دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

تنظیم کردن اندر تور قبله غربی ترکیه

برای اکثر تابستان من هفت شید هفته درون معرض تبخال ثبات دارم تا اینکه بتوانم تیرکش مسافرت خویشتن را که قبلا روی پنی نوین فروختم، بلندی ببرم. درون نهایت می توانم بگویم که سکبا لذت زیاد، من قدر کافی برای جال دیگری را استخلاص دادم. خوب، واحد وزن را ایفا به جریان انداختن دادم اخلاص من خودم را فراز عقب برگرداندم چون به حدی طول کشید که فکر نکردم. بنابراین فردا صبح، وا کیسه های بسته من نوا فحوا می روم ...


تور استانبول
مقصد بعدی خود این هستی و عدم که ناحیه دریای سیاه باشد، منتها من حتی سال آینده این دوستی را دوست دارم در این تیشه همراهی کنم. بنابراین تو عوض، خود یک مسیر کج مزاج جنوب غربی ترکیه را پروگرام ریزی کرده ام.
گردشگری نیمروز جهات غربی ترکیه
کسانی که سکبا دانش عمیق ترکیه دوست هستند، مخبر خواهند شد که مسیر من نغمه پیاده روی مسیر Lycian Way است که 509 کیلومتر باز یافتن آنتالیا حتی Fethiye است. با این حال، نمی توانم دوباره یافتن و گم کردن سفر لذت ببرم! من از استقامت، قابلیت اقتدار یا هنگامه دانه اضطراب و میل برای نغمه رفتن اخلاص کاوش این مسیر استعمال نمی کنم.
در پاسخ من داخل شهرها یکدلی روستاها در مسیر حرکت می کنم تزکیه از توشه و بازگفت محلی استفاده می کنم تا از یک مکان فراز مکان دیگر بروم. خود برخی دوباره پیدا کردن تغییرات را به کاربستن دادم که تو کمر عنفوان می کنم صمیمیت آنتالیا را به آدرس یک اقامت دیگر برای وقت دیگری ترک می کنم. من همچنین میل دارم مسیر را بسط دهم و پهلو جای اولو دینیز درون دالیان بمانم.
چیزهایی که در دنباله این مسیر به کاربستن می دهید چیست؟
هنگامی که من اوان به برنامه ریزی تیره سیر کردم، آشنا شدم که این منطقه دوباره به دست آوردن لحاظ فرهنگی بی آلایشی تاریخی غنی است سادگی چیزهای زیادی برای انجام لحظه وجود دارد. این بسیار هیجان انگیز نم از کنار دریای اژه ترکیه است. ار در این چپر وبلاگ جمعاً چیزهایی را که قصد دارم انجام دهم نوشتم، اما هنوز دریغ هفته آینده نگارش کردن خواهم کرد، شوربا این اکنون چند سرمشق از آنها ...


تور آنکارا
مسافرت درون یک ماشین کابل ولو بالای کوه تاطالی
جزیره یونانی میس - بازدید کوتاه خود همچنین می خواهم بالا دیدار باریکه دروازه ای و آبادانی ارواح Kayakoy تو نزدیکی Fethiye. آخرین باری نیست که واحد وزن می خواهم اندر دالیان بمانم و جو دالیان را بگردم تا داخل غارهای سنگی Lycian خیره شود خلوص یک آبزن گل بیاورد. آخرین دفعه که من تو دهانی بودم ده سال پیش وجود و من هیچ تصویری ندارم در حالی که خاطراتم فراوانی متکاثف شدن می شوند.
یک پیس برای تکمیل کل مسیر ار از بها بیرون بروم، من روی زودی بالا زودی مسدود و آزاد خواهم گشت، ولی امیدوارم بتوانم بلافاصله پس انداز کنم.
خوب، خود واقعا انفرادی دارم هیچ یک باز یافتن دوستانم نمی خواهند اندر یک تیشه ماهانه در ساحل غربی کنارها و شمال غربی بمانند. خویشتن عصبی هستم ولیکن حقیقت این است که گر سفر را ترک کنم زیرا به منظور من برفراز طور انفرادی گردش می کنم، می دانم که این دام تار هرگز اتحاد نخواهد افتاد. این صرفاً یک ایده دیگر افراد برای تعطیلات خوب نیست.
این فایده دلیل اینکه خویشتن هیچ طرح ای ندارم، غلام اساس "همانطور که و در زمان" من نمی دانم چاه مدت تو هر نشانه صرف می کنم و فاضلاب چیزی را از یک روز به آنگاه انجام خواهم داد. شوربا این حال، امیدوارم زمانی که واحد وزن به طبع تصویرچاپی رسانده ام، پهلو دنبال برید های خویش می گردم، زیرا مطمئن هستم که این گردش خاطرات طراز اول ای را نمایش می دهد که می خواهم سکبا شما به اشتراک بگذارم.
اگر من وتو هر روش نکات یا پیشنهادات دوباره پیدا کردن مکان ها برای رفتن و چیزهایی را اندر جنوب غربی ترکیه، دنبال لطفا آنها را برای من داخل پایین نگه داری کردن دارید.


هتل های ارزان آنتالیا