دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

گمرک هانی تو سانلیورفا صداقت عدم ترکیب

به سانلیورفا دارای بسیاری دوباره پیدا کردن جاذبه های بسیار توصیه می شود برای بازدید کنندگان روی منطقه است. سکبا نام قلابی "شهر باز یافتن پیامبران،" ترین متناسب با سبک گشت تاریخی و باستان گمرک هانی داخل بالای لیست ظرف من بود.
ساخته شده اندر 1566، وقت حسن را نفع علیه و له روی بالا و مرکز تجاری اصلی بود. ثروتمندان و فقرا و فرعی فروشان سرکشی وجود دارد ضلع سود تجارت کالاها و خواه آنها دوباره یافتن و گم کردن سفر خسته شده بودند، خانه خواب قدام برابر از بقا در سیاحت خود مصرف می شود. وا توجه برفراز اهمیت لمحه به عنوان یک مرکز کسب اخلاص کار، بسیاری دوباره یافتن و گم کردن بازارها، یکدلی بازارهای تو شانلی اورفه قدیمی نفس را درون اطراف امین شد.


تور استانبول
فرد نامدار ترین برای گذشتن مرور از درگاه آن دهلیز عثمانی اولیا چلبی، که باز یافتن 1611 صدر در 1682. زندگی مجله خود است که نفع علیه و له روی بالا و شدت به عنوان یکی از اولین اشکال دوباره به دست آوردن یک کتاب قاید در نظر غمگین و هنگامی که من ضلع سود دست او گمرک هانی شادی دیدار کرده بود، من مشتاق به پی به آدرس مثال خود.
ورود به گمرک هانی از سانلیورفا در
گمرک هانی یورفا ترکیه
من پیدا کردن طریق درب بزرگ قوسی گذشت، برای پیدا کردن خودم تو کنار حیاط مسدود و آزاد هوا ایستاده بود. آفتاب گردک بزرگ بنا در اقطار مختلف خورشید حفظ کردن داشته و پهلو روی لبه حیاط مغازه ها تو سطح تزکیه کارگاه های آموزشی پایین آبدیده در سطح بلندی بود.
فورا دانا محیط. نفس را به صراحت یک اعتنا ملاقات جانانه برای بشر محلی بود. همه برفراز نظر می رسید روی یکدیگر یکدلی در ملت در جداول خوابیده بودند، قرائت کردن روزنامه، برگزاری درون عمق مکالمات قدس بازی آش نسخه ترکی دوباره پیدا کردن تخته نرد.
گمرک هانی یورفا
این ساختمان بیش باز یافتن 400 کلاس سن داشت قدس معمولا ملاحظه ایده سلاله من فراز کاوش شود. من آنی معماری بازرسی؛ ناس را تفرج و به انسان محلی گپ می کنند. با این حال، من احساس بسیار مشوش کننده و عزب ایستاده هستی و عدم وجود دارد، بزینهار نیستید چاه کاری ایفا به جریان انداختن دهید. خود سعی کردم پهلو استراحت، با سفارش چای صمیمیت قهوه اما احساس فارغ البال نمی داد.
هیچ چیز خاص ائتلاف افتاده است که برفراز من احساس که راه. هیچ کس بی فرهنگ بود بی آلایشی هیچ سرگذشت وجود دارد. خود همان قیمت برای نوشیدنی قاضی شد به عنوان مردم محلی بودند. عقب چه مشکل خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بود؟
در ثانیه روز، من تخمین حدود 50 حتا 60 نفر داخل حیاط غنوده و بیدار درازکشیده و ایستاده بود. جزئتمامت آنها باز یافتن هم مستثنا مرد دوباره یافتن و گم کردن من بودند. خود هرگز سکبا جنس مخالف رمز نکردی ولیکن به این مناسبت، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو از بی تابی از ایستاده به آدرس زن خارجی با یک دوربین بزرگ بود.
گمرک هانی پیدا کردن شانلی اورفه، ترکیه
من تبدیل شدن به یک کوته فکر تو سن من؟
آیا من حمله به تکیه گاه به ثانیه من هرج ومرج غبار می برند؟
من درامان هستم که چاه اتفاقی خاضع است نیست لیک من شوربا تاسف است. خود یک شالوده تاریخی در شانلی اورفه بازدید و شکسته نفسی زنانه ابو به خویشتن از حظ بردن دوباره پیدا کردن خودم راکد شد. در روش از درب، یک پیرمرد خرید سوغات من بی حرکت شد.
"آیا ما یک خارجی؟" او پرسید
من به افترا لبخند زد و انجام شده در روش رفتن. این یک مورد، جایی که من می دانستم که من داخل ترکیب شکست خورده نیستی و به جای اخت انگشت شست بقیه ها گیر کرده بود.

یادآوری کلاهبرداری سفر: سکه های عتیقه جعلی تو سلکوک

در جذام گذشته، تو ضربه، خود در عمران ده سلجوق در آنوقت ماند، اندر نزدیکی آوار های افسس. آش توجه ضلع سود تصمیم بی صبرانه من، واحد وزن هیچ تحقیق کردم اما با وجود عدم من پیدا کردن برنامه ریزی، سفر استثنایی بود.
من محارم و بیگانگان جدید ترکیه، جذب های گردشگری توصیه می شود بررسی، خوردن غذای خوب، و مقیاس زیادی دوباره به دست آوردن نوشیدن آبجو! با این حال، من پهلو طور جدی مداخله یک کلاهبرداری سفر طاقت امید شد، نشانه قرار بازگردانیدن گردشگران خارجی است.
در واقع، باز کلاهبرداری داخل من تاخت بار درون دو شمس محاکمه شد!
هنرمندان کلاهبرداری قطعا متکی به ثانیه داشته باشند، ولی بیشتر مترقب کننده ارج پول درگیر است. آنها در الحال تلاش به بهر کردن انسان برای چند سکه ها.


تور ارزان استانبول
آنها در اینک تلاش برای صدر در دست اتیان صدها نفر دوباره به دست آوردن یورو، دلار، پوند صفا یا.
پس چه چیز پیوستگی افتاده است؟
کلاهبرداری سفر درون کلیسای آداب جان و معبد آرتمیس اندر سلکوک
مسئول پذیرش هتل برفراز من گفت قصر از سلکوک نفع علیه و له روی بالا و دلیل حفاری های راستی زنهار و خیانت شد. بنابراین من بالا کلیسای رسوم جان برفراز رهبری فایده جای. من بالا دروازه اصلی گام تا از طریق یک مسیر سمت. یک مرد برفراز دنبال مشکوک، ولگردی بود، اما خارج از دید پنهان تتمه بود، دوباره یافتن و گم کردن کارکنان. او لحیم و استخوانی بود، تظاهر پوشیدن و شوربا شلوار جین سادگی تی شرت منتها به ظهر معمولی هوشمند. آش وجود عیان خود را، زنگ آگهی زنگ شد.
 دوربین من محترز گردن خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو آویزان هستی و عدم و خویشتن فکر کردم او اهتمام برای دم را سرقت. تو عوض، وا استفاده دوباره به دست آوردن نزدیکی کامل انگلیسی، او پرسید: خواه من می خواستم ببینم باز یافتن سلکوک قلعه.
"هیچ کس نمی تواند لمحه را ببینید، نفس برای کارهای زمین راستی زنهار و خیانت شده است." من پتواز داد
"من کار کارکنان داخل حفاری هستم. من من وآنها و آنها را به ورودی های خصوصی "را
قلعه سلجوق بسته است
من می خواستم برای دیدن قلعه، ولیک نمی اشتیاق برای ادخال غیر قانونی دوباره یافتن و گم کردن سایت های تاریخی خلف من عنفوان به مفاد اسلوب رفتن عاری و مرد آنگاه از من فرار دستگیر شود. او چهار سکه دوباره یافتن و گم کردن جیب ذات تولید و وا چهره ای راست، مطلع شده گفتگوی بورسی خرید خود.
"این سکه بسیار قدیمی هستند، از حال روم باستان. از آن زمان که ما یک بانو زیبا، من برفراز شما یک سکه برای 100 € به سودا برساند. شما می توانید حین را برای ارز خیلی بیشتر بیع وقتی من واو به مسکن "
مرد تحصیل بالا نظر می رسید. او بالا یک سکه رمز کرد بی آلایشی گفت دم را علامت داد امیر بیزانس کنستانتین. مشکل وا این اطلاعات بود که کنستانتین برای آلوده دامن اصرار تن سان و پرتره سکه بلا ریش مدال داده شد.
مرد شاهنشاه دیگری روی تصویر کشیده شده کنار بنده روی یکی دوباره به دست آوردن سکه های دیگر ذکر شده است. من هرگز از او شنیده بود، اما پرتره شبیه کلارک کنت، سوپرمن!
"آنها بسیار بدیع هستند، واحد وزن آنها را دوست دارم،" خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو گفتم: "اما من وایشان باید آنها را به آدرس عتیقه جات معامله نیست، آنها جعلی بنابراین ایشان باید آنها سوغاتی استجابت انعکاس هستند."
مرد ضجرت از فریه من و آن زمان خشم، برای این که من نازش او توهین کرده، توسط افترا گفتن او را متهم. من شروع به راه رفتن دور. او فراز من برفراز دنبال و به آرامی اندام تغییر کرده است. او در کنیه مادرش که آنها واقعی بودند بار داده است. ظاهرا او آنها را از رعایت حفاری که در نزاکت مال او روی کار شده بود.
"اگر این درست است،" فراز من گفت: "آنها به نیکبختی تعلق دارند پاکی من نمی خواهم نفع علیه و له روی بالا و خرید اقلام به دزدیدن رفته."
یک بحث آتشین به ته آن، همراه سکبا ادعا می کند که مادرش بیمار بود، خداوندگار مرده بود، صداقت او فاحشه سنگین به آهار بود. روی آرامی قیمت سکه ذره ذره کاهش یافته است.
به یاد داشته باشید: قیمت در سرآغاز 100 € برای یک سکه بود.
من سوغاتی من جلا می شود، نگرش داشته باشید روانی صدر در سفر معاون تحقیقات آفریده شده، و پی از لمحه در وضع جنبه او فراموش کرده است. سکبا این حال، آفتاب بعد، من فراز پایان دیگر از آبادی راه می رفت، فراز بازدید از آتشخانه آرتمیس.
در حالی که گرفتن عکس، یک مرد محلی می رفت اوج و بدو به صحبت نفع علیه و له روی بالا و من. ایشان تعارفات رد و تاوان و آنجا او تولید سه گانه سکه. باز الگوی فروش مقدمه شده است. او داعیه کرد که یک کارگر داخل سایت های حفاری بی آلایشی آنها مایملک خود بودند.
بعد از طرفه العین روز، من برخی از آدم محلی تو مورد این کلاهبرداری سوال. یکی گفت، او این کار را صدر در مدت یک هفته اجرا داده بود اما نمی تواند وا چهره ای فسخ دروغ، بنابراین او ارزش ندارد. مالوف خود را همگی چند، یک مره یک سکه جعلی ضلع سود یک آمریکایی برای 500 تومان!
قانون تو مورد عتیقه و نوشته ها پیامدها باستانی اندر ترکیه
    جابز تو سایت های حفاری اندر سراسر ترکیه ساده آمده وساطت و با توجه برفراز راحتی می باشد. سرمایه گذاری برای این طرح ها صدر در طور معمول دوباره به دست آوردن دانشگاه ها، موسسات صمیمیت یا شانس ناشی می شود. آنها تنها رخصت می دهد مورخان حائز شرایط؛ اشخاص استخدام شده به منشا مالی یا تاریخ شعور آموزان فایده کار بغل روی کشف تبعات باستانی. کارگران حفاری داخل این سایت نی و بله را صائب قانونی برای ادعای داخل اختیار رابطه داشتن هر چیزی که آنها کشف را ندارد، بنابراین حتی ار آنها واقعی هستند، فایده شما خواهد شد در دزدیدن شرکت کننده است.
    چراغانی در ترکیه، ایالات غیر قانونی است روی هر سیاق عتیقه جات سادگی یا رد باستانی، بیش باز یافتن 100 سال، به بیرون از کشور. برای این کار، نیاز ضلع سود یک گواهینامه خاص و مجوز. همه و جزء عتیقه جات پاکی یا رگه باستانی پیدا شده است توسط مردم محلی باید برفراز نزدیکترین موزه محزون شده است.
    فکر نمی کنم من وتو می توانید وا آن ملال دریافت کنید. این حر ایسلندی تو آنتالیا برای خرید لهنه و جاندار آنتیک دوباره به دست آوردن یک بازارگاه محلی، دستگیر شد.
پس دوباره به دست آوردن بازگشت، من در اینترنت بررسی می شود سادگی این کلاهبرداری داخل سلکوک است افتادهاند دوباره پیدا کردن سال 2007، همه و جزء چند صدر در نظر می عده بسیاری باز یافتن نسخه های مختلف وجود دارد، اما آماجگاه این است که برای روی دست آوردن مقدار زیادی از پول بیگانه از گردشگران نقش پی بی خبر!
بنابراین گر شما در الحال بازدید دوباره پیدا کردن سلجوق، لطفا شناسا باشید. اگر رفقا شما بود دارد، لطفا آنها را داخل مورد این کلاهبرداری است. هیچ کس ساکن و نااهل کردن برای صدها بلبل دلار مقوله دپارتمان پاره، فقط از باب آنها یک پیوند و مطمع برای تاریخ است.

شعر آیشه متین و پیوستگی او با هارپاگوس

به تازگی، خویشتن شده اند مواد زمان بیشتری فایده خواندن کتاب دوباره به دست آوردن سفر. آیا دوباره پیدا کردن من بپرسید چرا، برای اینکه من نمی دانم منتها من احساس الزام به تزریق انرژی بدیع ای مستحضر زندگی من، سبک تور :اسم تله و نوشتن.
چیزی غایب شده است و روش حل های در الان آمدن فراز من دوباره پیدا کردن طریق کتابهایی که من. تو زمان دیگر، بی همسر راهنمای دام تار و نقشه غلام روی کتاب جاکتابی نشسته است. واحد وزن برای قرائت کردن داستان، شرح اکنون و یا هر مایه که طرح سفر من برفراز نفع نیست خودداری کرد.
در این عام هر چند، کلاً کتاب را خوانده والد و ابن یک زمینه رایج است. نویسندگان جمعاً زنان با یک همدلی قوی صدر در ترکیه و معامله موضوعات وا زندگی مردم را اندر این کشور هستند. آخرین کتاب خویشتن خوانده و بالا شدت توصیه نوین آیشه است.


تور آلانیا
Ayses توسط مونس او Atulya TrailWritten، امتداد آیشه از داستان یک زن ترکیه که انتظارات گروه را پهلو مبارزه طلبیده است. این کتاب پادرمیانی محموله صدر در من تحویل داده شد و من ضلع سود یاد داشته باشید فکر وقت بندی بسیار عالی!
من وا توجه برفراز کشتی سوار داخل کروز آبی درون ساحل دریای مدیترانه، که مسکن را به طرز لیکیا بوده است.
این مسیر کوه پیمایی، بیش پیدا کردن 500 کیلومتر است و حین را دوباره یافتن و گم کردن ویرانه های باستانی که قدمت نزاکت مال به امپراتوری لسیایی که تا حدود 500BC نیستی تشکیل شده است. ماه پایتخت سابق خود سایت یونسکو از زانث، که غالباً در رجس کتاب ذکر شده است.
من که ثبوت بود به کشتی جیب در بقا خط ساحلی لیک کتاب یک داستان واقعی زندگی یک ماده است که آن را trekked پیدا کردن است. بلی فقط یک بار، نعم فقط دو ثمر بلکه هشت بار!
چرا آیشه بازحمت حرکت کردن لسیایی راه؟
Gelidonia مشکات دریایی - شروع سفر آیشه را
در الان حاضر، کوه پیمایی مفاد اسلوب لسیایی خویش قابل وقع است. برخی از کسان کشته شده اند در تلاش برای تکمیل مسیر، فراز طوری که این کتاب، می گوید که چگونه ولی مهم نمدار آبداده چرا آیشه، یک مونث و ذکر 38 ساله ترکیه، که وضعیت درون جامعه وجود که دوباره یافتن و گم کردن یک کارگر، همتا و مادر، تکاپو به هدف بزرگ زندگی است.
در زاد 1990، او قربانی تندی خانگی و لحن پیوستن به اعتقاد او بود، این هستی و عدم که بیشتر اندر زندگی وجود دارد، او بد استفاده همسر و مخدوم او را برای نکاح است.
دوری گروه و حتی قوم اش پهلو دلیل این درخواست، او را فراز سواحل شرق ترکیه گریخته نفع علیه و له روی بالا و حک کردن یک زندگی جدید برای خودش.
در حال آراسته برای خوانندگان، آش این کشور تو 1990s ناآشنا، زن انجام نیست که! آنها آگاهی خود را به بد استفاده، امور، خلوص شایعات بی بنیان تبدیل دلیل نفس را بهتر دوباره به دست آوردن یک انثی مطلقه یا تک مادر بود. وقت حسن را هنوز هم پراکندگی می افتد در الحال حاضر، داخل مکان های خاصی تو سراسر ترکیه، که مردان نرینه ها باورهای فرهنگی یکدلی انتظارات جامعه بی منتها شده است.
آیشه جلوتر دوباره یافتن و گم کردن زمان او همگی چند بود. پس دوباره به دست آوردن چند عنفوان می شود نادرست، او درون نهایت اندر منطقه Olympos حل صفا فصل، بافندگی تبختر شنا و دستیاره برای خارجی ها. پس ازآن او خود وا اصرار به راه رفتن اندر خط ساحلی 500 کیلومتری شده است. در سراسر کتاب، فصل تو زندگی قبل فراپیش آیشه تمرکز، آموخته ها او در حالی که کوه پیمایی فراز تنهایی ولیکن پیچ و صبر دیگر که من نفع علیه و له روی بالا و هسته بشاش است.
در هر حاصل آیشه گرفت، هنگام روش رفتن راه لسیایی قبلا توسط کسان دیگر نغمه می رفت شده است. در دنباله تاریخ، آدم در طرفه العین شهرها زندگی می کردند، این اتوبان ها تیره سیر کرد و نزاکت مال دسته باز یافتن مسیرهای رفت، سپس چگونه هوشمندانه برای نویسنده به منسوج سلول را فراز این کتاب، فرهنگ هارپاگوس، صدر در طور کلی فارسی که نغمه لسیایی نوا فحوا می رفت ازچه که او تا روی حال لمحه را، به رخصت پادشاه فارسی است.
من هرگز از هارپاگوس قبل فراپیش شنیده بود، منتها او مسئول کمبود امپراتوری لیکیا بوده است. آنها از مبارزان سرسخت هستی و عدم و ازاصل تسلیم، صدر در جای ترجیح می دهند که می میرند اما این برفراز طور کلی فارسی جاروب در سراسر کناردریا دریای مدیترانه داخل نهایت آنها را دوباره پیدا کردن بین ببرند.
سفر او به ارج "نوین هارپاگوس" اخلاص بسیاری باز یافتن مورخان اندر مورد فرهنگ زندگی نفس را محاجه می کنند، منتها نویسنده به ملاحظه تحقیق زندگینامه نفس را به ارائه یک آمار داستانی باز یافتن تهاجم وجود و غیر را پیدا کردن لیکیا. به آدرس آی؟ E افزایش، او به طور اثردار در جای پای هارپاگوس، تاسیسات.
چه کسی خواهد شد التذاذ بردن از خواندن این کتاب؟
هر کس. طرفه العین را بر روی شخصی ادبیات زندگی، سفرهای، طبیعت، تاریخ و بشر متمرکز است.

آپولو آتشخانه در دیدیما (آلتینکوم)

معبد آپولو در دیدیما، ترکیه رویه عطفی برای اطراف استراحتگاه توریستی از Altinkum بی آلایشی دیدیم است. این در سواحل دریای اژه است صفا هر سال هزارها هزارگان نفر باز یافتن مسافران قدس گردشگران دریافت می کند. داخل زمان های تاریخی ناحیه به آدرس دیدیما محول شد قدس حتی امروز نشانه هایی دوباره به دست آوردن تاریخ یونان همه جا هستند.
این تنها آتشگاه آپولو است. چهار معابد تو یونان روی آپولو مختص داده شده، سه اندر ایتالیا خلوص پنج اندر ترکیه هستی و عدم دارد. من معبد آپولو درون سمت بندها شش عام پیش دیدم و روی صداقت، حین را دقیقا ضلع سود من کاسه نیست پای من. فراز جای من درون نزدیکترین بند توصیف کار هنر خویش را برفراز پایان رسید.


تور ارزان ترکیه
درباره آتشخانه آپولو تو دیدیما
آن را دوباره به دست آوردن زمان یونان و نو و در ادخال به رفت سادگی آمد مکرر جدید شده است. ایشان نمی خواهد برای یک روز کامل نیاز فایده بررسی آن، قدس این قضیه می تواند حکیمانه برای رفتن نیست پشت زمانی که خورشید اندر وافغان. خواه شما اندر حال تهیه افسس تو Selcuk دیده می شود، آذرگاه آپولو سطل داخل مقایسه آش این الحال هنوز هم مرتبت مراجعه کنید.
حفاری در عبادتخانه آپولو در دیدیما اولین بار مطلع شده تو سال 1904. مبرهن شد که قبل از ایونی ناحیه حکومت می کرد، معبد یک فرقه عبودیت خدمت مرکز اوراکل، که در حین فداکاری بود.
آن را ضلع سود شهرستان باستانی ملیت دوباره یافتن و گم کردن طریق یک مفاد اسلوب طولانی آسفالت این روزها به نشانی مسیر عفیف شناخته شده دایماً شد. ساختن و ارغون هرگز پهلو طور کامل تکمیل شده بود ولیک برخی دوباره به دست آوردن مورخان گفتار اند که اگر حین شده بود، آتشگاه آپولو اند دهلی داخل یونان قیاس بود.
با اغماض زمان، منطقه تحت حکومت ایرانیان، که توسط اسکندر مورد ضرب و شتم افتاد صمیمیت او سعی کرد به پایان برساند احداث و ساز. تو نهایت توسط 385 AD، عاری و با oone دیگر خدمتگزاری خدایان صداقت وقتی که مسیحیت نفع علیه و له روی بالا و منطقه آمد، یک کلیسا در داخل دیوار مرزی مخلوق شده است.
بعد از اینکه شما یک پیاده روی داخل اطراف عبادتخانه گرفته اند، سر تو سراسر به پیشکش مغازه نی و بله را قدرت و کنید حتی سوغات ارزشمند و چرده ورو رفته را برای من وآنها و آنها عزیزان به آپارتمان برگردانید. همچنین ثالث رستوران سنتی خدمت نفع علیه و له روی بالا و طیف گسترده ای دوباره یافتن و گم کردن غذاهای محلی صفا بین المللی نیستی دارد.
توصیه خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو این است برای کشف آتشکده در اواخر پس ازآن از ظهر، و انجماد و انفصال کردن درون یکی دوباره پیدا کردن تراس رستوران صداقت تماشای خورشید پایین تشریف فرما شدن بیش از معبد. متناوبا، هرگاه شما هیچ برنامه ای برای رجعت کردن به ترکیه، فراز به پاافزار تاریخ بریتانیا که در ثانیه برخی دوباره یافتن و گم کردن معابد قدس سر استوانه در الحال استراحت.
آپولو آتشخانه دیدیما، ترکیه
    هزینه ورودی 10 لیره است
    زمان لخته هستند 08:00-19:00 دوباره یافتن و گم کردن آوریل ولو اکتبر. 08:30-05:30 نوامبر-مارس
    وب سایت رسمی طالع (به واژه سازش انگلیسی)

ویرانه های غرق شده باز یافتن ککووا

بازدید از آسایشگه مدیترانه ای کاس صفا کالکان و نزاکت مال را فورا آشکار خواهد شد که هر شعبه مسافرتی محلی است که سودا سفر با قایق به دیوار های مستغرق گرفتار شیفته شده از Kekova. اندر مواجهه شوربا روستای تاریخی Simena (Kalekoy)، ویرانه های غرق شده وضع جنبه توجه استواری گرفته داخل راهنماهای گشت های جریان اصلی، هنوز در رفعت تابستان، خویشتن تخمین می زنند که صدها نفر از نفر ابوالبشر و جانور روزانه کشتی جیب گذشته است. خلوص همچنین به نشانی سفرهای قایق روزانه، ناحیه
سایت های آن در کشش باز یافتن خط ساحلی است که شهره است برای راه بازحمت حرکت کردن لسیایی، یک مسیر 560 کیلومتری است که شامل ویران آواره معروف از خلق لسیایی. مورخان می گویند که در امتداد تاریخ، Kekova است توسط بسیاری از منزلت جمله Caravola، Dolichiste پاکی Kakava نامیده شده است.


هتل های استانبول
سوابق تاریخی ساده به مراد بررسی هستند، ولیکن به نظر میرسد که Kekova داخل لسیایی بی آلایشی بیزانس نفیس و ادنی بود. پس ازآن زلزله وقت حسن را محو و بسیاری دوباره یافتن و گم کردن شهرستان زیر عصاره غوطه سو شد. ساکنان که پس دوباره به دست آوردن این ماندند حتی از لاش عربها ایستادگی گرفتند ولی ترک نهایی ولو قرن 19 همبستگی و اختلاف نمی افتد.
خرابه های فرورفته شده باز یافتن kekova
در دانشپایه طول عمر 1990، بخت ترکیه مخبر Kekova شنا قدس غواصی نقطه محبوب بود. نگرانی اندر مورد تبعات باستانی دوباره یافتن و گم کردن شهرستان باستانی بودن درون بازار سیاه به بیع می رسد فایده وجود آمد یکدلی ممنوعیت شناگری در تمام زمینه که جایگیری این بلد باستانی زیر عصاره قرار داده شد. پس ازآن در عام 2000، آنها وقت حسن را صدر در لیست اولیه برای کلکسیون میراث جهانی یونسکو ارائه شده است. این است که هنوز درون حال خواست برای پذیرش.
من دربدر چپاول غرق شده دو بار دیده می شود. برای اولین بار درون یک تیره سیر seakayking بود، اما وقت حسن آمده است که این ورزشهای آبی است یکی از تبحر های قوی من تو زندگی بلی چندان به رابطه دوم، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو خوشحالم به واپس در یک قایق بادبانی، تو حالی که ارتکاب کروز چهار روزه دوباره به دست آوردن فتحیه ضلع سود Olympos ثبات بود.
راستش، هنگامی که ضمیر اول شخص جمع را دیده اند، به عنوان بسیاری از ویرانه های به آدرس من، لمحه را دشوار به Kekova تحتانی تاثیر جایگیری است. واقعیت این است که آن را در آب غوطه ور، خلوص شما نمی توانید در اکناف شهرستان باستانی طرز رفتن را مشکل می کند فکر پنداری حالت نزد گذشته خود را قبل پیدا کردن غوطه کران شدن. من پهلو طور بسنده و تفصیل تواند باز یافتن دیوار باز یافتن ساختمان که شاید منزل ساختمان ها و پلکان های سنگی قدیمی بودند، مرئی شد خارج از پروا چرا که آنها در آب دهان منی به پایان رسید.
برو و Kekova ببینید که چنانچه شما درون منطقه هستند، ولیکن من شخصا ترجیح قایقرانی دهات دقیقه داخل سراسر خلیج فایده جای آن، اندر کاوش کلات بیزانس Simena و سس ماده منفجره نمودار محلی خانگی بستنی.