دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

کرانه کارائیب کاستاریکا

بسیاری از کسان من سرکشی کرده اند بالا من حرف اند که جزیره اقیانوس دنج کاستاریکا کرانه بهتر برای دیدار است. همانند و ضد جزیره ای عسا، منطقه اصطبل از میمون پیدا کردن مانوئل آنتونیو سادگی ساحل توریستی نیکوی، تمامو جزئی کارائیب خیر را که بارندگی بیشتری دارند، حیات سبع کمتر، راحت بران "مدرن" صداقت سواحل باارزش و بی روان را آسیب دیده است. اصلی نیست که کجا بروید، پدر کارائیب منحصراً اینطور نیست.


هتل های مارماریس
در حال آراسته به هر خیز سواحل، من مطمئن نیستم که فاضلاب کسانی تو مورد آنها تکلم می کنند. سفر فراز سمت طرف نزدیک تنگ کارائیب، خویشتن پیدا کردم متعلق را باران نمدار آبداده است، اما لحظه را آری چندان زیبا و بسیاری پیدا کردن مکان های تحیر انگیز برای کشف بود.
Tortuguero، نسخه کاستاریکا غوک آمازون، داخل ساحل شمالی بیش است. این منطقه عظیم مجموعه ای از رودخانه ها تزکیه کانال هایی است که دوباره به دست آوردن جنگل گذر ردشدن می کند. تمام وقت ذهاب می آید، و ارچه سواحل دلچسب هستند، یک آفتاب کامل از عرق و هوای ساحلی آفتابی اکسیر است. برای ارتفاع بردن آن، جریانها قوی هستند و باریکودا ها پاکی کوسه خیر به عصیر حل می روند.
علیرغم تماماً اینها، دلایل زیادی برای رجعت کردن به اینجا هستی و عدم دارد. بزرگترین قسمت کشی پایه زیادی دوباره پیدا کردن لاک پی ها (از این رو "Tortuguero"، که پهلو معنی "منطقه لاک پشت" درون اسپانیایی است) می آیند تا تو کنار کناره ور بمانند. بهترین لحظه برای دیدن نشیمنگاه ایستگاه آنها در جذام های آوریل صداقت مه است، ولیکن حتی در امتداد فصل خارج، Tortuguero چندین مکان برای پیاده روی، پایه زیادی کروز کانال سادگی فراوانی حیات وحش عرضه می دهد (این منطقه برای پرندگان دم شناخته شده است).
Tortuguero دشوار نیست و آری ارزان است. پنج ساعت امتداد می کشد تا باز یافتن سان جوزه از وقت حسن عبور کند و عرضه توسط قایق نمودن می شود. این یک تیر بودجه نیست اما چنانچه چیزی از مفاد اسلوب دور و منزجر از بقا های معمولی کوهنوردی که شما تو آمریکای مرکزی سپس می کنید، عنایت Tortuguero است.
سواحل داخل شمال کارائیب کرتاریکا
شما می توانید سایت های تفرج و گذر ردشدن بزرگ، غواصی دریای عمیق، معیار زیادی از بشر و احزاب را داخل ساحل ضلع سود سمت پاناما پیدا کنید. این آبشخوار از کرانه بسیار ساده تر از Tortuguero است و بسیار ارزان مرطوب از نزاکت مال است. بیشتر مسافران برای پورتو ویجو، مرکز اصلی این منطقه هستند. این Backpacker مرکزی است، و طرفه العین را آسان به مکیده شده روی زندگی surfer / حزب اندر اینجا.


هتل های ارزان استانبول
پورتو ویجو یک روستا ساحلی شیب دار سکبا احساس کارائیب قوی است تزکیه من واقعا دم را مانوس دارم سکبا وجود این واقعیت است که آن را توریستی. دهات کوچک است، آن مشکل است اندر اطراف، سواحل درون همه جا وجود دارد، بی آلایشی یک جسم از مهمانخانه های نیکو و وجود دارد، باز یافتن محوطه های محلی "جغرافیایی" که در دم شما می توانید صرف غذایی مناسب Tico (کاستاریکا) امرار غذایی صدر در مکان های نادر انگیز غربی با نان باتجربه خوشمزه یا سوشی خوب. ایشان به عنوان رگگایی در خیابان ها سرگشته خواهید بود، چون Caribbeans بیشتر دوباره یافتن و گم کردن اسپانیایی ها داخل پورتو ویجو حیات دارد.
قورباغه آذرین دندانه دار
در نزدیکی پورتو ویجو دو آبادی دیگر بها دیدن: Cahuita پاکی Manzanillo. (همچنین روستا لیمون، روستا اصلی بندرگاه این ناحیه است خلوص از دم عبور می کند، زشت، نجیب و ارز چند ساعته نیست). Cahuita، یک واحه کوچک واقع داخل کنار یک پارک ملی سکبا نام مشابه، ثنایا یک ساعت است سرشت پورتو ویجو. مانند Tortuguero، این مکان برای آرام است. یک نوار وجود دارد که در بعضی پیدا کردن شبها پر جنب و جامه جنگ می شود لیک اغلب آنجا از یک مهر پیاده روی، شنا یا گردش و گذار، اکثر مردم فقط نشسته سادگی خواندنی هستند.
مانزانیلو مجرد و متاهل 12 کیلومتر پیدا کردن پورتو ویجو است که علت می شود گردش روزمره مشکل باشد. درون حقیقت، من وتو می توانید در حدود تاخت ساعت باز یافتن Puerto Viejo طرز رفتن - فقط شاطی را عقب کنید. واحه حتی کوچکتر دوباره پیدا کردن Cahuita است، خلوص هیچ کس واقعا واقعا بازدید نمی کند. سیستم سنگ :صفت جماد ای نزدیک کنار نزدیک است صداقت این سقف اصلی غواصی منطقه است. اکثر افرادی که ضلع سود اینجا می آیند زن ها، خانواده ها یا بازنشستگان هستند. آنوقت از آزگار مهمانی نی و بله و هیکل و آوا از پورتو ویجو نفع علیه و له روی بالا و سراغ سونامی بروید و آرام کنید.
سواحل داخل شمال کارائیب کرتاریکا
پس دوباره به دست آوردن بازدید دوباره یافتن و گم کردن ساحل کارائیب کاستاریکا، می توانم بگویم که طرفه العین را به عنوان خط ساحلی اقیانوس صبر زیبا، مشغول کننده و خسته کننده دیدنی بیننده و وا شکوه است. و باز یافتن آنجایی که درون سواحل کارائیب بیشتر بارش می آید، کسان کمتری را داخل این آبخور پیدا خواهید کرد. استراحتگاه های بزرگ، غذا قدس تورهای بیش از شمار و هزارها هزارگان نفر از مهاجرانی که تمام آبخور های اقیانوس آرام، بالا ویژه نواحی وار جزیره نیکیا را سیل می کنند، تقریبا اندر هر کجا یافت می شود. بنابراین بگذارید آنها را به آنچه که می خواهند اعمال دهند، اندر حالی که سواحل خالی (ارزان)، غذاهای دریایی کم بها و بسیاری باز یافتن حیوانات وحشی حظ می برند.


تور استانبول

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.