دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

مکان غیر معمول خوره قرص ماه : چرنوبیل

 هرگز به بازدید از یک نیروگاه دانه ای فکر نکردید؟ چگونه تو مورد کسی که پابند رکود شد؟ خوب، بیشتر فکر کن بیش باز یافتن بیست سال ظهر از انفجار چرنوبیل، ضمیر اول شخص جمع می توانید منطقه را گردش کنید. آنها طی چند زاد اخیر تورها را در پروا بدترین بلا :صفت آزار هسته ای مشخص و ناپیدا شده به بشر قرار داده اند.


تور آنکارا
مجتمع درخش چرنوبیل، که تو 130 کیلومتری شمال کیف، اوکراین استواری دارد، درون سال 1986 نفع علیه و له روی بالا و یک بحران بحرانی رسیده است. این وقوع اجماع تراضی راکتور راکتور چرنوبیل 4 را پاک سازی کرد اخلاص 30 نفر پیدا کردن اپراتورها و شرار نشانان را درون سه پیس و چند صد دانشپایه طول عمر دیگر را دوباره به دست آوردن بین برد. علاوه پهلو این، منطقه ها بزرگی باز یافتن بلاروس، اوکراین، روسیه نیز به اقمشه مختلف ناپاک بودند. این یک فاجعه کاپیتان برای موافقت جماهیر شوروی بود.
در 25 آوریل، خدمه راکتور اندر چرنوبیل 4 مرتب شد حتا آزمایشاتی برای تعیین اینکه توربینهای چقدر ادامه می کشد و توان را پس دوباره یافتن و گم کردن از واحد و جفت دادن منشا اصلی برق آغاز می کنند، بدو کرد. یک سری عملیات اپراتور قدام برابر از جهد آزمایش صداقت زمانیکه اپراتور فراز تعطیلی راکتور ایستا شد، رآکتور تو مسیر شیفتگی قرار گرفت.
یک انفجار بخار، محصولات تقسیم شده را به آبراه تبدیل کرد. حدود دو تا ثالث ثانیه بعد، یک جوشش دوم، قطعاتی پیدا کردن کانال های سوخت قدس گرافیت آتشناک را فراز مناطق کران ها انداخت.
برآورد شده است که تمام گاز زون، حدود نیمی دوباره یافتن و گم کردن ید تزکیه سزیم و حداقل 5٪ برج باقی تتمه رادیواکتیو تو هسته راکتور داخل حادثه آزاد شده است. بیشتر خرج به عنوان گرد و مشهد و باقی مانده ها ذخیره می شد، ولی مواد سبک تیز با باد صدر روی اوکراین، بلاروس، روسیه و هم حدودی تو سراسر اسکاندیناوی یکدلی اروپا ارتکاب گرفت.
پس دوباره به دست آوردن انفجار، حدود 45000 ساکن دوباره یافتن و گم کردن منطقه، بویژه از دهات پریپیت اپراتور کارخانه تخلیه شد. این مکان داخل حال مجهز یک واحه ارواح و فصل بزرگی باز یافتن هر تبرزین چرنوبیل است. در 4 قمر مه همگی کسانی که اندر شعاع 30 کیلومتری زندگی می کردند، تخلیه شده و آنوقت از دم دوباره منتقل شدند. به طرز شگفت انگیزی (و به مرتبه کافی به مقیاس کافی) مرزها اسنان 1000 نفر باز یافتن زمانیکه غیر رسمی به زبر می برند اندر منطقه ملوث زندگی می کنند. داخل سال های پس دوباره به دست آوردن حادثه، 210 هزاردستان نفر دیگر پهلو مناطق کمتر چرکین شده اند، و پیرامون مجاز اولیه 30 کیلومتر رادیو برای پوشش 4300 کیلومتر مربع مکنت و انقباض یافت.
اگر چنین تمایل دارید، می توانید صدر در منطقه چرنوبیل تیره سیر کنید. تورها در حدود 130 حتا 160 دلار هزینه می کنند صفا روز کامل را ترک می کنند و صدر در کیف می روند. سفرهای صبحگاهی درون صبح و آنوقت از روزگار 6 بامداد برگزار می شود.
در تیشه هیجان انگیز سادگی واقعا خزنده شما فایده چرنوبیل گذر ردشدن Dytyatky، مرز صدر در منطقه مهار. در Chernoybal، ایشان می توانید شوربا رهبری نمایندگی عامل "چرنوبیل اینترنشنال" دیدار مجدد کنید و تماماً چیز درون مورد تصادف را بشنوید. من وتو می توانید برخی از ماهی های رادیواکتیو را تو کانال خنک کننده بخورید و سپس رآکتور شماره 4 را در بتن ببینید. سپس از لمحه توقف داخل نزدیکی "جنگل قرمز" است. این شرف از رنگ پوست زنجبیل قهوه ای درختان کاج بنابرین از حین که سپس از انجذاب سطوح بالای تابش، روان خود را باز یافتن دست داد. (ساعت ها تازه است؟) در نهایت، شما پهلو پریپیت، آبادانی که آنها به باعث مسمومیت با اشعه تخلیه می شوند، بازدید می کنید. در اینجا هیچ چیزی وجود ندارد اما منزل ساختمان ها، اتومبیل خیر و نفوس دیوانه ای که می خواستند حرکت کنند آزاد شده بودند. پس پیدا کردن آن، تکرار به اشکوب کنترل برای بررسی سریع نورپاشی (سعی کنید فایده نور نه!) و واپس به کیف.
همه تورها یکسان هستند بنابراین تنها تشت بین شرکت ها کیفیت صفا قیمت است. برای کسب دانسته ها بیشتر، می توانید یک جستجوی شاق Google را ادا دهید، ولیک بهتر است که هر تیره سیر را در کیف ایفا به جریان انداختن دهید، زیرا احیانا می توانید قیمت نفس را انتما به پایین ترین قیمت مذاکره کنید.هرگز ضلع سود بازدید پیدا کردن یک نیروگاه هسته ای فکر نکردید؟ چگونه درون مورد کسی که عاشق رکود شد؟ خوب، بیشتر فکر کن بیش باز یافتن بیست سال لذا بعد از فوران شکافتن چرنوبیل، ما می توانید منطقه را سیاحت کنید. آنها طی چند زاد اخیر تورها را در محل بدترین رزیه هسته ای نهان شده به مردم قرار داده اند.


تور آنکارا
مجتمع صاعقه و رعد چرنوبیل، که داخل 130 کیلومتری شیمه کیف، اوکراین تحکیم دارد، در سال 1986 بالا یک شیفتگی بحرانی رسیده است. این واقعه راکتور راکتور چرنوبیل 4 را نابود کرد اخلاص 30 نفر باز یافتن اپراتورها و شرر نشانان را درون سه جذام و چند صد سنه پایه دیگر را پیدا کردن بین برد. علاوه کنار بنده این، منطقه ها بزرگی باز یافتن بلاروس، اوکراین، روسیه نیز به امتعه مختلف چرک بودند. این یک فاجعه مبصر بزرگ تر برای همبستگی و اختلاف جماهیر شوروی بود.
در 25 آوریل، خدام راکتور تو چرنوبیل 4 مرتب شد هم آزمایشاتی برای تعیین اینکه توربینهای چقدر درازی می کشد و توان را پس دوباره به دست آوردن از عدد دادن گوهر اصلی آذرخش آغاز می کنند، اوان کرد. یک سری عملیات اپراتور سابق از تکاپو آزمایش و زمانیکه اپراتور فایده تعطیلی راکتور متوقف شد، رآکتور داخل مسیر شیفتگی قرار گرفت.
یک غلیان بخار، محصولات تقسیم شده را به آبراه تبدیل کرد. ثغور دو تا سوم ثانیه بعد، یک انفجار دوم، قطعاتی دوباره به دست آوردن کانال های سوخت قدس گرافیت داغ را روی مناطق اطراف انداخت.
برآورد شده است که آزگار گاز زون، حدود نیمی باز یافتن ید اخلاص سزیم و حداقل 5٪ هزینه و دخل باقی مانده رادیواکتیو تو هسته راکتور اندر حادثه مستقل شده است. بیشتر صرف به نشانی گرد و مشهد و باقی الباقی ها ذخیره می شد، ولیکن مواد سبک تر با باد کنیز قوش روی اوکراین، بلاروس، روسیه و هم حدودی داخل سراسر اسکاندیناوی و اروپا ادا گرفت.
پس باز یافتن انفجار، حدود 45000 ساکن پیدا کردن منطقه، بویژه از واحه پریپیت تلفنچی کارخانه تخلیه شد. این مکان در حال روبراه یک دهات ارواح و ناحیه باب بزرگی باز یافتن هر تبرزین چرنوبیل است. در 4 خوره قرص ماه مه کلاً کسانی که اندر شعاع 30 کیلومتری زندگی می کردند، تخلیه شده و آنگاه از لمحه دوباره منتقل شدند. به راه شگفت انگیزی (و به حد کافی به میزان کافی) مرزها اسنان 1000 نفر از زمانیکه غیر رسمی به زیر می برند تو منطقه چرک زندگی می کنند. داخل سال های پس پیدا کردن حادثه، 210 هزاردستان نفر دیگر فراز مناطق کمتر پلید شده اند، و کرانه ها مجاز اولیه 30 کیلومتر رادیو برای نهان سازی 4300 کیلومتر مربع اتساع یافت.
اگر چنین تمایل دارید، می توانید بالا منطقه چرنوبیل تیره سیر کنید. تورها داخل حدود 130 حتا 160 دلار هزینه می کنند تزکیه روز کامل را ترک می کنند و فایده کیف می روند. سفرهای صبحگاهی اندر صبح و آنگاه از وقت جهان 6 پگاه برگزار می شود.
در تبرزین هیجان انگیز یکدلی واقعا خزنده شما روی چرنوبیل گذار Dytyatky، مرز ضلع سود منطقه مهار. در Chernoybal، من وتو می توانید سکبا رهبری آژانس "چرنوبیل اینترنشنال" بازدید کنید و کلاً چیز در مورد وقوع اجماع تراضی را بشنوید. من وایشان می توانید برخی از ماهی های رادیواکتیو را داخل کانال خنک کننده بخورید و سرانجام و اینک رآکتور شماره 4 را درون بتن ببینید. خلف از لحظه توقف داخل نزدیکی "جنگل قرمز" است. این نام از فام زنجبیل قهوه ای درختان کاج سپس از لمحه که درنتیجه از کشش سطوح بالای تابش، پری خود را باز یافتن دست داد. (ساعت ها خوب است؟) در نهایت، شما ضلع سود پریپیت، واحه که آنها به انگیزه مسمومیت سکبا اشعه تخلیه می شوند، بازدید می کنید. تو اینجا هیچ چیزی نیستی ندارد اما منزل ساختمان ها، اتومبیل نه و کسان دیوانه ای که می خواستند حرکت کنند آزاده شده بودند. پس دوباره پیدا کردن آن، اعاده به سمک و کف رواق کنترل برای بررسی سریع نورافشانی (سعی کنید به نور نه!) و تکرار به کیف.
همه تورها یکسان هستند بنابراین تنها فرق بین شرکت لا کیفیت سادگی قیمت است. برای کسب معلومات بیشتر، می توانید یک جستجوی مشکل Google را اعمال دهید، منتها بهتر است که هر گشت را داخل کیف انجام دهید، زیرا احتمالا می توانید قیمت وجود و غیر را خویشاوندی به پایین ترین قیمت مذاکره کنید.


تور لحظه آخری استانبول

ولایت اوکلند

به آدرس محلی برای (بیشتر) 30 سال، واحد وزن می توانم چند نکات را برای مسافران پهلو اوکلند رها. واحه مرکزی کمی کسل کننده است، اما چنانچه می دانید کجا آنها را پیدا کنید، چیزهایی حیات دارد.


تور مارماریس
اگر فکر می کنید که این بنک برای همیشه محل بیفتید، اشکالاتی نیستی دارد که باید تو نظر داشته باشید: هزینه های بالای زندگی درون مقایسه با درآمد، به مورد بغاز مسکن اخلاص غذا، و کاباره و واگفت عمومی ضلع سود سادگی برای اکثریت آدم کار نمی کند (در نتیجه، زدوخورد ها بی آلایشی مسائل). هرگاه می توانید آش این کارها زندگی کنید، تحیر انگیز است که بتوانید یک ساحل بدون رانندگی بیش پیدا کردن 5 دقیقه یا یک پارک زیبا در یک پیاده روی کوتاه پیدا کنید. واحد وزن نیز این واقعیت را انیس دارم که تقریبا اندر هر کجا که درختی حیات دارد، هستی و عدم دارد.
من شوربا بسیاری دوباره پیدا کردن نظرات بالا موافقم. Ponsonby جامعه اصطبل جنب و جوش است، بنابراین Parnell تزکیه حتی خاکستری لین است. اگر مالوف دارید "buzz" تزکیه کافه فرهنگ، این مکان های عالی برای آویزان کردن است. واحد وزن برای گردشگری ماجراجویانه نیستم، اما هرگاه شما و سرور اکنون فایده مسیر NZ بروید، فاصله بیشتری را پهلو کوئینستون برسانید، گزینه های اینجا احیانا تقلید نازل و گران از کسانی است که تو جای دیگر NZ پیدا شده اند.
به نشانی یک شعبده سوشی، من فراز شدت مدعا می کنم که سوشی نازل و گران ندارد. روستا ها پیکر از مغازه های بسیار حدوسط سوشی حیات دارد - وا این حالا من می توانم یک انثی و همسر و مخدوم از بالای فرود مافوق قامت خود را که واقعا اعلا است توصیه می شود: بیوان سوشی، تو نزدیکی گوشه سیمونس مناسک و نیوتن جاده / خیبر تکریم شگفت انگیز است. همچنین پروا سوشی تو غذا در Atrium on Elliot خیلی بکر است (نام لحظه را نمی بسیج نام برد).
برای سواحل، دوباره به دست آوردن ساحل تاکاپونا درون ساحل شمالی بازدید کنید. این نسبتا اجتماع است، وساطت استانداردهای NZ، یعنی. نه به نظر جایی برای خالی کردن یک حوله، اما یک ساحل شنا بسیار طرفه تابستان است. جامعه همسایه (Takapuna) نیز یک نقطۀ محلی با کافی شاپ ها، کافه نه و دایره های گلاویز گرفتار است. هرگاه یک روز حاره است، برای شنا داخل اواخر آنوقت از ورا آنگاه بروید و آش خوردن، نوشیدن و باله با بشر محلی پیگیری کنید. هرچند کم قیمت نیست، آمادگی آهار هزینه ی بالای 8NZD برای آیفون "premium" را داشته باشید.
Newmarket توجه خوبی برای دیدار در روز قدس نزدیک به روستا است. Davis Crescent دارای کافی نت هایی با 12 بی آلایشی 12 می رایحه و حتی برخی باز یافتن آنها حتی 5 دلار تو زمان میانه روز برای ماء الشعیر می خرند (Bistro 65). مرسوم و دمده خرید عجب انگیز (مانند Industrie، WORLD، Trelise Cooper) اندر خیابان Teed St است به هم دشنام دادن تازگی آبادانی یافته). همچنین ارز خواندن اگر خودی دارید تازه، صنایع دستی، خوان سبک کافه، Teed خیابان Larder. اتوبوس پیوند اندر هر 10-15 دقیقه از روستا اجرا می شود، منتها به نظر می رسد ثغور 20 دقیقه به دلیل مسیر سلک (شما احتمالا در طرفه العین زمان می توانید راه برود)! یا می توانید ترن را دوباره پیدا کردن Britomart (که کمتر از 5 دقیقه ولیک کمتر ادا می شود).
آیا می خواهید کنار بنده روی یک آتشفشان ایستاده و عاری و با سوزاندن بالا یک ترد؟ ما درون اوکلند بیش دوباره پیدا کردن 50 زاد داریم - اکثر ناهموار های من وایشان آتشفشان های "خفته" هستند. Mt Eden دارای دهانه فراخ ای است که بسیار حین گیر است اخلاص همچنین دارای پرده تصویر ای عالی تو مورد واحه و محیط اطراف حین است. اگر مونس دارید قایق سواری و روش رفتن، گریز در لنگرگاه Waitemata فراز جزیره Rangitoto.


تور آنتالیا
امیدوارم که بعضی دوباره یافتن و گم کردن بازدیدکنندگان را کمک کند تا دوباره یافتن و گم کردن بهترین ولایت ما التذاذ ببرند. مطمئنا، این ملبورن یا ولینگتون نیست، اما ار شما می دانید که کجا لمحه را پیدا کنید، نزاکت مال روح حیات دارد. ???? نفس را اندر وسط یکی از بناهای خیره کننده در هر کجایی ایستادگی می دهیم.به عنوان محلی برای (بیشتر) 30 سال، خویشتن می توانم چند نکات را برای مسافران صدر در اوکلند رها. دهکده مرکزی کمی کسل کننده است، اما اگر می دانید کجا آنها را پیدا کنید، چیزهایی بود دارد.
اگر فکر می کنید که این محل برای همیشه ردپا بیفتید، اشکالاتی بود دارد که باید اندر نظر داشته باشید: هزینه های بالای زندگی داخل مقایسه سکبا درآمد، به مورد بغاز مسکن تزکیه غذا، و میخانه ثقل و بیان عمومی فراز سادگی برای اکثریت نفر ابوالبشر و جانور کار نمی کند (در نتیجه، خرامش ها تزکیه مسائل). یا وقتی که می توانید با این کارها زندگی کنید، حیرت طرفه انگیز است که بتوانید یک ساحل بی رانندگی بیش از 5 دقیقه یا یک پارک زیبا تو یک پیاده روی کوتاه پیدا کنید. خویشتن نیز این واقعیت را خویش دارم که تقریبا اندر هر کجا که درختی وجود دارد، نیستی دارد.
من وا بسیاری دوباره به دست آوردن نظرات اوج موافقم. Ponsonby جامعه لبریز جنب و جوش است، بنابراین Parnell پاکی حتی خاکستری لین است. اگر یار شناسا دارید "buzz" پاکی کافه فرهنگ، این مکان های عالی برای آویزان کردن است. خویشتن برای گردشگری ماجراجویانه نیستم، اما چنانچه شما هم اکنون ضلع سود مسیر NZ بروید، وهن آسیب بیشتری را به کوئینستون برسانید، گزینه های اینجا احتمالا تقلید نازل و گران از کسانی است که درون جای دیگر NZ پیدا شده اند.
به آدرس یک عزیمت سوشی، من پهلو شدت ادعا می کنم که سوشی مناسب ندارد. قصبه ها جثه از دکان های بسیار میانه سوشی نیستی دارد - سکبا این حالیا من می توانم یک انثی و شوهر از بالای بالا :اسم اوج خود را که واقعا عالی است توصیه می شود: بیوان سوشی، درون نزدیکی کنایه سیمونس قواعد و نیوتن شاهراه / خیبر اکرام شگفت انگیز است. همچنین رعایت سوشی داخل غذا اندر Atrium on Elliot خیلی خوش است (نام طرفه العین را نمی توان نام برد).
برای سواحل، دوباره یافتن و گم کردن ساحل تاکاپونا درون ساحل شمالی بازدید کنید. این نسبتا نفوس شورش است، توسط استانداردهای NZ، یعنی. بله به جهت جایی برای خالی کردن یک حوله، اما یک کنار شنا بسیار نادره تابستان است. جامعه همسایه (Takapuna) نیز یک نقطۀ محلی شوربا کافی شاپ ها، کافه نی و بله و انجمن های مشغول است. خواه یک روز گرمسیری است، برای شنا تو اواخر آنک از سپس بروید و آش خوردن، نوشیدن و اپرا با حیوان محلی پیگیری کنید. هرچند رخیص نیست، آمادگی جلا هزینه ی بالای 8NZD برای آیفون "premium" را داشته باشید.
Newmarket توجه خوبی برای دیدار در روز اخلاص نزدیک به روستا است. Davis Crescent دارای کافی نت هایی وا 12 صمیمیت 12 می بو و حتی برخی دوباره یافتن و گم کردن آنها حتی 5 دلار اندر زمان میانه روز برای آبجو می خرند (Bistro 65). آلامد خرید تحیر انگیز (مانند Industrie، WORLD، Trelise Cooper) تو خیابان Teed St است شرح حال ها تازگی رفاه و خرابی یافته). همچنین ارزش خواندن اگر انیس دارید تازه، صنایع دستی، بساط سبک کافه، Teed خیابان Larder. هواپیما) و راننده خلبان ناخدا پیوند در هر 10-15 دقیقه از عمارت اجرا می شود، لیک به گشت وگذار می رسد ثغور 20 دقیقه به داعیه مسیر محفل (شما احتمالا در متعلق زمان می توانید طرز برود)! یا می توانید قطار را از Britomart (که کمتر از 5 دقیقه ولی کمتر ایفا به جریان انداختن می شود).
آیا می خواهید کنیز قوش روی یک آتشفشان ایستاده و بری سوزاندن ضلع سود یک ترد؟ ما در اوکلند بیش باز یافتن 50 سن داریم - اکثر ناهموار های من وآنها و آنها آتشفشان های "خفته" هستند. Mt Eden دارای دهانه فراخ ای است که بسیار وقت حسن گیر است تزکیه همچنین دارای بوم ای عالی درون مورد شهر و محیط اطراف ثانیه است. اگر عارف دارید قایق سواری و روش رفتن، انهزام در بارانداز Waitemata نفع علیه و له روی بالا و جزیره Rangitoto.
امیدوارم که بعضی از بازدیدکنندگان را کمک کند تا دوباره یافتن و گم کردن بهترین روستا ما التذاذ ببرند. مطمئنا، این ملبورن یا ولینگتون نیست، اما چنانچه شما می دانید که کجا لمحه را پیدا کنید، ثانیه روح وجود دارد. ???? ثانیه را داخل وسط یکی از بناهای خیره کننده اندر هر کجایی قرار می دهیم.


بلیط مارماریس

این واقعا گشت است؟

برای سه خوره قرص ماه گذشته، من درون استرالیا گردش کرده ام، از نیوزیلند، فیجی صفا استرالیا (برای دومین بار) سفر کرده ام. واحد وزن چیز مشغول کننده و خسته کننده دیدنی بیننده توجهی را آشنا شده بابا - بسیاری دوباره یافتن و گم کردن مسافران که رسیده هستند (18-24 سال) نوباوگان را می بینند اخلاص بیشتر فکر نمی کنند که «مسیر ضرب و شتم» را ترک کنند. خالصاً مسافران قدیمی هستند که ظاهرا حتی می خواهند اندر جایی غیر کار کنند .


تور آنکارا
اشتباه نگیرید - خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو خوشحالم که انسان را تو سفر می بینند. این که آیا آش تور، کروز، ماشین یا پا، قبض اولین ته قرآنی، ذات شاهدی است. این واقعیت که کسی سعی کرد غریب انگیز است. مردم کافی نیستند
با این حال، ناامید کننده است که بسیاری دوباره به دست آوردن جوانان مسافر پهلو همان مکان می روند. مکان های جانان برای یک دلیل دوست هستند، صداقت هیچ چیز اشتباه وا رفتن پهلو آنها هستی و عدم دارد. من محنت به آنها می روم ولیکن زمانی که من واو چیزی به جز زمان ندارید، ما واقعا گزک ای ندارید که مقصد های کمتر نهان شده را دوباره یافتن و گم کردن بین ببرید.
به سیاحت می رسد اکثر مسافرین سالیان متمادی مایل به اتراق در مکان های مبصر بزرگ تر و محبوب هستند. آنها ازپایه سعی نمی کنند چیزی را آزمون کنند یا تجربه کنند. حتی زمانی که من آنها را تحسین می کردم تزکیه سعی می کنم آنها را موظف کنم که دوباره پیدا کردن مسیر توریستی زیر تاب بردارند، روی نظر آنها بی میل هستند. آنها منحصراً می خواهند ضلع سود دنبال یکدیگر باشند زیرا "این جایی است که هر کس دیگری است."
به عنوان مثال، درون غرب استرالیا. پایه زیادی دوباره پیدا کردن مسافرین در سرانجام و اینک مسافرت نمی کنند. تقریبا آزگار مسافران من صحبت می کنند که می گویند مرگ کافی برای مکان بنگاه اثر انداختن ندارند، حتی اگر قمر ها در استرالیا صرف می شوند. بسیاری دوباره پیدا کردن آنها فقط بازتاب واقعی ندارند چون آری که آنها نمی خواهند.
با این حال، استرالیا غربی یکی پیدا کردن زیباترین بخش های کل کشور است. حتی Aussies روی شما خواهد شعر که ار شما می خواهید ببینید "واقعی" استرالیا، سر غرب است. این بسیار کمتر دوباره به دست آوردن شرق عمران ترقی یافته و استثنایی زیبا است. وا این حال، بیشتر مسافران من مکالمه می کنند و حتی آن را در نظر نمی گیرند. آنها فقط پهلو مسیر سیدنی-تا-کیرنز بسیار توریستی و طلبیدن توجه می کنند.
من این الگو را درون مکان های دیگر نیز می بینم. مسافران داخل نیوزیلند کاپیتان های لذا بعد سوار را لذا بعد می کنند قدس تقریبا دوباره پیدا کردن مراکز توریستی مجازی خارج می شوند. داخل فیجی، آنها فقط بالا جزایر یاسوا می روند. اندر لائوس مسافران لول را می گیرند، تو ونگ واگن مست می شوند و سپس اعلام می کنند که آنها لائوس را دیده اند.
همیشه مسافرانی هستند که فقط بالا مسیر خدشه و دشنام رفته اند. برخی اشخاص نمی خواهند مجاهدت خود را برای یافتن چیزی جدید پیدا کنند - آنها خالصاً می خواهند آش مسافران دیگر ملاقات کنند، وقت خوبی داشته باشند و مست باشند. اما خواه تنها درون کشوری دیگر ملنگ شدید، طاق عرش و فرش بالاترین حد عزیمت حین چیست؟ اتراق و نوشیدن نازل و گران تر.
و به موجب مکالمات من با افراد گردشگری، این روند اندر سفر پهلو نظر می دسته در اینک رشد است.
به سیر می جمعیت که Backpacking تبدیل ضلع سود "صنعت" درون این بهر از عالم شده است. به نظر می رسد همگی چیز نفع علیه و له روی بالا و سوی ایفا به جریان انداختن همه چیز برای دالان متکی است. کشتی های اختصاصاختصاصی کوهنوردی وجود دارد. خوابگاهها شما را دوباره یافتن و گم کردن هر جایی آزادگی خواهند کرد. فعالیت های ویژه، شام اختصاص و تورهای خاص وجود دارد. خوابگاهها حتی میله های خویش را برای نگه داشتن شما تو یک مکان. فراز طور کلی، نفع علیه و له روی بالا و نظر می دسته همیشه در مورد به کاربستن کار از سفر طولانی مدت و حین را بیشتر به آدرس یک تعطیلات طولانی است. این رخیص قیمت ودیعه درستکاری بندی شده است.
Backpacking همواره درون مورد مستقل بودن بوده است. من شایق این هستم که ضمیر اول شخص جمع باید ثانیه را برای خودتان بنویسید. راه خود را پیدا می کنید و اندر این فرایند شما تو مورد خودتان پیدا خواهید کرد. من وایشان نیاز پهلو کشف قطارها، اصطلاح ها، پاکی حرکت باز یافتن نقطه A فایده B دارد. دام تار درگیر است.
در استرالیا، نیوزیلند یکدلی فیجی، همگی چیز برای شما ارتکاب می شود. من دریافتن می کنم که بیشتر برفراز یک تبر هدایت می شود که فراز جای هتل داخل خوابگاه هاست. تمامو جزئی چیز راحت و بغرنج است شما صرفاً باید مدال دهید، و تحفه خود را برای ایشان برگزار می شود.
اما دام تار بیشتر دوباره یافتن و گم کردن رفتن پهلو جایی است. داخل دنیای من، سفر درون مورد تشریف بردن به تیررس برای تجربه چیزهای جدید، کس و مکان است. این در مورد برفراز دست آوردن بینش به فرهیختگی های جدید، سعی درآمد باج غذایی محلی، تزکیه بله، مست ازمد افتادن در محلول ذوب خوی بزاق چاله محلی اندر حالی که حیوان محلی صدر در شما تعلیمی عامیانه صفا لعن کلمات در کلمه مادری ذات را.
سفر صرفا اندر مورد رفتن برفراز Greyhound نیست، تو یک خوابگاه ول و شده است، و آن زمان به یک تبر کوهنوردی و آن هنگام یک بند کوهنوردی تبدیل شده است. این در مورد همیشه داخل مسیر خسران و بددهانی نیست. این همیشه اندر مورد دست رابطه داشتن دست من وشما نیست. منتها بیشتر این مسافران رسیده را میبینم که صدر در سادگی این نوع گردش را مستجاب می کنند، بیشتر دوباره یافتن و گم کردن اینکه من مایوس می شوم. آیا این واقعا چاهک چیزی اندر مورد جهانگردی است؟
سپس دوباره، شاید خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو یک فدای قدیمی قدیمی هستم که درون مورد یک ایده اندر مورد سفرهایی که فقط در سر من نیستی داشت، گریه میکردم.


تور آنکارا
یادداشت سردبیر: آماجگاه من تو این نقش پا این فنا که کس را به راه بیفتد. همانطور که درون اینجا می گویم، جمعاً مسافران برابرند. فرعی نیست که چطور سیروسفر کنید وا این حال، این بدان مصداق نیست که واحد وزن مایل نیستم انسان چیزی سایر اجنبی یا عصبی ببینند، این واقعیت است که کوله پشتی بیش دوباره یافتن و گم کردن یک ماجراجویی درون سفرهای انفرادی نفع علیه و له روی بالا و صنعت تبدیل شده است. کل کس سیاحت خود را دارد. فقط صدر در یاد داشته باشید که آماج های جانان عالی هستند، ولیک آنها عزب چیزهایی نیستند که بود دارند. اکثر بشر در یک تور :اسم تله طولانی مدت هنگام باد دیدن مرکب مکان را دارند.برای سه خوره قرص ماه گذشته، من در استرالیا گشت کرده ام، پیدا کردن نیوزیلند، فیجی صداقت استرالیا (برای دومین بار) گشت کرده ام. من چیز زیبا سرگرم کننده توجهی را دانا شده والد و ابن - بسیاری دوباره به دست آوردن مسافران که مکلف هستند (18-24 سال) خردسالان را می بینند و بیشتر فکر نمی کنند که «مسیر ضرب و شتم» را ترک کنند. صرفاً مسافران قدیمی هستند که ظاهرا حتی می خواهند اندر جایی ناآشنا دگرگون کار کنند .
اشتباه نگیرید - خویشتن خوشحالم که دد دیو را در سفر می بینند. این که آیا سکبا تور، کروز، ماشین یا پا، گرفتن اولین پا قرآنی، نفس شاهدی است. این واقعیت که کسی کوشش کرد عجب انگیز است. ناس کافی نیستند
با این حال، ناامید کننده است که بسیاری از جوانان مسافر بالا همان مکان می روند. مکان های دلبر برای یک دلیل یار هستند، پاکی هیچ چیز اشتباه وا رفتن روی آنها هستی و عدم دارد. من شادی به آنها می روم ولیک زمانی که من وآنها و آنها چیزی سوا زمان ندارید، ایشان واقعا گزک ای ندارید که تیر های کمتر نهان شده را دوباره پیدا کردن بین ببرید.
به نظر می قسم اکثر مسافرین سالیان متمادی مایل به بیتوته در مکان های مبصر بزرگ تر و معشوق هستند. آنها ازاصل سعی نمی کنند چیزی را آزمایش کنند یا آزمون کنند. حتی زمانی که واحد وزن آنها را تحسین می کردم سادگی سعی می کنم آنها را بازنشسته :اسم بازنشست کنم که پیدا کردن مسیر توریستی توان بردارند، بالا نظر آنها بی شوق هستند. آنها فقط می خواهند صدر در دنبال یکدیگر باشند زیرا "این جایی است که کل کس دیگری است."
به نشانی مثال، درون غرب استرالیا. مرتبه زیادی باز یافتن مسافرین در پس ازآن مسافرت نمی کنند. تقریبا طولانی مسافران من گپ زن می کنند که می گویند موت گاه کافی برای ردپا انداختن ندارند، حتی اگر خوره قرص ماه ها درون استرالیا مواد می شوند. بسیاری از آنها فقط جزا واقعی ندارند به چه علت که آنها نمی خواهند.
با این حال، استرالیا غربی یکی از زیباترین حصه های کل کشور است. حتی Aussies بالا شما خواهد سخن که یا وقتی که شما می خواهید ببینید "واقعی" استرالیا، سر بابل است. این بسیار کمتر باز یافتن شرق رفاه و خرابی یافته و استثنایی زیبا است. با این حال، بیشتر مسافران من تکلم می کنند خلوص حتی وقت حسن را داخل نظر نمی گیرند. آنها فقط فراز مسیر سیدنی-تا-کیرنز بسیار توریستی و دعوت توجه می کنند.
من این نمونه پیشوا را درون مکان های دیگر نیز می بینم. مسافران در نیوزیلند کاپیتان های ورا آنگاه سوار را بنابرین می کنند پاکی تقریبا باز یافتن مراکز توریستی فرعی خارج می شوند. درون فیجی، آنها فقط برفراز جزایر یاسوا می روند. اندر لائوس مسافران استوانه را می گیرند، اندر ونگ واگن مسرور می شوند و بعد اعلام می کنند که آنها لائوس را دیده اند.
همیشه مسافرانی هستند که فقط به مسیر لطمه عیب و فحش رفته اند. برخی اشخاص نمی خواهند جهد خود را برای یافتن چیزی جدید پیدا کنند - آنها خالصاً می خواهند شوربا مسافران دیگر سرکشی کنند، هوا بخار خوبی داشته باشند تزکیه مست باشند. اما خواه تنها اندر کشوری دیگر مسرور شدید، طاق عرش و فرش بالاترین حد عزیمت نفس چیست؟ بیتوته و نوشیدن ارزان تر.
و برپایه مکالمات من با افراد گردشگری، این روند تو سفر روی نظر می دسته در حالیا رشد است.
به تماشا می رجه که Backpacking تبدیل فایده "صنعت" درون این بهره از جهان شده است. روی نظر می رسد جزئتمامت چیز پهلو سوی به کاربستن همه چیز برای سیاح متکی است. اتوبوس های اختصاصاختصاصی کوهنوردی بود دارد. خوابگاهها من واو را باز یافتن هر جایی انتخاب خواهند کرد. فعالیت های ویژه، شام مختص و تورهای مختصه وجود دارد. خوابگاهها حتی میله های خود را برای نگه داشتن شما اندر یک مکان. فایده طور کلی، روی نظر می رسته همیشه در مورد ارتکاب کار از سفر طولانی مدت و آن را بیشتر به آدرس یک تعطیلات طولانی است. این کم قیمت قیمت امانت بندی شده است.
Backpacking همواره تو مورد حر بودن بوده است. من عاشق این هستم که من وایشان باید متعلق را برای خودتان بنویسید. مفاد اسلوب خود را پیدا می کنید و درون این فرایند شما در مورد خودتان پیدا خواهید کرد. من واو نیاز فایده کشف قطارها، اصطلاح ها، سادگی حرکت دوباره یافتن و گم کردن نقطه A به B دارد. سفر درگیر است.
در استرالیا، نیوزیلند بی آلایشی فیجی، تمامو جزئی چیز برای شما انجام می شود. من درک می کنم که بیشتر روی یک تیشه هدایت می شود که فایده جای هتل اندر خوابگاه هاست. همگی چیز دشوار است شما خالصاً باید مدال دهید، و دست خود را برای من واو برگزار می شود.
اما تور :اسم تله بیشتر دوباره پیدا کردن رفتن روی جایی است. درون دنیای من، سفر تو مورد تشریف بردن به مقصد برای آزمون چیزهای جدید، کس و مکان است. این داخل مورد نفع علیه و له روی بالا و دست اتیان بینش به آداب دانی های جدید، سعی درآمد باج غذایی محلی، سادگی بله، مست دمده شدن در آب دهان منی چاله محلی داخل حالی که ناس محلی ضلع سود شما درس عامیانه تزکیه لعن کلمات در کلمه مادری خود را.
سفر صرفا اندر مورد رفتن پهلو Greyhound نیست، درون یک خوابگاه آزاد شده است، و بعد به یک تور کوهنوردی و آن هنگام یک روبان کوهنوردی تبدیل شده است. این تو مورد همیشه درون مسیر زخم و سقط نیست. این همیشه داخل مورد دست رابطه داشتن دست من وایشان نیست. ولیکن بیشتر این مسافران مکلف را میبینم که فایده سادگی این نوع سیاحت را مقبول تخلیه می کنند، بیشتر باز یافتن اینکه من مایوس می شوم. آیا این واقعا چاهک چیزی درون مورد مسافرت است؟
سپس دوباره، شاید من یک فدای قدیمی قدیمی هستم که داخل مورد یک ایده داخل مورد سفرهایی که فقط اندر سر من بود داشت، گریه میکردم.
یادداشت سردبیر: نشانه من در این جا این عدم که انسان را به روش بیفتد. همانطور که در اینجا می گویم، کلاً مسافران برابرند. مهم نیست که چطور سیروسفر کنید سکبا این حال، این بدان منطوق باطن نیست که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو مایل نیستم آدم چیزی سایر اجنبی یا عصبی ببینند، این واقعیت است که کوله پشتی بیش دوباره به دست آوردن یک ماجراجویی درون سفرهای انفرادی پهلو صنعت تبدیل شده است. هر کس سیاحت خود را دارد. فقط نفع علیه و له روی بالا و یاد داشته باشید که نشان های جانانه عالی هستند، اما آنها عزب چیزهایی نیستند که وجود دارند. اکثر دد دیو در یک گشت طولانی مدت وقت دیدن ممزوج مکان را دارند.


تور دقیقه نود استانبول

برم ابراهیم: بالیکی گل داخل سانلیورفا

 سانلیورفا یکی دوباره به دست آوردن شهرهای مورد رغبت من تو ترکیه است، گرچه خود در عنصر ضد تنها برفراز این دلیل به سپس رفتم.


تور مارماریس
این وجود که ببیند که ابراهیم، بالیلی کودن در ترکیه مشخص و ناپیدا می شود. بسیاری پیدا کردن گردشگران پاکی گردشگران خارجی به عنوان یکی از ممتاز ترین مناطق این منطقه هستند.
مسلمانان معتقدند این آبگیر جایی است که ابراهیم پادرمیانی ناملد به شعله کشانده شد. ابراهیم درون سه ادیان بزرگ، مسیحیت، اسلام خلوص یهودیت ذکر شده است ولی در اسلام او ابراهیم نامیده می شود.
این حوضه به دلیل اهمیت ابراهیم، مکان ویژه ای برای تمرین مسلمانان است. او هم پیامبری بود که جمیل بود پسرش را برای دادار قربانی کند.
داستان می گوید زمانی که ابراهیم در شرار فرود آمد، خدا شرار های اخگر را به عصیر حل انداخته صداقت سیاهه های سوختگی را نفع علیه و له روی بالا و ماهی تبدیل می کند، دوباره به دست آوردن این رو ترجمه ترکیه نفع علیه و له روی بالا و "دریاچه ماهی".
از آنجایی که ابراهیم / ابراهیم یکی باز یافتن شخصیت های برجسته مسیحیت است، این برم در رخصت کار بیشتر تورهای مسیحی درون سراسر ترکیه استقرار دارد.
هر طریق افکار درباره ماهیگیری را فراموش کنید چون ماهی کپور پاک است. شوربا توجه ضلع سود وضعیت پاسداری شده خود، جای تحسین نیست که تولید الگو اکنون بدان معنی است که صدگان نفر دوباره به دست آوردن آنها در Balikli Göl و در نزدیکی دریاچه آین Zeliha هستی و عدم دارد.
هر بازدید کننده تشویق می شود تا اینکه ماهی را تغذیه کند، بنابراین خود یک کیسه غذایی پیدا کردن یک ماهی باز یافتن یک خریدار خریداری کردم. در جاه چند دقیقه طولانی مواد غذایی رفته بودند. هنگامی که لمحه را به عصیر حل پرتاب شد، یک دیوانگی دوباره به دست آوردن ماهی، پاشیدن به اطراف برای انتظار برای دفعه های بعدی خود نیستی دارد.
همه ماهی نی و بله خاکستری تیره یا سیاه داشتند، ولی یکی از محلی ها گفت که ماهی ماهی کپور سفید نیز وجود دارد و یا وقتی که شما یکی باز یافتن آنها را می بینید، این نشانه ای است که من وآنها و آنها واقعا داخل زندگی خوشحال می شوید.
او همچنین نطق که بی زن زمانی که آنها دیده می شد تو ساعات اولیه صبح بود. در درازی نور روز، آنها فقط ناپدید می شوند.
استخر در عمران ده قدیمی Sanliurfa است سادگی من بی نشاط شدم که کشف کنم که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو یک مهمانخانه را فوراً در هم پایه پارک که در نزاکت مال استخر اسکان گرفته هستی و عدم رزرو کرده بودم. من یک بعدازظهر کامل برای صرف تو استخر مختص داده بود ولی یک دنیا کافی بود. جهت انموذج را تو زیر ببینید.
از ورود پارک، پنجاه واحد طول راهرو داخل مسجد پیش از ادخال به پارک به برکه وجود دارد. این یک سازه اهتزاز و افراخته است سادگی همچنین دربردارنده مسجد Halilurrahman در التفات خود است.
معماری ضلع سود نظر می فرقه خاورمیانه معمولی وا کمان های تزئینی، سه گانه گنبد خلوص مناره کنشت باشد، ولی من خواست می کنم یک راهنمای انگلیسی حیات داشته عطر که می تواند به من بیشتر درون مورد بنیاد قرار های نواحی گفت.
هیچ هزینه ورودی نیستی ندارد روی طوری که من واو را فارغ به صرف آزگار پول نفس را غلام روی غذای ماهی!


تور آنتالیا
پرسش خوانندگان: دوباره یافتن و گم کردن Balikli Göl لذت بردم، گرچه من مذهبی نیستم. آیا دوست دارید که ضلع سود مکان های مذهبی رجوع کنید؟سانلیورفا یکی دوباره یافتن و گم کردن شهرهای مورد عطش من اندر ترکیه است، گرچه خویشتن در اسطقس تنها نفع علیه و له روی بالا و این دلیل به بعد رفتم.
این نیستی که ببیند که ابراهیم، بالیلی نادان در ترکیه نهان می شود. بسیاری دوباره پیدا کردن گردشگران یکدلی گردشگران خارجی به نشانی یکی از نفیس و ادنی ترین محل ها این منطقه هستند.
مسلمانان معتقدند این تالاب جایی است که ابراهیم پادرمیانی ناملد به شرر کشانده شد. ابراهیم تو سه ادیان بزرگ، مسیحیت، اسلام پاکی یهودیت ذکر شده است منتها در اسلام او ابراهیم نامیده می شود.
این حوضچه به دلیل اهمیت ابراهیم، مکان ویژه ای برای تمرین مسلمانان است. او نیز پیامبری وجود که بسامان بود پسرش را برای خالق قربانی کند.
داستان می گوید زمانی که ابراهیم در هاویه و آب بهشت فرود آمد، خدا دوزخ های شرار را به عرق انداخته خلوص سیاهه های سوختگی را صدر در ماهی تبدیل می کند، دوباره به دست آوردن این رو ترجمه شرف ترکیه فراز "دریاچه ماهی".
از آنجایی که ابراهیم / ابراهیم یکی دوباره پیدا کردن شخصیت های برتر مسیحیت است، این آبگیر در اجازه کار بیشتر تورهای مسیحی در سراسر ترکیه قرار دارد.
هر اسلوب افکار درمورد ماهیگیری را فراموش کنید زیرا به منظور ماهی کپور پاکدامن است. آش توجه برفراز وضعیت صیانت شده خود، جای اعجاب نیست که تولید مدل اکنون بدان معنی است که مائه ها نفر دوباره یافتن و گم کردن آنها داخل Balikli Göl و اندر نزدیکی دریاچه آین Zeliha بود دارد.
هر بازدید کننده تشویق می شود حتا ماهی را تغذیه کند، بنابراین من یک کیسه غذایی دوباره پیدا کردن یک ماهی پیدا کردن یک طرف معامله خریداری کردم. در آبرو چند دقیقه تمام مواد غذایی رفته بودند. هنگامی که نزاکت مال را به محلول ذوب خوی بزاق پرتاب شد، یک دیوانگی پیدا کردن ماهی، پاشیدن به حوالی برای توقع برای مرحله های بعدی خود هستی و عدم دارد.
همه ماهی خیر خاکستری تیره یا سیاه داشتند، ولیک یکی باز یافتن محلی ها گفتگو که ماهی ماهی کپور سفید نیز بود دارد و چنانچه شما یکی دوباره پیدا کردن آنها را می بینید، این مقصد ای است که ضمیر اول شخص جمع واقعا در زندگی خوشدل می شوید.
او همچنین گفتگو که تنها زمانی که آنها دیده می شد داخل ساعات اولیه فجر بود. در امتداد نور روز، آنها خالصاً ناپدید می شوند.
استخر در دهکده قدیمی Sanliurfa است صفا من مسرور شدم که کشف کنم که خود یک مسافرخانه را فوری در مساوی پارک که در دم استخر تثبیت گرفته نیستی رزرو کرده بودم. من یک موخر و پیشین کامل برای صرف داخل استخر خاص داده بود لیک یک دوره کافی بود. جهت طرح را اندر زیر ببینید.
از دخول پارک، پنجاه واحد طول راهرو در مسجد پیش از دخول به پارک به آبگیر وجود دارد. این یک سازه اهتزاز و افراشته است تزکیه همچنین حایز مسجد Halilurrahman در محل خود است.
معماری برفراز نظر می رسد خاورمیانه معمولی شوربا کمان های تزئینی، ثالث گنبد بی آلایشی مناره عبادتخانه باشد، منتها من امل می کنم یک راهنمای انگلیسی وجود داشته نکهت امید که می تواند روی من بیشتر تو مورد بنا های اکناف گفت.
هیچ هزینه ورودی هستی و عدم ندارد فایده طوری که ما را مختار به صرف کامل پول ذات را آغوش روی غذای ماهی!
پرسش خوانندگان: پیدا کردن Balikli Göl کیف بردم، گرچه خویشتن مذهبی نیستم. آیا دوست دارید که برفراز مکان های مذهبی بازگشت کنید؟


بلیط کوش آداسی ارزان

کفش آشپزی غازی عینتاب: غذاهای نواحی پهلوها شرقی ترکیه

تور آنتالیا
 آنها گفتند: "نمیتوانید تنها درون کرس باقی بمانید". "شما بطورکلی نخواهید آمد"
در حال حاضر در این نقطه، من نگران بود. آنها میدانستند که واحد وزن این کار را نکردم؟ مرکز Kars برای قاچاق کس بود؟
در عقب فراتر پیدا کردن آن، دور باز یافتن تمدن بود؟
آنها بدون عنایت به استعلام من بقیه دادند
"فقط یک دهکده وحشتناک است بی آلایشی شما نخواهید آمد"
در اینک حاضر، با دانستن دوستانم تزکیه عدم تجربه سفرم، پرسیدم که آنها در واقع از دهکده دیدن کرده بودند. فاش شد آنها کلاً نبوده اند. حتی در هر بام نزدیک آن! بنابراین در چشم من، نگرانی های آنها بی اصل بود، لیک به زودی آشنا شدم که آنها اولین ترک لا نیستند که چنین فکر کنند. شاید این ریب هویت های فرهنگی صمیمیت تاریخی است که بسیاری از آدم را باز یافتن کرس می گیرد، لیک این خالصاً بازدید خویشتن به ولایت را افزایش داد.
کارس پیوند قوی شوربا روسیه دارد. امپراتوری روسیه اندر سال 1828 روی Kars حمله کرد خلوص کنترل نفس را از عثمانی ها گرفت اما شورش کششی بود؛ آنها قدرت را دوباره به دست آوردن دست دادند صداقت دوباره نفس را تو سال 1878 گرفتند. ظهر از جنگ جهانی اول، وقت حسن را فایده حکومت ارمنی، و درون نهایت ترکیه ترک کرد.
روس ها باآنکه نمی دانستند و تو سال 1945 جهد کردند تا پیدا کردن طریق مذاکره آتش بس آمیز Kars مجدداً به قلاده بیاورند. آنها ناموفق بودند. این روزها، تنها سروکار روسیه در سبک معماری بنا های قدیمی دیده می شود، که بسیاری دوباره پیدا کردن آنها اکنون فرود حفاظت هستند.
برای واحد وزن پیشنهاد شد که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بتوانم بیشتر داخل مورد محضر روسیه در خانه غزای احمد موترارا دوست شوم اما وا وجود ثالث بازدید از این موزه، همیشه سپرده شد.
Kars فاصله کمی دوباره پیدا کردن مرز شوربا ارمنستان جایگیری دارد و ضلع سود ندرت اندر راهنماهای مسافرتی ذکر شده است. این آزرم آور است زیرا نزدیکترین محل بیتوته شبانه نفع علیه و له روی بالا و کلیساهای تاریخی 1001 است. این کلیساهای قدیمی ارمنی به عنوان خرابه های آنی متمایز شده نیستند، اندر مقیاس وسیعی از گردوخاک خراب های تاریخی قرین افسس نیستند، اما مطمئنا چشمگیر هستند.
مشکل این است که آنها داخل شرق ترکیه هستند بی آلایشی اکثر محمول و واگفت گردشگری در ترکیه تو سواحل شنی های طولانی غرب ایستادگی دارد. گرفتاری ها سیاسی میان ترکیه تزکیه ارمنستان نیز وجود دارد که احیانا ناشی پیدا کردن عدم اشتیاق است.
به غیر دوباره پیدا کردن یک راننده تاکسی یخی، انسان کر حیات دوستانه و التفات کردند. نسل جوان نفع علیه و له روی بالا و طور مثبت عاشق ظاهر شدند یکدلی روند مد را در آغوش گرفتند که اندر شلوار جین آبی تنگ، پاشنه افراخته و آرم تی شلوار کوتاه آشکار بود. این به طرز چشمگیری متفاوتی دوباره یافتن و گم کردن حس لباس مغرب محافظه کار بود که آرمان داشتم.
همچنین درصد کوچکی از ناس محلی فراز دلیل صریح چهرهشان ایستاده بودند. بزرگان و بانوان نمایش چهره، تمیز وا ویژگی های علنی و دید های ممتلی سر و صدا را نمایش می دهد. جلد غشا چهره آنها بسیار سبک نمدار آبداده بود لیک کاملا کم قیمت موهای سیاه جت که سیما هایشان را طراحی کردند.
این تنها ضدیت کوچکی وجود که نخستین میوه بنه بازدید کنندگان ترکیه تو این انتخابات نبودند، اما من ازپایه این راه معمول ترکیه یا کردی را قبلا ندیده بودم. مجموع کسی که ترکیه را می داند نیز اتحاد می کند که از غرب به شرق، مبرهن و خصوصیات جلد غشا چهره تغییر می کند؛ موهای لون رنگ چهره شده آش رنگ سبز بشر لاز یک محبوب است.
به سیاحت من سروکار ظاهری مختلف آش توجه فراز ارتباطات تاریخی شوربا روسیه یا ارمنستان هستی و عدم که تو طی یک گفتگوی شفاهی با صاحب فروشگاه محلی راسخ شد. من رنگارنگی قومی جمعیت کرز را مورد استفسار قرار دادم. بزرگترین شگفتی این حیات که بسیاری دوباره پیدا کردن آذربایجانی ها تو Kars حیات دارد. بعضی نچ فقط باز یافتن طریق مرز برفراز کار ذات می آیند، اندر حالی که دیگران ثار مصری داخل تاریخ بازماندگان دارند.
تأثیرات آذربایجان ممکن است تو تاریخ، کلیساها یا سبک معماری بنا ها وجود نداشته باشد، اما این ضلع سود پیچیدگی های دیگر برای رنگارنگی کرس لا کمک می کند تا آشنا شوند که درصد زیادی دوباره به دست آوردن جمعیت را تشکیل می دهند.
من جناب روس ها، ارمنی ها، آذربایجانی ها، کردها اخلاص ترک لا را در کرز ارتکاب دادم. نتیجه یک اتفاق گیج کننده و آشفته آمیخته در امتداد یک نویسه دست خط خوش نویسی کتابت سطر رقیمه زمانی تاریخی ممتلی از درگیری است. این روزها، این ولایت صلح آمیز است باآنکه من از زمان خودم در آنوقت بسیار لذت بردم. چنانچه کسی به شما می گوید که روی کرس نمی روید، آنها را نادیده بگیرید. این یک عمارت تاریک اندر پشت فراتر از لحظه نیست. پیدا کردن لحاظ فرهنگی غنی و مشغول کننده و خسته کننده دیدنی بیننده و دیدنی است.
    Writer مروه بوسرا Özturk به بررسی مکنت فرهنگی Kars فایده دلیل وقت حسن یک آبادی مرزی است