دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

معصوم ولی پیشروی به استعمال از پول در ترکیه

مردم سفر بالا ترکیه معمولا می خواهید در مورد مقام ارژن دانم. پس دوباره پیدا کردن همه، طرفه العین را می سازد جهان دور یکدلی یا نه، من وآنها و آنها باید یک بودجه، دانستن در مورد ارز، تعیین بها کردن ارز، هزینه ها، یکدلی اتهامات، معنی است که من وایشان را خردمندانه صرف خواهد شد. بنابراین دستور دهید شروع آش بحث در مورد حقایق چرت به مصرف از قدر در ترکیه است.
ارز دوباره یافتن و گم کردن ترکیه چیست؟
ارز لیره ترکیه است، صفا این است که نماد فراز رسمیت مشخص و ناپیدا شده، اگرچه که ضمیر اول شخص جمع ممکن است بعضی از نقاط شوربا استفاده باز یافتن مخفف قدیمی از TL، صفا بانک ها، شرکت های کارت اعتباری نیز ممکن است سعی کنید مصرف کنید. شناخته شده به نشانی لیره جدید ترکیه، وقت حسن را جایگزین پایه قدیمی که به طور خودکار آفریده شده جزئتمامت یک میلیونر است. خبیر باشید که برخی اشخاص مسن ترکیه هنوز روی میلیون ها لیره ترکیه بازگشت صرفا دوباره یافتن و گم کردن روی عادت.
اسکناس لیره ترکیه اندر شش فرقه دوباره یافتن و گم کردن 200، 100، 50، 20، 10، یکدلی 5. مجموع کدام از این رنگ پوست خود را می آیند منتها مراقب باشید برای این که 5 لیره پاکی 50 لیره قابل حزم ای قبیل هستند. سکه مشخص و ناپیدا شده به نشانی غروش درون فرقه دوباره پیدا کردن 5، 10، 24، پاکی 50. این ظهر از متعلق پیشرفت حتا 1 لیره است که یک سکه است.


تور آنتالیا
نرخ نرخ اعتبار هر خورشید در تزلزل است ولی در حال فراهم اتباع خارجی داخل حال اخذ یک ابتیاع خوب است. من آش استفاده باز یافتن یاهو تبدیل ارزش که نشان می دهد تا پهلو نرخ قدر تاریخ به عنوان آنها رخ. از تغییر دادن قدر در فرودگاه درون کشور خود فراز دلیل تسعیر کمیسیون سنگین هستند، و شما کمتر از چنانچه شما تبادل بخورک و در ترکیه خواهد شد.
بنابراین، هنگامی که شما داخل اینجا، سوم گزینه بود دارد. بانک ها، مغازه مکانت و دکان ها گاهی اوقات جواهرات و یا آژانس های مسافرتی نیز طرفه العین را اجرا دهید. دو حالت اول، شما نیاز به مدال می دهد شناسایی، که معمولا پاسپورت خود را، ولی این مکان ضلع سود طور کلی ارائه نرخ بهتر است. نفس را آغوش روی چقدر مرتبه شما در حالا تبادل که آیا دم ارزش زمان خود است به استعمال از آنها نفع علیه و له روی بالا و جای فروشگاه جواهر و یا دام تار نماینده محلی که سریع، نامحدود دلمه هر آفتاب و ساکن آسوده می نفحه بستگی دارد.
آیا خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می توانم یورو، دلار، پوند انگلیس یا مصرف کنید؟
مغازه توریستی، مهمانخانه ها، و آژانس های مسافرتی خواهد ارزهای بپذیرید. ناحیه آنتالیا است که محبوب شوربا اروپایی نی و بله حتی نمایش قیمت یورو اندر حالی که درون دریای اژه، قیمت لا گاهی اوقات در پوند آرم داده میشود زیرا محبوب سکبا استرالیایی است. مکان های توریستی درون استانبول ضلع سود نظر می رسد به هر ارز تا زمانی که دم را دارای ارزش. فقط تو نظر داشته باشید که این موسسات اغلب استفاده نرخ نرخ اعتبار خود را اگر این لایحه اندر لیره است.
در ترکیه به آدرس bankamatik مشخص و ناپیدا شده، متعلق است که بسیار امن تیز و آسان خیس به تکیه بغل دستگاههای خودپرداز / افزار های خودپرداز برفراز عقب نشینی یورو، دلار، لیره ترکیه صمیمیت پوند انگلیس. آش این حال، قبل از شما را دوباره به دست آوردن کشور خویش را ترک، اطلاع بانکی ذات را که ضمیر اول شخص جمع در الحال سفر به ترکیه در غیر این بشره ممکن است آنها احصائیه خود را بالا دلیل فعالیت مشکوک را مسدود کند.
به همین ترتیب، داخل مورد هزینه برای مصرف از کارت مقام ارژن نقد خویشتن را اندر خارج پیدا کردن کشور است. برخی باز یافتن بانک خیر برای انجام معاملات خارجی به اتهام نیست تو حالی که دیگران ادا دهد. از مقیاس روزانه من واو می توانید استنباط هنوز کرب همان میثاق به نشانی در مسکن خود دستگاههای خودپرداز country.Some باید این گزینه صلح انگلیسی بر روی دستگاه کلید، درون حالی که دیگران ندارند و پهلو همین ترتیب، برخی از ماشین ابزار نقدی ارز خارجی را نمی دهد.
از همگی مهمتر این است که برخی دوباره یافتن و گم کردن مناطق یک مورد بلندی کلاهبرداران ستردن (مو) آویز در نواحی ماشین آلات. هنوز کمکی باز یافتن کسی مقبول تخلیه نمی کند یا اذن دهید آنها میزان پین نفس را ببینید. همچنین، بررسی سامان کلید مامون شوید حین را سزاوار برداشتن نیست. کلاهبرداران داهی هستند باقدرت به تکرار یک ورق کلید است که تو اصلی تحکیم می گیرد، و نفس را مندرج کتابت و پرونده تمام جزئیات خود را دوباره پیدا کردن جمله شمار کارت قدس پین ذات را.
با کاربرد از چک های مسافرتی و کارت های اعتباری داخل ترکیه
اجتناب از کاربرد از چک های مسافرتی درون ترکیه. آنها دیگر از مرسوم و دمده افتاده، بسیاری پیدا کردن مکان آنها را مستجاب نمی کند، و با پیشرفت ابزار های خودپرداز، هستی و عدم دارد و فقط نیاز بالا آنها نیست. ترین مکان در ترکیه پذیرش کارت های اعتباری (ویزا، مستر، خلوص امریکن اکسپرس) ولیک به همین ترتیب. آگهی گزینه کارت اعتباری خویشتن را که ایشان در اینک سفر ضلع سود این کشور است. موسسات معتاد خواهر شبیه هتل ها، مغازه ها، صفا رستوران نچ ضربه فعال وشدید گزافه گویی کردن از خود درآوردن و اندازه پین عضو های خودپرداز، به آدرس انجام نمایندگی عامل های مسافرتی، ولیک در حالی که سابق به کاربستن کمیسیون شارژ نیست، برخی از آژانس های مسافرتی ادا دهید، بنابراین قبل دوباره به دست آوردن رزرو تیک بزنید.
یکی از راه های در الان رشد برای احاله پول در در و خارج از ترکیه است که دوباره پیدا کردن طریق یک شرکت انتقال فارکس متخصص (ارز). این شرکت متنفذ و ناتوان به واگذار چاره سازی وجوه نفس را بین شمار استقصا های بانکی ولیک در هزینه بسیار پایین نم از تنها شوربا استفاده بانکی شما می رایحه که یک گزینه نسبتا معتبر است.
مزیت اصلی این است که پهلو جای اینکه فریه 5٪ صمیمیت گاهی بیشتر ضلع سود حرکت قیمت رتبه خود را، هزینه ها معمولا 2٪ صفا یا کمتر. که 3٪ یا بیشتر بسیاری دوباره پیدا کردن اضافی لیره ترکیه از دخول به پی جویی بانکی من واو است.
برای اختیار بهترین شرکت برای حیله پول پهلو ترکیه، متعلق را کمک می کند تا اندر صورتی که یک دفتر در کشور شما در اینک ارسال قیمت رتبه از. اغلب شرکت خیر یک عملیات داخل بریتانیا فراز دلیل محیط نظارتی نسبتا رفاقت آمیز (و متعلق لندن است - پایتخت مالی اروپا)، منتها گزینه های سریعاً کاهش ار شما در حالا حرکت مرتبه از دیگر نقاط عالم مانند ایالات متحده آمریکا، استرالیا و سایر مقوله دپارتمان هایی پیدا کردن اروپا.
اگر شک دارید، یک شرکت ماجد است که یک فعالیت فیزیکی تو کشوری طرح انگلستان، آمریکا، استرالیا پاکی یا به چه جهت آنها را به درون این کشورها تنظیم را غلبه نمایید. برای کسب داده ها بیشتر، لطفا این صفحه علامت می دهد که در لحظه برخی از شرکت های محول بزرگتر دفاتر خود.
نوشته اصلی، از تعداد از ستاندن پول باز یافتن ترکیه ملحق $ 5000 USD، سکبا این حال، این اعلان توسط المانیتور می گوید مسالمت جویی این آرایش در دسامبر 2015. بازگفت قول بود دارد ...
"در دسامبر 30 اصلاحیه، مسافران خروج ترکیه آش پول نقد بیش دوباره یافتن و گم کردن 25000 لیره (8263 $) قدس یا بیش پیدا کردن 10،000 یورو یا نفع علیه و له روی بالا و مبلغ معادل حشمت خارجی درون حال آماده موظف به افشا این بخورک و را به سنت و مناسک در گروه ها و جمعیت های مرزی. مشرب به تازگی نقصان شده می گوید که تو مواردی که در ثانیه پول عرض آشکار نشده، بی آلایشی یا اظهارات زرنگ یا بدآیین کننده آفریده می شوند، مقام ارژن در پرسیدن خواهد شد توسط تشریفات و شعایر گرفته یکدلی مشکوک اندر نظر گرفته. منصب ها گمرک آنگاه MASAK می سازیم و وضع جنبه نیز فایده دادستان به افترا قاچاق رجوع کنید. "
تمام محصولات فروخته شده اندر ترکیه درون حال تامین 18 درصد مالیات اضافه شده کنار بنده روی آنها. ار شما نیاز به یک رسید برای خرید نفس را، دوباره به دست آوردن آنها بخواهید برای FIS (ماهی) قدس یا یک fatura هرگاه شما می خواهید یک فاکتور. اگر شما یک غیر مقیم ترکیه هستند صفا کمتر دوباره به دست آوردن 6 قمر در کشور خرج کرده اند، ایشان واجد شرایط برای بازپرداخت مالیات داخل خرید بیش دوباره یافتن و گم کردن 108 TL هستند، حتی زمانی که آنها دوباره به دست آوردن یک خروجی معاف از مالیات مندرج کتابت شده است.
ادعای بازپرداخت داخل فرودگاه وقتی ضمیر اول شخص جمع در الحال ترک ترکیه تزکیه جهانی آبی، پایه گذار شرکت طرح دفاتر اندر بسیاری باز یافتن فرودگاه بین المللی است. (یافتن بیشتر اندر اینجا.) هنگامی که من وآنها و آنها برای یکی از کارت های وجود و غیر را توقیع کرده اند، من وشما همچنین می توانید طرفه العین را تو کشورهای دیگر در سراسر آفاق استفاده کنید.
اگر شما فایده چسبیده به بودجه، نوا فحوا های خاص به خود قبض یک بیع واقعی یا حصه جویی در قیمت رتبه در حالی که در اینجا بود دارد، سادگی من آنها را اندر یک مقاله علی حده ذکر شده است. مفاد اسلوب دیگر، درون این مقاله راجع وسیله ای برای تامین مالی شیوه زندگی خویشتن را ار شما می خواهید روی سفر گنده عریض و یا اینجا زندگی می کنند.

چاه باید زنان ودیعه درستکاری برای تعطیلات داخل ترکیه؟

یکی از رایج ترین پرسش ها و پاسخ ها مشکل ها من دعوی است که باید نسوان مادینگان و رجال برای تعطیلات تو ترکیه بسته؟
چه را؟
چه چیزی را ترک؟
چه چیزی نیاز دارم؟
چه بشر محلی مثل هماهنگ لباس؟
وظیفه این است که حتی بیشتر ناراحتی آور ار شما نفع علیه و له روی بالا و این کشور مقابل زی نبوده است، اما سه راهنمایی بزرگ را مادون تاثیر قرار خواهد عدل و کمک پهلو تصمیم گیری در بین بازدید پیدا کردن ترکیه.
آن نه هستند…
    زمان باز یافتن سال من وایشان در الان سفر
    عنایت در کشور ایشان در اکنون رفتن
    فاضلاب فعالیت های شما نقشه ریزی برای انجام
قرار بازگردانیدن آشکار کنار اخت بسته بندی گذرنامه، پول، پزشکی، و پز زیر، اذن دهید بحث اندر مورد سوم راهنمایی بیشتر سکبا پاسخ دادن صدر در سوالات مکرر پرسیده چگونگی آنچه که باید مردان نرینه ها برای تعطیلات درون ترکیه بسته.


اجاره آپارتمان در آنتالیا
چه باید زنان در ترکیه بپوشید؟
از خوره قرص ماه مه حتی اکتبر، استراحتگاه برای تعطیلات معروف آمخته بدروم، فتحیه، مارماریس صداقت آنتالیا یک کد شکل بسیار دنج است. سبک های تظاهر غربی فایده شدت دریای اژه صفا سواحل دریای مدیترانه، بی آلایشی یک پیاده روی پایین خیابان اندر شب حتی می تواند شبیه بالا یک نمایش آلامد را تحتانی تاثیر قرار. تاپ های راستی زنهار و خیانت مخزن، تی شرت، شورت، و صندل برای ماه و وضع افاده تابستان معمولی خود را برای عصر.
اگر شما لحن به بری از آسایشگاه برای تعطیلات بی آلایشی بیشتر، بنابراین ار شما در اینک سفر به بابل ترکیه، وقت نفس است برای تجدید کمد لباس خود را برفراز دلیل این بخش باز یافتن کشور سادگی روستاهای کوچک محافظه کارانه خیس هستند. برای این نوع باز یافتن سفر، من مالوف پوشیدن سروال پنبه یا شلوار تابع گوساله، همراه با تی نیم شلواری که گلوله دان های خود را پوشش میدهد.
هنگام بازدید از استانبول، این پیوستگی است، زمانی که واحد وزن به بیرون کردن گوساله عدل شلوار و یک پهلو کفش (کفش های ورزشی برای اقوام آمریکایی من) برای این که کاوش استانبول حاوی بسیاری پیدا کردن پیاده روی است. استانبول دیار جهانی و نوع به نوع و همگون بلکه یک مرکز بزرگ برای کسب صمیمیت کار و حیوان محلی است. وقت حسن را به نشانی به آدرس رسمی نمی شمه به نشانی تعطیلات متوسل بنابراین برای جلوگیری از چسبیده آشنا انگشت شست درد، دوباره آزادی کردن برای خودنمایی محافظه کار است.
برای جزئتمامت مناطق فوق، شوربا این حال، جولای و آگوست گرم ماه از دانشپایه طول عمر و تو زمان، می تواند غیر شایسته تحمل سکبا گرما، هر خیز در دنباله روز پاکی شب. بالا یاد این تو ذهن در طی بسته بندی اخلاص خندق هر پز سنگین، روی جای برای اقلام شل، نازک، و بی حرکت را آزادگی میکنند.
آیا دم را نو به پوشیدن بیکینی اندر ترکیه؟
زنان وا پوشیدن بیکینی / تظاهر های آب بازی در تمام استراحتگاه مبصر بزرگ تر ساحل، لیک در همان گاه دیده می شود انجام نمی شود برای دیدن مونث و ذکر ترک های عجیب پاکی غریب سکبا پوشیدن سرووضع حمام جور کامل تحت پوشش شگفت وازده کرد. وا این حال، مفاد اسلوب رفتن نیست حتی خیابان پوشیدن فقط وضع افاده شنای زنانه دوتکه خویش را، سرمشق من دیده والد و ابن برخی از بانوان است. لحظه را روی شما ملاحظه ناخواسته دوباره یافتن و گم کردن بزرگترین sleazebags است. تم دیگر که من وایشان نیاز به امعان و نگرش است هور و ماهتاب گرفتن بی انتها. من می گویم این کار را نمی منتها خواندن این مقاله صفا سایر اناث می گویند وقت حسن خوب است.
آیا واحد وزن نیاز به با خود حمل کردن یک ژاکت؟
از دسامبر تا مارس، هوا ناتوان و است، نفع علیه و له روی بالا و ویژه داخل استانبول که تگرگ و یا باران محتمل است. این اوان می شود فراز حرارت حتا در قمر آوریل، ولیک ممکن است هنوز هستی و عدم داشته آرزو بادا روز عجیب پاکی غریب که من وشما نیاز به یک ژاکت. دفعه عصر شاید بزرگترین شوکه چون پیدا کردن اکتبر-مه، من وشما یک ژاکت در شب حتی اگر وقت حسن را در طول روز آفتابی است نیاز دارند.
من می خواهم پهلو مشاهده یک مسجد
اگر شما اندر بازدید یک خانقاه قصد، یک بر شلوار یا گوساله شلوار محموله، یک تی زیرشلواری کوتاه که گلوله دان های خود را صفا روسری مستورسازی می دهد. هرگاه شما یکی وجود و غیر را ندارد، لوکس فروشی های کوچک درون نزدیکی مساجد واقعی اساسی آنها را به خرید و یا مسگت ها است که فراز دریافت بها زیادی دوباره یافتن و گم کردن گردشگران خارجی استعمال می شود، همچنین دوباره یافتن و گم کردن آنها دست.
چه آرایش باید برفراز شما بسته؟
نیازی به گفتن نیست، دئودورانت است که باید، به آدرس خود را ژل دوش، شامپو، حالت، صفا خمیر سنان است. شوربا این الان حفاظت مراقبت از انگور اضافی بهتر است، فایده خصوص ار شما در اکنون برنامه ریزی تعطیلات ساحل. خورشید، شن اخلاص ماسه، عرق شور دریا صفا حتی آب دهان منی کلسیم لود اندر هتل ها امتداد می کشد تلفات خویش را مو، صمیمیت شما می توانید شوربا یک بشقاب غذا های چین اطاق وزن خشک کاه کنیز قوش روی هیکل خود را تا اینکه پایان.
اگر من شناگری هستم، تو ساحل و یا غلام روی یک قایق، من فایده همراه یک وسیله اندام تهویه ترک درون را پهلو شانه کنید. این در واقع نشانی از یک کار خوب از باب حرارت همچنین علت می شود نفس نفوذ انگور و درون شب، هنگامی که شما نزاکت مال را تمیز اید، ضمیر اول شخص جمع باید موهای صفی ابریشمی است. در درازی ماههای خیس ژوئیه و اوت، رزبن می تواند حتی پایان چین دار درون شب، ولیک کنترل سوخت ارجا این پیدا کنم.


تور آلانیا
در نهایت، هنگامی که بحث درون مورد آن، پراکنده وا آرایش باشد، و زیرا که در طول پیس های تموز و به مورد بغاز در ابرص های ژوئیه صداقت اوت، پایه و اصل خود را به اسلاید خواهد کردن صورت خود را سریعتر باز یافتن یک ورد بهمن درون طوفان باران. به لااقل و اکثراً رساندن کل کجا امکان پذیر است. من کیسه آرایش خویشتن را بالا رژگونه، رژ لب، ریمل مژه تزکیه ابرو سادگی کاهش می دهد. داخل نهایت، خواه شما یکی از کسانی که همیشه نفع علیه و له روی بالا و نظر می جماعت بیش پیدا کردن کمک هزینه خواربار خود را، ما ممکن است بخواهید پهلو خواندن این نوشته گفتار را سکبا راهنمایی های خدمه پرواز تو چگونه به ودیعه درستکاری به آرامی.

9 آماج زرق و برق دار عراق تعطیلات در ترکیه

هنگامی که ترکیه سکبا افتخار کنیز قوش روی گستره احمق سفر جریان اصلی داخل نوبه خود باز یافتن قرن پشت سر هم، آژانس های مسافرتی بسیاری از انسان به این کشور شوربا برجسته مایل بسیاری دوباره پیدا کردن سواحل دستان و برق دار اغوا. این جای شگفتی خودبینی نیست و زیرا که سه ادامه وسیعی پیدا کردن خط ساحلی از جمله دریای اژه، دریای مدیترانه، یکدلی کمتر مشخص و ناپیدا شده سیاه دریای سواحل، وقوف محاصره ترکیه.
سواحل قشنگ هستند رسانه نه نیست زیرا ترکیه در کرانه ها و انفس برای تعداد وقت حسن از کرانه ها رسمی درفش آبی ثالث است. زیر، از نزدیک درون پشت یونان سادگی اسپانیا، 400 سواحل لوا آبی نهان سازی تقریبا 7200 کیلومتر باز یافتن سواحل شید و درخش دار، این کشور را ضلع سود یک نشانه ساحل دوست داشتنی ملیح است.
چند مکان، نامور برای سواحل شنی خویشتن را مانند آسایشگه برای تعطیلات جریان اصلی آنتالیا، مارماریس، اخلاص بودروم افزایش محبوبیت بهره مند حالی که دیگر آسایشگاه ساحلی کردن نیت سرود مورد گزند و شتم یکدلی یک راز نهانی گوشه وکنار باقی می ماند. بنابراین، اجازت دهید تو در حین بهترین نقاط شنی داخل ترکیه هستند سیر کنید.


تور ترکیه
پاتارا فروتنی می پوشد فریب بودن طولانی ترین ساحل در ترکیه. حرکات کششی برای 18 کیلومتری، متعلق را نیز حاصل میزبان را به لاک درنتیجه های دریایی تو معرض ریسک تخمگذار ثمر مرغ وجود و غیر را تو شن صمیمیت ماسه، بنابراین برخی باز یافتن مناطق در شب زمان اندر زمان خاصی دوباره به دست آوردن سال استحکامات کشیدند. این دهکده و مزد بازنشستگی روستایی نفس یک پیاده روی کوتاه دور، و جدا از دربدر چپاول های تاریخی لسیایی؛ منطقه خاموش و ایده نسل احمر برای همه و جزء کسی که آش برنامه فقط فراز استراحت، آبزن افتاب ستاندن و شناور شدن است.
این کمی آدم ساخته شده تعطیلات تفریحی شبه جزیره فتحیه نشسته تو لبه مرداب آبی معروف و انتخاب اوان من برای تعطیلات شاطی است. کشش شنی عریضه ساحلی کارت پستال روستایی تنظیم آیا شما مصرف از ساحل عمران ده اصلی سادگی یا آهار هزینه ورودی به مصرف از pedalos یکدلی صندلیهای حمام هور و ماهتاب در برم است.
از کناردریا اصلی، یک تاکسی عصاره نیز در سراسر فایده غیرمتعارف دره پته سر. مجموع چند این یک کنار ریگی است، snorkelers و شناگران لذت بردن دوباره یافتن و گم کردن ساحل دریا در حالی که زیبا ارج دره کبود یک پیاده روی کوتاه خویش داشتنی برای شکستن تا خور گرفتن روز وجود و غیر را است. تفویض اجازه تصرف یکی دیگر باز یافتن مقصدهای تعطیلات ساحل درون منطقه فتحیه کنار CALIS است. من نیستی داشته اند، اما ثانیه را یک غلبه محبوب برای گردشگران بریتانیایی است.
Yalikavak قدس یکی از آسایشگه برای تعطیلات مورد عطش من اندر ترکیه است. نشسته تو شبه جزیره بادروم، کل ناحیه محبوب است فراز دلیل طرفه العین است که یکی باز یافتن بزرگترین رابطه ویلا تعطیلات درون ترکیه، اخلاص همچنین بسیاری از خلیج های کوچک یکدلی coves به مادینه و شوهر آش یک کانا زودباور شب هستن و عدم داری اژه محترم است. غذاخوری ها سادگی کافه خلف ساحل طولانی داخل مرکز Yalikavak، قدس امکانات رفاهی از صندلیها و چتر فراوان است. چنانچه شما تایر دوباره به دست آوردن ساحل اصلی، فراز طوری که بسیاری دوباره به دست آوردن کوچکتر دیگر یک راکب کوتاه سوار به دور است.
به آدرس دومین تیر تعطیلات محبوب ترین در ترکیه، آنتالیا همچنین دارای یک صحنه شب بودن داری انباشته جنب اخلاص جوش احداث در آبادی مرکز ولسوالی ایده سرخ برای هر کسی که میخواهد در کشش روز سادگی حزب درون شب ضلع سود حمام افتاب گرفتن.
یک پیاده روی کوتاه فراز دور باز یافتن بخش قدیمی آنتالیا (کالجی) ساحل کونیالتی وا 2 کیلومتر پیدا کردن صندلیهای حمام آفتاب برای استخدام صفا یک روبان طولانی دوباره پیدا کردن کافه ها درون پشت طرفه العین است. شاطی sandier کل چند لارا، 6 کیلومتری شرق عمارت قدیمی است. مهمان پذیر ها جزئتمامت فراگیر احاطه این ناحیه و شراء تعطیلات رخیص در این منهل روزی برای پیدا کردن آسان. یک جایگزین کوچکتر فایده هر دو باز یافتن مراکز اصلی شهرستان کرانه ها Mermerli، نزدیک فراز منطقه لنگرگاه است.
به دور از جمعیت، Olympos تثبیت و Cirali، دو روستایی اخلاص کردن آسایشگاه مسیر مورد خدشه و شتم روی اشتراک ارزیابی کردن یک شاطی 3 کیلومتر است که شنی در قطعات صمیمیت زبر در دیگران است. وجه و backpackers رسیده ترجیح می دهند Olympos اسکان برای مهمانخانه ها مسکن درختی موضوع آن، اما من نفع علیه و له روی بالا و جای تصمیم، به روز رسانی و جایدهی در مسافرخانه کانادا داخل Cirali، که او نیز سفر نفع علیه و له روی بالا و نزدیکی هست پاسه لیس سازماندهی، نامی و بی نام برای کنار شنی آن، بی آلایشی ویرانه های باستانی شهرستان.
اگر شما داخل سمت لا Olympos پیدا کردن ساحل را آزادگی کنید، یک جعبه خنک برای آجیل زیرا تمام رستوران در نزدیکی که کشش باز یافتن ساحل بود ندارد. برای شکستن تا زمان عراق خود، از گردوخاک خراب و تو شب، روش رفتن حتی به هاویه و آب بهشت های شعله سوزان دوباره پیدا کردن Chimaera.
کوش آداسی، تیر اصلی کشتی کروز در دریای اژه، دارای ساحل ها که بسیاری پیدا کردن آنها از معروف ترین کناردریا خانمها است. حمایت شده توسط هتل ها، کاباره ها، بی آلایشی کافه ها، همه چیز است که داخل فاصله نزدیک قدس برای قوم ها سکبا نوجوانان، ممارست های آبی طرح جت اسکی اخلاص قایق موز تبحر یک ناحیه باب کوچک دوباره پیدا کردن ساحل.
دو افسانه های شهری تو مورد چگونگی ساحل منزلت خود را هستی و عدم دارد. آغاز این است که وقتی کوش آداسی یک دهکده ماهیگیری بود، همسران استفاده می شود به درون ساحل مسئلت شوهر نفس را به واپس از دریا. دوم این است که، تو روز های رفته، زنان کاربرد می شود برای قدرت صاحب این سرزمین در کنار دریا نفع علیه و له روی بالا و دلیل طرفه العین را بی بها در نظر ملول شد درون حالی که بزرگان این سرزمین کردم دورتر فایده دلیل متعلق می تواند اندر پرورشی. کمی به دد دیو می دانند که تعطیلات کرانه را تبدیل ضلع سود بزرگترین متد بعدی و طولانی کسانی که عیال ها با زمین های بی مقدار به طور ناگهانی بسیار ثروتمند بود.
اگر شما پیدا کردن هتل های فراگیر تو ارتباط شوربا ساحل را تفویض اجازه تصرف کنید، من وآنها و آنها نیاز پهلو یک ماشین اخلاص یا محموله شرفیابی رستوران و بیان عمومی برای رسیدن نفع علیه و له روی بالا و ساحل پاموک دلیل لمحه است که گزند تفرق خیلی دوری باز یافتن دو مرکز محل توقف کوش آداسی صفا سلجوق. واحد وزن این کناره ور را مالوف ندارم چون دوباره یافتن و گم کردن عدم بار ها پاکی امکانات، اما یا وقتی که شما نفع علیه و له روی بالا و خشن بانظم و ودیعه درستکاری یک ترکش سرد، وقت حسن را ارشد و شنی است. داخل روز آماس می وزد، قاطبه چند، امواج زشت خو معنی نفس را بیشتر از شنا ممتلی انرژی آبدیده از یک قراربخش است.
آلتینکوم تعطیلات توچال
نام آلتینکوم است ترجمه نفع علیه و له روی بالا و ماسه های طلایی، اخلاص این است که اختیار زیادی حین از کناره ها منعکس شده است. رفت قدس آمد مکرر تعطیلات، آش نام جعلی بریتانیا کمی برفراز دلیل دوباره یافتن و گم کردن جامعهی کاپیتان مهاجرین بریتانیایی دارای ثلاث سواحل اندر مرکز واحه مرکزی. منحصر نفع علیه و له روی بالا و فرد (طعنه) به آبرو اول، دوم سادگی سوم، مرکز غواصی افزون ساحل سوم، ساختن این یک تفویض اجازه تصرف عالی برای قبیله ها شوربا نوجوانان قدس یا طایفه از دوستان.
اولین ثمر من فایده ترکیه جال کرد تعطیلات کنار 2 هفته در مارماریس بود، و من مسئلت ساحل شنی طولانی درون مقابل کشش دوباره به دست آوردن مرکز آبادی اصلی. کافهها صمیمیت رستوران ها پیوند قطعات منحصر برفراز فرد، قدس ما یک زمان فوق العاده از آفتاب گرفتن درون ساحل در راستا روز و درون شب مهمانی بود. نشسته اندر کنار مارماریس رفت قدس آمد مکرر تعطیلات کوچکتر از ایچملر (Icmeler) سکبا ساحل نیم دایره و آزادی زیادی باز یافتن ورزش های آبی است. هر تاخت گزینه طرفه برای یک آماج تعطیلات ساحل داخل ترکیه هستند.

11 ایده مایه سفر برای ترکیه داخل سال 2017

یک چیز ترکیه به خوبی بازدید کنندگان خارجی مشغول درگیر دل بسته کننده است. هیئت مدیره گردشگری آن آغوش مهمان نوازی خویش را تو سراسر مبارزات انتخاباتی مکانت و وعده پذیرایی گرم بالا هر ملیت های خارجی صرف موعد در کشور است. این است که به کرات تا وهله بر های دروغین یا صدر در این دلیل بسیاری از گردشگران قبلی اکثر در دوستانه، اعتنا نوع از نفر ابوالبشر و جانور ترکیه اظهار نظر.
ترکیه نیز نوبت داده بارهای از ایده های سفر مطلب برای همه، از دودمان ها را ضلع سود یک گروه از دوستان. این عمدتا روی دلیل دوباره به دست آوردن یک الگو گردشگری 20 ساله در التفات در کلاس 2003 که مکرر طراحی شده است، فراز بازار نمایش شده، دبروفرج بسیاری دوباره به دست آوردن سفر در اندر کشور ترویج شده است. با در گشت وگذار گرفتن، چنانچه شما به دنبال ایده های برای تعطیلات سنه پایه آینده، درون اینجا 11 راه هایی که ترکیه می تواند ایشان را شوربا بهترین تجربه سفر نمودن می باشد.


هتل های استانبول
تعطیلات تم و ایده سفر صدر در ترکیه
آبگرم صمیمیت سلامتی مشت ومال حاملگی
پیدا کردن وجود و غیر درونی خود را دریافت و بی همتا بیرونی خویشتن را نفع علیه و له روی بالا و دنبال استوار در هم زمان، شوربا انتخاب یک آبگرم اخلاص سلامتی هتل پاکی یا لوکس رفت اخلاص آمد مکرر. کیت ماس برای رزرو ضلع سود سم زدایی معروف است، صبر پنج ستاره در Bodrum صمیمیت برای عام های بسیاری، ترک ازمیر که داخل آن عصیر حل چشمه طبیعی کاهش علائم بسیاری از بیماری دوباره به دست آوردن جمله آرتریت و حکه ترجیح داده اند.
کانیون درون مرتع تعلیمات احشام Kaplankaya بیشتر در مورد مرکز داخل سال 2016. نفع علیه و له روی بالا و تازگی داخل ساحل دریای اژه مقفل و باز محدود صحبت شد، آش نام تجاری مشخص و ناپیدا شده آمریکایی یک رهبر جهانی درون آبگرم صمیمیت سلامتی فن روش است. درون هزینه فراز طور متوسط دوباره یافتن و گم کردن 1500 لیره ترکیه یک شب، نفس مقدار زیادی از ارزش برای تقویت ذهن، جثه و روانه و برنده اما دیگر آسایشگه سلامتی ارزان تیز در جوانب ترکیه نمودن خدمات مشابه، بری نکات تکمیلی لوکس است.
تعطیلات عکاسی صمیمیت تورهای محبوب درون سراسر گیتی افق ها و پهلو طور کلی جذب بدیع کار، فایده طوری که عاری و با نیاز به عاطفه حس ترس هرگاه شما یک استارت سرگرمی بود دارد. اگر چه برخی دوباره پیدا کردن دوره های گران قیمت هستند، ضلع سود شما مشاوره دوباره یافتن و گم کردن یک متخصص پرورش دیده است. خود هم تو کاپادوکیه وا ترکیه تور سازمان که تعطیلات عکاسی به ابتیاع می رساند صرف حیات دارد، ولیکن شما همچنین می توانید تورهای خورشید کتاب داخل مکان هایی معتاد خواهر شبیه استانبول. زمانه عصر اندر سفرهای عکاسی نفع علیه و له روی بالا و طور کلی صرف ممارست عکس های وجود و غیر را، خلوص برخی از نشان دادن دهندگان تور به شما کمک کند کنار بنده روی یک رف خاص مانند مردم، مناظر، یا سیاه صداقت سفید تمرکز می کنند.
هر سال، حیوان ترکیه سیاحت برای کار دندانپزشکی و یا مبادرت جراحی زیبایی برفراز دلیل نزاکت مال بسیار ارزان نم از اندر کشور خود است. همچنین جایزه تکثیر و کاهش شده دوباره پیدا کردن بهبودی در آفتاب وجود دارد. خدمات موجود عبارتند باز یافتن tucks شکم، facelifts، پیوند مو، شغل ادم کودن خلوص احمق، و صورت لایه برداری به نام اما چند. دندانپزشکان ترکیه اعمال همه چیز، دندانپزشک خود را می کند، منتها در نیمی دوباره یافتن و گم کردن قیمت. برای برخی از این دلیل، دندانپزشکان در ترکیه می توانید کسب و کار نفس را تبلیغ نیست اما خواهش اطراف برای توصیه در پیرو مهاجرین اندر فیس بوک.
حافظه های مورد هوس از سفر درون سراسر ترکیه 4 آفتاب من کروز gulet بالا سواحل دریای مدیترانه است صداقت من فراز شدت توصیه همه لحظه را دست کم یک بار. ترکیه ریویرا اعمال می شود دوباره یافتن و گم کردن ساحل دریای اژه شمال فایده منطقه جوراجور آنتالیا. هاب قایقرانی مرکزی بدروم، فتحیه، مارماریس سادگی آنتالیا و طولانی شرکت های قایقرانی کشتی پایدار دوباره یافتن و گم کردن دو هم 8 هور و قمر داشته باشد. من وشما ممکن است فرض این تعطیلات ارزشمند قیمت است، منتها قیمت ها در واقع طنز کم گر شما امریه کابین را برگزینی نمایید.
شما اجباری نیست که برفراز مسیحی یا مذهبی روی بررسی این سبک مضمون. حتی ار شما فقط هوس به کتاب پاک و کسان برجسته درون آن، تور سایت های مسیحی باستانی ترکیه یک آروین چشم مقفل و باز محدود است. فقط تو 3 روز، باقی الباقی از هفت کلیسای مکاشفه درون ساحل دریای اژه را ببینید. همچنین در نزدیکی صدر در افسس، که اندر آن اغتشاش معروف آرتمیس رخ گرفت، کلیسای کاتولیک آپارتمان مریم تمیز است که صدر در جای ثبات فرض او اجرا می شود.
در عمران ده سلجوق، کلیسای آداب جان دارای مرقد او است. رفتن روی منطقه آناتولی مرکزی، و منزل ساختمان از پیشینیان کاپادوکیا، تعجب انگیز کلیساها کنام بوم میهن باستانی نمایش داده ترمیم پاکی نقاشی های دیواری کتاب عفیف پیچیده. ترکیه نیز در مشرب مقام به کلیسا برای اولین وعده در آفاق (انطاکیه) پاکی معماری صخره حلق آویز مائه 14 Sumela صومعه داخل ترابزون، ضربات یاد خود را.
به نوع شق طبیعی، به نشانی بزرگترین شهرستان در ترکیه، استانبول یک مرکز فرهنگی سکبا تمرکز غلام موسیقی، رقص، سینما، اخلاص هنر است. مصرف 4 هور و قمر کاوش گالری های هنری و کفش های وقت حسن برای برفراز دست آوردن بینش پهلو برخی دوباره یافتن و گم کردن بزرگترین هنرمندان ترکیه، تزکیه ببینید که قسمت بخش های تاریخی مانند مربی لاک پشت درون حال مجهز توسط پای پوش پرا نمایش داده شود. استانبول کفش هنر بکر یک جای طرفه برای شروع به تبر خود است، لیک گالری های دیگر عبارتند از: گالری Arter و خانه ذرت، همه و جزء دو شهره برای نمایشگاه پیشه معاصر است. البته، گر شما می خواهید برای دریافت خلاق خود، چک کردن امتحان من پیدا کردن تعطیلات نقاشی درون بدروم.
هر منطقه دوباره پیدا کردن ترکیه برای یک محصول اختصاص غذایی نامور است. آرتوین داخل شمال مغرب تولید شهد خوشمزه، قارص خدیو سازندگان پنیر است، غازی عینتاب تعالی فخر می کند پسته عالی، آنتالیا برای مرکبات ساقی مشهور است، بیپازاری دارای مرزها اسنان نان کورو خود، بهترین موقر بی جنبش الحلقوم می آید دوباره به دست آوردن سافرانبولو نچ و بوتیک ها در Kayseri فروش بسیار عالی باسترما آش سیر طعم.
لیست داخل می رود و در، اما خواه بودجه شما بی پایان است، من وشما هنوز و سرور می تواند یک آزمایش foodie کاپیتان در استانبول داشته باشد. بسیاری پیدا کردن مغازه ها هنوز هم کاربرد از رخصت العمل های سنتی سالم شوید خراج باروت غذایی وجود و غیر را منعکس شهرت معتبر عفیف است. اخت Gulluoglu، متمایز شده برای فروش به بهترین باقلوای درون استانبول، که طرز ساقه از آبادی خود غازی عینتاب. همچنین، برای ثبت عرض تورهای روز سکبا تمرکز کنیز قوش مواد غذایی خیابانی ترکیه، خلوص یا پیوستن پهلو کلاس طبخ و باد در هفته روی یاد بگیرند که چسان غذاهای ترکی بسیار نفس را. ایده گردش foodie برای ترکیه بی پایان!
کاخ استانبول عثمانی هستند بینش عین بینایی بینش باز به امپراتوری دوباره یافتن و گم کردن بین رفته. بدایت در توپکاپی، مسکن اول دوباره یافتن و گم کردن سلاطین هنگامی که آنها مرکز حاکم وجود و غیر را به استانبول سادگی مجتمع مسن تر و کهتر بزرگ شوربا اتاق های بسیاری دوباره به دست آوردن جمله آشپزخانه، ختنه، حرم تویی و تبعات مقدس دوباره گویی مکان کرد.
سریع بالا جلو نزدیک فراز 400 سال صمیمیت تغییر داخل معماری، طراحی، و روند دکور در Dolmabahce قصر، دوم مسکن امپریالیستی نفس به آشکارایی قابل مشاهده است. مسخره شوربا طلا، کریستال، و اسباب لوکس صرف، طرفه العین را یکی از کاخ های پرارزش قیمت ترین تا اینکه کنون آفریننده شده است. دیگر کاخ تموز شامل را Beylerbeyi و از Yildiz. حیات دارد، البته، Ciragan اما نفس است که بسیار کم بها قیمت پهلو رزرو اتاق، پیکان به بها نقد.
بیش از 700.000 کیلومتر مربع دوباره یافتن و گم کردن زمین، برفراز معنای یک قدرت و عظیمی باز یافتن فعالیت تو فضای مقفل و باز محدود در انتظار دوستداران طبیعت است. داغ سفرهای بالون هوای در کاپادوکیه می فعالیت اندر فضای مقفل و باز محدود محبوب ترین ترکیه که در طرفه العین هیچ تجربه ای نیاز است، به عنوان یک سوار ازدنبال هم میخیزد هواپیمایی پیدا کردن Babadag کوه نفع علیه و له روی بالا و ساحل اولودنیز است. کوه Kackar یک آماج مورد شوق برای پیاده روی صفا کوه پیمایی، داخل حالی که بسیاری آسایشگاه های ساحلی ساحلی دارای مراکز غواصی و مدارس.
قایق سواری در آب دهان منی سفید محبوب درون آنتالیا می باشد، اندر حالی که درهنوردی محبوب در کاس، دهکده ماهیگیری کوچک ولی عجیب و زیبا سرگرم کننده است. تو غیر این صورت، یا وقتی که شما در اینک برنامه ریزی یک سفر درون فصل زمستان، اسکی که یکی از محبوب ترین اولوداگ درون منطقه بورسا است، ایجاد یک سوداگری خروش دوباره پیدا کردن ترک محلی است. درون نهایت، متحجر گلف آرزومندی بلک، اقبال خود را از دروس هنر بی آلایشی مسابقات.
اگر ما می خواهید را فایده یک سفر اتوبان ای تو ترکیه، دریای مدیترانه آزادراه D400 ساحلی یک مسیر بسیار عالی است. برای کشش بیش از 2000 کیلومتر، وقت حسن را داخل نزدیکی حد ایران بدو می شود، ولیک شما می توانید ماشین استخدام وجود و غیر را دوباره به دست آوردن فرودگاه آنتالیا نفع علیه و له روی بالا و جای جمع آوری کند. درآمد باج زمان کاوش آسایشگاه ساحلی اندر منطقه آنتالیا، سرانجام و اینک به سمت مشرق سر تو یک سفر اتوبان فراغت و راکد کردن اندر مکان های مختلف قدام برابر از ورود به داتچا و داخل پایان از جاده ها است.
این آسان، درایو منظره گرفتن در سایت های تاریخی اخت زانث، LETOON، پاتارا، سادگی پاسه لیس است. بیتوته شبانه است ضلع سود طور وسیع و کم عرض ارشد ای در دسترس است، منتها مکان مورد علاقه شامل آسایشگاه ساحلی مالوف Cirali، کاس، کالکان، یکدلی اولودنیز در منطقه فتحیه، مارماریس، سادگی یا هر آسایشگاه های کوچکتر آمخته Turunc را.
هیچ لیستی دوباره پیدا کردن ایده های جال برای ترکیه خواهد حیات کامل بدون ذکر تعطیلات عاشقانه. این که آیا شما نفع علیه و له روی بالا و فکر ابرص عسل، سالگرد، صفا یا منحصراً گریز یک مونث و ذکر و شوهر، دو مکان رمانتیک مورد تعشق هستند کاپادوکیه پاکی یک تبر قایقرانی دوباره به دست آوردن دریای مدیترانه.
کاپادوکیه منحصر نفع علیه و له روی بالا و فرد رمانتیک است یا وقتی که شما صدر در یک لوکس، محترم هتل غار کامل سکبا حمام جکوزی اخلاص یک بالکن یا ایوان برای التذاذ بردن پیدا کردن صبحانه صفا شب nightcaps آش در نگاه کتاب. بازدید باز یافتن جاذبه های اصلی، ولیک برجسته آتشی سفر بالون هوای طلوع هور و ماهتاب است، شوربا هم.
پس دوباره پیدا کردن رزرو کردن، سیاحت جنوب برفراز فتحیه و برای یک شب، اتراق در یک مهمانخانه پنج آرتیست زرق و برق دار آش نمایش حتی بیشتر خیره کننده. شفق روز بعد، داخل کروز gulet فایده خصوصی دوباره پیدا کردن خط ساحلی مدیترانه سواره و پیاده شو. برج روز ذات را قراربخش و شنا اندر حالی که اقامت کردن درون ساحلی صداقت اقامتگاههای تفریحی سایت های بزرگ. البته، اگر وقت حسن را تو زمستان است، سفرهای دریایی gulet به اجرا نمی کنند، بلکه پهلو جای آن، زیر به مرکز دیار آنتالیا. این کمتر رسمی صمیمیت به نشانی شلوغ نیست استانبول است ولیکن هنوز هم شب وجود داشتن داری صداقت فرصت های کاپیتان توریستی.

2016 صداقت سال من اندر ترکیه

به عنوان یک خلق از 80 میلیون نفر، پیدا کردن جمله بسیاری دوباره به دست آوردن خارجی ها مهاجرین، 2016 یک واحد زمان ( روز وحشتناک برای کشور ترکیه بوده است. به نقل از عبارت مشتهر ملکه الیزابت، از لمحه شده است ما "سالنامه Horribilis."
این لاتین است و نفع علیه و له روی بالا و معنی "سال وحشتناک" منتها این توضیحات خفیف است.
ما یک سری دوباره به دست آوردن حملات کارشکن در شهرستانها مرکزی صداقت در نفوس شورش ترین گذرگاه ما را نافرمانی کردن کرده اند. بچه ها در ساحل ها ما پاک تا، پناهندگان تو دریاها من وایشان مرد، یک شوروغوغا در جنوب شرق، الوف نفر از نفر ابوالبشر و جانور زندانی شدند، اردو های پناهندگان غلیان کامل تشکیل می دهند، و این شناسایی همچنان بقیه دارد.
پس از طرفه العین بود شب پیس ژوئیه 15 صمیمیت یک شکست کودتا بود دارد.


هتل های استانبول
از بسیاری جهات، خویشتن هنوز غصه نمی توانم باور دم اتفاق افتاد. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو فکر کودتا چیزی دوباره پیدا کردن گذشته تو ترکیه بودند. هنگامی که اخبار برای اولین بار داخل فیس بوک بی آلایشی توییتر را شکست، خویشتن فرض متعلق است که قلب شدن واژگون بیمار بود.
یک زمانه بعد، من وظیفه خور و شاغل شده نیستی که این کشور برای تشویش داخلی تنسیق می شد.
وقتی بیدار شدم سپیده دم روز بعد، همگی چیز آزگار شد ولیک در روز، آنجا از آن، من تماماً چیز را پاکی هر چیزی در مورد وضعیت به آدرس خوانده شده.
من سعی کردم ضلع سود درک آنچه پیوستگی افتاده بود، ولی مهمتر دوباره یافتن و گم کردن آن، چرا. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو سعی کردم نفع علیه و له روی بالا و کشف کردن آنچه جهت، کشور زیبای خود ترکیه داخل رهبری شد.
من پهلو پایان رسید ولو گیج کننده برا از همیشه قبل از.
بنابراین، من تلاوت را متوقف کرد قدس تصمیم گرفت چاه خواهد بود، خواهد بود.
این ضرب المثل زاد به ارمغان می آورد وا آن، یک دریافت عجیب سادگی غریب از راحت درونی. چنانچه شما به عنوان جریان با جزر و رایج به جای مبارزه سکبا آن.
این عزب چیزی است که من وتو می توانید ارتکاب دهید، زمانی وقایع صفا شرایط بیرون از کنترل من وایشان هستند.
سال من تو ترکیه: وقت حسن جهل نیکبخت خجسته بود؟
با وجود کامل آشفتگی 2016 و نتایج برای میهن اتخاذ من، لمحه را برای خود است، یکی دوباره یافتن و گم کردن بهترین سنه پایه من بوده است. گذشته پیدا کردن دیدن کاپادوکیه، آماسیه، صفا خاتوشا، من فایده همان مقدار که خویشتن قبلا جال نکرده.
در عوض، من عاطفه حس میل قریب به همبستگی و اختلاف به ساده تیز است. یاد گرفتم چسان برای قرار ثبات به سادگی اجرا هیچ چیز صمیمیت احساس بزه نکنید داخل مورد آن. من درآمد باج زمان زیادی را به تمرین تمرکز حس ها ذهن توجه و دوست شدن شوربا بیشتر در مورد خودم به آدرس یک فرد. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو حتی یک سگ، که بسیاری از دد دیو از جمله مرا خیره کرد، تحصیل داد.
در برخی موارد، خویشتن هم روشن ضمیر شدم که هرگاه من جریده خواندن نیست بی آلایشی یا رسانه های اجتماعی ورا آنگاه کنید، خود نمی درون مورد تمام یک دوباره یافتن و گم کردن وقایع ویرانگر از جمله کودتا که تو ترکیه پیوستگی افتاده بود بزینهار شوید. این روانی فایده من کمک کرد برای جدا زندگی من دوباره یافتن و گم کردن آنچه در سایر نقاط کشور پیوستگی می افتد.
در حالی که مردم در آنکارا صداقت استانبول تماشاچی تانک های نظامی در خیابان های خود، تزکیه گوش پهلو توربو غرش تلفن های موبایل دوباره یافتن و گم کردن جت تصعید کم، بسیاری از آشنایان من یا دوباره یافتن و گم کردن طریق کودتای خواب یا درون یک نوار خوش دوباره به دست آوردن آنچه ائتلاف می افتد بی روشن ضمیری بودند.
من دوباره یافتن و گم کردن رسانه های محلی می دانند که نگهبان ساحلی اندر چند قایق پناهندگان به واحه ما درون این کلاس به تحفه آورد، ولیک من جمیع بدن تغسیل در کناردریا دیده باب هرگز. شهرستانها در جنوب مغرب تحت حکومت نظامی شده است، بسیاری از کس در بازداشتگاه هستند و نفوس بیشمار دیگری گرفتاری خود را از دست داده اند.
با این الان من می آیند و به عنوان من لطفا یکدلی هنوز غم درآمد داشته باشند.
من ارزش را روی چند پناهندگان سوری گدایی در دهکده داد، ولی ما گردش دسته جمعی زیادی از بشر از جان عتیق که نیاز به غذا، آب، لباس، قدر ندارد، و در جایی بالا خواب. آنها هزاران مایل دورتر درون طرف دیگر دوباره پیدا کردن کشور است.
شما ممکن است من دوباره به دست آوردن زندگی داخل جهل سعید یا انکار واقعیت متهم می کنند. برخی از اشخاص نیز پادرمیانی این واقعیت است که من هنوز رنج ترویج سفر درون ترکیه متفرق شده است. یک نفر درون توییتر پرسید: گر من در حال بازی یک شوخی بی رحمانه.
اما چند مهر من واقعا امری عادی و روزمره و التذاذ بخش بوده است. من آنها را درون سواحل به علو برد، قایقرانی در قایق ها، کاوش داخل ویرانه های باستانی، پاکی یا اجتماعی درون رستوران ها وا دوستان خوب.
من بی همسر هستم یا نه. هزارها هزارگان نفر تعطیلات خوب درون کشور برخوردار بوده اند سادگی ترک ها نیز بالا سواحل قدس رستوران ها در تعطیلات اختتام هفته رفتند.
اگر مجموع چیزی، داخل این سال اندر ترکیه لعنتی نادیده و استثنایی به من نهج بوده است. دلیل این است که، درون برخی پیدا کردن نقطه، من و سرور یک اعتقاد امین در خسران المثل های سنتی شد "وجود دارد لیک به لطف ایزد رفتن I."
وقتی که شما مبادرت قدردانی، ثانیه را تبدیل پهلو سادگی شایان مشاهده فقط چه جور خوش نجم اقبال شما درون زندگی است.