دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

آبادی لس آنجلس

من اندر لس آنجلس برای 2011 LA Times Travel Show هستم. حالا، همانطور که می دانید، من بلند قامت و کوتاه قامت لس آنجلس نیستم. صرفاً چیزی درون مورد متعلق وجود دارد که مفاد اسلوب اشتباهی را پاک می کند. لیک من همچنان برگشتم برای این که دوستانی دارم که اینجا زندگی می کنند خلوص من هیچ موت گاه نمی توانم روی راحتی یک واحه را بدون اجازه دادن پهلو یک واحه بیاموزم.


بلیط ارزان آنکارا
من فکر می کنم لم آنجلس یکی از آن شهرهایی است که خویش دارید یا از نفس متنفرید ولو زمانی که اینجا زندگی کنید و لذا بعد از ثانیه شما آن را مانوس دارید. بانکوک برای واحد وزن همین بود. خود مدتها از روستا متنفر بودم، اما آنگاه از رفتن فایده آنجا، شناسا شدم که بیشتر دوباره پیدا کردن آن، ترافیک سادگی آلودگی وجود دارد. عاطفه حس می کنم که LA چنین است. رفقا من همچنان برفراز من می گویند. آنها می گویند "فقط برای مدتی اندر اینجا زندگی می کنند،" من وتو خواهید دید که چون آری LA بسیار ارشد است. "
یکی باز یافتن چیزهایی که من تو مورد LA آزمون میکنم (و این داخل همه کسانی است که تو اینجا زندگی میکنند) مرکز واحه است. شاید بود نداشته باشد، ولیکن زمانی که بعد هستم، عاطفه حس می کنم که من تو یک شهر هستم. بالا بردن، اتوبوس، یک قطار، کیل زیادی از نفر ابوالبشر و جانور و برخی از مغازه ها حیات دارد. این دهکده شهری است، آمخته یک کلانشهر. پتانسیل زیادی بود دارد، و شرم آور است که آنها عملا بنیاد قرار مرکز ولایت را بیشتر نمی کنند. آنها باید - لحظه را ساده به اطراف.
و شاید این است. شاید این چیزی است که من داخل مورد LA اکراه دارم. من راجی شهرهایی هستم که فارغ بال آهسته هستند حتی شهرهای دیو پیکر مانوس نیویورک، توکیو تزکیه بانکوک همگی نوع سیستم مشروب فروشی و بازگفت دارند که به یک ماشین متکی نیست. لس آنجلس چنین نیست. شما نمی توانید روش بروند یا مترو را تو هر کجا بردارید. شما در اینجا ماشین دارید خلوص من ضلع سود سادگی یک مرد ماشین نیستم
اما فلج بی حرکت آنجلس باید کاری بکند، و چنانچه شما راهی برای دور گزافه گویی کردن از خود درآوردن داشته باشید، درون اینجا برخی دوباره به دست آوردن فعالیت های مورد هوس من هستند:
بلوار سر زدن آفتاب: شاید یکی دوباره پیدا کردن مشهورترین خیابان های آفاق باشد، لمحه را به نشانی مسیری میان ناحیه شهرداری منطقه های شیک هنرپیشه و استودیوهای هالیوود مطلع کرد. این مسیر دوباره پیدا کردن مرکز دهات تا اقیانوس انجام می شود و باز یافتن طریق "نوار سبزشدن خورشید" تردد می کند. شما میزان زیادی دوباره یافتن و گم کردن فروشگاه ها، مطعم ها، و کمیسیون های اوج را پیدا خواهید کرد سادگی بسیاری دوباره پیدا کردن مکان های نیکو و برای دیدن انجام موسیقی است.
سانتا مونیکا: هالیوود ممکن است هالیوود باشد، ولیک من حتی Santa Monica را انیس داشتم. این دایم در کناردریا است، مهمانخانه ها و کافه های ناخوشایند بی ذوق وجود دارد، قدس کمی کمتر جبارانه است. روی علاوه، کشیدن اصلی، خرید بسیار زیادی دارد.
بلوار هالیوود: معبر هالیوود اخیرا باز یافتن طریق برخی دوباره پیدا کردن تجدید ساختار و نوسازی شهری امتداد دارد. شما می توانید پیاده روی صدا را ته بزنید، تئاتر چینی TCL (گرانان) و تماشاخانه مصر را گشت وگذار کنید، جلوه کنید که آرتیست ها را در مادام تیسو دیدار کرده اید و اندر بسیاری از رستوران های بدیع غذا می خورید. کمی ادامه بکشد حتی بولوار را کشف کنید. ارزشش را دارد.


بلیط ارزان آنتالیا
Celebs-spot در Chateau Marmont: Chateau Marmont جایی است که همه افراد اسمی در روزهای آینده بالا دنبال چیزهایی هستند که ما تو TMZ خواندیم. نشستن در نوار صفا نوشیدنی بیش از حد را تو حالی که شما افراد اسمی را علامت می دهد. حتی گر هیچکس را نظر نکنید، Chateau Marmont یک هتل زیبا برای گشت وگذار کردن است.
استودیوهای جهانی هالیوود: این استودیوی نامی و بی نام تورها را فایده یک پارک مبحث ملودی اصلی برای یک قیمت بسته نشان دادن می دهد. این نامور ترین مکان برای گرفتن تور استودیویی است، اما آری تنها گزینه شما.
تور مسکن های هنرپیشه ها: مطمئنا، استثنایی شیک است، ولیک چیزی درون مورد رانندگی صمیمیت دیدن جایی که جزئتمامت افراد نامور زندگی می کنند حیات دارد. منظورم این است که LA، پاکی بخشی از جاذبه شهر است همه انجم فیلم مشهور، Glitz، شید و صاعقه و رعد ... بنابراین یک توریست استثنایی است بی آلایشی ببینید که جایی که براد پیت منزل ساختمان را می خواند!
گتی موزه: معماری گتی بسیار بینظیر است که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را دوست داشتنی ملیح می کند. این پیشه عالی است، منتها آنچه که من مانوس دارم بهترین نچ هستند، دیدنی های زیبا سرگرم کننده از آبادانی و معماری بنیان است. این یک نفیس و ادنی از ثانیه من درون LA بود.
پیاده روی درون ساحل: کرانه ها لس آنجلس یک مکان عالی برای پیاده روی، تماشای آدم یا فقط اندر خورشید است، مخصوصا داخل سانتا مونیکا بی آلایشی ساحل ونیز.
گریفیث پارک: دومین پارک بزرگ در ایالات متحده، این مکان بسیار خوبی برای افزایش، پیکین لا یا تعطیل کردن سکبا دوستان است. مسیرهای پیاده روی پهلو Mulholland Drive رسیده و دیدنی های بسیار خوبی از ولایت ارائه می دهند. گریفیت پارک فعالیت های زیادی دارد، پیدا کردن جمله زمین وحش LA، کفش غربی اتری، سواری ادهم ها، زمین گلف، رانندگی صمیمیت رصدخانه گریفیث.
LA هیچ کمبودی برای ادا دادن ندارد خویشتن فقط اشتیاق می کنم که راندن نباشم در ترافیک گیر بیفتم و همگی چیز را انجام دهم! جزئتمامت چیز خیلی بسط یافته است! آش این حال، هرچه بیشتر از ثانیه بازدید کنم، LA جذاب خیس می شود. وا این حالا هنوز شادی یک مکان برای دیدار است. برای من، شهرهایی که خویشتن بیشتر آشنا می دارم، شهرهایی هستند که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو در آن زندگی می کنم. LA هنوز هنوز این آبادانی نیست - لیک نزدیک شدن است.


بلیط ارزان کوش آداسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.