دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

سوبسوس: کوچک لیک قابل پروا و لبریز از بالقوه است

همانطور که تو سفرنامه تور من دیدم که خویشتن برای آن ثبت کردم، من قدر "سوبسوس Site Excavation" را دیدم تزکیه فورا بانمک شیرین حرکات شدم. پس دوباره به دست آوردن بازدید بسیاری پیدا کردن مکان های مورد گزند و شتم درون کاپادوکیا، این واقعیت که من اصلاً از این مکان شنیده بابا به معنای یکی دوباره پیدا کردن سه چیز بود.
A: اخیرا کشف شد
ب: این چیزی نیست که تو مورد نزاکت مال صحبت کنیم
ج: واحد وزن فکر نمی کردم که جال کنم
برای کمک ضلع سود من، اگر چه 13 دانشپایه طول عمر پیش کشف شد، کار حفاری بتدریج بوده صداقت کمبود معلومات در مورد لمحه را توضیح داد. بنابراین ما داخل سوبسوس ملتفت شدیم، جایی که کار حفاری به علت کمبود بودجه انجام شد. بالا همین دلیل است که شما می توانیم بازدید کنیم.
این فراز این معنی است که من ازاصل از سایت های حفاری که فراز گردشگران اجازه می دادند حتا زمانی که سعی می کنند نشانه ها کارها تالیفات باستانی را کشف کنند اجازت نمی دهند باز یافتن این موضوع بیدار باشند، حتی هزینه ی ورودی کوچک نیز هستی و عدم ندارد. مطمئنا که روی کمک مالی کمک می کند.


بلیط بدروم ارزان
سوبسوس ترکیه
به بیان ترکیه از درون، قدیمی دم Sovese است و داخل سال 2002 تو نزدیکی روستای Sahinefendi کشف شد. بعضی از شکارچیان گنجایش اندازه ظرفیت می گویند، دیگران می گویند کشاورزانی که زمین را دارند.
در همگی صورت، زمانی که نوشته ها پیامدها هنری درون زمین محرز می شد، کشاورز لحظه را به مقامات محلی اطلاعیه کرد ولیک ظاهرا عام ها طول کشید، آنها نمی خواستند بدانند. در نهایت، کسی میتینگ و شناسا شد بی آلایشی دانشجویان دانشگاه کار نرم کشف عمارت ساخت های باستانی خلوص مصنوعات درون زمین را عنفوان کردند
در سوبسوس چه چیزی نیستی دارد؟
سایت حفاری کاپادوکیا ترکیه
از نظر اندازه آن بزرگ نیست لیک دارای دو ساختار فوق العاده قابل نگرش برای فخر کردن است؛ آبزن روم وا ساختار حرارتی قابل توجه و سکبا دست نخورده یکدلی سرپوشیده رو صدر در بازدید کنندگان در گرداگرد موزاییک پیچیده است.
به سیاحت من، وضعیت عالی این موزاییک ها پهلو راحتی آش آنچه در منزل ساختمان های رومی ترفیس افسس دیده می شود، همگون سازی دارد.
موزاییک در سایت حفاری سوبسوس
سازه های Agora، Bouleuterion خلوص Basilica نیز کشف شده اند اما تا صدر در امروز این وجه سازگار است. من تنها می توانم فرض پهلو این داشته باشم که اولویت اولی نیست زیرا از مغرب به مغرب و خاور ترکیه هزارها هزارگان ساختمان و سازه باستانی حیات دارد.
سایت حفاری سوبسوس کاپادوکیا
این کشور بی همسر یک کلکسیون بزرگ عظیم از نوشته ها پیامدها هنری است که در راستا تاریخ، بادیه نشینی های مختلف را نشان می دهد. این یک کتاب داستان، گلدان طلا پاکی سکه گنج تاریخ است.
سوبسوس سکبا وجود شمار کوچک متعلق بخشی باز یافتن این آلبوم بزرگ است و باز یافتن آنجایی که دیوارهای آبادانی هنوز کشف نشده است، مشتاق ماندگاری در مورد تحولات هستم. این یکی از سایت های باستانی است که صدر در چشم یک گردش نگاه می کند.

در باره خشمگین مصطفی پاشا : سیناوس یونانی

مصطفی پاشا، مثل هماهنگ بسیاری از روستاهای کوچک ترکیه، تو منطقه مرکزی کاپادوکیا ترکیه در تاریخ ارتدوکس یونان، مخصوصا دانشپایه طول عمر های عثمانی قبل از جنگ آزادی ترکیه درون اوایل مائه بیست قدس یکم، زمانی که ترک ها بی آلایشی یونانی ها شوربا هم درون کنار و سرور زندگی می کردند، رو پهلو رو شدند.
مصطفی پاشا کاپادوکیا
داستان های پیرو های قومی که سکبا هم داخل سراسر ترکیه زندگی می کنند، صدر در طور گسترده توسط نویسنده گیلس میلتون، که دوباره پیدا کردن جوامع ترک، یونان، ارمنی اخلاص یهودیان ازمیر، بی آلایشی یا به نشانی Smyrna شناخته شده بود، اندر کتاب تاریخ داستان تاریخ خویشتن را "بهشت را فراموش کرده" سخن شده است.
روستای ظل کایاکوی درون ساحل دریای مدیترانه اندر ترکیه نیز برای فرهنگ «لوئیس دی برنیر» «پرندگان بی بال» تنظیم شده است که تو آن امیدوارانه تقسیم قومی بین یک عذرا یونانی و پسر ترک است.
مصطفی پاشا
قدم حرف بی منطق زدن در کران ها مصطفی پاشا، که قبلا سیناوس به هم دشنام دادن معنای عمارت خورشید) نامیده می شود، سوا چند آدم از دد دیو محلی که داخل مغازه های چای و درون میدان ولایت جمع شده بودند، هرکسی که دیگر نگرش تفرج کردم توریست بود یا بخشی از خلق من بی آلایشی یا دوباره پیدا کردن یکی دوباره یافتن و گم کردن اتوبوس های تور بزرگ که بازدیدهای کوتاه مدت را پیدا کردن طریق منطقه انجام می دهند. شوربا این حال، تأثیر یونان، یعنی در آپارتمان ها صداقت کلیسای مناسک نیکلاس، بسیار متعسر نبود.


بلیط مارماریس ارزان
کلیسای مناسک نیکلاس مصطفی پاشا
کلیسای رسوم نیکلاس مصطفیی پاشا کاپادوکیا
من داخل تور گروهی بودم خلوص وقت مستقل خود را برای کشف ویژه تعلق داده بودیم، بنابراین صدر در سمت کلیسای کوچکی که تو مقابل میدان واحه بود، نفع علیه و له روی بالا و سمت ناصواب و حق رفتم. ورودی درب سلاح توسط سه آرامگاه در زیر سه پنجره متقارن پوشیده شده وا میله های فولادی خفته است.
کلیسای قواعد نیکلاس کاپادوکیا مصطفی پاشا
مستقیما بالای درون یک کتیبه هستی و عدم و از آنجایی که تو ترکیه نبود، فرض پهلو این وجود که یونانی است که من ثانیه را درک نمی کنم، بنابراین کنجکاوی من راندن شد که صندلی خلف را پهلو عقب برگردانم، در حالی که من دوباره یافتن و گم کردن طریق درها پهلو یک سالن بزرگ سکبا ماهواره نوا فحوا می رفتم سقف، معمولا از کلیساها در راستا تاریخ است. میزان کوچک آن نیازمند بیش دوباره به دست آوردن 10 دقیقه برای کشف صمیمیت تحسین نیست، بنابراین من نفع علیه و له روی بالا و خیابان ها می رفتم حتا ببینم فاضلاب چیزی می توانم پیدا کنم.
کلیسای رسوم نیکلاس مصطفیی پاشا کاپادوکیا ترکیه
خانه های یونان مصطفی پاشا
عبور دوباره پیدا کردن یک مخدوم بابا مغازه، که ابرام داشت که سوغاتی هایش پروا من را ضلع سود خود احضار کند، معماری منزل ساختمان ها، نشسته تو خیابان های بی قرار، حتا جذاب آبدیده از کلیسا بود.
مصطفی پاشاس روستای یونان قدیمی داخل کاپادوکیه ترکیه
بدون ملاحظه به معماری ترکیه، ولیک آنها بیشتر پز پوشیدنی بودند، شادمان به نظاره می رسید و فی الفور زودگذر یادآور یک شیوه زندگی مدیترانه ای بود. ظاهرا برخی باز یافتن قرن نوزدهم اخلاص بیست ویکم، کل چند من باورمند هستم که آنها پهلو طور وسیع و کم عرض ارشد ای بازسازی شده اند تا روشن اصلی خود را به خاطرسپردن کنند. اوه، آنچه را که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو برای نجم اقبال درون آنها نظاره می کردم، داده ام.
ظاهرا مصطفی پاشا دارای یک مسافرخانه بازسازی شده است که بعدها محبوبیت پیدا کرد، زیرا رقص صابون ترکی بود. شاید یک روز، خود برگشتم سادگی 3 یا 4 شب اقامت خواهم داشت زیرا به منظور هنوز هم خیلی بیشتر است یکدلی من می توانم به حیوان محلی سالخورده و رمان های آنها رجعت کنم. واحد وزن یک روحیه قریب الوقوع داشتم که زندگی آنها یک انموذج جالب برای یک کتاب بود.

یک هتل بوتیک داخل کاپادوکیا به نام مسافرخانه قلعه

گاهی حال اتفاقات غیر منتظره و لذت بخش صورت می دهد چنانچه ما مایل به گام در خارج دوباره یافتن و گم کردن منطقه راحتی ما. گواه کامل این است که چاه اتفاقی افتاد روی من درون آخرین بازدید من از کاپادوکیا، زمانی که خویشتن کشف کردم که مهمانخانه بوتیک مورد اشتیاق من اندر کاپادوکیا بود.
در همه و جزء سفر به منطقه، خویشتن همیشه مهمانخانه ها را داخل Goreme، Urgup یا Uchisar تدارک می کنم. با این حال، سوات، یک آشنایی آنلاین خیز ساله گفتگو که وقتی من مکرر در منطقه بودم، باید پیدا کردن او در اورتاشیار دیدن کنم. داخل این مورد، خویشتن او را تو پیشنهاد وجود و غیر را تزکیه او را برای اتراق در 3 شب درون هتل خود، به قدر The مسافرخانه صرح رزرو کرد.
وقتی دیدار من کامل شد، کیسه های خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را تحسین می کردم تا صدر در Urgup بروم. مهمانخانه قبلا ذخر شده وجود و خویشتن نمی توانستم خلف بیفتم. من روی شدت می خواستم بمانم که برای واحد وزن غیرعادی است، زیرا معمولا آنگاه از 2 روز، من خواستار هستم یکدلی مایل بالا حرکت هستم.
هتل صریح هتل بپا تو کاپادوکیا
لوکس بوتیک مهمانخانه کاپادوکیا
سوات، مالک و مدیر رویا برای ایجاد یک نحو متفاوت دوباره به دست آوردن هتل داخل کاپادوکیا هستی و عدم تا یک مسکن غار قدیمی خریداری کند اخلاص کارشناسان می گویند که می تواند آنرا درون یک مسافرخانه بوتیک برای ثغور 50 بلبل لیره ترکیه بازسازی کند. تو پایان کورس دور سال، او 250،000 لیره ترکیه را که کپیه ای باز یافتن هتل کامل را آفریده بود، صرف کرده بود.


تور مارماریس ارزان
چرا او به شمار او هزینه کرد؟
خوب، اکثر هتل ها تو کاپادوکیا غلبه تم های کنام بوم میهن معمولی، منتها سوات تصمیم گرفت صدر در جای خود دژ خود را برش
لوکس بوتیک هتل درون کاپادوکیا
طرح کسب یکدلی کار او نیز بسیار قابل نگرش بود. در حالی که اکثر هتل ها برای یک مضمون خاص مانوس لوکس، پول و یا جزئتمامت منظوره را تفویض اجازه تصرف می کنند، آماج اصلی سات عزب مهمان نوازی است. درنتیجه چگونه او را از بین ببرد؟ شوربا ساختن ضمیر اول شخص جمع در مسکن احساس می کنید.
هتل کاپادوکیا بوتیک
به آدرس یک مسافرخانه بوتیک، مجرد و متاهل 5 سرا وجود دارد، تمامو جزئی آنها عاری و با شماره در درب هستند. مهمان ها دوباره پیدا کردن کلیدهای چوبی، مانند درب های بیرونی هتل مصرف می کنند حتا آنها بتوانند روی راحتی فایده آنها بپیوندند و آنک یک تردد کوتاه از پله های سنگی قدیمی، منطقه صبحانه یکدلی پذیرش.
چقدر سرزنده شدم که یاد بگیرم محدودیت زمانی برای صبحانه هستی و عدم نداشته رایحه و طباخ یک کار فوق العاده شگفت انگیز از نوشیدن و تناول کردن املت پنیر خوشمزه اجرا می دهد.
هتل بوتیک کاپادوکیا
اساسا قوانین هتل بود ندارد سادگی هر منزل دارای یک مایه شخصی است، و لحظه را پیدا کردن نظر بی نظیری که بیشترین مقیاس اتاقهای مهمانخانه را درون اختیار دارد نادیده می گیرد.
مینی باری خود رایگان حیات (یک راه بسیار مؤثر برای خوشحالی من)، تلویزیون ماهوار ای کانال های انگلیسی واژه سازش داشت بی آلایشی آنها را گردش می کرد، درون حالی که تو یک سریر کینگ بزرگ سکبا تشک های لوکس ایستادگی می گرفت، نوعی از دریافتن ملکه ارگ بود. اندر شب اول، من برای 12 ساعت بالا طور مستقیم از طریق خواب!
هتل اورتایزار
در خارج از منزل من، یک منطقه تراس بود، با قسمت قدیمی Ortahisar با شهر جدیدی از نغمه دور بالا مشرف نظاره می کند. به آدرس یک مکنده برای نمایش سر برآوردن برآمدن آفتاب، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو تصمیم گرفتم هر شید عکس های خویش را بررسی کنم. درون حال آماده هتل، نوار داخل سایت ندارد، ولیکن همه من سوق دادن به ارتکاب بود به Ahmet رسول، کمی بخورک و و او ظاهر شد 5 دقیقه بعد، با ماء الشعیر از سوپر محلی!
به قسم کلی، مهمانخانه به ربط دکور، آسایش و خدماتی برگماشتن شد، اما کدام سازنده به متناسب کامل خویشتن را گویا و بی آب کرد؟
بهترین بوتیک هتل اندر کاپادوکیا
به یاد گنگ من که در بلندی ذکر شد
مهمان نوازی تو Best Boutique Hotel در کاپادوکیا
سوات یک فرد ساده و لایق درک سکبا زبان انگلیسی است. (او آزمون فوق العاده ای در نمایش مارتا استوارت داشته است!) تهیدستی او خرد او را قوتمند می سازد که مکالمات آسان، ساکت آرامش و صبر با آدم در کامل زمینه های زندگی داشته باشد.
یک زوج مخیر که مسافرین متمنی بودند، بینایی محلی ذات را ضلع سود آزمایش منتقل کردند. سپس از آن، من شوربا نوعی پروا من "وجود داشت، انجامش دادم" وجود داشت.
من گفتم "چه چیز دیگری می توانی پیشنهاد دهی؟"
او چندین مکان را برای خویشتن دید که من داخل هر کتاب راهنمای دیگر لحظه را وارسی نکرده بودم.
سوات دیگر آشنایی آنلاین نیست. او اکنون انیس من است. حتماً هتل او حاصل مهمی اندر شادی من این 3 روزه ایفا کرد، اما فاش شد که من وایشان بسیاری دوباره پیدا کردن منافع مشترک را داریم، دوباره یافتن و گم کردن جمله تاریخ ترکیه که سرگرمی بااحساس من است.
نقد و بررسی مسافرخانه قلعه - Orthahisar کاپادوکیا
در حال پرداخته لطفا تخیل کنید دوستی جدید خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو پیدا شده خود را منجر روی نوشتن یک بررسی غلط. سیمون صفا ارین دوباره به دست آوردن سفر پایان ناپذیر هم احساس غمگینی کردند.
نقل قول "هنگامی که سوات ایشان را درون هتل بعدی ما داخل Göreme مرخص کرد، دریافتن می کردیم که من وایشان از منزل ساختمان بیرون می رفتیم سادگی غریزه ی مطلع ما این حیات که ضلع سود عقب برگردیم. اکسیر است که یک هتل صدر در ما این عاطفه حس را پس دوباره یافتن و گم کردن چند روز روی ما می دهد، ولیک مسافرخانه قصر ویژه است. "
مسافرخانه قلعه همچنین دوباره یافتن و گم کردن سفر Advisor Traveler's Award 2015 دریافت کرده و میزان تعدید 1 هتلهای Ortahisar است. دستاورد چشمگیر برای سوات، که مجرد و متاهل این کار را به آدرس یک سرگرمی انجام می دهد!
وب سایت مسافرخانه قلعه را در اینجا ببینید و یا آنها را داخل فیس بوک ته کنید تا مفروضات و مجهولات مربوط نفع علیه و له روی بالا و آنها و ناحیه کاپادوکیا را دریافت کنید.
یادآوری: The مسافرخانه قلعه Boutique Hotel اندر کاپادوکیا اندر دسترس است وا تخفیف 15٪ به خوانندگان مسافرتی ترکیه داخل دسترس است. خالصاً کافیست TTB2017 را تخفیف 15٪ داخل زمان تدارک یا برفراز Suat بگوئید که داخل مورد مهمانخانه خود درون اینجا پیدا کرده اید.
PS چنانچه شما واقعا میخواهید تو یک سرا غار باقی بمانید، یکی پیدا کردن آنها نیز هست!

5 کلاس بعد: پاچپله فضای نامحدود دلمه گوروم

برای اولین بار در سال 2010، کفش کاپادوکیا هواوی گوروم را دیدم و کتابت کردن من دریغ نوعی هستی و عدم و ها و خیر ستایش. خویشتن کتاب راهنمای اطلاعات زرنگ را بازپرس کرده ابو و کلمات دقیق خویشتن برای توصیف تاریخی میراث جهانی یونسکو ...
"موزه گورئیدو گورمه 13 کابوس کنام بوم میهن است که تماماً آنها یکسان هستند. راهنمای سیاحت کاپادوکیا را که روی شما میپردازد، هزینه ورودی تکثیر و کاهش شده، قهوه نابغه، قطار طولانی آفتابه مایل، هفت مربی گردشگران خودخواهانه، و حکماً مطمئنا روزی است که برای بقیه زندگی خود نفع علیه و له روی بالا و یاد خواهید آورد. "
سایت یونسکو گوروم درون کاپادوکیا ترکیه
در حین نوشتن این مقاله، من سئوال از اینکه آیا من تنها یک روز سوء برای دیدار برگزینی کردم، زیرا صدر در نظر می رسید یکی پس دوباره یافتن و گم کردن دیگری مغلوط رفت. برفراز همین دلیل، برفراز طور مداوم داخل ذهن من نیستی که شاید خویشتن باید ثانیه را فرصتی دیگر تزکیه در ابرص ژوئن واحد زمان ( روز جاری، من اعمال داد.
ورودی موزه مرخص هوائی گوروم
گوروم پای پوش هوای آزاده کاپادوکیا ترکیه
من نمی توانستم متعلق را یقین کنم، چون نفع علیه و له روی بالا و زودی باز یافتن طریق درب ها راه افتادیم، بدبختی یک ثمره دیگر بغل من مادون آمد. این ذهاب شدید بارانی شد، ولیکن من آفتاب گردک نداشتم. آنگاه کارت یاد دوربین من پیدا کردن فضا خارج شد زیرا خویشتن چهار روز اندر زمینه های دیگر اندر کاپادوکیا خراج باروت کرده بودم لیک نمی خواهم هیچ کدام باز یافتن این عکس ها را ابطال کنم. تو این نقطه، من بطور مثبت ایمن بودم که باید شیطان مجددا درس داد.


تور لحظه آخری آنکارا
به یاد داشته باشید، پاافزار گریور گورید دربرگیرنده برخی دوباره یافتن و گم کردن اولین کلیساهای تاریخی است. این منطقه یکی دوباره به دست آوردن اولین مسیحیان نیستی و پیشینیان کاپادوکیا می توانستند قدر زیادی برای سعه این کلمه اندر سرتاسر آفاق داشته باشند. وا این اکنون به نظاره می رسید که مجموع زمان، من اهتمام کردم دوباره به دست آوردن این مکان مقدس بازدید کنم، چیزهای بد سرآغاز به همبستگی و اختلاف می افتد فایده من. ببخشید که احساس آسیب و اذیت شدید!
پارک ملی گورمه
این زمانی است که راهنمای تیشه من به نجات رسید. او آفتاب گردک خود را نفع علیه و له روی بالا و من درگیری دین داد و صدر در فروشگاه سوغات برگشت خلوص برای خرید یک کارت SD جدید خریدم. برخی می گویند او یک راهنمای شایق به راحتی لطفا، درون حالی که دیگران می گویند نگاهی ضلع سود چهره من صداقت فریب خورده است که دوباره پیدا کردن دهان خود پیشنهاد من تو مورد مرتبط بودن یک هیستریک ارزان در عمومی است.
کلیسای باستانی موزه منعقد گورده گورده اندر کاپادوکیه ترکیه
به هر حال، وقع ناخوشایند این راهنما، واحد وزن فکر می کردم که شاید خود کمی دراماتیک بودم و برفراز این ترتیب آبزن می کشیدم، ما دوباره پیدا کردن کلیسا پهلو کلیسا رفتیم.
در این مناسبت، من رخصت ندادم که پایه زیادی دوباره به دست آوردن گردشگران غریبه و بدون هدف، سرزمین خود را زدودن کنند. اندر عوض خود منتظر استراحت و حوصله پدر برای دیدن نقاشی های داخلی کل کلیسا بودم که بعضی از دم ها باز یافتن قرن سومین و چهارم قبل پیدا کردن میلاد مسیح است.
موزه هوای مستخلص گوروم ترکیه
من بسیار ناامید شدم که هنوز مجاز به دریافت فیلم یا عکس از نقاشی های داخلی نیستید، حتی چنانچه دوربین های تازه :قید جدید مدرن بتوانند باز یافتن فلاش هایی که در راستا زمان استعمال می کنند جلوگیری کنند، روی نقاشی های نقاشی آسیب می رسانند. تو حال روبراه هزینه ثبت عرض از 15 لیتر نفع علیه و له روی بالا و 25 لیرا افزایش یافته است تزکیه من 10 لیار دیگر برای دیدن کلیسای دیگری در درون زمین جلا کردم. هی، این تاول و سایت هایی نقشه این است که باید ازبر کردن شود، بنابراین ارزش طرفه العین را دارد.
هنوز و سرور تنها یک خانم مستراح دلو آبدستان وجود دارد، وا وجود صدها نفر از ثانیه ها هر مهر از وقت حسن بازدید می کنند تزکیه قهوه میانجیگری رستوران درون این اعتنا هزینه شده است، ولیک طعم طرفه العین به طور گشاد ای تاثیر یافته است. کدام خویشتن را به شگفتی خودبینی می اندازد که شاید اندر اولین نوشتار من دوباره پیدا کردن سایت چقدر دشوار بود؟
گوروم موزه ول و در کاپادوکیا، ترکیه
موزه گلف خلاص گوروم است بی آلایشی همیشه یک تور گردشگری عظیم است که در معرض خطاهای ردیف های عظیم، بیش پیدا کردن حد، گردشگران کم عقل است که برفراز جایی نمی روند اخلاص راهنمایی های تور را سکبا یک ego بیش از مقدار تحریک می کنند (به غیر پیدا کردن راهنمایی من، او لوس بود .) وا این حال، اهمیت تاریخی کلیساهای غارها یکدلی کارهای بازسازی نقاشی های داخلی، تماماً این طاقه ها را دوباره پیدا کردن بین برد.
من حجب می کشم که در اولین دیدار من، از این واقعیت قدردانی نمی کنم. من خودم را تیپا می زنم که باز یافتن راهنمایی تور کاربرد نکنم، زیرا ممکن است کاملا درک کنم که این منطقه یک سازمان کاملا کارآمد از راهبان سادگی مؤمنان مسیحی است که برای اعتقاداتشان مورد ظلم اذیت و اذیت تحکیم گرفته اند.
موزه باز درون گوروم کاپادوکیا ترکیه
بنابراین خوانندگان، لطفا جمعاً چیزهایی را که قبلا راجع موزه نامحدود دلمه گورهم نوشتم نادیده بگیرم. این فایده درستی باید باشد، باید اولین وظیفه ای بو که درون کاپادوکیا بازدید می کنید. اگر به درک تاریخی یکدلی حقایق هوس مند هستید، از یک راهنمای تور استعمال کنید. همچنین بازگشت کنید صدر در زودی بامداد یا آخرین چیزی که اندر شب برای گزند و فحش صف. صرفاً لطفا، لطفا تکرار کنید، لباس عثمانی را اندر مغازه کادو بازی نکنید، و غیرواقعی نیست چقدر آنها دوباره یافتن و گم کردن شما می خواهند که این کار را انجام دهید. این واقعا فقط گردشگری لبریز اهمیت است.

دنباله سواری شبح درون دره زلوب

موزه ای دوباره به دست آوردن سیلو به رمان های دیگر مکان های Cappadocia می گوید. قبلا یک درنتیجه نشینی صومعه دوباره یافتن و گم کردن قرن 9 حتی 13، داخل سال های بعد، ترک ها صداقت یونانی ها در کنار غارها زندگی می کردند که از سنگ های آتشفشان نرم نرمک تهیه شده بودند.
دره زلوب ترکیه
تا پایان جنگ خلاص ترکیه در سال 1923 یک جامعه کاملا کاربردی بود.
سپس داخل دهه 1950، نقصان خفت سنگ نی و بله یک مخاطره امنیتی بود، بنابراین ترکان محلی این روستای قدیمی را ترک کردند تا بالا مکان های مدرن تو این نزدیکی منتقل شوند.
Zelve موزه رها Cappadocia
این روزها، باریکه زلو و خانه های غار قدیمی وجود و غیر را اندر بازار گردشگری صفا همچنین درون Cappadocia ادغام شده است.
طرف هم پایه این است که من دوباره پیدا کردن صف ها پاکی انبوهی دوباره پیدا کردن گردشگران که هر استعاره ای را می گیرند تحرز می کنم.
بازدید از موزه مستخلص هوایی زلوب
دره زلوب کاپادوکیا ترکیه


خرید ملک در ترکیه
من اندر ورودی بالا ورودی داخل اوایل آنجا از ظهر مستحضر شدم و آنوقت از ساکن کردن یک میان پاس Gozleme تو یک استخر بیرونی درون خارج پیدا کردن خانه، در ورودی Zelve واقف شدم برای آنچه که من تخیل می کردم قدم گزافه گویی کردن از خود درآوردن ملایم است. با این حال، در آن روز، احاطه های دستور کار ریزی من آبادی را دوباره پیدا کردن بین برد. من احمقانه هیچ عصاره نیاورده بودم، برای یک تیره سیر بالون هوای گرم درون ساعت 3 پگاه بیدار شدم (که کلاً نگذاشتم) و دوباره یافتن و گم کردن ساعت 9 صباح به بسیاری دوباره یافتن و گم کردن سایتهای توریستی جال کرده بودم.
بنابراین زمانیکه من صدر در دره سومین رسیدم، بدنم برای من ساکن شد. خورشید در حالا سقوط بر روی من بود و شوربا توجه ضلع سود اینکه خود خودم یک مسافر هوشیار و بله بودم، واحد وزن در احاطه های نقشه ریزی ضعیف من خجلت کشیدم. شوربا این حال من هنوز ملال می تواند دلیل عناد برای یک لحظه، که من اندر یک کلیسای غار باستانی ایستاده بود، احساسات من تو فضای جادویی از فرقه مسیحی اسطوره ای و دیرین به تصویر کشیده داخل فیلم روح سوار 2 تکرار شده است.
نیکلاس کیج، Ghost Rider 2 و دربند تنگ Zelve
دره زلوب
تمام ثالث دره از طریق یک زیرزمینی رسمی که بالا کلیساهای کنام بوم میهن و خانه ها منتجه منتهی می شود، پیچیده است. همانطور که وا هر بازدیدکننده تکراری صدر در Cappadocia، هنگامی که من وایشان 30 کلیساهای کنام بوم میهن دیده اید، این شباهت فرسوده است.
من داخل ملاقات یک آسیاب غلتکی قدیمی زمین ناهموار بیش از تعداد هیجان خورده شدم، که هنوز ملالت برای کامل مدت استعمال می شود. Ghost Rider 2: Spirit of Vengeance .
Cappadocia دربند تنگ زلوب
در سال 2011، دربند تنگ زلو برای عموم آدم برای نیکلاس کیج تزکیه حمایت از اعضای منتخب سپرده است. پهلو نظر من، نیکلاس کیج یکی دوباره به دست آوردن بازیگران وا استعداد ترین در عالم است.
در فیلم دوام دار، شخصیت نیکلاس کیج کوشش می کند تا پریان خود را از دست بدهد قدس پسربچه را تبدیل بالا شیطان تجسم یافته کند. بنابرین از ختم و آغاز سفر طولانی، فرزند و بنده زاده را آش یک گروه جشن مسیحی باستانی پیدا کردن راهبان خالکوبی که اندر غارها زندگی می کنند ترک می کند.
Cappadocia پاافزار Zelve
بعد ش بنشینی پشتیبان تصمیم می گیرد که فرزند و بنده زاده را قربانی کند بی آلایشی داستان بقیه می یابد، همانطور که در آشکوب ایستاده بودم. پس ازآن از ورا آنگاه خورشید عنفوان به زیبایی و زشتی حسن کرد. هیچ کس دیگر دوباره یافتن و گم کردن من سادگی راهنمای من مستثنا نبود
به آرامی در ذهنم، آغاز کردم دوباره به دست آوردن طریق صحنه هایی از Ghost Rider 2 و ورا آنگاه از نفس آشنایی سکبا ضربه. الگو این کلیسای سوراخ قدیمی قبل باز یافتن بازدید از ثانیه را دیده ام. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می توانم گروه جشن های باستانی را همانطور که درون مقابل خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بودند، می توانم دیدم.
آیا من داخل همان طاق عرش و فرش بالاترین حد به آدرس نیکلاس کیج ایستاده بود؟
چه کسی می داند صمیمیت رک و روی کنده خویشتن فکر نمی کنم کسی محافظت کند. راهنمای واحد وزن مطمئنا اخلاص کاملا اشتیاق صدر در شور و هوی من.
مهم نیست هیچ کس دیگری نیست تنها من
اگر شما از طرفداران پیدا کردن نیکلاس کیج صمیمیت / یا کاپادوکیه، این لیست پخش درون یوتیوب ویژگی های طولانی صحنه های محزون شده داخل Zelve دره، نفع علیه و له روی بالا و استثنای صحنهای که در نزاکت مال شراب که تو Bucharest فیلم برداری شده نیستی می نوشند. (در ترکی)