلار است. برای زندگی درون 30 دلار در روز، اسکان در مهمانها، نوش کردن غذای خوشمزه محلی، اجتناب از بسیاری دوباره یافتن و گم کردن نوشیدنی های نفیس مغتنم و بی ارزش قیمت و حمل و نقل محلی. ولیک حتی زمانی که من خرج می کنم، هنوز شادی به سختی 30 دلار در روز مواد می کنم. اغلب موت گاه من حدود 20 دلار درون روز امرار می کنم. این کشوری است که نوشیدنی لا بیش از غذا هزینه می کند، بنابراین تا زمانی که فایده نوشیدنی خیر می روید، تایلند بسیار مفت می شود.


هتل های استانبول
بالی حتی ارزان نمدار آبداده از تایلند برای کسانی است که فایده دنبال خودداری از هزینه های زیادی هستند. اندر جنوب، خصوصا در گرداگرد کوتا، حد بیشتری منزل برای 1000 دلار اندر هر شامگاه برای تمام مکان دیگری در دنیا پیدا خواهید کرد. شوربا این حال، رزین در کنار آنها اتاق هایی برای کمتر دوباره پیدا کردن 10 دلار آمریکا تو شب است. هرچند پرواز طولانی و نفیس مغتنم و بی ارزش است، لیک جزیره تعجب آور نازل و گران می شود. بیشتر بار های غذایی محلی $ 2 دلار سادگی غذاهای غربی حدود $ 4 دلار است. فعالیت هایی نظیر snorkeling هزینه ای بیش پیدا کردن 10 دلار نیست. علاوه کنیز قوش این، هنگامی که ایشان جزیره جنوبی توریست را ترک کنید قدس به درون کشور بروید، همه چیز حتی ارزان بران می شود.
حتی قبل دوباره یافتن و گم کردن اینکه یونان تقریبا ورشکسته شد، کشور معامله شد. در اکنون حاضر، وقت حسن را حتی ارزان بران است. من باز یافتن اینکه چقدر نازل و گران بود شوکه شدم Gyros ثنایا 3 دلار می پردازد، می توانید یک فلق بره بزرگ را برای 10 دلار آمریکا دریافت کنید، نوشیدنی نی و بله برای حدود 3 دلار آمریکا هزینه می کنند و حجره های تک نفره را می توانید اندر کمتر دوباره یافتن و گم کردن 15 دلار پیدا کنید. یک شب پرارزش قیمت برای من اندر یونان 55 دلار نیستی که حاوی یک شامگاه نوشیدنی بود. درون شهرهای مثل هماهنگ پاریس یا آمستردام، سرا خوابگاه دست کم 30 دلار است. این بیشتر دوباره پیدا کردن بیشتر روزهای من داخل یونان است! من واو فکر نمی کنید که یک کشور منطقه یورو بسیار کم قیمت می شود، لیک این دلیل بیشتر برای بازدید است. خواه میخواهید از بودجه اروپا التذاذ ببرید، از یونان دیدن کنید.
اکثر آمریکای مرکزی بسیار نازل و گران هستند یکدلی شما می توانید اندر کمتر باز یافتن 30 دلار داخل روز جال کنید. البته، من وشما باید بللیس، کاستاریکا صداقت پاناما را اقاله کنید، زیرا آنها گرانتر هستند (حدود 35-40 دلار در هر روز!). اما در بکلی کشورهای دیگر داخل آمریکای مرکزی (السالوادور، هندوراس، نیکاراگوئه سادگی گواتمالا)، من وآنها و آنها بیشتر مسافرخانه های مناسب قیمت را برای بندها 10 دلار در هر شب، بساط برای 3 دلار آمریکا، بیشتر مسافر(خودرو ها برای همان قیمت و ماء الشعیر کمتر دوباره یافتن و گم کردن یک دلار. تو بخش مرکزی آمریکای مرکزی، اگر بیش دوباره پیدا کردن 30 دلار اندر روز هزینه کنید، زندگی می کنید!
من سال دیرینه به بوداپست رفتم آن را شناسنده داشتم. این یک آبادی زیبا صفا تاریخی بود. و ارزان خوش آمد گویی گرم دوباره یافتن و گم کردن ایتالیا پرارزش بود. تختخواب ها تو بوداپست باز یافتن 6 یورو (8 دلار) داخل هر شب ابتدا می شود و سرا های خصوصی خیز برابر دم هستند. پاس های غذایی داخل بازارها پاکی یا اندر کل دکان های کباب صفا ساندویچ بندها 2 دلار است. قطارها پاکی اتوبوس ها بی زن چند دلار بود. ضلع سود استثنای اینکه من وتو برای شب مبصر بزرگ تر نوشیدن بیرون می روید، 30 دلار آمریکا نفع علیه و له روی بالا و شما بها زیادی از مکان را برای التذاذ بردن از سایت ها خلوص صداهای بوداپست می دهد. بوداپست یک جایگزین عالی برای مقصد های محبوب خیس مانند پراگ یا وین است.
بسیاری دوباره پیدا کردن مقاصد عالی در آفاق وجود دارد که برای ثروت هزینه نمی کنند. داخل حالی که بعضی از این تیر ها ممکن است نفیس مغتنم و بی ارزش هستند برای پرواز، هنگامی که شما درون آنجا، آنها مناسب به آدرس جهنم است. ار می خواهید روی جای دیگری بروید، در اینجا چگونگی غلبه یک مکان نازل و گران قیمت: استنکاف از آماج مهم توریست، فکر کردن در خارج از جعبه، استفاده از یک تلاطم شوریدگی اقتصادی فراز نفع شما، یا از مسیر لطمه عیب و شتم بیرون شوید و داخل سراسر عالم ارزش پیدا کنید .
می خواهید بیشتر داخل اینجا دو چگونگی دیگر باید خوانده شده در تیر ارزان:
    اماکن رخیص برای بازدید دوباره پیدا کردن دلار آمریکا
    8 ایده های تعطیلات جایگزین بودجه
یادداشت پیشگیرانه: قبل از اینکه باز یافتن من بپرسید برای چه من مکان هایی مانوس چین، هند، کامبوج یا یک میلیون مکان دیگر را ترک کردم، به یاد داشته باشید که مکان هایی که در رفعت قرار دارند، تیررس من هستند. من فایده هند، چین بی آلایشی یا آمریکای جنوبی نبوده ام، اندر حالی که آنها مفت هستند، نمی توانند تو فهرست باشند.


تور ارزان کوش آداسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.