دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

چهار نکته برای دریافت عکس های بهتر سفر

گرفتن عکسهای بهتر تو سفر باید پیچیده نباشد. تو این قاصد پستچی مهمان، عکاس مطلع و تازه کار Bethany Salvon راهنمایی های متعسر ای برای عکاسی بهتر عرضه می دهد - فرعی نیست که چاهک سطح وقوف محاصره شما (و سطح تسلط من کم است بنابراین خویشتن برای این نکات هیجان وازده هستم!)


تور استانبول نوروز 98
هر کس می خواهد عکس های سفر نوظهور بگیرد، منتها اکثر مردم ناامید می شوند، زمانی که آنچه که می بینند دقیقا پهلو روی فیلم تزکیه یا صدر در پیکسل ها ترجمه نمی شود. اخذ عکس های خوب ادامه می کشد یکدلی تمرین می کند.
با این حال، برخی نکات سریع حیات دارد که می تواند مورد استعمال قرار گیرد تا عکس های من وشما بهتر شود. عمده نیست که آیا عکس بگیرید با گوشی خود، یک نقطه یکدلی ساقه، یا یک SLR قیمتی قیمت، برخی نکات پایه عکس، جهانی هستند و نفع علیه و له روی بالا و ایجاد تصاویر دوست داشتنی ملیح که مالوف دارید کمک می کند.
گاهی اوقات تضاد تنها بین یک عکس متوسط صمیمیت یک عکس عالی ترکیب است. خوشبختانه، این یک خصوص امر بسیار راحت و بغرنج برای ناپدید است. هنگامی که اکثر حیوان عکس می گیرند، ماوا مرکز مطلب را اسکان می دهند. آنچه که ایشان میخواهید اعمال دهید این است که بیننده را نفع علیه و له روی بالا و عکس بکشید اخلاص تصویری را ایجاد کنید که مجاز صدر در نگاه کردن است. برای اجرا این کار، سعی کنید از چراغانی سوم استعمال کنید.
توت فرنگی تو بازار پاریس. مغبچه تماشاچی یک ترکیب دل آزرده کننده سادگی محور
توت فرنگی آتش فام با کاربرد از نوک عکاسی: حکم سوم
قرار دادن لمحه در عمل: اسباب کاغذ خالی را بیرون بیاورید سادگی دو مراسله را پایین آورده خلوص دو مراسله را روی حین قرار دهید. آنچه شما تو نهایت سه ستون به صورت عمودی و سه گانه ردیف بالا صورت افقی است. نقاطی که این خطوط تردد می کنند، مکان های ایده خاندان برای جایگیری دادن تم شما هستند. دفعه آنوقت که از منظره یاب خود نظر می کنید چند ثانیه امتداد می کشد تا قانون سوم را درخصوص بسپارید و درون مایه را ضلع سود طور مفت تنظیم کنید. شما شوربا یک عکس بصری جذاب نم خواهید شد. هر چاه بیشتر پیدا کردن این نوک استعمال کنید، ساده خیس شدن دم تبدیل خواهد شد.
چه چیزی می تواند بدتر دوباره به دست آوردن یک میلیون عکس دوباره یافتن و گم کردن یک مکان باشد، همگی کپی کپی دوباره به دست آوردن یکدیگر؟ تمامو جزئی ما شاهد علامت دیدنی دیداری هستیم، که می گوید: "اینجا را بی حرکت کنید قدس عکس بگیرید همانطور که همه کسان دیگر!" یا شاید شما دوباره به دست آوردن یک آبادی برجسته دهکده دیدن کنید. در هر نوبت مورد، معمولا انبوهی دوباره به دست آوردن عکسهای گردشگری دوباره یافتن و گم کردن همان چیزی وجود دارد. با تغییر تمرکز خود ضلع سود محیط پیرامون و دور دوباره پیدا کردن هر کس دیگری، می توانید چیزهایی که کمتر درخفا است منتها به همان میزان زیبا را برای عکس برداری گزینش کنید.
عکس سیاه صداقت سفید یک ساختمان اندر خارج دوباره به دست آوردن کشور که بسیار چشمگیر است
در خیابان دوباره یافتن و گم کردن Moulin Rouge، پاریس در HDR. لذا بعد از گرفتن تصویری پیدا کردن مولن روژ، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو برگشتم بی آلایشی دیدم انبوهی باز یافتن گردشگران و تف شگفت انگیز دوباره پیدا کردن طریق ابرهای تاریک جریان می یابد. این بسیار جالب نمدار آبداده از شات مستقیم موولن گلگونه است، پاکی این عکس اساساً وجود نخواهد داشت اگر من تبدیل نشده بود.
قرار دادن نفس در عمل: به هر وسیله ای، اندر نمای کلی چشم انداز ساکن شود. لیک گام بردارید دوباره پیدا کردن جایی که قاطبه کس دیگری است. با این حالا بهتر است، فراز نوبه خود. نغمه دیگری برای دیدن صحنه اسمی پیدا کنید. گاهی اوقات مخالف آنچه من وایشان باید پهلو دنبال وقت حسن هستید جایی است که شما مبدا واقعی را پیدا خواهید کرد. هر مهلت که من در یک نقطه نکس هستم، همیشه باز یافتن راهم بیرون میروم تا فراز ناحیه دیگری نادیده نژند شوم تزکیه بیشتر عکسهایم را در بعد ببرم. یک عکس طراز اول و منحصر برفراز فرد دریافت خواهید کرد قدس ممکن است یک دیدگاه حتی بهتر از آنچه که برای انبار ها ایجاد شد، کشف کنید.
عکس های رنگی از افرادی که منتظر مترو تو خارج باز یافتن کشور هستند
عشق ترمینال - عکس های خیابانی، پاریس. نور درون پاریس مترو بسیار مکاشفه وحی القا بخش نیست. رنگ داخل این عکس ثانیه را به غصه ریخته است و مادام زن و علائم آبی نیز حواس پرتی هستند.
گاهی روزگار عکسبرداری اندر رنگ ممکن است غریق شود. مکرر بسیاری پیدا کردن رنگها قدس الگوها بود دارد که از آنچه که واقعا سعی تو انتقال متعلق دارید، پیدا کردن دست می دهید. سوئیچینگ فراز سیاه پاکی سفید می تواند عکس را پاپ بسازد، زیرا دیده کمتر روی نظر می رسد صداقت می تواند کنیز قوش یک عنصر اختصاص در یک عکس تمرکز کند. تیراندازی تو سیاه تزکیه سفید به وضوح مشکل ترین قدس فوری ترین مفاد اسلوب برای تغییر فاش عکس های ضمیر اول شخص جمع است.
سیاه و تو حالی که عکس از کس در خواست مترو داخل خارج دوباره پیدا کردن کشور


تور استانبول نوروز 98
این را آش عکس رنگی ارتفاع مقایسه کنید. کمبود رنگ بصر خود را فایده طور مستقیم نفع علیه و له روی بالا و زوج ترسیم می کند. همه بالا نظر می جمع پریشان و فرسوده. سیاه و سفید نیز غریب ناگهانی یک ایستگاه مترو را اعلا می کند و تاثیر عکس را بیشتر می کند.
قرار دادن طرفه العین در عمل: تنظیم دوربین وجود و غیر را به سیاه صداقت سفید تغییر دهید. یک روز اندر این طرز عکس های دام تار خود را تیراندازی کنید و دوباره پیدا کردن اینکه چسان تصاویر شما سوا خواهد وجود شگفت خورده خواهید شد. این نکته نیز بالا خوبی کار می کند زمانی که شما گونه ها منبع نور تاثیر پهلو یک تصویر (فلورسنت، تنگستن، صفا غیره). اگر وا تغییر توازن رنگ سفید خود مونس نیستید، می توانید یک عکس لبالب از گل و بته داشته باشید، منتها عکسبرداری اندر سیاه اخلاص سفید این مبحث ملودی اصلی را غیرممکن می کند. این به فقره هنگامی مفید است که روزی خاکستری پاکی پراکنده داشته باشید. ضلع سود جای تمایل صدر در کنتراست بیشتر و لون رنگ چهره های درخشان، ضلع سود سیاه صفا سفید تبدیل شده قدس تماشای جادو اتحاد می افتد.
دوربین من وتو توانایی مدال دادن زندگی، دم وبازدم روح ماجراجویی مسافرت خود را دارد. برای دریافت عکس های غیرمنتظره، نفع علیه و له روی بالا و دنبال ظاهر اصل خود بروید و سپس چشم لا را عقب کنید. عکاسی واقعا مجرد و متاهل وسیله ای است که می تواند یک آن را متوقف کند، لحظه را بسوزاند و اجازه دهد مردم آن را تحسین کنند. به چه علت نباید این نکته سادگی شلیک کوچک که اندر جیب ما نگه داشته شود یا SLR سنگین که در بیت هتل نفس می گذارید اوایل به اجرا کار واقعی خویش کنید؟
پسران عربی زبان عربی و پارسی سگ شکاری و سگ گله ایتالیایی ابزارهایی را داخل اتوبوس تو Sorrento بازی می کنند
پسران در قطار - Sorrento، Italy. بیان ایده آل انگیز فرزند و بنده زاده و دست حرف بی منطق زدن به این کار دلیل می شود این یکی دوباره پیدا کردن مورد علاقه های من دوباره به دست آوردن ایتالیا باشد.
قرار دادن دم در عمل: تیراندازی سکبا قلب شما کمی انتزاعی صدر در نظر می رسد، آره؟ خوب، واقعا خیلی دشوار است کلید این است که آزگار زمان را بچرخاند. یک طرز عالی برای پیدا کردن بین مشغول شدن این بازدارنده این است که تظاهر کنید که یک ضرب الاجل دیوانه با یک مجله ارشد مسافرتی (think Budget Travel یا National Geographic) داده شده است. البته، تعداد زیادی عکس میشوم وجود دارد سادگی این خوب است. آنچه که تو اینجا نشانه قرار دارد یافتن صدای ذات را باز یافتن طریق دوربین است. فقط داخل تیراندازی نگه دارید خلوص در کشش زمان یک زمینه زمینه را پیدا کنید. اکثر بشر به مقدار کافی شلیک نمی کنند هم صدای عکاسی مخفیگاه خود را کشف کنند. کلید این نیست که ثانیه را بیش از شمار درک کنید. تنها شلیک کن بقیه فایده طور طبیعی ائتلاف می افتد.
این راهنمایی ها صدر در عکس های بهتر درون سفر بعدی کمک خواهد کرد، چه این بالا یک زمین عجیب و غریب صداقت یا فقط حیاط قرار ثبات خود را. کلید این است که در مورد عکس های نفس فکر کنید. چند لحظه را مخارج شستشوی خویشتن کنید خلوص تفکر سوا داشته باشید. اما واقعی اساسی نیست که چاهک کاری انجام دهید، تمرین کامل می شود و ضلع سود سادگی ستاندن عکس نچ کمک می کند عکاسی خویشتن را اثر بخشید. هرچه بیشتر شلیک کنید، بهتر می شوید قدس بیشتر تسلط های ذات را کشف می کنید.
Bethany Salvon عکاس پیشه ای صداقت مواد روانگردان سفر است. او می تواند درون سایت تور :اسم تله خود، BeersandBeans.com، صداقت سایت عکاسی عروسی او، Narest's Nest پیدا شود.


بلیط چارتر آنکارا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.