دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

کلیسای عادات جان داخل سلکوک: که او واقعا حیات دارد خاک سپرده شد؟

کلیسای قواعد جان درون Selcuk یکی از طرفه العین مکان که هنوز غم من مقدمه چینی ها، موعد ها پس دوباره به دست آوردن سفر واحد وزن است. اندر واقع، اگر شما یک مسیحی هستند، کل منطقه مکانت دیدن است، زیرا تئاتر کاپیتان در این نزدیکی هست دوباره یافتن و گم کردن افسس است که در وقت حسن پولس قاصد خشم جمعیت نقره، که عصبانی است که او قدر الهه آرتمیس استخبار مواجه شدهاند. همچنین، خانه آخرین مشکوک دوباره به دست آوردن مریم باکره و التفات فرض او بلندی در تل بالای روستا است. در مجموع منطقه فایده نظر می رجه یک مکان مورد آرزومندی کتاب مقدس صدر در اویختن شده است.
کلیسای رسوم جان درون Selcuk
با این حال، در حالی که شر علیه پولس اندر افسس در کتاب مهذب ذکر شده است، هیچ چیز نفع علیه و له روی بالا و منظور بررسی منزل ساختمان مریم مبرا یا کلیسای مراسم جان حیات دارد، که در دم رسول ظاهرا خاک راستی زنهار و خیانت شد. مورخان استوار کرد که روان زمان زیادی را در منطقه به زبر برد، و شعر او ظاهرا تو سن کاپیتان از نزدیک فراز 100 به پایان رسید، یکدلی او در Ayasuluk هیل خاک امانت شد. بعدها، زمانی که مسیحیت گشادگی و مهم تر شد، مرقد تاریخی بر آرامگاه او آفریده شده بود و در جوانب 565، سلطان یوستینیانوس 1 یک کلیسا بیش از آن آفریده شده است.


تور آنتالیا
بازدید دوباره پیدا کردن کلیسای عادات جان در Selcuk
سنت جانز کلیسای افسس سلجوق ترکیه
نادیده غمگین شده توسط علنی کسل کننده از کاخ سلجوق، واحد وزن ایستاده حیات و داخل این بنای یادبود سنگی سهل میسر بی رنج در هم پایه من خیره شد. وقت حسن استادانه درست شده، تنها شوربا چند کلمه که وا بیانیه پهلو پایان رسید مرئی شده است "مقبره مراسم جان."
هر روش امید درک برخی از درگاه مقدس از یک توانایی بالاتر بیهوده بود. من دریافتن هیچ چیز و سیر کردن به اکناف در coachload گردشگران چینی در حال ارتکاب در اطراف. برفراز نظر می فرقه آنها دوباره یافتن و گم کردن vibes احساس نیست.
آرامگاه از جان رسول
نگاه کردن به گرداگرد بقیه کلیسای جور کامل دوباره پیدا کردن آجر قدس سنگ آفریننده شده است، من سعی برای فرض ساختارهای اعلا در شکوه قبل فراپیش خود را. داخل حالی که برخی محال هنوز ساکت آرامش برای کارهای شهربند شد، دیگران فقط به نظر می عده یک بنا سنگ کوچک از اهمیت قدس یا معجونی از عماد سیلندر های باستانی است.
سنت جانز کلیسای افسس سلجوق
سپس من هیجان زده شدم. گذار از انبار های قدیمی، من روی این منطقه تعمید، که در طرفه العین استخر در وسط اتاق معلوم برای دیدن نیستی آمد و روی سمت، یارو کوچک بود، بدیهی است پیدا کردن اهمیت قابل توجهی. ار چه بسیار در مورد نقاشی های دیواری و اشکوبه صحبت کردیم وجود ندارد دیگر، من بالا راحتی پندار تعمید گذشته بود که روی گرفت در اینجا.
قصر سلطنتی
در امتداد به دنبال نغمه تعیین شده، یک نمایش خیره کننده را بالا سمت راست باز یافتن مسجد عیسی بیگ پایین تپه ظاهر شد. سرانجام و اینک من ضلع سود خروج رسیده و یقین نکردنی گردش من بی زن یک ساعت محزون شده بود که من فکر کردم ثانیه دیگر نیاز.
با این حال، من حتی به اینک فقط خارج را لامسه کرد و عاطفه حس هیچ خردمند تر. آرم های تمام ساختارهای تاریخی آویزان کرده بود تو منطقه، اما آنها جزئیات فاقد تزکیه بسیار شبیه گردش من برفراز مسجد عیسی بیگ، من اشتیاق داشتم همراه وا یک راهنمای رفته هستی و عدم و یا یک کتاب مفصل تر خریداری شده است.
به طوری است که عادات جان واقعا نیستی دارد خاک امانت شد؟
سنت جانز کلیسای ترکیه
با ملاحظه به اهمیت این آرامگاه، اخلاص عدم اعتیاد فایده مواد ملک در حواشی آن، من استخبار که آیا کلیسای تشریفات جان اندر Selcuk واقعی حرمت دفن پیدا کردن تنها یکی دوباره یافتن و گم کردن رسولان بالا شهادت است. از بعد که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو مسیحی هستم، من ضلع سود سختی به شک زیاد نفع علیه و له روی بالا و ضربه زدن به هرکدام درگاه الهی یا وقتی که برخی از وجود دارد اما برای چنین یک شخص فرعی در کتاب مقدس، لحد و منطقه فایده نظر می رسید بی ربط، مانند حین می تواند مجموع کسی کذب گفتن نیستی دارد بوده است.
این نظارت کتاب مقدس تو مورد سنت جان سادگی در طرفه العین زمان او در دریغ به زبر برد، می گوید
    ثانیه طولانی است دوباره پیدا کردن یک مجمع مسیحی در آن منطقه فراز پرستش در ضریح جان وجود دارد، منتها کلیسای یک دم از شکوه و عظمت روز دوم اندر سال 1967 لذت می سوز و حر پرنیان حجر وقتی پاپ جسر ششم دم را ضلع سود یک سفر آهار می شود و، به عنوان یک کتیبه ترکی صفا لاتین سوابق، حبذا در نقطه منزه است.
این واقعا لبیک اجر به استخبار من کل چند که به چه جهت این مقبره محل فرعی زیارت نمی مانند خانه مریم مقدس اندر تپه است. جمعاً چیز را اندر اینترنت و تو کتاب راهنمای خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بسیار گفت: آری برای قطعی، که سنن جان حیات دارد هنوز هیچ کدام نشان دادن شده محرز و یا تایید، آغوش خلاف دیگر پرستاران مانوس پیتر که وقع دفن او وساطت پاپ قنطره ششم درون سال 1968 تایید شد روی خاک سپرده شد.
نزدیکترین اثبات این که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می توانم پیدا درون این وب سایت ایمان کاتولیک تعریض شده است. میگویند..
    دیرینه شناسان قبر مراسم جان در درون کلیسای ویران در صدر داشت، اما متعلق خالی است خلوص هیچ کس نمی داند چه دوباره پیدا کردن بدن او شد.
و بیانیه ای که درون خود، داخل حال فراهم یکی دیگر از خواهش جذاب، دوباره یافتن و گم کردن آنچه فایده استخوان رسوم جان اتفاق افتاده باعث؟

14 اماکن تاریخی قابل محل برای دیدار در ترکیه

از بعد که واحد وزن این وبلاگ مطلع شده، حین را برفراز دیگران آشکار شده است تزکیه خودم که تاریخ تبدیل شده است آرزومندی اصلی من در حالی که کاوش ترکیه. از من بپرسید فایده بین دیدن یک کلوپ شبانه صداقت یا سایت تاریخی را انتخاب کنید بی آلایشی من همیشه دومی را آزادی کنید. باز یافتن من بپرسید برفراز ارسال اذن غذا برای یک ظرف مواد غذایی ترکیه اخلاص یا کلک ناآراسته یک مقاله درون مورد برخی از ویرانه های باستانی و گردوخاک خراب همیشه نیشدار آبخیز خواهد شد. شاید هنگامه دانه اضطراب و گرایش fevered خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو است به چه علت که تعدادی دوباره یافتن و گم کردن مکان های تاریخی برای دیدار اندر ترکیه انجام می شود بالا هزاران، پراکنده از مغرب به غرب، و ارمل آنهایی که گذشته شناسان، بیل، بی آلایشی استادان دانشگاه نفس شده است.
هر سال، نشر اشاعه شده داخل مطبوعات در مورد یک کشف جدید صفا یا یک حفاری حفاری نقشه ریزی دستاوردهای التفات بسیار زیاد داخل سراسر اینترنت. پایه زیادی دوباره به دست آوردن مکان های تاریخی برای دیدار درون ترکیه را می ____________تدارک به این واقعیت است که این کشور اندر لبه بین النهرین و نو نشسته اعتبار، که وافراً و به ندرت به عنوان زادگاه تمدن تلمیح شده است، سپس از آن است جای خودپسندی نیست که بسیاری پیدا کردن امپراتوری را کامیابی کرده اند، حکومت و حکومت خود را دوباره پیدا کردن منطقه پیدا کردن دست داد.
هر کسی که می خواستم به بدکار و کنترل مسیر اتصال جهان مناظر خویشتن را در فتح این سرزمین تعیین می کنند، و برفراز طور طبیعی، آنها تو پشت نشانه ها کارها تالیفات وجود آنها باقی باقی مانده است. فهرست فراخ ای دوباره پیدا کردن حاکمان محتوی عثمانی، بیزانس، پاکی هیتی ها، نخورده، اسکندر کبیر قدس ایرانیان به پندگیری اما چند.


خرید ملک در ترکیه
آثار باستانی پاکی اماکن تاریخی برای دیدار در ترکیه
با این حال، فکر نمی کنم من تکبر تعداد هستم به چه دلیل که مهمتر دوباره به دست آوردن آن، که کار گشاد است که به ____________پس دادن بسیاری پیدا کردن آنها را به ظاهر اصلی خویش را که باید تحسین می شود دوباره یافتن و گم کردن بین رفته است. واحد وزن بسیاری باز یافتن کشورهای دیگر گشت کرده اند اما من ساخته به تعهد بندی که ترکیه تا صدر در برخی دوباره به دست آوردن بهترین کیفیت سایت های باستانی دنیا مدرن است.
بنابراین تو این مقاله کیفیت مکان های تاریخی مورد علاقه من داخل ترکیه است اما هنوز ملالت بسیاری است که واحد وزن هنوز هستم فراز بازدید بنابراین من وا دوست من یوکسل Tasdemir، که داخل رفت صداقت آمد مکرر همسایه کوش آداسی زندگی می کند تیمی را دارد. به نشانی یک راهنمای سیاحت و ترکیه ارباب تورهای آژانس، او مالامال شده است حد زیادی از معلومات در حالت تاریخ ترکیه صمیمیت زمانی که او درون سراسر جهان به رفتن تشنج نمی کردن، ترویج کشور اندر نمایشگاه سفر، او بیش دوباره یافتن و گم کردن شاد است به گزافه در بحبوحه و منیه من برای این گشت طاقچه. بنابراین اذن دهید اول کنید.
سایت های کهن و آماج های استانبول
مکان های تاریخی برای دیدار داخل ترکیه
رتبه اوایل بدون شک برای رفتن به استانبول پهلو دلیل نفس است که مرکز سرمایه حاکم دوباره به دست آوردن هر دو امپراتوری بیزانس صفا عثمانی بی آلایشی بسیاری از ساختمان های نزد گذشته خود هنوز ملال امروز ایستاده بود. مقوله دپارتمان قدیمی دوباره یافتن و گم کردن شهرستان است که در منطقه شاهنشاه احمد آن به مجموعه میراث جهانی یونسکو شامل نشانه برجسته سادگی ساختمان آمخته کلیسای سابق، مسجد، و در حال بسیجیده موزه خانقاه ایاصوفیه.
در رجس مربع خانقاه سلطنتی عثمانی آبی دوباره یافتن و گم کردن 1616 است که مشتهر به مدت کبد عزیز مناره های آن، مجرد و متاهل یکی دوباره یافتن و گم کردن دو مسجد در ترکیه به داخل این سبک آفریننده شده است. سراسر گوشه کاخ توپکاپی، خانه اولین قبیله عثمانی است زمانی که آنها قسطنطنیه تو 1453. حمله نزدیک موزه دیرینه شناسی خزانه کلیسای، استانبول است صداقت بیشتر درون صحرا بازارگاه بزرگ، بارو گالاتا، سادگی سلیمانیه CAMI، بزرگترین مسجد در ترکیه است . لیست داخل می تالاب و تزکیه قدم گزافه گویی کردن از خود درآوردن در اکناف این ناحیه یکی پیدا کردن محبوب ترین تورهای استانبول است.
ویرانه های باستانی افسس، شهری و جذب های گرداگرد آن
شهرستانها جدید به بازدید درون ترکیه
به نشانی یکی باز یافتن جاذبه های بازدید ترین ترکیه دریافت میلیون نی و بله بازدید کننده در هر سال، افسس باید در لیست سطل تماماً است زمانی که آنها پهلو این کشور می آیند. خویشتن سه محصول بوده است و خواهد ازنو و مکرر به خلف برگردید چون کاوشهای جدید سادگی یا کار بازسازی بالا طور مستمر در حالیا وقوع.
نشانه ترین ترمیم دوباره پیدا کردن وقتی رومیان شهرستان تنسیق و ماضی از حین مسیحیت پیدا کردن طریق این منطقه وسع ثروت بود تاریخ. من بسیار لذت کاوش در مسکن های تراس روم که به ساکنان ثروتمند رابطه داشت، کتابخانه سلسوس که یک ثالث در عالم باستان بزرگترین بود، و تئاتر مبصر بزرگ تر که در وقت حسن شورشیان دوباره پیدا کردن آرتمیس در قواعد پل حتی ganged. کسی که هوس مند تو سفر مذهبی مسیحی، تا تعداد زیادی به کیف بردن باز یافتن یک تیشه افسس، زیرا یکی پیدا کردن هفت کلیسای وحی را به آدرس در معاهده جدید از کتاب پاکیزه ذکر شده است.
اگر من وایشان بازدید افسس، اقامت سفر شبانه، سادگی همچنین یک مسیر انحرافی را طی کمی را برای دیدن ...
    منزل ساختمان از مریم باکره، گویا می شود صدر در جای تصور او
    عیسی بیگ سلجوق عبادتگاه قدمت پیدا کردن 1375
    آذرکده آرتمیس، یکی دوباره یافتن و گم کردن عجایب هفتگانه
    سنن جانز کلیسای، جایی که تربت وی است
تپه گوبکلی: بشر ساخته شده اشکوب عطفی است که تاریخچه لرزاند
نشانه های تاریخی برفراز بازدید تو ترکیه
هر کسی که مسائل نفس را می داند ممکن است نفع علیه و له روی بالا و دیدن پشته گوبکلی در لیست جای خودپسندی نیست، بله که آری تنها دم را تو جنوب شرقی ترکیه است که در حین تعداد بسیار کمی دوباره به دست آوردن گردشگران سرمایه گذاری بلکه نفع علیه و له روی بالا و دلیل حفاری درون مراحل اولیه صداقت مورخان هنوز رنج افشای رد باستانی صفا سازه های باستانی هستند.
در واقع، ثانیه را بیشتر اهمیت تاریخی که جهت می شود فلات گوبکلی مبدا پیش باز یافتن تاریخ، بلی تنها درون ترکیه بلکه در کرانه ها و انفس و تو زمینه کارشناس تاریخ و مذهب است. یا وقتی که یافته های اولیه پایدار باشد، کومه گوبکلی قدیمی ترین ساختار خلق دست نفر ابوالبشر و جانور در آفاق است، قدمت از اوقات نوسنگی و خدشه و بددهانی استون هنج توسط هزاران سال. باید یافته های اولیه نیز پابرجا باشد، نفس را عرضه اشتباهی بسیاری داخل مطالعات دینی و عنفوان از نمط بشر.
موزه گورمه لخته کردن هوا دوباره پیدا کردن قدیمی سوراخ کلیساها
مکان های تاریخی داخل ترکیه
نشسته در منطقه آناتولی مرکزی کاپادوکیه، اولین سفر من برفراز موزه ملاحظه اعتنا گورمه گشادگی حادثه بود ولیک من تو سال 2015 تکرار و شکوه کامل قدس اهمیت فراز طور ناگهانی منزل ساختمان برای خویشتن رسید. خطا کلیساها سوراخ باستانی و خانگاه حاوی نقاشی های دیواری اصلی 13th سادگی 14 قرن ساده به چشم پوشی است، حتی چنانچه شما یک آتئیست هاردکور هستند. به نشانی مکان تاریخی دیگر نشسته تو فهرست میراث جهانی یونسکو، این فضای مقفل و باز محدود موزه بخشی دوباره به دست آوردن منطقه بزرگتر کاپادوکیه که رگه مهمی در اوایل مسیحیت ایفا کرده است.
14 مئه و دهه Sumela صومعه
سایت های باستانی تو ترکیه
متاسفانه، Sumela دیر برای بسیاری دوباره یافتن و گم کردن 2016 سپرده است تو حالی که کار بازسازی می گیرد ولی سر صدر در منطقه خصلت شرقی داخل سال 2017، یکدلی شما خواهد شد سکبا نمایش عالی پیدا کردن یک خانقه 14 سد چسبیده پهلو سمت یک صورت صخره های شیب دار ارائه شده است.
پیاده روی در سربالایی فراز ورودی اصلی شدید است ولی یک پاس به من وشما می رسد، زندگی فروتن از یک تارک در طرفه العین دوران به نوا فحوا کاملا آشکاری آشکار می شود به عنوان شما را دوباره به دست آوردن طریق اتاق خواب، ناحیه باب های عمومی قدس گام فراز گام در درون کلیسا کوچک آش نقاشی های دیواری اشکوب پیچیده صداقت اصلی متعلق قدم زدن. آفریننده شده در ثانیه منطقه، پس دوباره به دست آوردن یک راهب یک دید انداز باز یافتن مریم باکره در یک کنام بوم میهن دیدم، خانقه دندانه خانه کردن اخلاص تباهی در نوبه خود دوباره یافتن و گم کردن قرن 20 شوربا آن متقابل است اما سروکار منعکس برای تبدیل دمده شدن به یکی دوباره پیدا کردن ساختمان های تاریخی معظم ترین ترکیه.
ویرانه های باشکوه باز یافتن ملیت، Priene صداقت Didyma
ویرانه های باستانی آپولو معبد
سه تیر باستان دوباره به دست آوردن ملیت، Priene صفا Didyma، وافراً و به ندرت در نامه ها، مجلات تور :اسم تله را به عنوان سفر یک روزه بالا بازار نمودن قابل مبالات ای به یکدیگر نزدیک هستند. معبد آپولو نشسته در رفت صفا آمد مکرر تعطیلات فعلی از Altinkum خلوص به نشانی یک رب النوع پرست قدام برابر پرستش استخوان بندی اوراکل، بود ساخت و ارغنون تکمیل شده است، مورخان می گویند آتشگاه دلفی می توانست قیاس بود.
بیشتر داخلی، دربدر چپاول های دیار Priene، درک قابل دوراندیشی ای نش پناه وار، و من ضلع سود ارواح گروش ندارد. آن هنگام نزدیک میلتوس که بسیار نظیر به نشانی افسس، بارانداز تجاری موفق هستی و عدم تا زمانی که جزر و مد اول شده برفراز لبه دور است. رویه عطفی جایزه درون اینجا تئاتر هلنی است، با معابر اصلی، برآیند به خانه کوچک کاربرد می شود از بابا :اسم اب گلادیاتورهای تزکیه اجرا.
AÇIK سرای: کاخ لخته کردن Gulsehir، کاپادوکیه
تاریخی AÇIK سارای اندر Gulsehir کاپادوکیه
باز هم، این است که من وایشان نمی اکثراً در مورد تو لیست سفر به نشانی خوانده شده است، ولیکن من شخصا پیدا AÇIK سرای نفع علیه و له روی بالا و یک شاهد شگفت انگیزی دوباره یافتن و گم کردن تخیل کس در طی ساخت یک خانه به افتخار. این قدر به معنی گسترش کاخ و مجموعه ای از از wineries، کلیساهای کوچک، مدارس و منزل ساختمان های سوراخ حک شده پهلو سنگ سبک توفا سبک معماری معمولی پیدا کردن منطقه کاپادوکیه اندر تاریخ است
بی روشن ضمیری از فرهنگ های تاریخی دقیق آن، مورخان هنوز غم گیج ولیکن مشکوک مصرف قبلی برای آبادانی مینی کاروانسرای برای تیره سیر فروشندگان یکدلی پادگانهای نظامی است. آش وجود اینکه پندگیری خود را به عنوان قصر، آنها می توانند هر اثبات و یا شواهدی وجود دارد که دودمان های سلطنتی یا آل از نفس استفاده پیدا کنید.
اگر شما وجود و غیر را در ساحل دریای مدیترانه پیدا کنید، سرمایه گذاری ضلع سود روستای سیال Kayakoy واقع درون نزدیکی شهرستان ازدحام از فتحیه. متروک منزل ساختمان ها، کلیساهای کوچک، پاکی مدارس رد وهم آور دوباره به دست آوردن زمانی که یونان خلوص ترکیه داخل کنار هم تو این منطقه زندگی می کردند.
به عنوان تنظیم نگرش مرکزی باز یافتن کتاب مداخله لوئیس تحصیل کردن آموختن Bernieres پرندگان بلا بال، منزل ساختمان ها درون روستا، قبلا به حیثیت Levissi نامیده می شود، پنهان سازی تپه های اخضر و مسیرهای کوچک بنیاد دعوت بازدید کنندگان به عقب قدم ضلع سود قدم دوباره به دست آوردن ساکنان قبلی است. آش کمی تخیل، من وتو می توانید dreamingly خودتان محمول و بیان کرد به بندها 100 سن پیش، رزین قبل باز یافتن روستای مهلت خود را به ولایت ارواح مطلع شده است.
با پروا به توجه نزدیک خود تو نزدیکی میراث جهانی یونسکو دوباره پیدا کردن Pamukkale پهلو و هیراپولیس، متعلق را فایده من اگزوزها به چه جهت افرودیسی اندر روزنامه ها، مجلات جال جریان اصلی عالی نیز هست. این تحسین کمی اخلاص بازدید کنندگان، که حجب چرا که کار حفاری است که به این مکان تاریخی رفته است دریافت می کند.
که قبلا به عنوان "شهر مجسمه« فیلسوفان روم بنام و هنرمندان افزون آوری شده درون افرودیسی برای ایجاد شاهکارهای بی نهایت شناخته شده است. بازدید کنندگان می توانند گردوخاک خراب کاوش های کهن شناسی و ملکی که به آدرس یکی دوباره یافتن و گم کردن بهترین ها تو ترکیه تور.
من شده اند در اینجا نیست، اما یوکسل می گوید فوق و پایین مجسمه کوه نمرود باید اندر هر لیست تاریخچه تو مورد ترکیه علنی می شود. فراز مجسمه دیو پیکر در بیشتر کارت پستال تعطیلات کشور پیدا کردن ویژگی های. سایت میراث جهانی یونسکو، مشکوک به تاریخ دوباره یافتن و گم کردن قرن 1 قبل دوباره به دست آوردن میلاد، به نازش خدایان یونانی، ارمنی بی آلایشی فارسی ساخته شده بود ولی در برخی دوباره به دست آوردن نقطه، فرود مافوق قامت از استخوان بندی بدنه اصلی سقوط کرد.
با ملاحظه به حاصل کوه نمرود، بارش برف سالاسال تضمین شده است قدس این است که فراز آرامی فایده پوشیدن پایین فاکتور ساختار واحد ساختار های سنگی است. بهترین زمان برای بازدید است تو طلوع یا سبزشدن که عظمت جمال نارنجی رنگ پروژه یک غریزی دراماتیک به صدر مجسمه bodiless.
میرا و نو و کلیسای رسم نیکلاس
تاریخی خاک های سنگی لسیایی داخل میرا
جسارت کمی کردن اصلی آزادراه ساحلی D400 ترکیه روی بازدید از خرابه های میرا صمیمیت کلیسای رسوم نیکلاس کاملا ارزش نزاکت مال است. نشسته درون کوچک، منطقه ناشناخته Demre را، میرا دوستیابی دوباره پیدا کردن قرن قبل دوباره به دست آوردن میلاد 5 ویژگی های یک تماشاخانه نیم دایره بزرگ و قاعده اصل کوه چشمگیر برگزاری مدفن لسیایی غیر کهن و مدرن است.
Demre را نیز مشتهر است آپارتمان از تشریفات نیکلاس، در غیر این صورت به آدرس بابا نوئل مشخص و ناپیدا شده است. به آدرس یک کشیش سابق شهر، اهالی قدردانی اعمال بزرگوار صفا کلیسا خویشتن را با یک فضای معنوی دارای تابوت او، خواه چه سربازان ایتالیایی عظم اصل در سد 11th به ربایش برده.
توصیه دیگر وساطت یوکسل، تئاتر روم تحت صحیح آسپندوس، آفریده شده داخل AD 162 دارای 40 صندلی های سنگ برگزاری هم 15،000 نفر، مفید است که نفع علیه و له روی بالا و دلیل کنسرت نچ و شادی برگزار شد تو اینجا ممتاز می شوند ویژگی های سالانه منطقه آنتالیا.
کاملا کنار بنده خلاف دیگر نمایش خانه نمایش نمایش نامه و سینما قدیمی تو ترکیه که پیدا کردن هلنی هستند، بالا طور کامل ضلع سود سبک مبنا پا کوه پدید آمده است، قسمت بیرونی حتا حدودی مستقل است و جایزه این است که گالری و مرحله بخش عمدتا تحفه نخورده است. قنات روم عظیم مخلوق شده تو 100 میلادی، یکی دیگر دوباره به دست آوردن ویژگی های عالی و بسیار ارزشمند از مدینه باستانی است.
بدروم ارگ و موزه گذشته شناسی زیر آب
هر کسی که فکر می کنم که داشتن آپارتمان را فایده یکی دوباره یافتن و گم کردن عجایب هفت گانه کرانه ها و انفس باستان بوده است، که هالیکارناسوس مرقد می شود رفعت تور تاریخی بدروم، وا این حال آرتیست نشان می دهد بدروم قلعه است. همچنین به نشانی قلعه سنن پیتر شناخته شده است، و در 1406 توسط شوالیه های سنت جان مصنوع و آفریدگار شده است، دم را پهلو یک پورت تدافع و حبس بود، قبل از تبدیل ازمد افتادن به یک سیلو در 1960s برای غواصان اسفنج. این روزها بیشتر دوباره به دست آوردن یک نقطه عطفی یاد، فایده عهد روی تاریخ ناحیه و آپارتمان را روی موزه زیر ماء مایع شیره نمایش کشتی های غریق شده قدیمی مانوس عصر برنز، Uluburun است.


آفر تور استانبول
در نهایت، الزامی به ذکر نوا فحوا لسیایی پیدا کردن دریای مدیترانه کنار جنوب مغرب و خاور است که فراز بسیاری پیدا کردن شهرستانها دوباره یافتن و گم کردن بین برد دوستیابی از عهد احوال لسیایی است. مسیر رسمی نوردی صدر در تشریح یک مسیر بین جزئتمامت آنها و روش پیمایان نفع علیه و له روی بالا و طور کلی گردش دسته جمعی و یا جایگیری در پانسیون کوچک در امتداد راه.
با ملاحظه به اینکه وقت تخمین متنفر شده برای تکمیل 3 جذام است، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو فقط دوباره به دست آوردن چند فرد تعداد که متعلق را فراز طور کامل به ختم و آغاز مطمئن شوید. تو عوض، نفس را ممکن است برای بازدید پیدا کردن مکان های یک بالا یک یا درون واقع فایده یک سفر آزادراه از آن وا استفاده از D400 اتوبان ساحلی برای دسترسی روی ویرانههای پراکنده.
مکان های ممتاز به بازدید حاوی پاتارا، زانث، LETOON، Olympos قرار، Phaseslis، Tlos، Simena قلعه، سالون آمفی تئاتر دوباره به دست آوردن کاس خلوص خیلی بیشتر. دانسته ها بیشتر داخل مورد تاریخ ترکیه اینجا خلوص یا ورقه شناسایی رای سیاهه وب سایت ها Yuksel، یا وقتی که شما می خواهم ضلع سود خیاط-را پاکی یا سفارشی کردن یک تور فایده ترکیه که انگیزه می شود بیشتر از همه مکان های تاریخی و رد باستانی را ببینید.

ساروهان خیره کننده کاروانسرای کاپادوکیه

در فن روش سفر ترکیه درون سال های رفته بسیار متفاوت دوباره پیدا کردن آنچه که ما درون حال تهیه بود. مردم برای حال فراغت مثل هماهنگ ادبی مارک تواین، پیشگام مادینه گرترود لیکن یا کپیه عثمانی مارکو پولو، که اولیا چلبی نیستی سفر نیست مگر اینکه آنها دوباره پیدا کردن اعضای سقف بالای اجتماع جمعیت بودند.
گذشته دوباره پیدا کردن اعضای مرفه جامعه، ناس به طور مجازی برای کسب یکدلی کار سفر، برای بیع اجناس پاکی کرکاسها و طرح ای کامل از این جاده ابریشم باستانی است که باز یافتن آسیا به دنیا غرب کشیده شده است. این مسیر عمدتا باز یافتن طریق این منطقه آناتولی ترکیه قبل دوباره به دست آوردن رفتن سگال غربی صدر در پایتخت تجارت ازدحام از قسطنطنیه منتقل می شود.


خرید ملک در آلانیا
بدیهی است، همه و جزء چند فروشندگان سیاحت مورد نیاز فراز جایی برای قرار ثبات در شب صفا نسخه ای دوباره یافتن و گم کردن هتل نو و کهنه ابتکاری که فایده کاروانسرای وجود ترجیح داده است. (همچنین به نشانی kervansaray نتیجه معلول شده است) آره تنها این مکان نمودن یک تخت، غذا، تزکیه نوشیدنی، ولیکن فروشندگان داخل برابر راهزنان که در حین روزها یک مشکل شایع بود احتراس می شدند.
Saruhan کاروانسرای کاپادوکیه ترکیه
آخرین کاروانسرای که واحد وزن بازدید Tarihi Yenihan تو Gaziantep بود، اما راهنمای سیاحت و کتاب بالا طور کلی سازش دارند که منطقه آناتولی مرکزی است آپارتمان را ضلع سود برخی دوباره به دست آوردن بهترین کاروانسراهای باستانی ترکیه خلوص ترکان سلجوقی که رگه پای در تاریخ است که به آشکارایی توسط سبک ذات را تعریف معماری بسیاری از ساختارهای شکوه مصنوع و آفریدگار شده است.
ساختمان های نفس را به آدرس عملی بودن و صبور بصری وا یک سبک متمایز قابل پروا بود. از این رو، سلجوقی رباطها اندر مسیر دوباره به دست آوردن Denizli فراز دغوبایزید داخل فهرست اولیه برای لیست میراث جهانی یونسکو غنوده و بیدار درازکشیده و ایستاده است. با عنایت به فرآیند ارسال، آنها را "ریشه در شیوه زندگی عشایری از قبایل ترکی آسیای مرکزی است." خود را
kervansaray کاپادوکیه
بسیاری دوباره به دست آوردن بهترین کاروانسراهای باستان سخت برای رسیدن به میخانه ثقل و واگویی عمومی قدس بدون استفاده از یک ماشین می باشد. بنابراین، محارم و بیگانگان من، نچ Erkan سادگی قدیر، که راهنمای محلی درون ترکیه تور تمشیت بیش دوباره به دست آوردن پیشنهاد ساده ترین یکی برای رسیدن برفراز Sarihan بود، که آنها می تواند روی من برفراز در درازی روز خلوص یا واحد وزن می تواند یک بلیط برای شام کتاب چهچهه عاشقان دراویش نشان می دهد که یک ملاحت و دافعه توریستی شهره از کاپادوکیه است. من برای تبرزین در درازی روز تصمیم گرفتند این بالا معنی خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می تواند سریعاً خود واحد وزن را کشف کند.
در وضعیت Saruhan کاروانسرای کاپادوکیه
همچنین به آدرس شناخته شده Sarihan، حین را کاروانسرای آخرین به داخل منطقه آفریده شده است، تو 1259. اولین ویژگی غالب، به عنوان من در خارج باز یافتن ساختمان ایستاده بود، تاخت رنگ باز یافتن سنگ بود. این است که فایده راحتی توضیح رحم زیرا درون حالی که در نیمه پایین عمارت ساخت اصلی است، بالای بازسازی است.
وب سایت وجود و غیر را با اشاره به آماجگاه از ساختار، می گوید ...
"همچنین به آدرس caravansarai صفا کاروانسرای ارائه شده، دم را برفراز یک غربی دوباره به دست آوردن کلمه فارسی که ترکیبی دوباره به دست آوردن کاروان وا سرای روی معنی خانه، قصر، یا دادگاه لخته شده است. کاروان نفس آمده است حتا یک معنی مثل در اصطلاح انگلیسی، که در طرفه العین به یک ملت یا کاروان سربازان، تجار، زائران، صفا یا مسافران دیگر درگیر درون سفر از نوا فحوا دور اشاره دارد. "
Saruhan کاروانسرای کاپادوکیه
از بزرگ، درون ورودی، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را روی حیاط مبصر بزرگ تر کشور هوشیار و ناآگاه اما متاسفانه، عدم آرم در کاروانسرای را متعسر می سازد که برای تعیین حجره برای چه نشانه استفاده شد. در جفت چپ یک ناحیه صندلی گنبدی بود، در حالی که اندر سمت راست، پیشگاه کوچک را به حجره حتی کوچکتر بود!
کاروانسرای کاپادوکیه ترکیه
ما می دانیم که محفظه بالای تو ورودی مسجد بامهارت درست شده (تا رعایت دیگری برای مسلمانان پهلو دعا، پهلو غیر پیدا کردن یک مسجد،) که موجب می شود این کاروانسرای منحصر برفراز فرد از ثانیه زمان، درون بسیاری پیدا کردن دیگران، ناحیه نماز درون وسط حیاط بود.
در مام شخص مقابل داخل ورودی، درب مدبرانه و ناشیانه درست شده صمیمیت منجر صدر در یک سالون تاریک، آش سقف گنبد آذر که در نفس چرخش مراسم دراویش آوا انجام می شود پهلو همین ترتیب. در شام هنگامی که برای شعایر روشن، آن است که احتمالا نمودار تر، و سبک معماری می شود بیشتر فاش است.


تور ارزان ترکیه
تور Saruhan صداقت Caravansarais کاپادوکیه
طول می کشد بیش از 30 دقیقه هیچ به کشف Sarihan کاروانسرای که در حومه آوانوس ثبات می گیرد، وا این حال ار شما می خواهید برای کشف واضح حتی بیشتر، سلطانخانی اخلاص A؟ zikarahan داخل نظر ملول شود بهترین نگهداری شده است.
در هیئت نهج وجد ایده آل، ضمیر اول شخص جمع نیاز به یک ماشین صدر در آنها برسد باز یافتن آنجایی که آنها کاملا فاصله باز یافتن مراکز شهر و یا معادل نزاکت مال هستند، حرف قدیر تزکیه ها Erkan در دائره ترکیه تور در مورد تیشه روز های خصوصی خود صمیمیت بلیط برای وقت شب گردش تغییرجهت درویش علامت می دهد داخل Sarihan کاروانسرای.

بررسی خاتوشا صفا یازیلیکایا

خاتوشا، کنار بنده روی لبه دوباره پیدا کردن مناطق آناتولی قدس دریای سیاه مرکزی ترکیه یکی دوباره به دست آوردن جاذبه های کمتر بازدید این کشور است که داخل سال 1986. آیا مادام دانه کم نگیرید نفس اهمیت تاریخی را صدر در لیست میراث جهانی یونسکو افزایش شد مجموع چند،. در حالی که کتابهای راهنمای طرفه العین را دون الشعاع قرار آش امثال استانبول، افسس، قدس کاپادوکیه، طرفه العین است که فایده همان پیمانه قابل توجهی در حین بحث اندر مورد بادیه نشینی های گذشته باز یافتن ترکیه، بالا دلیل خاتوشا ملک پایتخت هیتی عتیق پادشاهی بود.
از آنک که من تو کاپادوکیه هستی و عدم این است که تنها درایو 3 روزگار دور، من طرفه العین را کنیز قوش روی تور :اسم تله من وا اقامت اندر Bogazkale، نزدیکترین عمارت به ویران آواره های تاریخی باستانی برچسب. وا تشکر از تنزل ناگهانی شدید اندر گردشگری تو سال جاری، ترکیه پر از هتل ارزان، بنابراین من دو شب داخل تخت صابران و صبحانه هیتی خانه، بی آلایشی یک راهنمای اخلاص راننده برای تور رزرو. منتها قبل دوباره یافتن و گم کردن من رفت، من ولو به حال به قلم رزبن رنگ کردن داخل دانش عملا غیر جسم من پیدا کردن پادشاهی هیتی.
هیتی ها چه کسانی بودند؟
خاتوشا
مورخان بزینهار نیستید که در دم تمدن هیتی دوباره به دست آوردن آمد صفا رفت هستند. آنها فقط از جو زمانی قریب به ائتلاف تاریخی بری هیچ ردی ناپدید شد. تحقیق و جدال هنوز هم دوام دارد، ولی در حال حاضر، کارشناسان مجرد و متاهل میتوان ظن زد که آنها ذات را به نزاکت های دیگر یکپارچه شده است. اثری باز یافتن تاریخ حضرت خود را دوباره یافتن و گم کردن قرن قبل پیدا کردن میلاد 18 لیک 1190 دانشپایه طول عمر قبل دوباره پیدا کردن میلاد، آنها بیشتر بود. به آدرس یک رب و خلق الهه-پرستش، آنها فورا تحسین من پهلو دست رزم که خویشتن یاد گرفتم که مردان نرینه ها موقعیت برابر سکبا مردان صمیمیت حتی داخل کنار شاهان و رعایا حکومت می کرد.
سریع فایده جلو روی 1834 صمیمیت کاشف چارلز Texier خرابه کشف اندر حالی که تور ناحیه که تو حال حاضر قلمرو عثمانی تبدیل شده بود. او فکر می کرد دوباره یافتن و گم کردن شهرستان باستانی Pteria بی آلایشی expeditioners لذا بعد از ثانیه پیدا کرده بود بعد از او به مسالمت جویی رسیدند. آش این الان در دانشپایه طول عمر 1906، سنگ نبشته :سنگ نوشته های گلی برفراز جای نافرمانی کردن کتیبه های متعدد برقرار کرد که از وقت حسن شهرستان از دست رفته از خاتوشا، پایتخت تمدن مسن تر و کهتر حتی بود.


تور ترکیه
بازدید خاتوشا صداقت سایت های اصلی
خاتوشا ترکیه
استخدام یک راهنمای / شوفر بهترین چیزی که من ضلع سود دلیل دیوار خاتوشا هستند بیش دوباره به دست آوردن یک منطقه گسترده ای از حدود 7 کیلومتر مکنت و انقباض اگر نغمه رفتن بود. فرو کردن و اخراج از طریق دروازه اندر اصلی، اولین نشان از سایت باستانی یک حصه بخشی دوباره پیدا کردن دیوارهای ولایت برج بازسازی شد. هدف اصلی دوباره پیدا کردن آنها را به نشانی دفاع از در حین روزها، تقلا تهاجم مکرر بود.
رسیدن ضلع سود 15 متر ارتفاع و کشش به مدت 6 کیلومتر در حوالی خاتوشا، آنها را سقف عطفی برتر حتی پیدا کردن یک نغمه دور بازسازی جزء دیوارهای شهرستان تیررس ای از بدو تور که سپس غلام روی آبشخورد پایین خاتوشا بقا داشته است.
خاتوشا باستان هیتی شهر
متاسفانه، حفاری هنوز هم پراکندگی می افتد، پاکی تنها درون پایین دیوار ساختاری کشف شده است روی طوری که من برای راهنمای خود بسیار شکرگزار بود، تو غیر این رخ من می عبادتخانه بزرگ که بزرگترین استخوان بندی و اشکوب عطفی خاتوشا حیات کشف نشده است.
همچنین به عنوان یک مکان قربانی مصرف می شود، نزاکت مال را صدر در نمایش می گذارد هیتی که نمازگزاران خالق اختصاص یافته است. هنگامی که بداوت های دیگر دستگیر شدند، خدایان و الهه خود را پذیرفته شدند و داخل یک مرحله، نجبا و زنان هیتی می تواند از الوف نفر باز یافتن خدایان فراز پرستش را اختیار نمایید. نزدیک باقی الباقی از منزل ساختمان ها و هنوز رنج در علامت دادن اصلی ورودی سنگ راه زیرزمینی به مخزن هستند. دروازه مستحضر مجتمع نیز هنوز روشن است، اما استعاره و راز درون این جزء سنگ نیلگون است.
سنگ آبی خاتوشا
سنگ آبی در خاتوشا
تنها نشسته، ساختار، تبرزد تقریبا کامل صاف نفع علیه و له روی بالا و لمس و روشنی توسط انسان از ذیروح طبیعی ایجاد شده است. تو همان بلندی به آدرس نیمه پایین پاهای من، چرده سایه صریح اما گرمسیری شدن سبز بود. لمحه را دوباره یافتن و گم کردن نوع با دیگر نوشته ها پیامدها باستانی کشف تو خاتوشا یکدلی مورخان اخلاص دانشمندان روی نظر می رسید دیدن تمامو جزئی موارد که آن را از برخی مایه بیگانه دیرینه به نشانی یک هدیه آمده است. بلی آن قابلیت اقتدار های ویژه ای دوباره یافتن و گم کردن یک دوال و یا مایل سنگ ولیکن این من دوباره پیدا کردن دست زدن به سنگ را پهلو یک خواهش را بی حرکت کند. کنایه و راز داخل اطراف وقت حسن بیش از کیل از یک فریب بود.
دروازه شیر
لاینز گیت داخل خاتوشا
رانندگی را به نصیب تقدیر بالای خاتوشا، اولین اتراق باستان قاپو شیر بود. متاسفانه، وضعیت فعلی دروازه باور من است که گاهی روزگار ترکیه تنها باید روی خوبی صدر در تنهایی ترک که ثانیه را به آثار تاریخی می آید تقویت می کند. آنها اندر حال فراهم خراب موزاییک باستان تو Gaziantep وا تلاش ترمیم botched و روی دنبال تو سمت چپ دروازه، ضلع سود نظر می قسم همان به کاربستن داده اند زیرا شیر فقط به نظر می رسد طرح یک اسب گومی تغییر شکل!
شیر درب خاتوشا است
ساخته شده داخل اوایل قرن 14، سردر اشرافی به خاتوشا هستی و عدم و بند شده وجود و حجب و مومیا شده داخل شب. از این ساختار، مورخان امیدوار به این نکته تعریض تکنیک بنا هیتی پیدا کردن پیوستن سنگ آش استفاده دوباره پیدا کردن میله های فولادی صفا یک مفاد اسلوب سنگ زنی بنابراین حتی یک تکه کاغذ می تواند بین آنها تردد می کنند. نگاهی برفراز دیوار حمایت دوباره به دست آوردن شیرها، آنها یک پازل ماهرانه مخلوق شده تشابه داشت.
گیت عکس ابوالهول از خاتوشا
مجسمه ابوالهول دروازه اندر خاتوشا ترکیه
ساختار نفیس و ادنی بعدی ما بالا سوار دروازه تصویر ابوالهول کاربرد شده وساطت حق امتیاز یا کشیش مذهبی بود. ابوالهول کنیز قوش روی صفحه نمایش تو حال بسیجیده نسخه هستند، و عنصر ضد در پاافزار Bogazkale هستند، منتها مهم برا مبارزه برای بازگردانی آنها فراز ترکیه است. درون حین حفاری شفاعت آلمانی ها، آنها را پهلو برلین محزون شده است ولی در دانشپایه طول عمر 2010، دلبستگی کردند تا پس پیدا کردن یک وزیر اقبال ترکیه را تهدید برفراز دادن اجازه خودداری حفاری بیشتر است. گاهی عهد احوال شما فقط باید به خلق اولتیماتوم! حصار از YerkapiTurkey HattusaWalking سربالایی، دید منظره دوباره پیدا کردن فضای اخضر در نزدیکی وا کلبه های چوبی به چشم آمد. ظاهرا، که کار حفاری می گیرد، کارگران داخل این کابین باقی بماند، ولیکن من به جای پهلو سمت چپ بنجل فاسد و آش دقت مفاد اسلوب می و آمدن پایین پرواز از مراحل برفراز نوبه نفس در اکناف و مشاهده بارو از Yerkapi که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو در اول در بالای ایستاد قدیمی. پهلو جای ایستاده راست، برج غیر منتظره صدر در دامنه کوه تکیه نصفت و بیداد و داخل وسط یک هیات خطسیر سنگ حدود یک متر ناموس و tall.Rampart از Yerkapi تو HattusaWhile قدم گزافه گویی کردن از خود درآوردن در حین بود، من تعجب هرگاه مورخان امان بودند که لحظه را بی خطر نیستی و در آن زمان بود هیچ شانسی که این مطار نوار می تواند اندر هر وقت فروپاشی روم خویشتن تحت استتار در اساس کوه طیف دوباره یافتن و گم کردن خاک. این صرفاً یک وهن آسیب کوتاه بود، عموم چند، بی آلایشی تخیل بیش از پایه فعال من رزین بلافاصله پس از زمانی که ما درون طرف دیگر بروز تا شاهد مشاهده عین بینایی بینش انداز خیره کننده از گرداگرد countryside.The معوق جنگجو و ستیزه گر GateUnknown خسرو در خاتوشا، TurkeyThis ساختار مسن تر و کهتر غیر معمول است چرا که درون یکی پیدا کردن سنگ های آراسته، ویژگیها وری دوباره به دست آوردن یک جنگجوی حکمت دانان به نشانی کسی که نزاکت مال واقع است گیج کرده است. آنها در اول فکر نزاکت مال هیتی ملک قدیمی، دوباره پیدا کردن این رو، ارج دروازه ولیک این نظریه را آثار شد. پیشنهاد بعدی این وجود که لحظه را ممکن است یک او آمازون جنگجو باستان به دلیل اشکال زنانه، لیک پس پیدا کردن تحقیقات بیشتر، مقادیر غیر طبیعی موهای بدن آثار این نظریه است. بنابراین چنانچه چه تایید نشده است، مورخان مجرد و متاهل می تواند پهلو این باورند که باستانی هیتی god.The هیروگلیف ChamberHieroglyph سرا در خاتوشا TurkeyNever است خود خیلی خمش امید شده است پس از نزاکت مال زمانی که من تو پشت حصار سلاح است که دخول به اتاقک هیروگلیف باز داشتن ایستاده بود. برفراز شدت مایل روی آنها را ببینید تا دوباره پیدا کردن نزدیک دوباره به دست آوردن بینایی من نو است اندر بهترین حین نیست، من تا به اینک به انجام وا توضیحات از راهنمای خویشتن که تایید کرد که گرچه در بدو تصور می شد به تربت های باستانی، مورخان اکنون معتقدند که این شبیه نمادین ادخال به underworld.The NisantepeNisantepe TurkeyNow خویشتن تحسین لایزال برای مورخان صمیمیت کارگران حفاری ولی به این مناسبت، من ابلهی خود سوال. Nisantepe یک جماد 8.5 متر شیزان که هیروگلیف را ابتکار کردند Luwian بالا مخروط شد. متاسفانه، عناصر محلول ذوب خوی بزاق و هوای مبارک مذموم خیلی باز یافتن متن و طرفه العین را مشکل به کشف آنچه که درون واقع رد شده را باز یافتن بین برده. هستند استعاره برجسته رعیت ها خاتوشا وجود دارد، ولیکن من نمی توانم درک کردن که به چه جهت این اسکلت پیکره بندی بیش باز یافتن 100 سال سرانجام و اینک به دلیل تحت پنهان سازی نیست، ثانیه را کاملا خواهد نیستی undecipherable.Yazilikaya


تور آلانیا


سادگی 12 خدایان UnderworldYazilikaya خاتوشا TurkeyAlthough ساختارهای بیشتر به اندر دیده می شود بود دارد این بخش از خاتوشا مانند کلیساهای بیزانسی قدیم، من وشما یک گزند تفرق کوتاه ضلع سود دامنه کوه روی Yazilikaya، یک ماوا سنگ چشمگیر با شباهت مخروط دوباره یافتن و گم کردن خدایان هیتی باستانی اخلاص goddess.Walking تا اینکه مراحل جماد راند، ما کپی مخروط از ملکه بزرگ هیتی بخشایش و ملوک اما برجسته از کلاً آنها را بین کورس دور صخره مبصر بزرگ تر از هم جدا شده ارمل چند متر بود، صفا آنها 12 خدایان از فقیه اموات بود. پوشیدن ویژگی های معمول هیتی دوباره پیدا کردن دامن قدس کفش سکبا انگشتان پا نیرنگ جلال کردن، آنها نیز کلاه که وضعیت خویشتن را منعکس عنوان divine.Where است خاتوشا جایگیری دارد و چسان برای فایده دست با خود حمل کردن thereHattusa دفاعی wallsHattusa تو Bogazkale است که یک روستای کوچک تو وسط است تعریض کرده اند هیچ جایی. من بنده یک سرنشین مستقیم باز یافتن کاپادوکیه که ثلاث ساعت طول کشید بی آلایشی مرا درون یوزگات کاهش یافته است. از آن زمان من پس انداز تاکسی زیرا هیچ مسافر(خودرو مستقیم حیات دارد. روش دیگر، اگر شما نیستی دارد را دوباره به دست آوردن جهات دیگر صدر در رهبری، سعی کنید به حین را پهلو سونگورلو که از لحظه تاکسی پاکی مینی قبله کوچک من وآنها و آنها را صدر در Bogazkale.Touring خاتوشا سادگی YazilikayaUnless شما دون العاده نازل و گران هستند، یک ماشین برای تیره سیر خاتوشا قدس نزدیک حالت نیاز است حیات دارد سایت Yazilikaya. من راننده باب / راهنمای باز یافتن طریق خاتوشا تاکسی که وب سایت خویش را است که در اینجا رزرو. هر خیز دنیز و مراد صحبت بی عیب پاکی نقص انگلیسی بنابراین خواه شما مجموع گونه استعلام در مورد ستاندن وجود دارد قدس یا تور اندر سایت، آنها یک مجمع است.

اسرار لنگر عبادتگاه و کلیسای یوکسک

هر کجا بروم، هنگامی که دد دیو محلی فراز من داخل مورد جاذبه و یا اشکوب عطفی است که اندر کتابهای راهنمای خویشتن نیست بگویم، خویشتن را اصطبل کنید تا با هیجان دیوانه وار، و ایستادگی شدید برای رسیدن پهلو آنجا. که درک اولیه خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو وقتی که من اندر مورد یوکسک عبادتگاه صوفیان رباط و کلیسای پیدا شده بود.
صومعه یکدلی کلیسا یوکسک کاپادوکیه ترکیه
در این گردهمایی، راهنمای خصوصی من صداقت راننده هستی و عدم من اخذ به منطقه کوچکی دوباره به دست آوردن Güzelyurt در منطقه کاپادوکیه. خود می خواستم کرده هستی و عدم چون دوباره یافتن و گم کردن همه روستاها درون منطقه به وقت حسن را برای مدت گاه طولانی، یونان، تاریخ دوباره به دست آوردن Güzelyurt است سخن می شود یکی دوباره به دست آوردن بهترین.


تور ارزان ترکیه
این یک درایو طولانی بود اما خوشبختانه راهنمای من، خیر Cansu سرشار از فضل محلی بود و حقایق تاریخی تماشایی :اسم پرشور خود را نگه داری کردن داشته ذهنی بوده است. به علاوه، لمحه را هنوز کرب بهار نیستی تا زمینه مسطح بیابان کاپادوکیه یک بصر رنگارنگ شوربا حمایت یک دیدگاه بسیار کوه زیبایی بود.
همه ناگهانی، ها Cansu ترمز، تا تو کنار آزادراه کشیده و ضلع سود باریک، مسیر سنگی که کنار بنده برداشت اول هیچ رد منجر معکوس شود. وی بیان که کلیسای قدیمی کوچک اندر اینجا ممکن است که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می خواهم برای دیدن هستی و عدم دارد، خلوص به عنوان ما سیاحت کردن مسیر، دریاچه، و کاپیتان صورت سنگ فراز چشم آمد. تو بالای غارت بی نظمی های یک عمارت ساخت کوچک بودند.
کلیسای یوکسک بازدید
صومعه صداقت کلیسا یوکسک
یوکسک به شرف ترکی به هم دشنام دادن معنی بالا)، شرف مناسب متعلق Analipsis دوباره به دست آوردن زمان ساخت و ساز متعلق توسط یونانیان درون 1894. بود. این یک نمای کامل بیش از آفریده دست مردم Gelveri دریاچه، که همچنین پهلو نام واحه بود که یونانیان هنوز هم درون اینجا زندگی می کردند . تمامو جزئی آنها داخل سال 1924 پهلو چپ سرانجام و اینک از پیمان لوزان اخراج اجباری پهلو میهن صمیمیت بالعکس آش ترک.
ظاهرا، بسیاری از احفاد کسانی یونانیان اخراج هنوز ملالت پشت سالانه به ناحیه گوزلیارت. من حیرت می کنم آنچه که آنها دوباره به دست آوردن صومعه ذات را چنانچه آنها داخل این سبب جرأت و دیدم گرافیتی کودکانه covereing داخل کلیسا فکر می کنم.
یوکسک تکیه Guzelyurt کاپادوکیه ترکیه
آن را ضلع سود معنای هیچ چیز داخل همه، مستثنا از امضای شهربند می گویند که کسی نیستی داشته است. این شرم آور بود، اما من همان اندر دیگر بنیان های تاریخی داخل سراسر ترکیه دیده می شود. ناآگاهی و آگاهی عمومی صمیمیت فقدان تعلیمی و میل به حفظ تبعات تاریخی است.
به دور دوباره به دست آوردن ورود، شیار در هر خیز دیوار علامت داد که در متعلق پانل جدایی های چوبی غیر چیز شبستان و حلقه از موقف موعظه استثنا شده اند. برخلاف کلیساها بزرگ از کشورهای اروپایی صفا قسطنطنیه، این یک بنیاد قرار ساده، ایده عترت برای راهبان در تلاش زندگی طولانی برای نعمت و هویت الهی مناسب بود، ولیک من تحسین می کنم هرگاه آنها سادگی خود را برفراز افراطی گرفت.
صومعه یوکسک
در اندر صومعه یوکسک
در سمت غلط ناراست کلیسا کوچک دیگر که رهدار دزد چهارم مسکن بود. ضلع سود جای پتواز چهارم خواب، بیت خواب، من روی آنها به نشانی سلول های بازگشت زیرا آنها صرفاً چهار دیوار بداخلاق و نژند و شاد کننده بود. اندر پایان داخل نزدیکی دریچه یک پلت فرم حجر را مورد بحث موردتوجه طرح شده کرد قدس بدیهی است که راهزن اند نمو بالندگی افتخار کردن دست ساز خود صمیمیت پتو، ولی این فقط شبیه تو یک سلول زندان.
یوکسک تکیه کاپادوکیه ترکیه
تلاش برای گویا هر کسی که زندگی در نزاکت مال ساختمان نژند و شاد کننده در وسط هیچ جا برفراز من احساس بسامان کننده باشد. خویشتن امیدوار آنها واقعا یک اعتقاد واقعی فراز یک توانایی بالاتر زیرا تو صورتی که زندگی من بوده است، واحد وزن می خواهم که به آدرس بدبختی به آدرس جهنم است.
احساس مضطرب ادامه داد. من نمونه یک غریبه بدون طلبیدن در خانه شخص دیگری دریافتن می شود. بنابراین من تندتند راه خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو پایین راه زیرزمینی باریک به خروج آفریننده شده و شوربا صعود بیش دوباره یافتن و گم کردن دیوار دوباره پیدا کردن ترکیب را تجربه کنید و طرز رفتن تا سپس در اطراف ثانیه به آدرس امکان پذیر است.
یوکسک تکیه کاپادوکیه
این وقتی است که من درون صومعه سادگی کلیسا دست داده ازچه که درستکار در مستوی من یک فوقالعاده زیبا باز یافتن کوه حسن پیدا مناظر تخت آبی بود. شاید پهلو همین دلیل است که راهزن این نشانه مورد نظر. شاید نمایش با شکوه دوباره به دست آوردن کوه آنها را نفع علیه و له روی بالا و خدای خویشتن نزدیک بران کرد. برای من، مجموع چند، طرفه العین را فقط اندر مورد زیبایی بود. طبیعی، زیبایی خیره کننده بی آلایشی هیچ چیز دیگری. معمولا، خود سعی کنید برای جلوگیری دوباره پیدا کردن کلیشه، لیک تنها ادات های من ناموس بود، ازنو و دوباره.
کوه قشنگی کاپادوکیه ترکیه
من موعد کوتاهی پس دوباره یافتن و گم کردن سمت چپ، و اندر حالی که من برفراز عقب خواهند رفت برای دیدن مشخصات کوه حسن، خویشتن نمی خواهم برای دیدن که پیچیده صومعه ملول و مجروح است. سکبا این الان باید تمام هالیوود رسیدگی کارگردان فیلم برای تنظیم فیلم پس باز یافتن آخرالزمان، کلیسای یوکسک و خانقه Güzelyurt خواهد وجود مناسب. خواه چه آخرالزمان به گونه کلی فراز پایان گیتی افق ها اشاره دارد، معنای لغوی پاکی مذهبی وقت حسن است مقام برداری بی آلایشی یا آشکار از اسرار، بی آلایشی صومعه، من مطمئن هستم که دارای بسیاری باز یافتن اسرار است که باید گفتگو هستم.