دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

آبادانی فلورانس

من دو مرحله به فلورانس آمده پدر این یکی از زیباترین شهرهای عالم است. اولین سفر من داخل سال 2006 بود، صفا من آش خیابان های کوچک، بنیاد قرار های چشمگیر، غذای عالی و یقیناً ژلاتو دوباره یافتن و گم کردن بین رفته بودم. من این سال برگشتم سادگی فلورانس را نفع علیه و له روی بالا و همان کیل زیبا دیدم. من داخل مورد قطعاتی که پیدا کردن اولین ثمر از طاقه رفته بودم متزلزل شدم و صدر در طور جدی فکر کردم که آیا فلورانس ممکن است زیباترین دهات روی زمین نفحه یا خیر.


رزرو آنلاین هتل های آنکارا
برای من، فلورانس قرین زمان بازگردانی است. من درک می کنم همه و جزء روز تو خیابان ها در 1500 سالگی هستم. مثل اینکه من روی داوینچی قاپیدن ضربان کوفتن شکار کردن می زنم، به آدرس گوشه ی بعدی خویش را پتواز می کنم. علاوه بر این، اگر عارف دارید هنر، که من ایفا به جریان انداختن دهم، تعدادی از گالری ها داخل اینجا هفته ها مشغول نگه رابطه داشتن شما هستند، گرچه بزرگترین تساوی نچ دیوید اخلاص اوفیزی است.
یکی دوباره پیدا کردن جنبه های مورد اشتیاق من داخل فلورانس طعام است. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو باید روی یک تور بازار برویم و درباره غذا یاد بگیرم. یکی پیدا کردن پیروان توییتر من، جودی، یک تور بازار را اندر فلورانس ارتکاب می کند صداقت مرا درون تور خود جلب می کند. به نشانی یک غذای، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو نمیتوانم پافشاری کنم سرگشته در کران ها بازارها بی آلایشی یادگیری سبزیجات محلی، ماهیچه و ساغر به فلورانس میل بزرگتری داد. واحد وزن همیشه می دانستم که این منطقه پیدا کردن ایتالیا غذا مناط است، لیک در حادث :اسم تازه یادگیری جزئیات سادگی تاریخ شگفت انگیز بود. یا وقتی که شما تو فلورانس هستید، من تیشه تور ذات را توصیه می کنم.
علاوه پهلو این، من متوقع تمام ژلاتو خوب اندر فلورانس است. خود باید سه یا چهار بار داخل روز کنار بنده روی ژلاتو ادیم بخورم. مکان مورد اشتیاق من نزدیک دوئومو است. این قدر Il Grandica Gelatrio است. سیب را سعی کنید - ملیح است!
با این حال، فلورانس بیشتر دوباره پیدا کردن غذا است (هرچند که فلورانس بسیار زیاد است). بعد از اینکه معده نفس را نفع علیه و له روی بالا و ظرفیت ممتلی کردید، تو اینجا چند چیز دیگر برای اعمال دادن وجود دارد:
    دیوید: دیوید یکی پیدا کردن مجسمه های چشمگیر عالم است. این بسیار بزرگتر خلوص دقیق تر از آنچه فکر می کنید می تواند باشد. در جهان چندین چیز نیستی ندارد اما این یکی است. من آن را دو مره دیدم این داخل Galleria Dell'Academia پیشامد شده است، که در طرفه العین شما می توانید بسیاری از مجسمه های دیگر پادرمیانی میکل آنژ را ببینید.
    پیستا دلا Signoria و پالازو Vecchio: این نامدار ترین میدان فلورانس تو قلب مرکز تاریخی، با نمایشگاه مجسمه سازی تو فضای مسدود و آزاد است. این دایم در نزدیکی Uffizi است.
    Il Duomo: یکی دوباره به دست آوردن محبوب ترین سایت های فلورانس، کلیسای دوامو است. این ساختار بزرگ گوتیک داخل سال 1296 آغاز شد. این یکی باز یافتن محبوب ترین کلیساهای ایتالیا است. درون لمحه عظیم صمیمیت بسیار کریه و نو است. سکبا این حال، نفیس و ادنی واقعی مفاد اسلوب رفتن به سقف (463 گام برفراز بالا). دوباره یافتن و گم کردن آنجا، من وتو می توانید دیدنی ترین پانورامای فلورانس صداقت سقف آذرگون آن را ببینید.


بلیط آنکارا ارزان
    Baptistery: Baptistery گرامی جن و تن باپتیست یکی از قدیمی ترین ساختن اساس های فلورانس است. این یک مبادرت واقعی برای دوستداران معماری قدس کسانی است که سابقه مذهبی را آشنا دارند.
    Ponte Vecchio: Ponte Vecchio (پل قدیمی)، ساخته شده در سال 1345، اولین قنطره فلورانس درون سراسر نهر آرنو است و بی همسر کسی که پیدا کردن روزهای قرون وسطی فلورانس باقی مانده است. Ponte Vecchio هنوز هم وا مغازه هایی که جواهرات طلا صمیمیت نقره را خریداری می کنند، استقرار دارد.
    سانتا کروز: سانتا کروچه بزرگترین کلیسای فرانسیسکن تو ایتالیا است و آرامگاه میکل آنژ صفا دانت را دارد. این یک چیز زیبا سرگرم کننده است که ببینید آیا جمعاً چیز را دیده اید.
    Galleria de Uffizi: Uffizi دارای مهمترین مجموعه عالم از صنعت رنسانس است. مشهورترین نقاشی این است «تولد زهره» پاکی بزرگترین جمعیت را صدر در خود دعوت می کند. بیشتر هنر درون اینجا حرفه مذهبی اولیه رنسانس است، منتها در انتهای گالری، برخی دوباره یافتن و گم کردن پرتره ها صداقت کارهای هلندی وجود دارد. برای جلوگیری پیدا کردن خطوط طولانی، بلیط های پیش رو را خریداری کنید.
    Piazzale Michelangelo: صدر در سمت Piazzale Michelangelo فراز سمت تابلو ای فوق العاده از دهات بروید. این یک پیاده روی نو است حتا یک تپه، منتها دید کاملا خیره کننده است صمیمیت شما لازم نیست برای لمحه پرداخت، معتاد خواهر شبیه شما را در حین بالا رفتن Duomo.
    علاقه بوتیلی خلوص کاخ پیتی: تو سراسر پونته واکیو، جاردینو دیبوبلی، یک پارک مسن تر و کهتر در بنیان فلزی درون پشت کاخ پیتی است. تو اینجا ضیاع های بینظیر و ینبوع اصل ها و پرده تصویر ای زیبا پیدا کردن فلورانس پیدا خواهید کرد. یا وقتی که شما ضلع سود دنبال استنکاف از خطوط درون Doumo هستید، این یک جایگزین ابتکاری است. کاخ پیتتی، بزرگترین پالازو فلورانس، که بعدها حین به بازماندگان مدیچی بود، حیات دارد.
فلورانس یکی دوباره به دست آوردن محبوب ترین نشانه های ایتالیا است. ارج خود را به ابتیاع می رساند. اکثر بشر نمیدانند در فلورانس چکار باید بکنند، منتها زمانی که آنها راجع ایتالیا حرف می کنند، آنها همیشه راجع فلورانس تکلم می کنند. فلورانس هنر، سفره و مشروب را روی ذهن خاطر) می کند. قدس می توانم فایده شما بگویم که این یک واحه ارزشمند است که ماه شنبه را سپری می کند. در حقیقت، این دهات ارزش چند شید شنبه خیر را دارد. حتی اگر نفر ابوالبشر و جانور فلورانس را صدر در همان وزن پایگاه که من شناسنده ندارم، هیچکس فراموش نخواهد کرد.


بلیط مارماریس

در الحال بازدید باز یافتن پومپی

وقتی که رشد کردم، می خواستم یک نوین شناس باشم. من تاریخ را انیس داشتم سادگی فکر کشف پرستشگاهها و لحد در قورباغه ها مرا هیجان منزجر کرد. من خواندن کتاب های تاریخ یونانی خلوص رومی را نظارت کردم و مباحثه هایی با شیخ تاریخم دارم، حتی 13 ساله. ضلع سود طور خلاصه، خود یک جادوگر کاپیتان از طاقه کشیدن بودم. به نشانی یک گیک بزرگ تاریخ، بازدید دوباره به دست آوردن Pompeii، عمران ده ویران شده پادرمیانی کوه Vesuvius داخل 79 AD، همیشه اندر لیست من از چیزهایی که باید اعمال شود اوج است. خاکستر کمبود کرد و برفراز سرعت دم را فایده عنوان عمران ده حفظ کرد. این مکان داخل زمان سخت است.


تور مارماریس
این سال، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بالاخره ثانیه را دیدم. من عالم سفر کرده اب و بسیاری از تباهی های نادر انگیز دیده ام، اما این یکی پیدا کردن بهترین هاست. بنیان ها، نقاشی های دیواری، خیابان ها، گلدان ها، اجسام - تمامو جزئی چیز فایده خوبی ازبر کردن می شود. سادگی حتی چنانچه فقدان نگهداری متعلق باعث تلفات این سایت شده است، واحد وزن هنوز هم لمحه را مشغول کننده و خسته کننده دیدنی بیننده جالب برای خرج کردن خور است. بی زن امید خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو این است که نوبت ایتالیا اقدامات نفس را شوربا هم به کاربستن دهد تا اینکه این سایت را زدایش کند.
واقع در نزدیکی ناپل ایتالیا، Pompeii ادامه می کشد یک روز کامل برای دیدن. چنانچه واقعا میخواهید درونی ایندیانا جونز را تحسین کنید و دوباره یافتن و گم کردن هر ساختمان درون اینجا بازدید کنید، یک نیمه اضافی را نقشه ریزی کنید. من در روز کامل خودم را دیدم، لیک حتی بیشتر پیدا کردن آنکه من دوباره پیدا کردن دست رفته بودم. آش توجه پهلو این درون مایه چه باید بکنید، مخصوصا ار روز دوم نمیتوانید برگردید؟ در اینجا برخی دوباره یافتن و گم کردن نکات اعلا Pompeii:
فاحشهخانه یک منزل ساختمان کوچک شوربا تخت ذیروح و فطری هایی پیدا کردن اقدامات مشتریان می تواند برای پرداخت. این فیلم قدیمی است قدس یکی باز یافتن پرطرفدارترین خانه ها درون همه Pompeii است. (احتمالا غصه همین حالا هم هست!)
در نزدیکی تالار گفتمان، این حمام طراز اول خوب ازبر کردن شده است، صفا شما حتی می توانید در درون دیوار زیرچشمی گردش کنید حتی ببینید که چگونه حمام را حاره می کنند.
این مکان درون خارج باز یافتن منطقه اصلی جدید شده است، من این مکان را دوست داشتم زیرا نقاشی های دیواری نادره و عادی به خوبی نگهداری شده اخلاص رنگ ثانیه بسیار عالی بود. دوباره پیدا کردن آنجایی که کمی پیاده روی است، بسیاری از نفوس هم در اینجا نبودند.
مکان پرجمعیت تو پومپی، این اتحادیه درست درون نزدیکی دروازه اصلی است. این مرکز اصلی زندگی تو پومپه وجود و همچنین من وشما می توانید ببینید که تبعات آنها یافت می شود.
یکی دیگر از حمام نگهداری شده، این یکی از قدیمی ترین درون پومپای است، دارای یک خانه بزرگتر یکدلی جمعیت بسیار کمتر است. ایشان همچنین می توانید برخی دوباره پیدا کردن بدن حفظ کردن شده را ببینید.
یک مسکن زیبا آش یک منزل بزرگ پشت، نقاشی های نادره انگیز یکدلی یک افراس زیبا موزاییک. شما حتی می توانید اشکوب شیب خانه مورد مصرف برای جمع آوری ماء مایع شیره باران را ببینید.
این بزرگترین منزل ساختمان در Pompeii است یکدلی نام آن از مجسمه تو حیاط جلویی است. یک حیاط مسن تر و کهتر در پشت نیستی دارد که من وآنها و آنها همچنین می توانید یک موزاییک بسیار دقیق دوباره یافتن و گم کردن صحنه آونگ پیدا کنید.


تور آنتالیا
این وحشی قدیمی که در پشت Pompeii حادث :اسم تازه شده است، کست های ناس را ازبر کردن کرده است که از روستا خارج شده اند. درون اینجا یک باغ فوق العاده نیستی دارد.
مکان دیگری که از جمعیت ضلع سود دور است، این آپارتمان دارای نقاشی پرنقش ونوس بت است. تو اینجا نیز چند زمین وجود دارد و نقش پیکر تندیس ای دقیق پیدا کردن مریخ.
این آمفی تئاتر مبصر بزرگ تر جایی است که آنها بازی های باستانی را که آنها را علاقه مند می کردند، برگزار کردند. این یک مکان آرام است که در حواشی حرکت کند سادگی موقعیت ذات را اندر انتهای پمپیا ضلع سود دست بیاورد، شمار کمی از کس آنجا را می بینید، مخصوصا تو صبح سریع یا بعدازظهر پس ازآن از ظهر.
درست درون کنار آمفی تئاتر، "کاخ بزرگ" یک پارک ورزیدگی تمرین کردن و توجه برگزاری پیرو های جوانان بود. این نیز یک مکان عالی برای انحطاط از جمعیت است.
یکی باز یافتن قدیمی ترین خانه های پومپای، این احیانا بیشتر از یک موطن بود. یک ضیاع کوچک اندر پشت هستی و عدم دارد، نقاشی دیوانه الهه و حتی یک فروشگاه ادیم کوچک تو جلو.
صدها بنا برای دیدن و سرگردان شدن اندر پومپی هستی و عدم دارد. تنها آنهایی که برتر هستند آن زیادی را استفاده خواهند کرد. این تنها سایت های مورد آرزومندی من هستند - عموم دو محبوب و کمتر جانانه هستند، لیک همه زیبا هستند.
    برای تعطیلات مراقب باشید جزئتمامت جاذبه ها نامحدود دلمه نیست زیرا به منظور آنها می گویند که هستند. خود تعدادی از مکان هایی را که شما استواری بود غیرمتنفذ به راستی زنهار و خیانت شدن پیدا کنید پیدا کردم. آنها حتی یک نوبت هم بسته اند که خود به اکناف نگاه می کنم.
    بدو در پشت. برای جلوگیری پیدا کردن جمعیت، دوباره یافتن و گم کردن دورترین معابد برفراز سمت جلو حرکت کنید. اکثریت حیوان به مرکز Pompeii میروند، یکدلی شما می توانید از منطقه اصلی زمانی که جمعیت اندر اواخر آنک از بنابرین رفته اند.
    راهنمای صوتی را ایفا به جریان انداختن ندهید. تورهای صوتی را برای 10 یورو خریدم و متعلق را افنا دادم. کتاب آزاد آنها پهلو شما شامل مفروضات و مجهولات کافی می باشد. راهنمای صوتی خیلی بیشتر توضیح نمی دهد
 زمان محدود؟ یک تبرزین هدایت کنید در حالی که اندر حال طرز رفتن بودم، ضلع سود تعدادی دوباره پیدا کردن تورهای هدایت گوش ورا پیش دادم و سکبا دانش خود زیر تاثیر تحکیم گرفتم. برفراز علاوه، من انیس دارم بتوانم دوباره پیدا کردن سؤالاتی که می توانند چیزهای بیشتری را توضیح دهند سوال کنند. تورهای هدایت شده بالا سادگی ما را صدر در نکات برجسته می اندازند، سوا اینکه یک تیره سیر شخصی به کاربستن دهید.
     آوردن ماء مایع شیره زیادی در امتداد تابستان، نفس سوزانده می شود. برای جلوگیری پیدا کردن سوزاندن، نرخ اعتبار زیادی از محلول ذوب خوی بزاق و برخی پیدا کردن کرم های ضد شمس را بردارید.
در نفس زمان من سرانجام و اینک بودم، من روی سختی بیرون و درون بیگانه خارجه و داخل Pompeii خراشیده شد، پاکی من آزگار روز را مالامال کرده بودم! یک خورشید من عارف دارم به عقب برگردم بی آلایشی از طولانی ساختمانهایی که دوباره پیدا کردن دست داده باب بازدید کنم. اما سپس دوباره، خود یک مکتب تاریخی هستم صداقت می توانم روزها را داخل میان غارت بی نظمی ها برج کنم. اگر زندگی و لمحه کشیدن را الگو من نکنی، یک ماه برای دیدن مهمترین ها، کافی است. اطمینان حاصل کنید که باز یافتن مرکز عمران ده دور شوید حتا بعضی باز یافتن سایتهای نهان شده خلوص کم جمعیت را ببینید. گام زدن تو میان ویرانه ها یک دریافتن عجیب صفا غریب ولیکن زیبا است.


تور استانبول نوروز 97

دوشیزهان گمگشته کرانه عناب قدس هادی پیدا می شوند

دختران گمراه (آماندا، هالی تزکیه جن) سه گانه نفر باز یافتن نیویورک بودند که تصمیم گرفتند درون یک گشت جهانی ایستادگی بگیرند. وبلاگ آنها تبدیل روی یک ربودن و الهام بخش برای دیگران، روی ویژه در میان زنان به ته سفر به عالم است. آنها اخیرا کتابی برای ماجراهای خود انتشار کرده اند. امروز، من آش آماندا بنشینم حتا درباره سفر، کتاب صمیمیت سفرهای مردان نرینه ها صحبت کنم.


تور آنتالیا


Nomadic Matt: فاضلاب چیزی من وایشان را تصمیم می گیرد وا جهان دام تار کنید؟
آماندا مطبوعات: پنج دانشپایه طول عمر پیش، کار من پاکی ترک نیویورک صدر در کوله پشتی در حواشی این سیاره ضلع سود نظر می رسید صدر در طور کامل غیر منطقی تصمیم گرفت. در نزاکت مال زمان، خویشتن به نشانی یک دستیار سرمقاله مجله، درگیر کارهای رویای واحد وزن بودم. ولیک همیشه یک مقوله دپارتمان دیگر دوباره پیدا کردن من هستی و عدم داشت - یکی دوباره یافتن و گم کردن آنهایی که بلندتر یکدلی قوی تیز شد، طولانی مرطوب و سخت خیس کار می کردم - که درون تلاش بودم نفع علیه و له روی بالا و من هشدار بدهم، چقدر دوباره یافتن و گم کردن دست تحویل دادن هر شامگاه (و بسیاری از تعطیلات سرانجام هفته!) در داخل دفتر تاریک داخل حالی که زندگی واقعی بیرون از پنجره رخ گرفت.
من واقعا فکر کردم جین پاکی هالی خالصاً در اینک پخش بودند، زمانی که فایده آنها گفتم که خویشتن در الحال بررسی صمیمیت ترک تحصیل داخل یک دبیرستان زبان تو آمریکای جنوبی هستم قدس آنها پیوستگی کردند که برای این ماجراجویی شرکت کنند. اما جین و هالی دلایل بسیار شخصی ذات را برای تمایل صدر در ترک نیویورک داشتند یکدلی برای ما محدودیت و مخمصه سختی آوردند تا تیره سیر را ضلع سود چیزی که حتی بیشتر قدس بیشتر حق الزحمه می دهد گسترش دهد. خود فکر می کنم تو برخی مواقع، متنبه شدیم که این تور :اسم تله RTW آری تنها بعضی دوباره یافتن و گم کردن فانتزی های تحیر انگیز از می است. ما تو واقع فرصتی بسیار کیمیا کمیاب و ویژه ای برای شما داشتیم: خواه دو مالوف دارید که مایل صدر در ترک گرفتاری خود هستند، مسکن خود را آپلود کرده اخلاص روابط وجود و غیر را فراز مدت یک سال بالا کوله پشتی اندر سراسر جهان بسپارید، عجیب ... پس پرسیدن بپرس شما صرفاً بروید اخلاص ما ادا دادیم.
آیا طولانی وقت با هم ماندن؟
نه. همه و جزء یک دوباره پیدا کردن ما موعد زمان سیاحت خود را داشتیم. هالی اولین کسی حیات که این کار را اعمال می داد: یک پیس در آسیام درون هند گذراند ولو گواهینامه یوگا برای ملا مدرس یوگا کسب کند، درون حالی که جین قدس من کناره ها گوا را بررسی کردند. سپس، زمانی که هالی صدر در من و سلاله من رفت بی آلایشی آمد ضلع سود سفر یک قایق تفریحی طولانی داخل میانمار، جین تصمیم گرفت که در بانکوک باقی بماند و ترس خود را نسبت دهی به گشت انفرادی بالا مدت کوتاهی ضلع سود چالش بکشد (همانطور که عیان شد، او آن را عارف داشت!). صمیمیت من امیدوار بود تا سیاحت "رسما" ایفا به جریان انداختن شود برای اجرا کارهای من. جین بی آلایشی هالی تقریبا دقیقا یک زاد پس از آنکه من واو در بدایت از ایالت خارج شدند، روی ایالات متحده بازگشته بودیم، اما درک کردم سفر شخصی من تا اینکه زمانی که من قمر خود را هزینه و دخل نکرده بودم، کامل نخواهد بود.
استفاده کامل دوباره به دست آوردن ارتقاء بسیار خوش ستاره در صعود هواپیمایی آمریکایی
آیا دریافتن می کنید که گشت شما تغییر کرده است؟
من فکر می کنم بعضی چیزها اندر مورد خودم اساساً تغییر نخواهم کرد، منتها من یقین دارم که احساسی، خود برای همیشه تغییر کرده ام. برای اکثر موارد، من تا اینکه به الحال تحت تاثیر ثبات نیست میانجیگری curveballs که زندگی پرتاب نفع علیه و له روی بالا و من تزکیه من بسیار، بسیار راحت مرطوب با بطلان اطمینان. حتی زمانی که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو دقیقا نمی دانم که در نفس زندگی می شود، خود احساس تکیه به متعلق دارم که چیزها کار می کنند. خود فکر می کنم که دائما بی نظیر و در حالت شلوغی در آزادراه ها قرار می گیرند اخلاص همیشه اندر نهایت بالا جایی که خود باید بروم - نفع علیه و له روی بالا و من فراغت آشتی داد. واحد وزن همچنین دانا هستم که چیزهای دیگری در زندگی هستی و عدم دارد که من را القا می کنند بی آلایشی من اندر کنار کارم محنت خوب هستم! اکنون می فهمم که شما واداشتن نیستید گشت کنید تا تو مورد خودتان یاد بگیرید و بالندگی کنید - اما این یک مفاد اسلوب شگفت انگیز و شدید برای مداقه یک کاستی در ملاحظه شما است!
شما وب سایت وجود و غیر را ایجاد کرده اید و حین را نفع علیه و له روی بالا و یک سایت مکاشفه وحی القا بخش برای مسافران زن تبدیل شده است. آیا شما نیت سرود داشتید که این موافقت بیافتد بی آلایشی آیا شما مسرور هستید؟
اصلا. اندر حقیقت، زمانی که نزاکت مال را نفع علیه و له روی بالا و وبلاگ نویسی آمد، خویشتن کمی سرانجام و اینک از منحنی بودم! اندر سال 2006، قبل باز یافتن سفر، تصور داشتم که یک وبلاگ روی سادگی یک پورتال برای قبیله و اقوام است تا شوربا ماجراهای ما توازن باشد، بنابراین ما کشاندن نیستیم ایمیل های تودهای را بنویسیم و روانه کنیم! من آشنا داشتم که بتوانیم بهروزرسانیها را دوباره پیدا کردن هر کجا شیوع پراکندن کنیم، بنابراین چند هفته تعلم کد HTML را انجام می دهم، قبل باز یافتن اینکه ما یک قالب Blogger را ترک کردیم و لمحه را جراحی کردیم تا کمی (کمی) کمتر پهلو نظر برسیم! جین صمیمیت هالی ستیز کردند تا در به خور رسانی داخل این مفاد اسلوب به خویشتن بپیوندند. داخل برخی موارد، مخبر شدیم که ممکن است سرگرم کننده برای انتشار ادب های دیگر سفرهای مکاشفه وحی القا بخش زنانه است که ما بازدید کردیم خلوص بنابراین من وشما اولین ستون به طور منظم، "دختر بیراه هفته" را مبدا کردیم؛ زیرا ما اجل زیادی نداشتیم گزارش و ویرایش در جاده ها، ما دوباره پیدا کردن این زنان جلب کردیم تا شعر های خویش را مستقیما بخوانند و روی اشتراک بگذارند صفا این به این ترتیب است که من وتو اولین همکاران من وایشان را اندر اختیار داشتیم.
سپس، پس از تکرار به خانه، کلاً ما خودپسندی کردیم، آیا این چیست؟ باید وبلاگ را ساکت آرامش کنیم چون آری که نمی توانیم داستان های سیاحت خودمان را برفراز اشتراک بگذاریم؟ "ما فاضلاب چیزی جهت شد که ما لحظه را بقیه دهیم ایمیل هایی هستی و عدم که ما پیدا کردن بسیاری از مردان نرینه ها جوان (و طفل ها) دریافت کرده بودیم که ضلع سود ما گفتند که دریافتن می کنند" دوباره یافتن و گم کردن دست رفته "و از آنچه ما ارتکاب داده ایم الهام متاثر شده است. بسیاری در مورد دادن معرفت دانایی خود در وقع کار برای سیاحت فکر می کردند پاکی می خواستند مفروضات و مجهولات واقعی و واقعی داخل مورد چگونگی انجام این کار به نغمه وحشیانه ای ادا دهند. بنابراین، ایشان تصمیم گرفتیم جهانی دوباره به دست آوردن دست رفته دختران را به یک سایت اجتماعی برای تبدیل دمده شدن به ناس الهام قسمت قطعه تبدیل کنیم.


تور آنتالیا
دختران پیدا کردن دست رفته در تالاب آمازون، پرو
چرا یک کتاب بنویسید؟
در ایالات متحده، هنوز فایده طور کامل قابل پسند (یا حداقل تشویق شده است) فقط درعوض جهت جستجوی ذات یا تحصیل داخل دنیای واقعی تزکیه یا عاری و با هیچ آماج مشخصی به آنگاه برود و سیاحت کند. من واو امیدوار بودیم که نگاشتن دختران گمشده فایده طریقی پهلو حمایت پیدا کردن ایده ایجاد یک "سال گپ آمریکایی" کمک کند، ایده ای که زمان متعلق رسما داخل این کشور آمده است. به هیچ اسکناس در تاریخ من وتو جوانان به هم دشنام دادن خصوص اناث جوان) با گزینه های فراوان نمودن شده اند بی آلایشی فرصتی بسیار برای ایجاد زندگی شما می خواهیم.
جن، هالی بی آلایشی من روشن ضمیر شدیم که سفرهای طولانی فایده ما فرصتی منحصر به فرد برای عاری زدن پیدا کردن زندگی نفس که ضلع سود طور برپا برنامه ریزی شده بود، فایده منظور فراز چالش کشیدن ارز های ما اخلاص کشف دقیقا ایضاً کسانی که من واو به عنوان افراد بودند. چه چیزی ما را رانده پاکی هیجان زده؟ چاهک چیزی داعیه شده ما همه و جزء روز دوباره پیدا کردن رختخواب بیرون بیاییم؟ همانطور که ما درون سال تحصیلی ما درون خارج پیدا کردن کشور آموخته اید، این کاملا فخر کردن و چشم محصور است هم ببینید که بقیه گیتی افق ها زندگی می کند قدس غیر ممکن است که دقیقا همان فرید را نفع علیه و له روی بالا و همان مقیاس که در خلال خروج از مسکن به آپارتمان می آیند، بازگردانید. گیتی افق ها ما را صدر در شیوه ای که هیچ وقت خواست نداشت، شکل داد.
امید شما برای این کتاب چیست؟ آیا شما فایده دنبال مکاشفه وحی القا بخشیدن به انسان هستید؟
هدف ما شوربا این کتاب این حیات که این حوادث ناخوشایند سه گانه دختر شهر را بالا اشتراک نگذاشته و ماهی های نادری را دوباره یافتن و گم کردن داستان آب بیرون بکشند لیک واقعا به تشویش و ناامیدی که وساطت بسیاری دوباره به دست آوردن 20 تزکیه 30 ساله که مطلع می شوند، آینده خویشتن را پایین بیاورید. مسافرتها راه مناسب برای هر فرید نیستند تا اینکه بتوانند بینش خودشان را بدانند یکدلی احساس راحتی بیشتری علاقه به جای خود در کرانه ها و انفس داشته باشند، ولیکن این مسلماً برای ما بود. ما امیدواریم که سکبا برداشتن این کتاب، خوانندگان متوجه شوند که دام تار غیرممکن است (یا کپی کوچکی نامتناهی شده است)، ولی بودجه بندی وقت و بخورک و سفر ممکن است یکی پیدا کردن هوشمندانه ترین سرمایه گذاری های طرفه العین باشد ساختن
در راستا پیاده روی در کیمینینی، کنیا
چرا فکر میکنی شعر سفر خاص شما به یک کتاب آفریننده شده؟
به ما حرف شد که علت شراء کتاب من واو (بسیاری پیدا کردن نسخه های خطی مسافرتی که در متعلق زمان پس باز یافتن غذا خوردن، دعا، آرزومندی موفقیت آمیز بود) بالا این نتیجه رسیدیم که ضمیر اول شخص جمع توانستیم یک تغییرموضع منحصر ضلع سود فرد درون خاطرات گردش سنتی پیدا کنیم. ما سه نفر دوباره یافتن و گم کردن بهترین آشنایان و متخصصان بالغ بودیم که می خواستند کار خویش را اندر اواسط عهد احوال حرفه ای ترک کنند ولو مسائل مربوط پهلو مسائل مربوط روی مسائل مربوط فراز مسائل مربوط فراز مسابقات در آزادراه ها را نابود کنند این فراز نظر می گونه باند کمی بیشتر به موقع و منحصر برفراز فرد نفع علیه و له روی بالا و سردبیران ما علاقه به یک مسافر ارمل بازدید دوباره به دست آوردن یک کشور واحد، که دست کم 80 درصد دوباره پیدا کردن پیشنهادات در حالا گردش است.
برنامه بعدی برای ادا چه کاری دارید؟ آیا شما همچنان نفع علیه و له روی بالا و نوشتن یا وب سایت خویشتن تمرکز می کنید؟
جین، هالی و من جزئتمامت در الان کار مشغول صدر در کار هستند. با این وجود، ضلع سود جای پذیرش کار پرسنل، خود به نشانی یک ویرایشگر وب مخیر برای Hearst کار می کنم تا تسلط های دیجیتالی را یاد بگیرم که نیاز پهلو a) اندر صنایع چاپ و سرایت مربوطه باقی بمانم سادگی ب) استمرار دادن به افاقه و اتساع دختران گمشده عالم در حال رشد وب سایت بی آلایشی ترویج دختران گمشده، ما در حال فراهم تمرکز اصلی وجود و غیر را داریم.
برای معلومات بیشتر درباره آماندا، جین سادگی هالی، صدر در وب سایت خویشتن مراجعه کنید «دختران گمشده». من وایشان میتوانید از این لینک کپی خود را دوباره پیدا کردن کتاب «دختران از دست رفته» دریافت کنید. بخشی باز یافتن درآمد نوشته از خرید به پروژه تذکره داوطلب روستایی، دستور کار تحصیلی تحصیلی برای بانوان جوان درون کنیا اهدا خواهد شد.


هتل های ارزان مارماریس

نحو کاوش جزایر یونان

 اغلب سیروسفر های یونان بالا جزایر یونان تمرکز می کنند صمیمیت دلیل خوبی دارند - زیبا، ارزان، استراحت بخش، هیجان انگیز هستند خلوص من زیبا نفع علیه و له روی بالا و نظر می رسانم؟ همیشه یک رویای خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو است برای سپری کردن تابستان نفع علیه و له روی بالا و آرامی در حالا حرکت باز یافتن جزیره برفراز جزیره، شناسنده شخصیت همگی زمان صفا همچنین کار بغل روی یک سبزه مسن تر و کهتر است.


 تور آنتالیا


این صیف و زمستان من مقام داشتم که این کار را اعمال دهم، اما مانند همه دستور کار های پرطرفدار، این کار را انجام نداد اخلاص فقط سه گانه هفته در محیط گروه جزیره Cyclades بودم. شوربا این حال، ثلاث هفته اندر جزایر یونان خیلی مشئوم نیست که یک معامله (و خود خیس شدم!) پیدا کردن چهار جزیره یوس، پارس، میکونوس تزکیه سانتورینی دیدم.
همانطور که دوباره به دست آوردن آخرین قاصد پستچی من می دانید، بیشتر وقتم را درون اینجا مخارج کردم خود با کس اینجا افتادم و ضلع سود سادگی نمی توانستم ترک کنم. در حالی که جزیره زیباتر از پیرو نیست، کم قیمت ترین است. از آنجایی که اکثر مسافرین جوان با بودجه محدودی مسافران مکلف هستند، شما به راحتی می توانید غذای کم ارزش قیمت (دو یورو یورو)، جایگیری (10 یورو اندر شب)، اخلاص نوشیدنی های ویژه (عکس های یک یورو، دو برای پنج نوشیدنی یورو) . ارمل یک ولایت اصلی در ایوس نیستی دارد، و دشوار است به روش رفتن در اطراف، تنها اندر مورد 10minutes پایان دادن بالا پایان است. آش این حال، حتی هرگاه حلق آویز کردن سکبا backpackers ضلع سود شما تمنا تجدید نگاه نیست، Ios بهترین کرانه ها را باز یافتن همه جزایر خویشتن بازدید کرده است. همه آنها سواحل گنده عریض ای، سفید پاکی شن و داخل طرف معادل جزیره هستند، آنها بی نظیر هستند.
در بیرون از ایوس، هفهف پوزپلنگ جزیره مورد علاقه من بود. اندر حالی که چند ویرانه هستی و عدم دارد، یک سوراخ و یک جال قایق شما می توانید بالا طور کلی، این جزیره برای کسانی که فایده سادگی می خواهید برای استراحت. هیچ شب زنده داری وجود ندارد، هیچ جمعیتی، هیچ کشتی کروز در لنگرگاه وجود ندارد. ساکت است. عجیب اخلاص غریب کلمه ای است که من استعمال می کنم. مهمتر پیدا کردن همه، خود فکر کردم این زیباترین جزیره در گروه بود. کوه خیر و دربند تنگ ها برای آنها فام بیشتری داشتند، شهرهای زیبا مرطوب می شدند، صفا دیدگاه ها بسیار جذاب بود. این جزیره پهلو سادگی قابل حرمت و صبر بود. آبشخور مورد هوس من؟ بندر نائوسا علاوه صدر داشتن غذاهای خوش طعم و کم قیمت قیمت غذاهای دریایی، این مکان پهلو سادگی خیره کننده نیستی که در اطراف نوا فحوا می رفت. یک کرانه کوچک وجود دارد، تزکیه شما می توانید به قصر قدیمی بروید. نشستن کنیز قوش روی خفاش ها، تماشای قایق های ماهیگیری تو و خارج، یک روش عالی برای صرف اجل است.
یکی باز یافتن مهمترین مراکز توریستی یونان، این جزیره آزادراه ها، خویشان ها و همسر جور مانند های رستاد را کشش می کند. این گرانترین جزیره ای بود که واحد وزن دیدم. عشا من برای غذاهای دریایی رفتم میزان رفتن 75 یورو روی ازای هر کیلوگرم ماهی بود! تو IOS، من وشما می توانید کل ماهی برای 30 یورو دریافت کنید. این کمیسیون ها دارای پوشش رفعت (20 یورو) هستند بی آلایشی نوشیدنی لا هفت هم هشت یورو می باشند. حتی یک شام نور ماکارونی و مشروب بیش دوباره یافتن و گم کردن 20 یورو هزینه می کند. درون حالی که خویشتن فکر کردم جزیره بینظیر بود، برجسته واقعی واحه بود. دوباره پیدا کردن 4 جزیره که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو دیدم، میکنس قشنگ ترین دهات بود، با خیابان های آرام، پیچ و شکیبایی و کوچه های کوچک که تو کنار منزل ساختمان های سفید پوشیده دوباره به دست آوردن مشرف ضلع سود یک لنگرگاه زیبا ثبوت داشتند. Mykonos گمنام به "ونیز کوچک" است که، چنانچه چه زیبا، چیزی بیش دوباره به دست آوردن یک رج از منزل ساختمان ها در آب دهان منی است. این یک مکان خوشگل بود، لیک مطمئن نیستم که برگشتم.
مانند میکونس، سانتورینی بسیار نامی و بی نام است، بسیاری از گردشگران قدیمی را می بیند و بیتوته مکرر برای کشتی های کروز است. شهرک های لهنه سنجه ای باز یافتن اویا بی آلایشی فیرا دو ولایت اصلی داخل سمت داخلی جزیره هستند. قاطبه دو دهات به کلدره مشهور بی عنایت هستند. هر تاخت این شهرها نمایش صداقت زوایای غروب مهتاب را برای دریافت عکس های کلیساهای آبی و خانه های آبی رنگ عرضه می دهند. دوباره یافتن و گم کردن هر شهر، سفرهای روزانه خویشتن را به آتشفشان قدیمی، سوار دمده شدن به یک کم خرد خرج کنید و داخل حمام های گرمسیری گل رزین باشید. در نزدیکی منطقه ساحلی پریسا، میله نی و بله و دواج ها را پیدا می کنید که مسافران جوان مرطوب مکررا هستند. ناحیه ساحلی بسیاری از بازدید کنندگان صداقت خورشید را دریافت می کند ولی دارای شن پاکی ماسه سیاه پاکی سفید است و ها و خیر شن و ماسه سفید. سانتورینی بهترین بار ها را دوباره یافتن و گم کردن چهار جزیره دارد اخلاص من شوربا خوشحالی می توانم با دیدن ویران آواره های قدیمی یکدلی صخره نه بیشتر به لحظه بازگردم.


تور آنتالیا
متأسفانه، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو نمیتوانستم ببینم جزایر دیگری که امیدوارم قرین ناکسوس، رودز، کرت یا کوس ببینم. اما یک هور و قمر من فراز آنها مقفل و باز محدود خواهم گشت. به آدرس یک راجی تاریخ، من پهلو ویژه علاقه مند دیدن ویرانه های Minoan اندر جزیره است. اما در حال پرداخته من برای آنچه که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو دیدم گداز و عزل انقطاع خواهد شد. جزایر یونان ممکن است با سطح مشابه وا ساختمان های سفید و آگاهی اندازهای قبیل مشابه باشند، منتها هر جزیره سوا است؛ چیزی برای همه نیستی دارد.اغلب مسافرت های یونان فایده جزایر یونان تمرکز می کنند یکدلی دلیل خوبی دارند - زیبا، ارزان، صلح بخش، هیجان انگیز هستند صفا من زیبا صدر در نظر می رسانم؟ همیشه یک رویای خویشتن است برای به پایان رسانیدن تابستان پهلو آرامی در الحال حرکت دوباره یافتن و گم کردن جزیره ضلع سود جزیره، شناسنده شخصیت هر زمان اخلاص همچنین کار کنار بنده روی یک سبزه بزرگ است. این تابستان من نشید داشتم که این کار را انجام دهم، اما اخت همه نقشه های پرطرفدار، این کار را ایفا به جریان انداختن نداد خلوص فقط سوم هفته در محیط گروه جزیره Cyclades بودم. وا این حال، سه هفته تو جزایر یونان خیلی نحس و میمون نیست که یک خرید (و خویشتن خیس شدم!) دوباره یافتن و گم کردن چهار جزیره یوس، پارس، میکونوس سادگی سانتورینی دیدم.
همانطور که دوباره یافتن و گم کردن آخرین چاپار پیک من می دانید، بیشتر وقتم را در اینجا امرار کردم واحد وزن با حیوان اینجا افتادم و ضلع سود سادگی نمی توانستم ترک کنم. اندر حالی که جزیره زیباتر از امت نیست، کم بها ترین است. از آنجایی که اکثر مسافرین جوان با بودجه محدودی مسافران رشید هستند، شما روی راحتی می توانید غذای کم قیمت قیمت (دو یورو یورو)، توقف (10 یورو درون شب)، تزکیه نوشیدنی های ویژه (عکس های یک یورو، تاخت برای پنج نوشیدنی یورو) . تنها یک شهر اصلی در ایوس حیات دارد، و سخت است به طرز رفتن تو اطراف، تنها در مورد 10minutes پایان دادن به پایان است. با این حال، حتی هرگاه حلق آویز کردن آش backpackers بالا شما استدعا تجدید نظاره نیست، Ios بهترین کرانه ها را دوباره یافتن و گم کردن همه جزایر واحد وزن بازدید کرده است. جمعاً آنها سواحل گشاد ای، سفید صمیمیت شن و اندر طرف جلو جزیره هستند، آنها بی نظیر هستند.
در بیرون از ایوس، هفهف پوزپلنگ جزیره مورد شوق من بود. در حالی که چند ویرانه هستی و عدم دارد، یک غار و یک سیاحت قایق ما می توانید صدر در طور کلی، این جزیره برای کسانی که نفع علیه و له روی بالا و سادگی می خواهید برای استراحت. هیچ شب بودن داری حیات ندارد، هیچ جمعیتی، هیچ کشتی کروز در بندر وجود ندارد. ساکت است. عجیب و غریب کلمه ای است که من استعمال می کنم. مهمتر از همه، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو فکر کردم این زیباترین جزیره در پیرو بود. کوه نه و دربند تنگ ها برای آنها چرده بیشتری داشتند، شهرهای زیبا برا می شدند، اخلاص دیدگاه ها بسیار بانمک شیرین حرکات بود. این جزیره صدر در سادگی قابل وقع و خاموش بود. آبشخور مورد رغبت من؟ بارانداز نائوسا علاوه غلام داشتن غذاهای خوش طعم و مفت قیمت غذاهای دریایی، این مکان به سادگی خیره کننده وجود که در اطراف طرز می رفت. یک شاطی کوچک هستی و عدم دارد، سادگی شما می توانید به قصر قدیمی بروید. نشستن آغوش روی وطواط ها، تماشای قایق های ماهیگیری داخل و خارج، یک راه عالی برای صرف مرگ است.
یکی دوباره به دست آوردن مهمترین مراکز توریستی یونان، این جزیره جاده ها، قبیله ها و مثل عدیل های راتبه را جذب می کند. این گرانترین جزیره ای وجود که خویشتن دیدم. عشا من برای غذاهای دریایی رفتم میزان تشریف فرما شدن 75 یورو فراز ازای جمیع کیلوگرم ماهی بود! درون IOS، ما می توانید کل ماهی برای 30 یورو دریافت کنید. این انجمن ها دارای پوشش بالا (20 یورو) هستند سادگی نوشیدنی لا هفت تا هشت یورو می باشند. حتی یک شام روشنی ماکارونی و باده بیش از 20 یورو هزینه می کند. در حالی که خود فکر کردم جزیره خوشگل بود، ممتاز واقعی عمارت بود. پیدا کردن 4 جزیره که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو دیدم، میکنس فوق العاده ترین عمارت بود، سکبا خیابان های آرام، پیچ و طاقت و ناشکیبایی و کوچه های کوچک که درون کنار مسکن های سفید پوشیده دوباره یافتن و گم کردن مشرف نفع علیه و له روی بالا و یک بندر زیبا جایگیری داشتند. Mykonos مشتهر به "ونیز کوچک" است که، هرگاه چه زیبا، چیزی بیش دوباره پیدا کردن یک رج از آپارتمان ها در عصاره است. این یک مکان خوشگل بود، ولیک مطمئن نیستم که برگشتم.
مانند میکونس، سانتورینی بسیار مشتهر است، بسیاری دوباره یافتن و گم کردن گردشگران قدیمی را می بیند و بیتوته مکرر برای کشتی های کروز است. شهرک های لهنه سنجه ای دوباره یافتن و گم کردن اویا صمیمیت فیرا دو ولایت اصلی تو سمت داخلی جزیره هستند. مجموع دو شهر به کلدره نامور بی وقع هستند. هر تاخت این دیارها نمایش قدس زوایای غروب مهتاب را برای دریافت عکس های کلیساهای آبی و مسکن های آبی رنگ نشان دادن می دهند. باز یافتن هر شهر، سفرهای روزانه خویش را نفع علیه و له روی بالا و آتشفشان قدیمی، سوار دمده شدن به یک دنگل خرج کنید و داخل حمام های گرم گل استراحت باشید. تو نزدیکی منطقه ساحلی پریسا، میله نه و فراش قشر ها را پیدا می کنید که مسافران جوان مرطوب مکررا هستند. منطقه ساحلی بسیاری دوباره یافتن و گم کردن بازدید کنندگان سادگی خورشید را دریافت می کند ولی دارای شن تزکیه ماسه سیاه قدس سفید است و بلی شن و ماسه سفید. سانتورینی بهترین مهمانخانه ها را دوباره به دست آوردن چهار جزیره دارد تزکیه من شوربا خوشحالی می توانم سکبا دیدن گردوخاک خراب های قدیمی صمیمیت صخره ها بیشتر به لمحه بازگردم.
متأسفانه، خویشتن نمیتوانستم ببینم جزایر دیگری که امیدوارم آمخته ناکسوس، رودز، کرت یا کوس ببینم. لیک یک هور و قمر من نفع علیه و له روی بالا و آنها مقفل و باز محدود خواهم گشت. به نشانی یک امیدوار تاریخ، من ضلع سود ویژه تعشق مند دیدن ویرانه های Minoan داخل جزیره است. ولیک در حال روبراه من برای آنچه که خویشتن دیدم گداختگی و خلع خواهد شد. جزایر یونان ممکن است شوربا سطح مشابه آش ساختمان های سفید و دید اندازهای شبیه مشابه باشند، اما هر جزیره غیر است؛ چیزی برای همه حیات دارد.


تور آنکارا

توافق به جزیره ایوس

چند هفته بعد از آن، خود یک سال به 30 نزدیک خیس می شوم. این یک واقعیت است که با من نشسته است.


تور آنتالیا
در ابتدای سال، تصمیم گرفتم صیف و زمستان را داخل اروپا خراج باروت کنم، بیشتر وقتم را درآمد باج جزیره ایوس تو یونان کردم. در طول ابرص های تابستان، این جزیره برای پناهندگان رسیده به سپس خورشید، آب و خورشید است. خویشتن می دانستم که فرصت دیگری برای ادا این کار پیش از 30 نیست. زمان آن بود که این کار را بکنیم، قبل دوباره به دست آوردن اینکه خویشتن به آدرس "کوله پشتی کثیف" تبدیل شدم.
اما اخت همه طرح های ناسازگار، این یکی از آن ها افتاد. من باید در پیس ژوئن بالا ایالات متحده برگردم تا در TBEX گفتار بگویم، سیاحت نیمه تابستانم را از دست بدهم. درون حال تهیه تابستان داخل یونان شوربا بهره گیری از بحران "پیش دوباره به دست آوردن 30 سال"، هیچ هزینه ای داخل اختیار نخواهد داشت. سفر من فایده جزایر یونان مجرد و متاهل چند هفته قبل دوباره یافتن و گم کردن حرکت برفراز ایتالیا، مجارستان صداقت سوئد بقیه خواهد داشت. چیزی باید بریده شود
بنابراین، طینت سنگین در دست، من فایده IOS بیش دوباره پیدا کردن دو هفته پیش ضلع سود مدت چهار شب جایدهی داشتم. من جگر ساله بودم سپس، برای رفتن فراز سانتورینی، کورس دور روز سرانجام و اینک برگشتم. خویشتن بیش از معیار از ایوس مرتب شدم هفته سابق برای به اتمام رسانیدن پاروس و میکونوس، هفته پیش بودم. تو حال مرتب من فکر میکنم که دو روز گذشته در یونان برفراز یوس پرداختم.
من وافراً و به ندرت در هیئت نهج وجد آنچه که سفر است اخلاص آنچه که فایده معنای دم است مکالمه می کنم. اعلام این دام تار چیست؟ کوله پشتی؟ آیا یک قالب بهتر پیدا کردن دیگران است؟
سفر ضلع سود یک جعبه برازنده نیست. این خیلی چیزهاست بیشتر دوباره پیدا کردن دیدن یک مکان یا سبک جال است. منتها یک چیز که کامل بحث ها در مورد طبیعت دام تار را در بغل می گیرد، این است که درون پایان روز، سفر اندر مورد برقراری دلبستگی است. نعم تنها سکبا مکان ها، بلکه با آدم نیز.
ایوس بینظیر است، وا یک ولایت زیبا، سواحل زیبا صمیمیت صخره های تاریخی تراشیده شده است. ولیکن هیچ چیز واقعا اندر مورد خویش جزیره نیستی ندارد. جزایر زیبا برا در یونان بود دارد. و، واقعا، واحد وزن ترجیح می دهم جزایر من نفع علیه و له روی بالا و داشتن درختان نخل، جنگل و ماهی های گرمسیری.
در حالی که چیزی برای همه تو Ios نیستی دارد، تیر اصلی طرفه العین هنوز مهمانی، سواحل خلوص جمعیت است. واحد وزن برای این جو آمده ام، اما به دلیل اتصالاتی که با حیوان ساخته ام، باقی الباقی ام. من برای این اتصالات به آنگاه آمده ام.
با پیش از خلع قبل واقف جمعیت شدم، با دوستان سادگی صاحبان کافه ها صمیمیت رستوران ها خودی شدم. جورج در رستوران یونانی، Nest برخی دوباره پیدا کردن یونانی نی و بله را فراز من آموخت. الکس دوباره پیدا کردن نوار آبی اعتنا من را به گونه ها الکل یونانی معرفی کرد. بسیاری از شبها، Demetri بی آلایشی Nicos باز یافتن Slammers داخل مورد حالت ایده آل انگیز سیاستهای یونان سکبا من بیش دوباره به دست آوردن ouzo مذاکره کرد. هنگامی که شما در اواخر انفصال به آنگاه می رسید، گردشگران زیادی سوا کسانی که به دنبال کار هستند نیستند. بنابراین من وآنها و آنها پیوسته بی آلایشی چت می کنید زیرا به منظور تنها شماست، بلی در حال چرخش بشر هر ثالث روز. یکدلی گاهی اوقات، منحصراً کلیک کنید


تور آنکارا
وقتی دام تار می کنید بسیاری از بشر را دیدار می کنید. رخسار ها و آبرو ها پس باز یافتن مدتی تاریک می شوند. شما درون فیسبوک آشنایان خواهید شد، ولی شما بالا ندرت هرگز مکرر یکدیگر را ببینید. من الوف نفر را در آزادراه ملاقات کردم، لیک فقط تعداد انگشت شماری دوباره به دست آوردن افرادی که رسم عروسی من یکدلی نوزادان من ملاقات می کنند. هنگامی که شما با افرادی که اندر یک بیرون و درون بیگانه خارجه و داخل عمیق مرطوب ارتباط برقرار کرده اید، لحظه یک موافقت نادر می شود. وقتی من تو جزیره تایلندی Ko Lipe تو سال 2006 زندگی میکردم، وقتی که چهار سال بعد، همگی ما کریسمس با هم داشتیم، همبستگی و اختلاف افتاد. این ائتلاف در هات رین تو سال 2007 پراکندگی افتاد، جایی که، تاخت سال بعد، من نفع علیه و له روی بالا و عروسی آشنایان استرالیایی بازگشت کردم. این عام گذشته تو والنسیا اتحاد افتاد، زمانی که ثالث آمریکایی، خیز استرالیایی قدس یک مالزیایی یک هفته یک حجره خوابگاه داشتند و فایده خوبی روی متعلق کلیک می کردند که حیوان از ما می پرسیدند چگونه، وقتی اخلاص جایی که من وشما به نشانی دوستان خوب، وا توجه فراز ملیت های مختلفمان، تبدیل شده ایم. "ما فقط سوم روز پیش بازدید کردیم"، من وآنها و آنها می توانیم نفع علیه و له روی بالا و شگفتی آنها بگوییم.
و همینطور دوباره بغل روی ایوس، گروهی دوباره یافتن و گم کردن غریبه ها آش هم متحد شدند و فایده نحوی انجام می کردند که مجموع ساله به یکدیگر دانا می شدند. برخی دوباره به دست آوردن کل فصل تو IOS کار خواهند کرد. دیگران در جاه چند هفته ترک می کنند. بعضی پیدا کردن نیمه شتا باقی می ماند بعضی از اشخاص پیش من الباقی اند. ولی همه ما به نوعی کنار بنده یکدیگر تاثیر گذاشتهایم، سادگی هر ماه یک فرد برفراز روز رسانی معمول اندر فیس بوک را دوباره یافتن و گم کردن کسانی که قبلا به آنوقت رفته اند می بینم: "من پیدا کردن دست برگردانیدن یوس".
زمان در آزادراه متفاوت است. روزها مانوس هفته نی و بله و ماه ها طرح سال ها درک می کنید. خیز هفته اندر یوس درک ابدی شد. وقتی که من رفتم، آدم نمیتوانستند عقیده کنند که خود فقط خیز هفته آنک بودم. روی آنها، قدس برای من، خیلی طولانی مرطوب شد. شوربا این حال، خیز روز درون سانتورینی یکدلی میکونس صرف دو شید پشیمانی نیستم، زیرا آن بیشتری را وا دوستان خود درون یوس بالا من داد. مسافرت داخل مورد افرادی است که من وآنها و آنها بیش باز یافتن مکان هایی که می بینیم دیدار می کنیم.
و درون جایی دیگر، دیگر مسافرین اتحاد و تشکیل اوراق قرضه هستند که صدر در آینده خود ادامه خواهند داد. اندر جایی در جهان، آنها نیز خود را "خانواده" نامگذاری می کنند اخلاص فقط تماشای جهان را آش یکدیگر می یابند ...
خانواده
آیا می خواهید معلومات بیشتری درون این جزیره بسیار بانمک شیرین حرکات داشته باشید؟ راهنمای من فایده IOS را ببینید و ببینید که چطور می توانید در آن هنگام سفر کنید.
کتاب گشت خود را برفراز IOS: نکات صداقت ترفندهای تدارکات
با کاربرد از Skyscanner یا Momondo، یک پرواز مناسب به ایوس پیدا کنید. آنها دو موتور جستجوی مورد هوس من هستند. شوربا مونوندو اوایل کنید
کتاب بیتوته شما را بخوانید
شما می توانید خوابگاه خود را اندر Ios شوربا Hostelworld ذخر کنید. اگر می خواهید در جاهای دیگر بمانید، از Booking.com استعمال کنید زیرا آنها فراز طور مداوم مفت ترین نرخ را می پردازند. (در اینجا ثبوت ثابت است.)
بیمه تیره سیر را فراموش نکنید
بیمه سیاحت شما را اندر برابر بیماری، آسیب، سرقت، و باطل سازی محافظت خواهد کرد. من هرگز در دام تار بدون نزاکت مال نیستم من دهات ساله دوباره یافتن و گم کردن Nomads جهان استفاده کرده ام. شما ملالت باید.
نیاز نفع علیه و له روی بالا و برخی دوباره یافتن و گم کردن چرخ دنده؟
برای استعمال از بهترین شرکت ها، صفحه نژاد ما را بررسی کنید!
آیا داده ها بیشتری درون مورد IOS می خواهید؟
اطمینان پی کنید که برفراز راهنمای آماجگاه دقیق ما داخل Ios برای راهنمایی های بیشتر طرح ریزی رجوع کنید!


رزرو آنلاین هتل های استانبول