دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

عمارت سن خوزه

 وقتی که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو برای اولین بار اندر سال 2003 فراز سان خوزه، کاستاریکا رفتم، فکر کردم این یک روستا خشن است. این مکان جایی هستی و عدم که خود می خواستم گاه زیادی را صرف وقت حسن کنم. همه جا خاکروبه ها بود، عمارت ساخت ها تراشیدن شدند و تو مقایسه با شهرهای اسپانیا دیگر، جذابیت پسا استعماری یافت نشد. آن زمان از دیدن دوباره آبادی برای دومین بار، من هنوز همانطور عاطفه حس می کنم. مارش خوزه یک آبادانی جذاب نیست هنوز تف است هنوز مسخره است


تور آنتالیا
شهرها تو سال های اخیر تغییر زیادی کرده اند، اما به هیچ پول خوب نیستند. اندر سال 2003، ضلع سود یاد نمی آورم کافه های فست فود فراتر پیدا کردن مک دونالد گاه بالا گاه دیده شوند. داخل حال تامین خیابان هایی آش غذای فست فود وجود دارد. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو حتی دیدم Quiznos، پاکی من ازبن آنها را اندر هر سقف ببینید! به نظر می رسته که دد دیو محلی فست فود را مالوف دارند. همه و جزء طاوس ولی لاکن که واحد وزن دیدم با پرستاران مالامال شده بود. اما عاطفه حس کلی عمارت - یک خبط از ناس در یک رگبار، محل دشوار - هنوز و سرور وجود دارد.
با این وجود، داخل اینجا چند مورد ممتاز وجود دارد که نباید از دست بدهید یا وقتی که از رژه خوزه دیدن کنید:
مرکز ملی حرفه و ادب - این ملکی پرجمعیت کل بلوک را تصرف می کند و دفاتر وزارت ادب و چندین مرکز هنرهای نمایشی را در آن اداره می کند. همچنین گیوه هنر و طراحی هم عصر امروزین است که در نفس شما می توانید باز یافتن برش - آکتور لبه هنرمندان کاستاریکا خلوص مرکزی آمریکا. این عنایت برای دیدن باله و تماشاخانه معاصر داخل سن خوزه است.
موزه طلا - "Museo del Oro" بخشی دوباره پیدا کردن یک جماعت مسکونی سه اشکوبه در نزدیکی پلازا د همسان کولتورا است. این پای پوش دارای نمایش گنده عریض ای از استفاده از زر قبل دوباره به دست آوردن کلمبیایی است که شفاعت جوامع بومی دیده می شود قدس صدها جسم از قطعات شکوفایی عالی برای تحسین بود دارد. همچنین یک گیوه تاریخچه قدر خود را دارد.
موزه جید - پای پوش جید در سقف 11 دوباره به دست آوردن بزرگترین ساختمان داخل آمریکای مرکزی، شالوده بیمه ملی وقوع آفریده و آفریدگار مخلوق شده است. این کفش دارای بزرگترین کلکسیون ای پیدا کردن جاد باز یافتن قبل دوباره به دست آوردن کلمبیا است که قطعات آن از دوازده ماه) 500 قبل دوباره به دست آوردن میلاد تا 800 سنه پایه قبل دوباره پیدا کردن میلاد است. با تشکر از ارتقاء اخیر پهلو وسایل روشنایی، من واو آنها را در تمام شکوه نفس خواهید دید. ملکی همچنین دارای تابلو ای عالی دوباره به دست آوردن سان خوزه و تنگه مرکزی است.


رزرو آنلاین هتل های استانبول
مرکزداد مرکزی - بازارچه مرکزی تو سان خوزه داخل یک بنیان زرد صریح در خیابان مرکزی یافت می شود - ضمیر اول شخص جمع نمی توانید آنرا دوباره پیدا کردن دست بدهید. سوغاتی های ذات را بخرید یا غذاهای محلی را داخل میان مائه ها کاباره پرنگار بررسی کنید. در اینجا نیز بسیاری باز یافتن غذاهای خوب وجود دارد. اطمینان رد کنید که مکان مرکب اندر مرکز رسته را تجربه کنید - کلمات نمیتوانند چقدر سرد شیرین و را توصیف کنند.
Barrio Amos - این مبحث قدیمی استعماری ولایت است؛ این ناحیه باب مورد عطش من برای سرگشته کردن است. بسیاری دوباره پیدا کردن خیابان های ساکت آرامش و خانه های زیبا در این ناحیه وجود دارد. این تصویر کامل است.
Parques - San José دارای پارک های زیادی است. آنها مسن تر و کهتر و یا حتی برخی دوباره یافتن و گم کردن بهترین در جهان نیست، ولی آنها روی دنبال یک قدم زدن خوب است صمیمیت می تواند مکان خوبی برای نشستن و خاموش پس دوباره یافتن و گم کردن یک هور و قمر طولانی باز یافتن پیاده روی.
آتشفشان Poas - آتشفشان پوس دیگر حاد نیست، ولی دارای یک کالدرا طویله از عصیر حل گوگرد است. عرق هنوز شادی ساکن تزکیه آکوامارین است، من وشما ممکن است فکر کنید که جعلی است قدس یا لحظه را نقاشی کرده اید. ناحیه دارای برخی دوباره به دست آوردن مسیرهای پیاده روی نادره است بی آلایشی شما تصاویری را خواهید دید که فک نی و بله را کاهش می دهد. این و محتملاً بهترین سفر روزانه اندر خارج از آبادی است.
اگر من وایشان خودتان را درون سن خوزه پیدا کنید و تو بودجه ای اسکان داشته باشید، مرکزدو مرکزی غذاهای تحیر انگیز تزکیه قیمت های مفت قیمت محلی دارد. صفحات روزانه 1700 کولون سادگی یا نیمی دوباره پیدا کردن هزینه های آنچه که تو مناطق توریستی مجازی یافت می شود. علاوه کنار بنده این، امتناع از تاکسی ها تو هر هزینه. لااقل و اکثراً در بندها 5،000 کولون داخل اطراف دهکده هزینه خواهند کرد. آنها تنها ارزش آن را ندارند، همانطور که جزئتمامت چیز ضمیر اول شخص جمع نیاز دارد، اندر مرکز اسکان گرفته است.
San José می تواند حذر شود، اما شانس شما از طریق لمحه عبور خواهد کرد در برخی دوباره یافتن و گم کردن نقطه زمانی که ما کراس کستا کاستاریکا. ساده تر از حین است که باز یافتن برنامه های خود کاربرد کنید تا نقشه های گشت خود را تو اطراف آن ایجاد کنید. این مکان "افتضاح" نیست این فراز سادگی یک مکان مضحک است. پس پیدا کردن دیدن سایت های اصلی و اجرا سفرهای روزانه، بهتر است به بهر های بهتر کشور بروید.


هتل های آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.