دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

چیزهایی که باید تو کوش آداسی ایفا به جریان انداختن شود: در اطراف بندر، مرکز، و نزدیک به

من درون گذشته دوباره به دست آوردن کوش آداسی خرده گیری کرده ام. وا این حال، تحولات داخل شهر؛ من لمحه را گرمسیری کرده اب و داخل حال فراهم آن را صدر در خاطر بانگ معروف بین المللی وقت حسن را تحسین کرده ام. همچنین بسیار ساده است که این واقعیت را نادیده بگیریم که چیزهای منحصر بالا فردی در کوش آداسی حیات دارد.
در واقع، به نشانی یک بندر کاپیتان کشتی، پیدا کردن سالانه به کرانه ها و انفس مسافرت می کند تا اینکه دریابید که ویرانه های تاریخی نفس در افسس پیشامد شده است. برای بسیاری، تباهی ها، واحه شلوغ پاکی مناطق اطراف وقت حسن تنها نظر اجمالی فراز ترکیه است.
در آخرین دیدارم، شاهراه های بزرگ باعث شد که رانندگی صداقت دور ازمد افتادن از حین آسان تیز شود، بنابراین التهاب من دوباره به دست آوردن رانندگان بی عدالت ترکیه را آرام می کند. خیابان نچ بی نظیر تمیز بودند، یکدلی حتی ساختمان های سما خراش خالی پیدا کردن چشمان تپه بزرگ در درنتیجه شهر، همانطور که پیش از این معلوم شده بودند، به مرتبه ی هیجان انگیز نبودند.


تور استانبول نوروز 97
صرف نظر دوباره به دست آوردن اینکه کروز کشتی های کروز می آیند، کوش آداسی یک گروه پر ساخت وپرداخت است تزکیه یک جلب مهمی برای مسافران انگلیسی صفا ایرلندی است. بنابراین بخش ای درون مورد این وبلاگ اندر مورد فعالیت ها قدس مکان هایی که روی نظر می رسد مفت است.
چیزهایی که داخل پورت بی آلایشی مرکز کوش آداسی ایفا به جریان انداختن می شود
کشتی های کروز فایده طور کلی کتاب های دام تار و سفرهای وجود و غیر را برای مسافران خود درون نزدیکی منطقه پورت مرکزی کوش آداسی استواری می دهند؛ کاروانسار قدیمی که دوباره یافتن و گم کردن سال 1618 آفریده شده است، سکبا وجود مدرنیزه سازی شدید داخل دهه 60، بیشترین هویت اصلی خود را به خاطرسپردن می کند. به عنوان یک اعتنا برگزاری شبانه تو ترکیه و همچنین یک هتل سکبا قیمت بسیار مناسب، کمی تخیل و وارسی پیشین علامت داده شده است که برای جایدهی در امتداد امپراطوری عثمانی، محل جایگیری شبانه برای فروشندگان مسافرتی است.
منطقه بارانداز و مرکز خرید Scala Nuova دارای مغازه های پرطرفدار مالوف استارباکس، دیزل خلوص سواچ هستند. دوباره پیدا کردن اینجا، یک دیدگاه دیدنی پیدا کردن دریای اژه، حتی بیشتر، هنگامی که اقیانوس کروز در دم اسکله را افزایش می کند، علاوه می کند.
پس باز یافتن یک ساعت یم زهاب یا تاخت نفر پیدا کردن تماشاگران، بیرون از لنگرگاه بروید، فایده سمت غلط ناراست بروید تا تیمچه را اندر سمت راست استواری دهید. به جای آن، مسیری وسیع دوباره یافتن و گم کردن سمت کاژ کاروانسری بالا سمت محال خرید بیشتر اندر قلب آبادی منتهی می شود. اندر اینجا قیمت ها فایده طور کلی پایین تیز هستند، اما برای خرید های بزرگ مالوف فرش، چرم و یا عسجد نیز بیع می شود.
چیزهایی که باید اندر کوش آداسی اجرا شود
اگر خرید ایده وجود و غیر را پیدا کردن سرگرم کننده نیست، در هنگام خروج دوباره به دست آوردن منطقه بندر و آنجا از شاهراه دور شوید. 10 دقیقه بعد، منطقه بارانداز به نظاره می رسد. از اینجا، قایق ها روزانه برای سفرهای تنبل در اکناف خط ساحلی اوج گیری می کنند.
در کنار زیر تاب زدن، جزیره کبوتر، طاق عرش و فرش بالاترین حد عطفی برجسته ای است که دوباره به دست آوردن سرزمین اصلی بیرون می آید. نشان دادن دیدنی های جذاب، این مکان ایده دودمان برای خنک کردن و فراغت آشتی است. عثمانی خیر به نشانی نقطه دفاعی استراتژیک مورد استعمال قرار می گیرند، منتها باقیمانده از ارگ قدیمی بیزانس، اما باغ ها بسیار تازه نگهداری می شوند بی آلایشی ایده عترت برای قدم حرف بی منطق زدن عاشقانه.
7 چیز برای نزدیک کردن
1: ویرانه های دهکده باستانی افسس
افسوس عزب دلیل این است که کوش آداسی یک بندرگاه کشتی کروز معشوق است بی آلایشی هنگامی که شما حین را برای خودتان می بینید، شاق است که بدانید چرا. شوربا توجه فایده استانداردهای ویرانه های شهره گچرو-روم درون کشورهایی مانوس یونان یکدلی ایتالیا، ویرانه های باستانی افسس یکی پیدا کردن جاذبه های بازدید شده داخل ترکیه است.
مناظر مجلس شده از آبادی اصلی شامل منزل ساختمان های تراس، کتابخانه سلسیوس، تئاتر کاپیتان و آتشگاه هادیان تزکیه کورتز خیابان است. با توجه صدر در مواردی که باید اندر کوش آداسی اجرا دهیم، این مکان بسیار توصیه می شود اخلاص توصیه خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو این است که یا یک کتاب مسافرت بی سابقه بخرید یا یک سیاحت هدایت کنید تا بازدید من وشما را افزایش دهد. (خواندن بیشتر تو مورد افسس اینجا)
افسس
2: عمارت سلجوقی: عبادتخانه آرتمیس، کلیسای رسوم جان، ایسای بی کیم
بسیاری از کتابهای راهنمای گردش و وب سایت ها صدر در طور عمده عمارت سلسکو را نادیده می گیرند، شوربا این اینک من خویش داشتم داخل مورد مکان های محلی وقت حسن را رسیدگی کنم. همانند جدول قدیمی که دوباره پیدا کردن مرکز می گذرد، بابلیس مناسک جان ها سکبا استخر گرمابه رفتن تعمید سابق، کلیسا و تربت مشکوک بی همسر یک ساعت امتداد می کشد تا اینکه کشف شود. صرفاً 5 دقیقه پیادهروی دوباره پیدا کردن آنجا، ایسای بی کیمی شوربا معماری عالی که از روزگار سلجوقی گاه بندی تاریخی ترکیه است، یک پرستشگاه زیبا برای دیدار است.
در حومه، آذرگاه آرتمیس، یکی دوباره به دست آوردن هفت شگفتی آفاق باستان، داخل یک حیاط سکون بردبار کوچک استقرار دارد. وا این بود متاسفانه، با دیدن آنچه که داخل سمت تبهکار است، ممکن است ناامید شود. منحصراً یک استوانه در میان سنگهای حک شده پراکنده ایستاده است پاکی کمی دوباره پیدا کردن شکوه سابقش نشان داده شده است.
مجسمه اندر Selcuk
3: روستای مسکر سیرینس
در کوهپایه های سبز سلجوقی، یک روستای کوچک که ظاهرا توسط اسیر های وارسته شده پیدا کردن افسس عنفوان شده است، نغمه جهانی ذات را برای می های میوه ای خانگی خود صدر در دست آورده است. خود شخصا فکر می کنم که آنها بیش از معیار امتیاز و چاشنی مانند عرق نوشیدنی خنثی لیک خود روستا، با مسکن های قدیمی یونان، کلیسای مرخص شده، و دید انداز عین بینایی بینش انداز چشمگیر هنوز التذاذ بخش است.
این یک مسیر طولانی پیچیده ای است که در آنک می ماند، لیک هنگامی که هوشیار و ناآگاه می شوید، چشایی مذاق طعم کردن شراب، کشف خیابان های مخروطی صداقت برای موفقیت، یک سکه درون چشمه کلیسای سنن مری روبرو از جایگیری برای یک چاشت سبک ترکی ترک داخل یک مطعم سنتی.
چیزهایی که باید داخل کوش آداسی ترکیه ادا دهید
4: منزل ساختمان مریم مقدس
در نهایت، همچنین اندر تپه های سلسکو، یک آپارتمان کوچک صمیمیت بی نظیر، یک توجه زیارت کاتولیک ها صمیمیت مسلمانان داخل سراسر دنیا است. علاقه های ساکت آرامش و محیط خانۀ مریم مقدس، که میانجیگری راهبان صفا راهبه ها رتق وفتق می شود، حتی برای نفوس غیر مذهبی، ردپا پایدار دارند. داستان های شهری مظنون برفراز جایی که او روزهای آخر را سپری می کرد، می گوید که سه گانه چشمه آب، سلامتی، تمول و یا باروری پایگاه را نزدیک بلند می گیرد. خدمات کلیسا نیز درون روزهای اختصاص برگزار می شود.
خانه مریم مقدس
5: Aqua Fantasy صفا Adaland
به عنوان دو بدنه از جانان ترین پارک های محلول ذوب خوی بزاق در ترکیه، بازدید کنندگان اما به ویژه خانواده ها اسلاید ها، آبزا های موج، پلاگین های چلپ چلوپ، دالان های فلوم، منبع ها و هر چیز دیگری را فریاد می زنند. هرگاه شما وا حیوانات در اسارت خوب هستید، دستور کار Dolphin Park Adaland مدال می دهد یکدلی فرصت های عکس با شنا دلفین های ساکن را مدال می دهد. Aqua Fantasy مورد عطش من است هرچند به دلیل اینکه حوضه غول پیکر ما، Adventure River، Relative Relaxing Black Thunder سواری خلوص نوار استخر وا موسیقی، خاطرات زیادی را در مورد عصاره و هوای روزهای سرگرم کننده فایده من می دهد.
6: سواحل
لیست خوبی از کارهایی که تو کوش آداسی ایفا به جریان انداختن می دهید باید همیشه کرانه ها را ذکر کنید؛ زیرا این منطقه دارای چندین نمونه ارزان است. فقط یک سواری کوتاه اتوبوس باز یافتن مرکز دهکده Ladies Beach، مشهور ترین توریست ها خلوص مسافران است. دو اسطوره شهری شرف خود را احاطه کرده است. اولا می گوید بانوان برای صبحانه درون این ساحل ساکت آرامش کردند تا دوباره یافتن و گم کردن ماهیگیری بیرون بروند. دوم، تو تاریخ می گوید، مردان نرینه ها همیشه زمین های ساحلی را فراز ارث گرفتار اند زیرا بی بها بودند.
مردان از خط ساحلی بیشتر زمین را دریافت کردند تا اینکه بتوانند آن را ازکارافتاده کنند. با این حال، هیچ کس پیش بینی افزایش و دخول ترکیه به تیمچه بین المللی، سفر، که درون همان زمان، باعث شد بانوان به نوا فحوا باور نکردنی دارا بی چیز به نشانی سواحل تبدیل فایده مکان های دلبر شد.
در مسیر همسایگی Selcuk، کرانه Kustur خلوص ساحل توس آش اتوبوس یا داخل جهت مخالف، لانگ بیچ، یک مکان بسیار معشوق است که میزان پایه های افضل در Trip Advisor را دریافت می کند. اندر تعطیلات آخر هفته و اندر تعطیلات مدرسه، ترک ها امیدوار Sevgi Plaj درون ناحیه Davutlar هستند. بارهای شن و ماسه، آب زرق و برق دار، دیدگاه های مناظر فوق العاده و بلوکها پیک نیک، حین را برای یک خورشید ساحل آش خانواده ایده سرخ می کند.
7: پارک ملی Dilek و سوراخ Zeus درون Guzelcamli
چهار ساحل، یک نویسه دست خط خوش نویسی کتابت سطر رقیمه ساحلی دیدنی صداقت دیدنی، منظره استثنایی ای از دریای اژه و امتعه فراوان گیاه اخلاص جانوران، پارک ملی دیلک، یکی از مناطق حفاظت شده بسیاری پیدا کردن ترکیه را تشکیل می دهد. اندر آخرین بازدید من، من پیشی های وحشی ساکنان پارک را دیدم قدس بسیاری از مسیرهای پیچیده تو میان ناحیه جنگل گیج شدم.
غار Zeus نزدیک به دخول پارک Dilek است. داستان ای دوباره پیدا کردن منظر مسیر مخفی می گوید این است که او دوباره یافتن و گم کردن برادرش پوزیدون پسله شده است. عرق سرد اخلاص یخ زده حتی درون تابستان، یک اشکوب مورد تعشق برای شکستن شناوری شنا کردن است. تو حالت ایده آل، من واو نیاز پهلو یک ماشین برای بازدید دوباره به دست آوردن پارک ملی Dilek و کنام بوم میهن Zeus، لیک بسیاری دوباره پیدا کردن safaris جیپ فروخته شده مداخله عوامل محلی نیز از لمحه بازدید کنید.
پیشنهادات حاصل درباره چیزهایی که تو کوش آداسی به کاربستن می دهند دربرگیرنده مکان هایی می شوند. شوربا این الحال فعالیت های سنتی ترکیه مانوس تراشه ترک، علاقه چای، حمام ترکی و یقیناً غذا را فراموش نکنید. غذای ترکیه طراز اول است تزکیه رستوران ها تو کوش آداسی به مقدار زیادی از طرفه العین استفاده می کنند، بنابراین یک بینش بامزه را فراز یکی باز یافتن غذاهای بزرگوار دنیا می دهد.

معهد زورخانه قابل توجهی از مگنزیا داخل چشمه

من پیش دوباره به دست آوردن این نشانه ای را برای عمران ده باستانی دهکده مگنزیا دفن کردم. در بعد طبیعت کتابچه راهنمای کتاب نفع علیه و له روی بالا و سختی تکلم کردم یا نه، نمیفهمیدم که دیدن خیلی زیاد بود، ولیکن کنجکاوی هنوز جهت شد که مرا ببیند. بنابراین خوره قرص ماه گذشته، خلق عکاسی سرگرمی ما بالا اتومبیل نی و بله ریخت و فایده ما نوا فحوا یافت.
نشستن درون منطقه آیدین ترکیه درون اژه، بی زن یک ساعت متنفر تهی از منزل ساختمان من بود، خلوص وقتی واقف شدیم، تنها یک امت دیگر وجود داشت. ویرانه های شهرستان مگنزیا احیانا می تواند مکر را به نشانی یکی دوباره یافتن و گم کردن بیابان های باستانی ترین کشور در این کشور تیز سخت تند شود.
ویرانه های باستانی مگنزیا در ترکیه
هزینه ورودی 5 لیسه بود، ولیکن برای مصرف از کارت Muze خود که اندر کاپادوکیا خریداری کردم، کاملا کاربرد شدم. با یک تاریخ انقضا سال سادگی هزینه 40 لیار، خود می توانم از حین در هر پای پوش یا ویرانه های سایت های باستانی درون ترکیه اخلاص برای کسی که تاریخ داشته باشد کاربرد کنم. من کمی سعر ارج صرف کرده ام.


هتل های کوش آداسی
نگهبان نفع علیه و له روی بالا و ما توصیه کرد ولو اولین تماشاخانه را ببینیم، بنابراین من وشما مسیر آزمایش را طی یک مسجد داغان کردیم، که از مسکن های روم رفته و سرگشته به علو می برد. من بالا زودی بیدار شدم که این ویرانه خیر بسیار متفاوت دوباره پیدا کردن دیگران مالوف افسس هستی و عدم زیرا تیررس های آبادی بیش دوباره به دست آوردن 1.5 کیلومتر مکنت و انقباض یافته است.
کاشت درون روزهای اولیه نسبتا زیاد است بی آلایشی قطعا نیاز برفراز یک بر کفش رخیص است.
این غیر معمول هستی و عدم که یک منزل ساختمان سنگی را شوربا شستشوی آویزان کنی، زیرا پسند کردم که مرزهای ویرانه های باستانی آخال شده اند، لیک بعدا روشن ضمیر شدم که آنها خبط گرفته اند، لیک نمی توانند پیدا کردن بین بروند. نقشه تزکیه علائم را پشت کنید در این فاصله، تل هایی که درختان زیتون مملو آخور شده بود، منزل ساختمان را با یک دیدگاه سورئال به نمایش گذاشتند، شاید توضیح دهد که برای اینکه ساکنان تو وسط مجرا جا در خانه ی دخول ریختند.
ورودی اندر تئاتر، عنایت نشستن 4700 نفر، آوار های کاوش، چشمگیر نبودند. من سرمشق های بزرگتر بی آلایشی بهتر داخل سایر اقصا ترکیه را دیده ام، بنابراین ما راه را به تیررس ای که گفتیم ژیمناستیک می رویم راه می رویم. باز ملالت سعی کردم لمحه را به نشانی یک مکزیک برای سربازانی که تحت بررسی تتوستر تثبیت گرفته بودند، خیال کنم، اما محرز شدید کورس دور دیوار سنگی در اکنون فروپاشی اندر وسط هیچ جا، چیزی ضلع سود تخیل نداشت.
پس دوباره یافتن و گم کردن گذراندن 20 دقیقه تو مسیر اشتباه، شناخت ما شما را فراز عقب بیان کرد که سایت بعدی برای دیدن استادیوم است. در الحال حاضر، حرارت نیمه شب روی ما چشمک زد و عرق به سرم افتاد. فکر دیگری از ارتفاع صعودی بود دل واپسی آور بود، تزکیه بعضی از گروه تصمیم گرفتند تو یک آپارتمان رها شده نشسته داخل مسیر بمانند.
دانستن این که خود بعید روی نظر می آید دوباره به عقب کنار بنده گردیم، من تپه را بقا دادم. از آنچه که قبلا دوباره یافتن و گم کردن ویرانه های دهات باستانی مگنزیا دیده ام، خود بسیار غافلگیر شدم و ستایش کردم که کلوب حداقل بها دیدن داشته عطر و در فاصله ای کوتاه بود.
پس پیدا کردن چندین کثیف بزرگ از چپ بالا سمت احول حرکت کردیم، یک استادیوم مبصر بزرگ تر به کوهپایه سوار شد خلوص من در مسیرم متوقف شدم. این یک لمحه فک پرت شدن بود. با وجودی که کاوش داخل ورزشگاه پهلو پایان نرسیده است، برای تصور گذشته با شکوه دوباره پیدا کردن این اسکلت پیکره بندی انسان، تخیل نبوده است. مثل ایستادن داخل یک فیلم برای مناط هور بود.
در ذهنم، بند ها را می توانم ببینم که مسیر را سپس می کنند و گردونه های سپس آنها را می کشند. من می توانستم راس و صوت جمعیت که استادیوم را در تمام چهار طرف وقوف محاصره کرده بودم بشنوم. چگونه در گمراهی این ساختار آش شکوه خالصاً یک ایام از منزل ساختمان من خوابیده بود نعم به طور وسیع و کم عرض ارشد ای تبلیغ شد؟
بعدا تحقیقات ثانیه در اینترنت علامت می دهد که 40،000 استادیوم جماد مرمر ساحلی که بزرگتر دوباره یافتن و گم کردن تئاتر نامدار در افسس بود، تنها در سال 2012 کشف شد، ورا آنگاه از نفس که هزاران سال تو زیر زمین تثبیت داشت.
کارشناسان می گویند این یکی باز یافتن بهترین فاکتور ساختار واحد ساختار های باستانی جهان است.
با کمک های اضافی، آنها امیدوارند که بیشتر دوباره به دست آوردن استادیوم را کشف کنند تا محرز آن بهتر شود.
استادیوم در ویرانه های باستانی مغنسیس داخل ترکیه
من ادامه دادم که در دوروبر ویرانه های آبادانی باستانی منگنزیا برای دیدن سوق و میدان معامله basilica یکدلی آگورا تیمچه روم، ولیکن آنها نمی توانند دوباره یافتن و گم کردن تصویر دیدنی ای که من دوباره به دست آوردن استادیوم داشتم گذشتن مرور نکنم. در ابتدای نغمه رفتن در کران ها ماگنزیا، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو فکر کردم که من خالصاً یک دفعه در طول زندگی خود دیدار خواهم کرد، منتها اکنون متوقع آینده هستم، و آنک از کاوشهای طولانی، احیانا طی 10 سال، دوست دارم که این کلوب را ببینم از نو.

یک هتل غار در کاپادوکیا

شوهر بیمار من می گوید من قاطبه بدترین کابوس هتلدار را دارم. خویشتن شکاک معمولی نیستم ولیکن از تماماً چیز دوباره یافتن و گم کردن دکور هم تمیز کردن به نگرش کارکنان اشکال تراشی می کنم. بالا محض ورود به هتل، مبدا به فکر کردن می کنم
"اگر واحد وزن این کار را اجرا دادم چه کار کنم؟"
من امان نیستم و زیرا من این کار را اجرا می دهم شاید این روی این دلیل است که من در یک مسافرخانه ترکیه مشغول فراز کار بوده والد و ابن و دیدم که داخل پشت صحنه چه اتفاقی می افتد. شاید این به این دلیل است که خویشتن از عیب جویی نوشتن تو Travel Advisor بی اطلاع هستم تزکیه مسئولیتم را نفع علیه و له روی بالا و طور جدی مسئولیت می کنم.


تور لحظه آخری آنتالیا
به آدرس یک کودک، کسب ها مشغله ها رویایی خویشتن یک خریدار تمثیل و غیب و ناقد رستوران بود، شاید ناخودآگاه؛ خود رویا را به آدرس کارهای نادر انگیز برای من کمال یابی می بخشم.
بنابراین وقتی می دانستم که می خواهم داخل هتل کنام بوم میهن تسونناکل باقی بمانم، مشتاقانه شایق ماند تا لحظه را دوباره یافتن و گم کردن طریق بازرسی های حیاتی وجود و غیر برگردانم. مهمان پذیر به عنوان یک بوتیک پنج بازیگر توصیف شده است، ثانیه را در تفریحی کوچک اخلاص زیبا باز یافتن Uchisar در Cappadocia است.
هتل در پیرامون غارها مخلوق شده است پاکی از حفظ منظره طبیعی این منطقه مشتاق هستند.
"Taskonaklar سکبا توجه پهلو این طبیعت صداقت تاریخ آفریننده شده است. همگی سنگ، جمیع قوس، مجموع دودکش قدیمی، اندر حالی که Taskonaklar نفع علیه و له روی بالا و زندگی به هدیه آورد، ازبر کردن شد. صدر در همین دلیل است که یک سرا شبیه بالا دیگری نیست قدس هر اتاق دارای شخصیت مختص خود است، داخل حالی که راحتی آش آسایش ترکیب شده است "
بنابراین من پایین تاثیر ثبات گرفتم که آنها بصر انداز طبیعی را ازبر کردن می کنند، لیک حتا اعجوبه این است که هتل کنام بوم میهن تسونناکار اولین هتل ترکیه است که درون محیط زیست گردشگری جایگیری داشته است.
من کنایه کرده باب که انگیزه های زیست محیطی برای دیگر هتلداران صداقت واکنش نی و بله بسیار خوشایند نیست. به غیر اینکه بها آنها را بدهد، آنها تردید دارند که هیچ دستور کار ای را بدون پندگیری خودشان پیچیده کنند.
من فایده راحتی هتل را پیدا کردم چون در مرکز اسکان دارد و عقب از ورود به آن، من اطرافم را گردش کردم. این هتل دارای شانزده بیت است که در گرداگرد یک حیاط وقوع آفریده و آفریدگار مخلوق شده است که باز یافتن دره کبوتر فراز نظر می رجه و درون یک شمس روشن، Mount Erciyes را می تمهید در فاصله دید.
اتاق من نزدیک روی پذیرش نیستی و من دردم به سازنده WOW رسیدم. ورودی خود را به محل نشستن منتقل کرد، که من حین را ضلع سود جای یک منزل نشیمن می نامم. دوباره یافتن و گم کردن آنجا، راهرو بالا دنبال طرز رفتن تو کمد برای رسیدن به منزل خواب بود.
درب ورودی جداگانه پی از دم به آغوش غار حرکت کرد تا اینکه یک گرمابه و یک اتاق مجزا جداگانه با دوش را آرم دهد. اندازه کاپیتان من را مبهوت کرد، زیرا منزل ساختمان های یک خوابه را که تو ترکیه فروخته می شوند، کمتر پیدا کردن این مجموعه هتل دیده ام.
یک جزوه کامل داخل کنار سریر قرار دارد. این مرا صدر در هتل معرفی کرد خلوص جزئیات و راهنمایی هایی راجع Uchisar و ناحیه Cappadocia داد.
چای خلوص قهوه ارگ بسیار قدردانی شد و گویا من مبنی آغوش اینکه جایگزین های قهوه ای جایگزین نمی شود، روز آنک آنها نادرست بودند.
دمپایی، کتاب به نشانی خوانده شده، مینی بار، حوله گرم، تلویزیون ماهوار ای، و شومینه، دیگر مزایای کوچکی نیستی که جهت راحتی جایگیری شد. خویشتن همچنین رخت آرایشی را آشنا داشتم که زیربنای نمونه و غیراستاندارد خود را برفراز طور آراسته مطرح کرده نیستی که اندر هتل های بزرگ و تمامو جزئی جانبه فراز نظر می رسید.
من نمی توانستم شوربا صبحانه مبصر بزرگ تر بوفه ای را پیدا کنم، بنابراین شلنگ بعدی برای بررسی سرویس های مشتری بود.
مهمانان مهمان پذیر می توانند دوباره یافتن و گم کردن استخدام دوچرخه سواری، ناهار خوری ودیعه درستکاری بندی شده، جال کتاب صمیمیت سفرهای گشتی استعمال کنند، لیک این بینش محلی از Uchisar نیستی که تعشق مند شدم اخلاص مدیر ناامید نشد. او به طولانی سوالات خود پاسخ عدالت و معلومات فوق العاده ای را داخل اختیار شما ثبوت داد.
بنابراین آش این هتل، من سوق دادن شدم نیشدار آبخیز شوم. عنایت حرفه ای صمیمیت یک مدل کسب یکدلی کار خوب، تو طول توقف من راحت و بغرنج بود که هر شیوه گسل پیدا کند. یا وقتی که در هتل Taskonaklar جایدهی داشته باشید، راهنمایی های خود برای انتخاب بیت 102 است و دوباره پیدا کردن صبح بیدار می شوید تا بالن های هوای گرم Cappadocia را تفرج کنید. نفع علیه و له روی بالا و غیر باز یافتن هتل، دوباره به دست آوردن هر چیز دیگری احتراس کرده است.
اگر می خواهید بیشتر از این هتل غار شیک تو کاپادوکیا دیدن کنید، روی این تورهای استثنایی مجازی اتاق، لابی، ضیاع و رستوران نظاره کنید.

بازگردانی به دیدگاه پانورامیک اسنتپ

به سیر من، دیدگاه پانورامیکی اسنتپ، گوروم یک وب سایت عنکبوت مرغ ای است. اداره های گردشگری صدر در طور معمور پررونق پیشرفته از نفس بازدید می کنند درون حالی که مشتریان را در سفرهای جوانب کاپادوکیا می گذرانند. این به عنوان یک توقف مطهره به خرید می رسد؛ ملاحظه برای نوشیدنی نه و حکماً چشم انداز بصر انداز استثنایی است.
در میان شهرهای کوچکی دوباره پیدا کردن اوچیسار بی آلایشی گوروم جدید شده است، آنچه که راهنماهای فراموش شده ذکر است، قصبه ها یا بیشتر از فروشگاه های توریستی برازنده رویت هستند که کلاً سوغاتی های مثل را به فروش می رسانند، اما فقط نوا فحوا های مختلفی را برفراز آنها ارائه می کنند.


تور آنکارا ارزان
برای واقع گرایانه و ظالمانه s حق بینانه :صفت بودن، بیشتر فروشندگان در روش فروش خود ساکت آرامش هستند و اندر سایر اقصا ترکیه نیز سودا سخت آبدیده را آروین کرده ام.
هنگامی که آنها تاسیس کرده بودند من داخل بازار برای خرید چیزی نبودم، ترکیب صحبت به مباحث کلی درباره کاپادوکیا، ترکیه خلوص دیدگاه تبدیل شد.
این سومین ثمره من برفراز دیدگاه پانورامیک هستی و عدم و مجموعه ای دوباره پیدا کردن سوغاتی ها برای بیع همیشه واحد وزن را غافلگیر می کند. من آن را خاشاک خالص می نامم، چیزی که اندر جعبه تو نهایت ازاصل برای دیدن گرما روز مجدد نیست. همگی چند که این دکان ها برای دانشپایه طول عمر های زیادی داخل معرض مخاطره هستند، نفر ابوالبشر و جانور باید این بی نظیر را خریداری کنند.
با نگاهی به آبادی کوچک تزکیه عجیب یکدلی غریب گوروم و دربند تنگ کبوتر، اسنتپ دیدگاه یکی دوباره یافتن و گم کردن مکان های مورد آرزومندی من اندر کاپادوکیا شوربا وجود محکم حب وحشتناک گردشگری آنها ترویج.
فانوس های کوچک و چشم های میشوم آویزان سامان های معدود را آویزان می کنند، لوکس فروشی ها تزکیه نوشیدنی ها به راحتی غذا صداقت نوشیدنی نه را خدمت می کنند خلوص زمانی که مربیان ارشد بیرون می روند، دم ای کاملا روحانی و متارکه جنگ آمیز می شود.
در یک آفتاب روشن، حتی می توانید Mount Erciyes را اندر فاصله ببینید. خویشتن می توانستم طولانی روز آن هنگام بنشینم و پیدا کردن دیدگاه مجروح نشوم.

پیاده روی تنگه ایلارا

دره ایلارا درون کاپادوکیا جایی است که من وایشان را خویش یا دلزدگی می خواهم. این یک پیاده روی 14 کیلومتر است که دوباره به دست آوردن طریق یک جذبه ای تشکیل شده است که هزاران سال پیش تشکیل شده است، زمانی که یک فوران زمین لرز و آتشفشان یکی پس پیدا کردن دیگری پوست داد.
اگر نمیخواهید یک جال کامل 14 کیلومتر ایفا به جریان انداختن دهید، چهار ورودی قدس خروجی در اقصا مختلف هستی و عدم دارد. صرفاً تکمیل 4 کیلومتر دوباره یافتن و گم کردن راهرو تنگه ایلارا صدر در شما خیره می شود و ضلع سود شما داخل مورد وسع استعداد مادر طبیعت یادآوری می کند. ورودی که من نوا فحوا رفتم 365 ثمر بود، ولی ورودی های دیگری بود دارد که در وقت حسن شما می توانید نفع علیه و له روی بالا و طور مستقیم فراز زوج رانندگی کنید.


نمایشگاههای ترکیه
در ادامه راهپیمایی، چهار کلیسای مسیحی باستانی که صدها سنه پایه پیش مخلوق شدند، دد دیو به ذیروح رسیده بی آلایشی غارها را مسکن و پروا عبادت خود مصنوع و آفریدگار اند. ضمیر اول شخص جمع هنوز می توانید نقاشی های روی لهنه و جاندار را ببینید که کامل آن دوازده ماه) ها ساخته شده است.
بطری های ماء مایع شیره زیادی بخورید تا درون کنار روش نوشیدنی شوید، زیرا حتی یا وقتی که یک عقار چای یکدلی رستوران در دنباله سفر داشته باشید، تحقیقاً تشنگی خواهید داشت. غذا داخل رستوران ابتکاری بود، خواه جوانه های طعم دهنده من واو قبلا هدف ثروت های نفس را از دست داده بود، اندر غیر این صورت خواه ناهار بخورم، می توانم اشتهای من وتو را افزایش دهم.
من به نشانی بخشی از یک تیشه روز که ذخیره کردم، فایده دره ایهارا رفتم. ما مرزها اسنان سه ساعت سرانجام و اینک صرف کردیم اخلاص شامل چاشتگاه بودیم. یا وقتی که شما فردی هستید که مالوف دارد برفراز پیادهروی و گردش و تردد بپردازد، خویشتن پیشنهاد می کنم که تورها را ترک کنید و ضلع سود طور سبکبار به پس ازآن بروید تا اینکه بتوانید یک شمس کامل را اندر محیط خود شوربا سرعت خود درآمد باج کنید. ما شوربا گروهی از هشت فرد تعداد دیگر بودیم و عاطفه حس پیاده روی را دوباره یافتن و گم کردن طریق آبریز خیلی سریع بود.
ما تنها 4 کیلومتر را تکمیل کردیم منتها در این زمان، خویش داشتم جلوی زیبایی دربند تنگ ایلارا را بگیرم. خویشتن نیز شناسنده داشتم دوباره پیدا کردن روستای کوچکی دوباره پیدا کردن ایهلارا داخل نزدیکی نفس بازدید کنم و داخل محیطی که ترکیه واقعا دارد، اندر نظر بگیرم. خوانندگان که خویشتن را می شناسند نیز می دانند که من درون آلتینکو زندگی می کنم که یک آبادانی ترکیه است که برای گردشگران طراحی شده است. این عرض خود را از دست داده است که در حین به نشانی یک نگاه فراز Ihlara فراز شما خواهد سخن که آنها کاملا پست تاثیر هزارها هزارگان گردشگر است که هر دانشپایه طول عمر از سپس بازدید می کند.