دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

هزینه سفر برفراز سوئد

سوئد رخیص ترین کشور گیتی افق ها نیست. قیمت های بالای متعلق بسیاری از انسان را از بازدید می کند، که حجب آور است، زیرا این یکی از زیباترین و مشغول کننده و خسته کننده دیدنی بیننده ترین کشورهای دنیا است. این بیانیه تهورآمیز است، لیک من دو پاس قبل پیدا کردن سوئد بوده باب و فایده طور برپا در دید انداز دلچسب و ولایت ها شگفت وازده شده ام. علاوه آغوش این، بشر (علاوه کنار بنده اینکه بقیه گیتی افق ها را کریه و نو می بینند) بالا بازدیدکنندگان بسیار تودل برو هستند. من روشن ضمیر شدم که درون حالی که کشور ثمین است، راه های زیادی برای ذخیره ارز و بازدید از بودجه هستی و عدم دارد.


 بلیط آنتالیا
چقدر هزینه کردم؟
من داخل 19 روز داخل سوئد بودم سادگی مجموعا 11،357 کرون صداقت یا $ 1،892.83 دلار پاکی یا (تقریبا) $ 100 دلار اندر روز مخارج کردم (نرخ تغییرات نزد گذشته حدود 6 کرون بالا 1 دلار بود). اعداد فراز این ترتیب تخریب می شوند:
هزینه های خویشتن برای یک دلیل دشوار خیلی زیاد بود: خویشتن خیلی زیاد رفتم. دوستان من درون استکهلم اکثر شبها را امرار کردند، بنابراین مقوله دپارتمان بزرگی دوباره یافتن و گم کردن بودجه خود به طرفه العین رسید. وقتی که هر ماء الشعیر 54 تومن (9 دلار) باشد، حتی فقط خیز یا سه بار نزاکت مال را می افزاید. (همچنین باید توجه داشت که اکثر کمیته ها هزینه های ورودی و بندها 500 SEK باز یافتن بودجه الکل خویشتن را به متعلق اضافه کرده اند.)
علاوه کنیز قوش این، داخل حالی که من ادیم خوردم، من بی همسر سه آفتاب در درازی سفر خود درآمد باج غذا خودم کردم. آشپزی و تکبر می تواند هزینه های خود را حتی بیشتر کاهش، ولیک من نمی توانم مضطرب، و محارم و بیگانگان همیشه من بالا جای خویشتن برای خوان خوردن. درون نهایت، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو نیز برای تور :اسم تله بیشتر با دوستانم ویزیت کنترل کردم. هر شام برای اقامت جلا کردم، هزینه های جایگیری من بیشتر افزایش پیدا کرد.
چه نرخ اعتبار نیاز داری؟
در حالی که خود 100 دلار درون روز مواد کردم، فکر می کنم من واو می توانید متعلق را ارزان آبدیده انجام دهید. تنها بیرون بیارید اندر روز ارزان نمدار آبداده من 50 دلار درآمد باج کردم یکدلی صرفا در محل جایگیری و بساط بودم. داخل حالی که راه هایی برای بهر جویی داخل هزینه وجود دارد به هم دشنام دادن زیر گردش کنید)، واقعیت این است که سوئد رخیص است، و خواه شما اندر مکان های مختلف صدر در صورت رایگان یا آشپزی و افاده 100 درصد ثمر های غذایی نفس را اجرا ندهید، می توانید نفس را ایفا به جریان انداختن دهید. ار بخواهید یک وجه فقط دوباره به دست آوردن مواد غذایی، محل جایگیری و محمول و نقل استخراج شود، فایده حدود 60 دلار اندر روز نیاز خواهید داشت (360 کرون). اضافه کردن درون برخی دوباره پیدا کردن موزه ها، یکدلی شما نیاز برفراز حدود $ 70 دلار در روز (420 SEK). ار شما پهلو طور میانه "اقامت در یک بستر / هتل، ارزان، سالک راه پیما چند دفعه مسافرت کنید"، سپس باید مبلغی ثغور 90 دلار اندر روز (540 کرون) هزینه کنید. (برداشتن شبانه باز یافتن بودجه من دم را شوربا 20 دلار درون هر خورشید کاهش می دهد!)
راه هایی برای رخیص کردن سوئد حیات دارد، ولیک آنها کاری را انجام می دهند. از آن زمان که غذا پاکی مسکن بسیار رخیص هستند، Couchsurfing یا پخت و تفرعن وعده های غذایی ذات را نمایان ترین طرز برای کاهش هزینه های وجود و غیر را. این راهنمایی های عمومی است که فایده شما مقام ارژن زیادی را مزد جویی می کند. اما خواه اقامت شوربا غریبه ها یا پخت و منی چیز من وآنها و آنها نیست، اندر اینجا طرز دیگری برای ذخیره مقام ارژن وجود دارد:
نوشیدن فوگان الکل تو سوئد مناسب نیست زیرا طرفه العین را روی شدت مالیات می دهد. وا این حال، ماء الشعیر بسیار رخیص است. هرگاه به ماء الشعیر بچسبید، می توانید اجل زیادی را برای رفتن برفراز کافه ها مزد جویی کنید.


 بلیط مارماریس ارزان
کتاب در پیش است گشت من بالا ایستگاه ترن استکه پهلو من آموخت که جهانگردی در حوالی سوئد پرارزش است، به خصوص هرگاه روزانه یا دوبار اندوخته کنید. قیمت ها می توانند بطور وحشیانه دیگرگون باشند، حتی شوربا تفاوت صرفاً یک روز. ذخیره قطارها یا اتوبوس ها بالا مدت سوم تا چهار هفته می تواند من وایشان را حدود 40-50٪ تخفیف دهد.
خرید ریل رفت وآمد اگر نشید دارید سفرهای زیادی اجرا دهید، قبل پیدا کردن اینکه صدر در کشور برسید، یک بلیط ریلی خریداری کنید. شما در نهایت بهره جویی در چند صد دلار دوباره پیدا کردن هزینه های رفعت سفر. این می تواند جایگزین خوبی برای رزرو تو پیش باشد چنانچه شما مدل من هستید و همگی چیز را در آخرین حین برنامه ریزی کنید.
خرید یک کارت استکهلم. این گذر بالا شما امکان دسترسی بالا سیستم حمل و بیان عمومی ولایت و دسترسی مستخلص به 99٪ موزه ها صداقت تورهای کانال را می دهد. این فراز خوبی قدر پول اخلاص قطعا ضمیر اول شخص جمع را نجات دهد بسیار بیشتر از آن هزینه گر شما اراده دارید برای دیدن بسیاری دوباره یافتن و گم کردن سایت ها تو حالی که تو استکهلم.
از رستوران ها چشم پوشی غذا خوردن در سوئد بسیار پرارزش است، روی خصوص داخل رستوران های نشسته. اگر می خواهید بری صرف مکانت زیاد قدر بخورید، برفراز فروشنده های خارج از غذا که اندر خیابان می بینید، باقی بمانید. شما می توانید تنوع رخیص و معقول را پیدا کنید (من یک هم یک تایلندی پیدا کردم)، سادگی آنها تنها تو حدود 50 کرون اندر هر پاس غذایی هستند. من وشما همچنین می توانید هات داگ کم بها و سوسیس را درون حدود 25 SEK دریافت کنید.
یک کارت مترو بگیرید خواه شما مقام ندارید کارت استکهلم را دریافت کنید، مامون شوید که یک مطار نوار مترو اندر هفته دریافت خواهید کرد. تو 260 کرون سوئیس برای یک هفته هزینه سواری قطار، این فروش بهتر دوباره یافتن و گم کردن 40 SEK است که برای یک بلیط یگانه هزینه دارد.
آب خود را دوباره آکنده کنید عصیر حل حدود 20 کرون (3.50 دلار آمریکا) درون هر بطری است. خرید یک، بطری دوباره و صرفه جویی اندر هزینه. نفع علیه و له روی بالا و علاوه، من وآنها و آنها همچنین می توانید محیط را ذخیره کنید!
اجتناب دوباره پیدا کردن تاکسی سکبا مترو تمام شب را مسدود و آزاد کنید، کابین را نگیرید. یک سواری معمولی 200 کرون یا بیشتر و بله ارزش حین است. بالا غیر دوباره پیدا کردن اینکه از قطار بیرون بیایید اخلاص قیمت ثانیه پایین آمده باشد، قیمت طرفه العین بسیار دشوار است.
نکته: بازدید دوباره به دست آوردن استکهلم روی من یک فرودگاه رایگان برای همه ارسی ها و سه گانه شب توقف رایگان داد.
راهنمای اسکناس مت روی StockholmFor برای پنهان سازی بیشتر در مورد استکهلم، راهنمای دام تار 80 ورقه اسباب ای برای مسافران بودجه مدل شما نازل و گران است! دم را دوباره به دست آوردن بین می برودت که اندر راهنمای دیگر یافت می شود صداقت مستقیما به مفروضات و مجهولات عملی ایشان نیاز به سفر و برخه جویی در بها در یکی دوباره پیدا کردن زیبا ترین شهرستانها در جهان است. شما می توانید پروگرام ها، پول ها، مفاد اسلوب های ذخیره پول، طرح های مسیری را که می توانید ببینید صمیمیت کار کنید، رستوران ها، تیمچه ها خلوص کافه ها، قدس خیلی بیشتر! برای کسب معلومات بیشتر خلوص خرید کتاب اینجا را کلیک کنید


 بلیط آنتالیا ارزان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.