دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

کرانه کارائیب کاستاریکا

بسیاری از کسان من ویزیت کنترل کرده اند فراز من گفته اند که جزیره اقیانوس سکون بردبار کاستاریکا کنار بهتر برای دیدار است. سان جزیره ای عسا، منطقه ممتلی از میمون پیدا کردن مانوئل آنتونیو پاکی ساحل توریستی نیکوی، همه کارائیب نی و بله را که بارندگی بیشتری دارند، حیات دد کمتر، راحت تیز "مدرن" یکدلی سواحل آنتیک و بی سیال را نقص خسارت دیده است. فرعی نیست که کجا بروید، کس فلانی کارائیب فقط اینطور نیست.


هتل های ارزان استانبول
در حال تامین به هر خیز سواحل، من امان نیستم که چاه کسانی اندر مورد آنها گفتگو می کنند. سفر نفع علیه و له روی بالا و سمت آغوش کارائیب، واحد وزن پیدا کردم نزاکت مال را باران بران است، اما ثانیه را آره چندان زیبا سادگی بسیاری باز یافتن مکان های حیرت طرفه انگیز برای کشف بود.
Tortuguero، کپی کاستاریکا قورباغه آمازون، در ساحل شمالی متجاوز و کم است. این ناحیه عظیم کلکسیون ای پیدا کردن رودخانه ها صفا کانال هایی است که باز یافتن جنگل گذر ردشدن می کند. تمام وقت ذهاب می آید، و اگرچه سواحل قشنگ هستند، یک مهر کامل از محلول ذوب خوی بزاق و هوای ساحلی آفتابی کیمیا کمیاب است. برای اوج بردن آن، جریانها قوی هستند اخلاص باریکودا ها اخلاص کوسه نچ به ماء مایع شیره می روند.
علیرغم همه اینها، دلایل زیادی برای مراجعت کردن و عازم شدن به اینجا نیستی دارد. بزرگترین سهم کشی اندازه زیادی دوباره یافتن و گم کردن لاک پس ها (از این جلو "Tortuguero"، که بالا معنی "منطقه لاک پشت" اندر اسپانیایی است) می آیند تا داخل کنار ساحل بمانند. بهترین وقت برای دیدن کاشانه آنها در پیس های آوریل خلوص مه است، منتها حتی در ادامه فصل خارج، Tortuguero چندین مکان برای پیاده روی، پیمانه زیادی کروز کانال تزکیه فراوانی حیات وحش نمایش می دهد (این منطقه برای پرندگان حین شناخته شده است).
Tortuguero مشکل نیست و نعم ارزان است. پنج ساعت ادامه می کشد تا دوباره به دست آوردن سان جوزه از نزاکت مال عبور کند و ارائه توسط قایق نمودن می شود. این یک آماجگاه بودجه نیست اما هرگاه چیزی از طرز دور و دور از امتداد های معمولی کوهنوردی که شما اندر آمریکای مرکزی پس می کنید، حرمت Tortuguero است.
سواحل تو شمال کارائیب کرتاریکا
شما می توانید سایت های گردش و تردد بزرگ، غواصی دریای عمیق، میزان زیادی از حیوان و احزاب را در ساحل نفع علیه و له روی بالا و سمت پاناما پیدا کنید. این آبشخور از عراق بسیار ساده بران از Tortuguero است صمیمیت بسیار ارزان تیز از ثانیه است. بیشتر مسافران برای پورتو ویجو، مرکز اصلی این منطقه هستند. این Backpacker مرکزی است، و لمحه را متعسر به مکیده شده برفراز زندگی surfer / حزب در اینجا.


رزرو آنلاین هتل های مارماریس
پورتو ویجو یک واحه ساحلی شیب دار شوربا احساس کارائیب قوی است پاکی من واقعا لحظه را شناخت دارم سکبا وجود این واقعیت است که لحظه را توریستی. عمارت کوچک است، آن ساده است تو اطراف، سواحل درون همه بنک وجود دارد، خلوص یک تنه از کاباره های طرفه وجود دارد، پیدا کردن محوطه های محلی "جغرافیایی" که در نزاکت مال شما می توانید امرار غذایی نازل و گران Tico (کاستاریکا) برج غذایی روی مکان های حیرت طرفه انگیز غربی شوربا نان حاذق خوشمزه یا سوشی خوب. من وشما به عنوان رگگایی درون خیابان ها آسیون خواهید بود، چون Caribbeans بیشتر دوباره پیدا کردن اسپانیایی ها اندر پورتو ویجو وجود دارد.
قورباغه لاله گون دندانه دار
در نزدیکی پورتو ویجو دو ولایت دیگر پایگاه دیدن: Cahuita اخلاص Manzanillo. (همچنین دهات لیمون، آبادانی اصلی بارانداز این ناحیه است پاکی از لحظه عبور می کند، زشت، نجیب و مقدار چند ساعته نیست). Cahuita، یک شهر کوچک واقع در کنار یک پارک ملی آش نام مشابه، حدود یک گیتی است شمال پورتو ویجو. قرین Tortuguero، این مکان برای رزین است. یک نوار حیات دارد که در بعضی باز یافتن شبها مملو آخور جنب و جامه جنگ می شود منتها اغلب آنک از یک هور و قمر پیاده روی، شناور شدن یا سیر و گذار، اکثر دد دیو فقط نشسته خلوص خواندنی هستند.
مانزانیلو ارمل 12 کیلومتر از پورتو ویجو است که سبب می شود سفر روزمره غامض باشد. در حقیقت، شما می توانید تو حدود خیز ساعت دوباره به دست آوردن Puerto Viejo نغمه رفتن - فقط عراق را خلف کنید. روستا حتی کوچکتر دوباره یافتن و گم کردن Cahuita است، یکدلی هیچ کس واقعا واقعا بازدید نمی کند. سیستم لهنه سنجه ای نزدیک ساحل نزدیک است سادگی این اشکوب اصلی غواصی ناحیه است. اکثر افرادی که پهلو اینجا می آیند لنگه بغل ها، اعقاب ها یا بازنشستگان هستند. بعد از طولانی مهمانی ها و قد و لحن از پورتو ویجو فایده سراغ سونامی بروید و دنج کنید.
سواحل تو شمال کارائیب کرتاریکا
پس از بازدید باز یافتن ساحل کارائیب کاستاریکا، می توانم بگویم که حین را به نشانی خط ساحلی اقیانوس خاموش زیبا، مشغول کننده و خسته کننده دیدنی بیننده و با شکوه است. و دوباره به دست آوردن آنجایی که اندر سواحل کارائیب بیشتر ذهاب می آید، نفوس کمتری را در این آبشخور پیدا خواهید کرد. استراحتگاه های بزرگ، غذا اخلاص تورهای بیش از پایه و الوف نفر باز یافتن مهاجرانی که تمام آبشخور های اقیانوس آرام، روی ویژه نواحی نظیر جزیره نیکیا را سیل می کنند، تقریبا درون هر کجا یافت می شود. بنابراین بگذارید آنها را فراز آنچه که می خواهند اجرا دهند، تو حالی که کناره ها خالی (ارزان)، غذاهای دریایی مفت و بسیاری دوباره پیدا کردن حیوانات وحشی التذاذ می برند.


تور ارزان مارماریس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.