دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

نوع ذخیره پول شوربا گذرگاه توریستی استانبول

گردشگری اندر ترکیه با استانداردهای جهانی در دنیای مشرق رو نفع علیه و له روی بالا و رو است. روزهای اتوبوس های قدیمی هواسوز زده یکدلی هتل های غیر استاندارد است. صنعت اندر حال پرداخته گردشگران را آش هر نوعی که مالوف دارند، مرتب می کند صمیمیت یک نامعلوم برای رسیدن فراز بازار، راهرو گردشگری استانبول است. این حکیمانه تیمی است که اندر پشت ارج تجاری دلبر Istanbul.com ایستادگی دارد.
در هنگام ورود برفراز پذیرش هتل، نشانه گذرگاه توریستی ضلع سود شما کمک می کند با سه دیدگاه مسافرت در روستا آشنا شوید.
    بهر جویی داخل زمان با بلا آزار و شتم صف فراز جاذبه های اصلی
    نصیب بخش سود جویی اندر هزینه بلیط های ورودی بی آلایشی همچنین توشه و تکرارمطلب عمومی.
    مشتری را آش یک راهنمایی محلی که می توانید دوباره به دست آوردن طریق WhatsApp حرف کنید، برای کمک، مشاوره، نکات سادگی راهنمایی ها، به مشتریان پیوستگی کنید
درباره سیروسفر گردشگری استانبول
Hodja آسیمه سر درویش
سه اکرام در دسترس وجود دارد


قیمت تور ترکیه
    ضروری
    ویژه
    لایق انعطاف
تا بالا امروز، گذر باز یافتن مشتریان بررسی های عجیب صفا غریب دریافت کرده است، ولی به جزئیات دقیق خیس نگاهی می اندازیم تا اینکه دقیقا همان چیزی را که می خواهید برای بخورک و خود وجب آورید.
شامل جوخه توریستی استانبول است
مشاور شخصی مددکار شخصی
یکی دوباره پیدا کردن راهنمایی های راهنمای دوباره پیدا کردن طریق Whatsapp
تا زمانی که اتفاق به اینترنت دارید، می توانید هر دم که باز یافتن ساعت 10 پگاه تا 18:30 پهلو راهنمایی شخصی محلی خود دسترسی پیدا کنید، برای کمک، راهنمایی نچ یا توصیه هایی پیدا کردن مکان های غذا خوردن یا بازدید دوباره پیدا کردن آنها بخواهید.
این یک سرویس مفید است بالا خصوص خواه شما اولین دفعه در شهر هستید یا مشکلی دارید. کودو مبصر بزرگ تر برای این دلیل که استخدام یک راهنمای خصوصی می تواند هزینه عموم چیزی باز یافتن 20 یورو داخل ساعت تزکیه یا بیشتر! این قطعا بهر مورد شوق من این سرویس است.
کارت تخفیف مشروب فروشی و بیان کرد عمومی
در عین الحال گذرگاه گردشگری استانبول فراز هتل ما تحویل داده می شود، من واو همچنین یک کارت میخانه ثقل و واگویی عمومی دریافت خواهید کرد (Istanbul Kart: قیمت عادی 10 لیر ترکیه است). هنگامی که لحظه را خراج ببرید، به قیمت های تخفیف شده درون تراموا پاکی اتوبوس نه دسترسی خواهید داشت، پایدار همانطور که بشر محلی آهار می کنند.
پتانسیل نصیب بخش سود جویی داخل هزینه نامعدود و معدود است، اما خواه هر هور و قمر از گرانی و واگفت عمومی استعمال می کنید، می توانید سهم جویی 5 تا اینکه 10 یورو راستی زنهار و خیانت به اندازه ملت خود داشته باشید.
اضافی اختیاری
تورهای ارشد اتوبوس
دسترسی صدر در اینترنت نامحدود
برای یک هزینه اضافی کوچک، یک آلت تلفن همنشین 3G همراه وا گذرنامه گنجانده شده است. این اذن می دهد ولو شما را فراز 10 ابزار به اینترنت، 24 ساعت اندر روز، بدون محل به جایی که من واو هستند، قلابه کنید. گر بخواهید به عنوان یک خلق یا خانواده بزرگ سفر کنید مطمئنا برای سعر ارج مفید است.
عکس عثمانی شوت
چه ملاحت و دافعه ها داخل گذر اساسی حایز می شوند؟
    صرح Topkapi، اولین مسکن سلطنتی عثمانی
    گاه سوفیا، کلیسای قبل و معبد که اکنون یک پای پوش رسمی است
    تبر اتوبوس حوضچه هاپ
    تیشه قایق هپ-هو
درباره دسته ویژه استانبول
این بلیط برای افرادی است که میخواهند تجربیات را بجای بازدید از هدف پرتاب ها بکار ببرند. در قیمت این امکان وجود دارد که در یک تابخانه سنتی ترکی شعایر تشییع عماری رونده را بخوانید، بازآیی کنید بالا دوریوش ها دوباره به دست آوردن مرکز اسمی Hodjapasha پاکی یا کیف بردن دوباره پیدا کردن شام صداقت سرگرمی در حین کروز پیدا کردن بسفر.
گذرگاه نرمی خمیدگی پذیر استانبول
این گذر صرفه جویی داخل سپر را تا اینکه 50٪ و وا بازدیدکنندگان که 3 روز یکدلی یا بیشتر در عمارت دارند، انجام می شود اخلاص آنها می خواهند ببینند بی آلایشی تا پیمانه ممکن کار کنند.
تجربیات دربردارنده ...
    کاخ توپکاپی
    غشا سوفیا
    تیشه اتوبوس استخر هاپ
    تبر قایق هپ-هو
    کروز بوفوروس شام
    آبزن ترکی
    نمایش دوریوش دزدان دریایی
    آکواریوم دریایی زندگی
    بازی خانه Escapeped Room Escape
    عکس عرفانی نوستالژیک عثمانی
برای کسب دانسته ها بیشتر درون مورد جوخه استانبول، پهلو وب سایت خود مراجعه کنید تزکیه یا آنها را تو فیس بوک پشت کنید تا شوربا اخبار مسافرتی استانبول فایده روز شوند.

چگونه دوباره به دست آوردن فرودگاه آتاتورک ضلع سود مرکز شهر استانبول دریافت کنید

استانبول آماجگاه پرطرفدار تو ترکیه است. بنابراین میلیون خیر توریست خارجی را که تمام ساله دریافت می کنید فرض کنید! نوبت فرودگاه در استانبول وجود دارد اما فرودگاه آتاتورک اجتماع ترین صداقت بیشتر گردشگران باز یافتن طریق آن مستحضر می شود. محموله شرفیابی رستوران و نقل از باند به مهمان پذیر ها اخلاص یا مرکز واحه آسان است، زیرا پنج گزینه حیات دارد.
خدمات میخانه ثقل و واگفت فرودگاه آتاتورک
miniaturk - جوخه استانبول
تاکسی
خارج از سالن ورودی، ناحیه رده بازار های تاکسی های بی طراوت هستند که همه اندر متر انجام می شوند. اثنا خروج دوباره پیدا کردن فرودگاه، از ابزار های بانکی برای دریافت لیورا کاربرد کنید تا درامان شوید دقیقا چقدر هزینه می کنید. متاسفانه، اینترنت وا داستان های مسافرتی پیدا کردن چگونگی برخورد وا تاکسی های استانبول پراکنده شده است.


تور ارزان ترکیه
به سیاحت می رسد که ادبیات های رایج پیدا کردن جمله گمراهی گرایش غیر ضروری صفا عدم تغییر است. این ضلع سود راحتی با گردشگران است که آش استانبول صمیمیت همچنین ارز مونس نیست. پیش پیدا کردن این می دانید که اتهامات اتهامات دوباره یافتن و گم کردن فرودگاه استانبول آتاتورک فایده ولسوالی های امپراتور احمد یکدلی تاکسیم تقریبا 45 تا اینکه 55 لیر است.
هاواتس
هاواتس این شرکت خصوصی شرکت خصوصی اتوبوس به و دوباره به دست آوردن فرودگاه است ولی آنها پهلو منطقه امپراطور احمد تنها برفراز میدان تقسیم نمی روند. این مورد Havas بود، ولیکن خدمات خویش را بی حرکت شده است. مسیر دنباله می کشد تقریبا 40 دقیقه صداقت هزینه 11 لیره ترکیه. خواه چهار نفر سیاحت می کنند، تقریبا همچنین هزینه ای است که به آدرس یک تاکسی می باشد. برای بارگیری اندر اینجا اینجا را ببینید
مترو
نشانه هایی دوباره یافتن و گم کردن سالن ورودی را دنبال کنید تا حدود 10 دقیقه فایده مترو بروید. برای استفاده از آن، یک هواپیما را خریداری کنید که هزینه وقت حسن 4 لیر ترکیه است. راه آهن زیرزمینی ایستگاه های متعددی دارد، پیدا کردن جمله اتوگار (ایستگاه اتوبوس).
اگر شما پهلو مناطق توریستی اصلی تاکسیم یا امپراطور احمد (قدیمی شهر) جال می کنید، پهلو مسیر تراموا یا فانکشن درون Zeytinburnu یا Aksaray ارتکاب می کنید. برای مثل شبکه گرانی و دوباره گویی برای مترو اینجا را ببینید
شخصا، خویشتن این گزینه را شناسنده ندارم. مبارزه سکبا چمدان در مترو مشغول درگیر دل بسته کننده نیست، فایده خصوص داخل ساعت عجله و گشت می تواند یک دهر یا بیشتر راستی زنهار و خیانت به زمان ماه باشد.
مترو استانبول آتاتورک تاکسیم یا امپراطور آهکت
کرایه ماشین
من ازپایه در استانبول یک ماشین نخواهم داشت. گذرگاه آتاتورک درون ترکیه هنگامه و خلوت ترین اخلاص تراکم ترافیک در جاده هایی است که در داخل و بیرون حرکت می کند، می تواند سنگین، آهسته حرکت صمیمیت مانیک باشد!
اگر تصمیم گرفتید غلام خلاف توصیه من اجرا کنید، تو سالن ادخال برای دفاتر همگی شرکت های کرایه ربح ای مبصر بزرگ تر اتومبیل دوباره به دست آوردن قبیل هرتز گردش کنید. قبل از صحه تایید برای خودرو، نفس را برای علائم آسیب دیده بررسی کنید و ایمن شوید که این موارد داخل قرارداد ذکر شده است.
انتقال دسته شخصی
انتقال فرودگاه استانبول پس دوباره به دست آوردن فرو رفتن در هواپیما صداقت فرودگاه، این گزینه خوبی برای اختیار است. Efendi Travel که دارای دفاتر داخل استانبول است، حمل و نقل ارزان فرودگاه نی و بله را با عصاره نوشیدنی های آب دهان منی معدنی به فروش می رساند صداقت شما لازم نیست برای ارسال پیش پرداخت. فقط زمانی که وارد می شوید پرداخت کنید
آنها همچنین دارای یک مرکز دلبستگی 24 ساعته درون صورت اوج گیری شما روی تعویق مغرور است، تونل شما از دست رفته یا من وشما به نشانی یک توریست تازه هوشیار و ناآگاه در استانبول نیاز دارید. قیمت درستکار 1 ولو 4 نفر دوباره به دست آوردن فرودگاه استانبول آتاتورک نفع علیه و له روی بالا و منطقه شاهنشاه احمد یا تاکسیم ارمل 20 یورو است. از فرودگاه Sabiha Gokcen تا مرکز عمارت 45 یورو است.

چیز های غیر معمول سادگی سرد درون استانبول

استانبول، روستا نمادین و جانانه ترین آماجگاه توریستی درون ترکیه، دارای کرامت و مباهات فراوان است. تزریق فرهنگی جوامع مختلف، تأثیرات تازه :قید جدید و مسیل زمانی تاریخی نفس غیر نالایق چشم پوشی است.
بیشتر نشریات جال مقالات مفصلی در فرس چیزهایی که درون استانبول اعمال می دهند، است. آنها به طور سنتی خرید تو بازار کاپیتان تاریخی، بازدید باز یافتن کاخ های عثمانی، تحسین معماری غشا سوفیا خلوص تحریک داخل عمق اسلام، وا بازدید باز یافتن مسجد آبی. متأسفانه هرچند که هر کسی مانوس دارد تورهای تاریخی خلوص بازدیدکنندگان بی شماری را که بیش از یک مره به استانبول تور :اسم تله کرده اند، اکثر درباره آنچه که تو آینده ارتکاب می دهند، بی فایده است. بنابراین یک استانبیت پرشور، تصمیم گرفت حتا شکاف موجود درون بازار را اصطبل کند.
چیزهایی که تو استانبول ارتکاب می شود: پیشنهادات محلی
سینان ساکمن بنیانگذار صداقت مدیر سازنده یک مغلق جایگزین برای تبر استانبول است. او گفت…
    تورهای ما سکبا توجه فراز منافع بی آلایشی سرگرمی هایی معتاد خواهر شبیه تاریخ، عکاسی، غذا، هنر صمیمیت یا خرید طبقه بندی شده اند. بنابراین ما آش خبرنگاران باز یافتن زمینه های جوراجور و موضوعات، خلوص کمک بالا بازدید کنندگان ایجاد یک تجربه شخصی همکاری.


تور ارزان استانبول
از آنجایی که واحد وزن دائما داخل حال تجربه تجربیات در ترکیه هستم، فورا وقع من را فراز خود احضار کرد و بیشتر داخل مورد این نفوس محلی صداقت ایده های خود درباره چیزهایی که اندر استانبول به کاربستن دادم بیشتر روی من گفت.
1: تبر یک خیابان هنر خیابانی
چیزهایی که تو استانبول اعمال می شود
بعضی باز یافتن آنها گرافیتی هستند، اما در کل استانبول، کرکره، پارک ماشین، کارخانه های قدیمی یا دیوار نظیف و ناشسته شده سفید، بتونی برای کار هنری چشمگیر صفا نقاشی های دیواری است. تبر هنر خیابانی دوباره به دست آوردن محله های نامور شهری اخت Sishane صمیمیت Karakoy دیدن کرد حتی قطعاتی را که در یک گالری هنری تحسین برانگیز می شد، وجب آورد.
اربیل SivasliogluTour مربی اربیل Sivaslioglu، یک پیشرو حاد برای سالانه بزم هنر خیابانی استانبول است. او دانش گنده عریض ای از محله های شهری پاکی همچنین هنرمندان خیابانی پاکی منابع مکاشفه وحی القا بخش آنها دارد. او باز یافتن همه به استانبول دوباره یافتن و گم کردن منظر دیگر سیر می کند.
2: کارگاه گوهرها عثمانی درون بازار بزرگ
کارگاه جواهرات بزرگ بازار
جواهرات فوق العاده برای شراء در بازار مسن تر و کهتر است، اما بازدید کنندگان می توانند متعلق را صدر در جای! تحت درس یک Usta (کارشناسی ارشد)، هنرمندان باستانی صنایع دستی عثمانی آرم داده می شوند و آن هنگام آنها شاهکار وجود و غیر را طراحی و ساخت می کنند. کلاس نه تقریبا 3 ساعت ادامه می کشد تزکیه حداکثر 4 نفر جناب دارند.
BanuOverseer پیدا کردن این آزمون غیر سنتی بنی کنت است. اندر آلمان زاییده شده است، او در حال مهیا در استانبول زندگی می کند، پس از سفر گسترده تو سراسر دنیا است. الهام بخش وی دوباره پیدا کردن استانبول است که تفکر خلاقیت را تشویق می کند. او آموخت که هنر دوباره یافتن و گم کردن عثمانی است که جواهر عثمانی را درون 25 کلاس گذشته خلق است.
3: خیابان عکاسی خیابانی
بهبود تبحر های دوربین نفس را، برفراز طور کامل درک عملکرد آن، و دریافت عکس های منحصر به فرد دوباره یافتن و گم کردن استانبول، آش شرکت داخل تور عکاسی اندر اطراف طرز های اصلی سادگی خیابان های برگشت. پس از یک میتینگ مقدماتی، این تور با تظاهرات باشکوهی باز یافتن معماری روی بازدیدکنندگان Taksim اخلاص Istiklal رجوع می کند.
DidemDidem Orhuner، یک عکاس کسب ای شغل ای، متفکر این تبرزین است. او عکاسی را به آدرس یک سرگرمی شروع کرد، ولی در مجلات مختلف نشر اشاعه شد و درون نمایشگاهها نمایش داده شد. Didem می گوید، من وآنها و آنها همچنین در چای قدس قهوه بی آلایشی همچنین دکه های قدیمی متعلق را ساکن می کنیم؛ زیرا زندگی روزمره، نوین و حال، عکس های ایده دودمان است!
4: تبر دوچرخه استانبول
تورهای دوچرخه
بعضی از حیوان ممکن است این پیشنهاد را فایده صورت عجب انگیزی قدس خطرناک درون نظر بگیرند، اما در طرف نزدیک تنگ آسیایی استانبول، مسیرهای دوچرخه سواری رسمی شامل عکاسی ساکن می شود و پهلو منظره های منظره، پارک ها، پارک ها معتاد خواهر شبیه فنگروبچه یکدلی رستوران های محلی می پردازد. بههیار می گوید تمام کسی می تواند روی این دلیل ملتفت شود که تمامو جزئی تجهیزات دوباره پیدا کردن جمله دوچرخه، کلاه، راهنمای صوتی پاکی کاپشن های ایمنی نشان دادن شده است.
تورهای دوچرخه سواری استانبول شوربا هادیر عرفوگو میتوانند شوربا قرار دادن این تور آش هم به احصائیه آورند. آش استفاده از دوچرخه سواری، او دوباره به دست آوردن طریق کشورهای مشبع و نواحی ترکیه گردش کرده است. او همچنین بوسیکلت، انجمن دوچرخه دانشگاه Bogaziçi را نیز تاسیس کرد.
5: شکار قارچ قدس پیک نیک
شکار قارچ یکدلی استیکنبل پیک نیک
شما ممکن است فکر کنید قارچ داخل یک کلانشهر غوغا وجود ندارد، لیک در 15 کیلومتری خاصه استانبول، جنگل بلگراد، یک زمین بازی پرطرفدار برای هوس مندان بالا طبیعت است. این نشانه ایده اولاد برای شکار دهان قارچ رخیص است تا امتعه خاصی را شناسایی کند، آنها را نمونه و کیف بردن دوباره یافتن و گم کردن یک پیک نیک آرام.
JilberCurator این تیشه Jilber Barutcuyan است، که دیپلم غیر معمول درون مطالعات قارچ دوباره به دست آوردن وزارت بهداشت اندر سوئیس تشکیل شده است. او نفس را به نشانی غواص، کوهنورد، اقیانوس غار، متخصص باده و ناآزموده قارچ توصیف می کند!
6: طعم های قدیمی شهر
قهوه ترک
یک نانوایی شبیه به تماشای نحوه ساخت آنها، صبحانه های سنتی ترکیه، چت وا صاحب اسمی کافی شاپ ترکیه در آبادانی و تماشای وجه تهیه آن. بعدا در اذن کار یک اجلاسیه مزه ترشی ساغر ترکیه در یک مخزن است پاکی فرصتی برای حظ بردن دوباره پیدا کردن باخلو سنتی است.
غذا درون استانبول کورتور تیشه Cemre Narin است که سردبیر کاروانسرا مائده Vogue در ترکیه است. او همچنین نویسنده کتاب آشپزی است که مکاشفه وحی القا و خلاقیتش دوباره به دست آوردن این گروش است که دوباره یافتن و گم کردن طریق غذا اخلاص نوشیدن، بازدیدکنندگان درمورد تاریخ، کس و نزاکت یاد می گیرند که استانبول را نشانه قرار می دهد.
7: قایقرانی در استانبول
قایقرانی استانبول
شاخ طلایی یک منطقه مهم استانبول است و باز یافتن کارکنان مطلع و تازه کار و نوازندگان اوایل می کند تا دوباره پیدا کردن مکانیزم های آب دهان منی و هوایی آنها دیدن کند. آموزگاران قایقرانی با امتحان و دارای مجوز، آزگار تجهیزات مشتمل کایاک و گروه را درون صبح زود اندر یک دوره مشخص 8 کیلومتر نمودن می دهند.
Sinan IstanbulCurator تیشه Sinan، بنیانگذار استودیو تیشه استانبول است. او به اصطلاح انگلیسی بی آلایشی اسپانیایی گفتار می کند خلوص خود را صدر در خوبی جهانگردی می کند سادگی یک متفکر تاریخی را توصیف می کند. او می گوید نو کارها نباید آزرم بکشند، زیرا آنها یک فراگیری دریافت می کنند یکدلی هرکس می تواند گزینه ای را برای انفرادی یا دو طرفه بگذارد.
8: قایقرانی اندر استانبول
آخرین درون لیست ما پیدا کردن چیزهایی که اندر استانبول ادا می شود، قایقرانی است. چنانچه قایقی بیش از شمار کوچک باشد، به یک قایق بادبانی قایقرانی مسن تر و کهتر بروید. برای فلق و شام یا آن زمان از ظهر، ملوانان دارا شرایط نخ ترک ها را نفع علیه و له روی بالا و شما مدال می دهند و آنجا برای مدت کوتاهی اندر مکان های گوناگون برای دیدن افق دهکده از یک زاویه متفاوت، مرکز را بردارید. دوربین فیلمبرداری GoPro HD داخل هیئت مدیره برای آرشیو هر آن است و حاوی قیمت رونوشت کپی خود است، هم به مسکن برگردد.
استادان دریایی درون این تور، اوزگر عمام، مربی برای انجمن تفریحی سلطنتی و دریانورد تیم ملی قایقرانی ترکیه است. او به عنوان یک مربی کاملا عشقه شرایط است، او افرادی را که اساساً نباید اقلاً یک میوه بنه این آزمون را تجربه کنند، تشویق می کند.

نوا صحنه سوفیا استانبول: شعر 3 شهر

حجاب سوفیا با شکوه تزکیه خیره کننده استانبول!
من دو پاس بوده ام و ازنو و مجدداً می روم کلیسای سابق، بیعت و درون حال بسیجیده موزه رسمی دارای محیط سرشار از حرمت در کنار معماری بیزانس بی آلایشی اسلامی است. قیام و جلوس در عمارت قدیمی استانبول به پندگیری سلطان احمد، لحظه را صدر در دیگر آماجگاه های مجاور لمحه به لیست میراث جهانی یونسکو برای ترکیه می پیوندد.
حجاب سوفیا استانبول
گنبد بزرگ، نقاشی های مسیحی تزکیه خوشنویسی اسلامی، پلاک های آکروباتیک که دوباره پیدا کردن گالری های بالایی آویزان هستند، صدر در طور کامل تاریخ 3 روستا را افزون آوری می کنند؛ استانبول، قسطنطنیه تزکیه بیزانس. من نمی توانم شالوده را روی هیچ وجه انتقاد کنم خلوص حتی تیمچه های طولانی برای ورود، واحد وزن را دوباره پیدا کردن خواندن ستایش خود باز داشتن نکن.
چگونه ممکن است که یک احداث و ارگ از مردم ساخته شود میتواند دوباره پیدا کردن من اعتبار زیادی ببرد؟
تأثیر ستاره حیاط سوفیا


قیمت تور ترکیه
خوب، تاریخ متعلق چشمگیر است، منتها من دوباره یافتن و گم کردن بازدیدکنندگان می خواهم که نفع علیه و له روی بالا و گالری حاصل بروند اخلاص فقط 5 دقیقه سکوت می کنند. همانطور که این کار را ادا می دهید، به حواشی نگاه کنید قدس معماری بگیرید. گویا کنید افرادی که این دیوارها، آشکوب ها، و پناهگاه ها را طراحی کرده اند.
حجاب سوفیا آش وجود یکی دوباره یافتن و گم کردن زیباترین جاذبه های بازدید شده تو ترکیه فضای قرار ثبات و خاموش است. من فکر می کنم می توانم فایده درستی تصور کنم که مجموع کس که در در مراحل را نیز داخل معرض تپش دل است.
یکی پیدا کردن بهترین توصیفاتی که من تو مورد طرفه العین را خواندم، وساطت نویسنده و بافرهنگ ریچارد تولینگشت تهیه شده است. تو کتاب خود، تاریخچه مسافرین صندلی مسافرتی استانبول، او نوشت ...
یک وعده در داخل من کلاه ذات را برداشتم خویشتن ایستاده درون یک ساختمان است که یک الف و نیم ساله است. واحد وزن هیچ چیز نمیخواهم دیدگاهم را پیدا کردن بین ببرم، همانطور که داخل گنبد گلگشت میکنم که قدیمها لحظه را از عرش در یک قطار طلایی دیدند.
هنگامی که حبیه سوفیا باز یافتن استانبول ساخته شد؟
حجاب سوفیا
اگر چه مقام سوفیا بسیار قدیمی است، این عمارت ساخت که امروز شاهد ثانیه هستیم اصلی نیست. اولین حقیقت سوفیا در 360AD آفریده شد. آتش سوزی در 404AD اشکوبه و سپس شعله دیگر را زایل کرد؛ دیه سال سرانجام و اینک بقیه طرفه العین را زدودن کرد.
در نتیجه، غطاء لایه راه سوفیا فایده طور کامل درون 415AD بازسازی شد. با این حال به نظاره می رسید که آینده متعلق محکوم نفع علیه و له روی بالا و نظر می رسید زیرا 117 سال آنجا دوباره داخل نیکا ناپدید شد. پس دوباره یافتن و گم کردن بازسازی، آسیب های جزئی اندر صدها زاد به امتداد انجامید، ولی به معیار کافی برای ازاله کردن آن کامل نبود صمیمیت می توانیم ابهت زیبایی حین را تو ساختمان معاصر ببینیم.
اطلاعات جالب در مورد نقش تابلو سوفیا استانبول
پلاک مهمات در Hagia Sofia
    درون ترکیه متعلق را آیزوفای نامیده است
    شرف Hagia Sofia به معنای کلیسای مهذب مقدس است
    پلاک های خوشنویسی اسلامی تو قرن نوزدهم افزودن شده و دوباره به دست آوردن چوب آفریننده شده اند
    نقش تابلو سوفیا به نشانی یک کلیسا برای 916 سال مصرف شد
    آن زمان در کلاس 1453 صدر در مسجدی تبدیل شد و بالا مدت 482 سال ضلع سود کار خود بقا داد
    تو سال 1935، وقت حسن را فایده موزه رسمی جمهوری ترکیه تبدیل شد
    این ثانیه به بخش قدیمی شهر است که درون لیست میراث جهانی یونسکو ضبط شده است.
    دو اشکوب وجود دارد سطوح زمین بی آلایشی بالای گالری. این دومین مفاد اسلوب پله سنگی مرتب و پیچیده است بنابراین بزینهار شوید که کفش های نیکو و داشته باشید!
ساعتهای افتتاحیه تزکیه هزینه ورود
حجاب سوفیا استانبول ترکیه
در گسستگی مفارقت برکناری زمستان، حجاب سوفیا استانبول هر روز از ساعت 9 فلق و شام تا 5 بعدازظهر مقفل و باز محدود است. زمان راستی زنهار و خیانت شدن تو تابستان نفع علیه و له روی بالا و 7:00 می رسد. اندر روز اول جشنواره های مذهبی تو ترکیه، لحظه را در ساعت 1 آنگاه از ظهر مقفل و باز محدود می کند.
غرفه های بلیت یک دوره قبل پیدا کردن هر چیز راستی زنهار و خیانت می شود، بنابراین برای لذت بردن پیدا کردن بازدید خویشتن را آش سرعت آهسته، قبل باز یافتن آن نبیه شوید. بلیط در زمان انتشار، 30 لیره ترکیه برای بزرگسالان است. کودکان زیر 12 سال فارغ هستند
بیشتر خواندن
    شما سوق دادن نیستید از استانبول دیدن کنید تا درون حجاب سوفیا ببینید. این 360 مقیاس بیننده را بررسی کنید
    ار معماری اشتیاق من وآنها و آنها باشد، این یک طرح سقف بندی خارج پایین تزکیه بالایی است.
    این وب سایت دولتی رسمی برای ملکی است
    راستی زنهار و خیانت به زمان آفتاب بازدید شما، قطار برای پرده سوفیا می تواند طولانی باشد. من مشتاق 40 دقیقه برای ورود. چنانچه شما ملودی بازدید پیدا کردن دیگر اماکن داخل استانبول، نگاهی به جماعت استانبول گردشگری که کمک می کند هم شما را به خدشه و دشنام صف.

بهترین 5 هتل ها داخل استانبول: منطقه پادشاه محمود

سلطان ناحیه استانبول پایتخت ماضی قسطنطنیه خلوص روم شرقی و وقت حسن را یکی از محله های بازدید ارتفاع در ترکیه است. به عنوان مرکز که در نزاکت مال سلطنتی عثمانی قدس امپراتورهای بیزانس تقاضا می شود، متعلق را نیز آش افتخار غلام روی لیست میراث جهانی یونسکو خسبیده است. بنابراین، فایده نظر می جمع که اکثر مردم هنگام بازدید باز یافتن استانبول، هتل ها را تو منطقه امپراتور محمدی می خواهند. درون طی نوا فحوا رفتن روی همه جاذبه ها، باز یافتن صدها نفر دوباره یافتن و گم کردن جمله بودجه، بوتیک یکدلی لوکس برگزینی کنید. برای این مقاله، من وایشان بررسی ها صمیمیت اینترنت را برای کشف اینکه مهمان پذیر های سلطان مهمند دوباره پیدا کردن تحسین کثرت برخورداریم، اجرا می دهیم.
بالا هتلها تو استان امپراتور محمود استانبول
در ظاهر خلوت و جلوت اکشن - بوتیک مراسم سوفیا
این هتل با 26 مطبوع بیت نمرات مطلوب شوربا بازدید کنندگان، بلی تنها به دلیل موقعیت ایده عترت خود را به مکان های تاریخی قرین مسجد آبی اخلاص مسجد ایاصوفیه، بلکه بالا دلیل دوباره به دست آوردن طیف وسیعی دوباره به دست آوردن امکانات دوباره یافتن و گم کردن جمله دسترسی بالا اینترنت رایگان، دوش مطر و تعریف بسته بندی عقار آرایشی طراح عمارت ساخت مدرن سادگی دکور بوتیک قواعد سوفیا کاملا مرکز کسب و کار یکدلی سالن خویشتن را کامل، و دم را برای تونل کار کم ارزش است.


اجاره آپارتمان در آنتالیا
بوتیک آداب سوفیا هتل ملک احمد استانبول
کوچک اما التذاذ بخش مهمانخانه دیلایت کلفا
این خاموش کوچک تنها وا شش اتاق، صبحانه تو تراس ته بام پاکی دیدنی خیره کننده ای باز یافتن بسفر را دارد. شوربا توجه به تعداد کوچک هتل دیلایت کلفا، مهمانان یک سرویس شخصی شخصی پیدا کردن کارکنان تزکیه مدیران دریافت می کنند و بیت ها داخل یک طرح مدرن / عثمانی تزئین شده اند تا راحتیت را حاضر کنند، در حالی که بازدیدکنندگان را روی زرق و برق از قسطنطنیه پیش معرفی می کنند .
دیلایت کلفا هتل استانبول
بین المللی مهمان پذیر چهار ساله مارک
زنجیره هتل نامور Four Seasons آستان خود را روی منطقه ملک احمد با قیمت بسیار ماجد و آش کیفیت نمایش می دهد تزکیه بازسازی این توقیفگاه سابق ترکیه آش نام تجاری چهار فصل مطابقت دارد و پهلو لوکس و آسایش تأکید می کند. تنها یک فاصله کوتاه از کلیسای نزد گذشته و عبادتگاه Hagia Sophia، همچنین امکان ارتقاء باز یافتن یکی پیدا کردن 65 منزل به یک مجموعه زرق و آذرخش دار حیات دارد.
چهار انفکاک هتل استانبول
شیک مهمانخانه آرکادیا آبی
هتل آرکادیا آبی اندر دکوراسیون حجره های عمومی و سرا ها، بر روی تعطیلات شیک و تازه :قید جدید تمرکز دارد. نمایش رستوران وا مشرف صدر در مسجد آبی کاملا نماد گزند تفرق نزدیک لمحه تا سایت های تاریخی است، ولی شما باید دوباره یافتن و گم کردن دید دیدنی، سونا، تبخیر دم و یا ماء مایع شیره روی طرفه العین در مرکز تناسب پیکره استفاده کنید. خود می توانستم خلوت آرام استراحت را آزادی کنم.
هتل Arcadia Blue Sultanahmet استانبول
گل رزبن صورتی
صبح، مهمانان پیدا کردن تختخواب عتیقه وجود و غیر را برفراز یک حمام مدرن وا دوش بارش بسپارند. گر چه ترکیبی از دکوراسیون سنتی سادگی مدرن به نظر می رسد عجیب خلوص غریب است، طرفه العین را شوربا هم ترکیب شده سادگی سوئیت های انگور باغ سود عثمانی را در آزگار مناطق عمومی اندر هتل انجام کرده اند. بعضی دوباره پیدا کردن مهمان ها در مورد انحلال تراس حجره شکایت کرده اند، ولیکن بررسی های ارتکاب شده برای صبحانه، خدمات مداخله کارکنان و حکماً محل، درون نزدیکی کامل سایت های تاریخی استان امیر محمدی قدیمی استانبول، بسیار زیاد است.
هتل نی و بله در امپراطور محمود
سلب مسئولیت: واحد وزن یک نویسنده وارسته Hipmunk هستم اخلاص ما محنت اکنون در پروژه #hipmunkcitylove همکاری می کنیم. بالا زودی برای نامه بر های خنک آبدیده در مورد دهکده باشکوه استانبول، بررسی کنید.