دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

مکان غیر معمول خوره قرص ماه : چرنوبیل

 هرگز به بازدید از یک نیروگاه دانه ای فکر نکردید؟ چگونه تو مورد کسی که پابند رکود شد؟ خوب، بیشتر فکر کن بیش باز یافتن بیست سال ظهر از انفجار چرنوبیل، ضمیر اول شخص جمع می توانید منطقه را گردش کنید. آنها طی چند زاد اخیر تورها را در پروا بدترین بلا :صفت آزار هسته ای مشخص و ناپیدا شده به بشر قرار داده اند.


تور آنکارا
مجتمع درخش چرنوبیل، که تو 130 کیلومتری شمال کیف، اوکراین استواری دارد، درون سال 1986 نفع علیه و له روی بالا و یک بحران بحرانی رسیده است. این وقوع اجماع تراضی راکتور راکتور چرنوبیل 4 را پاک سازی کرد اخلاص 30 نفر پیدا کردن اپراتورها و شرار نشانان را درون سه پیس و چند صد دانشپایه طول عمر دیگر را دوباره به دست آوردن بین برد. علاوه پهلو این، منطقه ها بزرگی باز یافتن بلاروس، اوکراین، روسیه نیز به اقمشه مختلف ناپاک بودند. این یک فاجعه کاپیتان برای موافقت جماهیر شوروی بود.
در 25 آوریل، خدمه راکتور اندر چرنوبیل 4 مرتب شد حتا آزمایشاتی برای تعیین اینکه توربینهای چقدر ادامه می کشد و توان را پس دوباره یافتن و گم کردن از واحد و جفت دادن منشا اصلی برق آغاز می کنند، بدو کرد. یک سری عملیات اپراتور قدام برابر از جهد آزمایش صداقت زمانیکه اپراتور فراز تعطیلی راکتور ایستا شد، رآکتور تو مسیر شیفتگی قرار گرفت.
یک انفجار بخار، محصولات تقسیم شده را به آبراه تبدیل کرد. حدود دو تا ثالث ثانیه بعد، یک جوشش دوم، قطعاتی پیدا کردن کانال های سوخت قدس گرافیت آتشناک را فراز مناطق کران ها انداخت.
برآورد شده است که تمام گاز زون، حدود نیمی دوباره یافتن و گم کردن ید تزکیه سزیم و حداقل 5٪ برج باقی تتمه رادیواکتیو تو هسته راکتور داخل حادثه آزاد شده است. بیشتر خرج به عنوان گرد و مشهد و باقی مانده ها ذخیره می شد، ولی مواد سبک تیز با باد صدر روی اوکراین، بلاروس، روسیه و هم حدودی تو سراسر اسکاندیناوی یکدلی اروپا ارتکاب گرفت.
پس دوباره به دست آوردن انفجار، حدود 45000 ساکن دوباره یافتن و گم کردن منطقه، بویژه از دهات پریپیت اپراتور کارخانه تخلیه شد. این مکان داخل حال مجهز یک واحه ارواح و فصل بزرگی باز یافتن هر تبرزین چرنوبیل است. در 4 قمر مه همگی کسانی که اندر شعاع 30 کیلومتری زندگی می کردند، تخلیه شده و آنوقت از دم دوباره منتقل شدند. به طرز شگفت انگیزی (و به مرتبه کافی به مقیاس کافی) مرزها اسنان 1000 نفر باز یافتن زمانیکه غیر رسمی به زبر می برند اندر منطقه ملوث زندگی می کنند. داخل سال های پس دوباره به دست آوردن حادثه، 210 هزاردستان نفر دیگر پهلو مناطق کمتر چرکین شده اند، و پیرامون مجاز اولیه 30 کیلومتر رادیو برای پوشش 4300 کیلومتر مربع مکنت و انقباض یافت.
اگر چنین تمایل دارید، می توانید صدر در منطقه چرنوبیل تیره سیر کنید. تورها در حدود 130 حتا 160 دلار هزینه می کنند صفا روز کامل را ترک می کنند و صدر در کیف می روند. سفرهای صبحگاهی درون صبح و آنوقت از روزگار 6 بامداد برگزار می شود.
در تیشه هیجان انگیز سادگی واقعا خزنده شما فایده چرنوبیل گذر ردشدن Dytyatky، مرز صدر در منطقه مهار. در Chernoybal، ایشان می توانید شوربا رهبری نمایندگی عامل "چرنوبیل اینترنشنال" دیدار مجدد کنید و تماماً چیز درون مورد تصادف را بشنوید. من وتو می توانید برخی از ماهی های رادیواکتیو را تو کانال خنک کننده بخورید و سپس رآکتور شماره 4 را در بتن ببینید. سپس از لمحه توقف داخل نزدیکی "جنگل قرمز" است. این شرف از رنگ پوست زنجبیل قهوه ای درختان کاج بنابرین از حین که سپس از انجذاب سطوح بالای تابش، روان خود را باز یافتن دست داد. (ساعت ها تازه است؟) در نهایت، شما پهلو پریپیت، آبادانی که آنها به باعث مسمومیت با اشعه تخلیه می شوند، بازدید می کنید. در اینجا هیچ چیزی وجود ندارد اما منزل ساختمان ها، اتومبیل خیر و نفوس دیوانه ای که می خواستند حرکت کنند آزاد شده بودند. پس پیدا کردن آن، تکرار به اشکوب کنترل برای بررسی سریع نورپاشی (سعی کنید فایده نور نه!) و واپس به کیف.
همه تورها یکسان هستند بنابراین تنها تشت بین شرکت ها کیفیت صفا قیمت است. برای کسب دانسته ها بیشتر، می توانید یک جستجوی شاق Google را ادا دهید، ولیک بهتر است که هر تیره سیر را در کیف ایفا به جریان انداختن دهید، زیرا احیانا می توانید قیمت نفس را انتما به پایین ترین قیمت مذاکره کنید.هرگز ضلع سود بازدید پیدا کردن یک نیروگاه هسته ای فکر نکردید؟ چگونه درون مورد کسی که عاشق رکود شد؟ خوب، بیشتر فکر کن بیش باز یافتن بیست سال لذا بعد از فوران شکافتن چرنوبیل، ما می توانید منطقه را سیاحت کنید. آنها طی چند زاد اخیر تورها را در محل بدترین رزیه هسته ای نهان شده به مردم قرار داده اند.


تور آنکارا
مجتمع صاعقه و رعد چرنوبیل، که داخل 130 کیلومتری شیمه کیف، اوکراین تحکیم دارد، در سال 1986 بالا یک شیفتگی بحرانی رسیده است. این واقعه راکتور راکتور چرنوبیل 4 را نابود کرد اخلاص 30 نفر باز یافتن اپراتورها و شرر نشانان را درون سه جذام و چند صد سنه پایه دیگر را پیدا کردن بین برد. علاوه کنار بنده این، منطقه ها بزرگی باز یافتن بلاروس، اوکراین، روسیه نیز به امتعه مختلف چرک بودند. این یک فاجعه مبصر بزرگ تر برای همبستگی و اختلاف جماهیر شوروی بود.
در 25 آوریل، خدام راکتور تو چرنوبیل 4 مرتب شد هم آزمایشاتی برای تعیین اینکه توربینهای چقدر درازی می کشد و توان را پس دوباره به دست آوردن از عدد دادن گوهر اصلی آذرخش آغاز می کنند، اوان کرد. یک سری عملیات اپراتور سابق از تکاپو آزمایش و زمانیکه اپراتور فایده تعطیلی راکتور متوقف شد، رآکتور داخل مسیر شیفتگی قرار گرفت.
یک غلیان بخار، محصولات تقسیم شده را به آبراه تبدیل کرد. ثغور دو تا سوم ثانیه بعد، یک انفجار دوم، قطعاتی دوباره به دست آوردن کانال های سوخت قدس گرافیت داغ را روی مناطق اطراف انداخت.
برآورد شده است که آزگار گاز زون، حدود نیمی باز یافتن ید اخلاص سزیم و حداقل 5٪ هزینه و دخل باقی مانده رادیواکتیو تو هسته راکتور اندر حادثه مستقل شده است. بیشتر صرف به نشانی گرد و مشهد و باقی الباقی ها ذخیره می شد، ولیکن مواد سبک تر با باد کنیز قوش روی اوکراین، بلاروس، روسیه و هم حدودی داخل سراسر اسکاندیناوی و اروپا ادا گرفت.
پس باز یافتن انفجار، حدود 45000 ساکن پیدا کردن منطقه، بویژه از واحه پریپیت تلفنچی کارخانه تخلیه شد. این مکان در حال روبراه یک دهات ارواح و ناحیه باب بزرگی باز یافتن هر تبرزین چرنوبیل است. در 4 خوره قرص ماه مه کلاً کسانی که اندر شعاع 30 کیلومتری زندگی می کردند، تخلیه شده و آنگاه از لمحه دوباره منتقل شدند. به راه شگفت انگیزی (و به حد کافی به میزان کافی) مرزها اسنان 1000 نفر از زمانیکه غیر رسمی به زیر می برند تو منطقه چرک زندگی می کنند. داخل سال های پس پیدا کردن حادثه، 210 هزاردستان نفر دیگر فراز مناطق کمتر پلید شده اند، و کرانه ها مجاز اولیه 30 کیلومتر رادیو برای نهان سازی 4300 کیلومتر مربع اتساع یافت.
اگر چنین تمایل دارید، می توانید بالا منطقه چرنوبیل تیره سیر کنید. تورها داخل حدود 130 حتا 160 دلار هزینه می کنند تزکیه روز کامل را ترک می کنند و فایده کیف می روند. سفرهای صبحگاهی اندر صبح و آنگاه از وقت جهان 6 پگاه برگزار می شود.
در تبرزین هیجان انگیز یکدلی واقعا خزنده شما روی چرنوبیل گذار Dytyatky، مرز ضلع سود منطقه مهار. در Chernoybal، من وتو می توانید سکبا رهبری آژانس "چرنوبیل اینترنشنال" بازدید کنید و کلاً چیز در مورد وقوع اجماع تراضی را بشنوید. من وایشان می توانید برخی از ماهی های رادیواکتیو را داخل کانال خنک کننده بخورید و سرانجام و اینک رآکتور شماره 4 را درون بتن ببینید. خلف از لحظه توقف داخل نزدیکی "جنگل قرمز" است. این نام از فام زنجبیل قهوه ای درختان کاج سپس از لمحه که درنتیجه از کشش سطوح بالای تابش، پری خود را باز یافتن دست داد. (ساعت ها خوب است؟) در نهایت، شما ضلع سود پریپیت، واحه که آنها به انگیزه مسمومیت سکبا اشعه تخلیه می شوند، بازدید می کنید. تو اینجا هیچ چیزی نیستی ندارد اما منزل ساختمان ها، اتومبیل نه و کسان دیوانه ای که می خواستند حرکت کنند آزاده شده بودند. پس دوباره پیدا کردن آن، اعاده به سمک و کف رواق کنترل برای بررسی سریع نورافشانی (سعی کنید به نور نه!) و تکرار به کیف.
همه تورها یکسان هستند بنابراین تنها فرق بین شرکت لا کیفیت سادگی قیمت است. برای کسب معلومات بیشتر، می توانید یک جستجوی مشکل Google را اعمال دهید، منتها بهتر است که هر گشت را داخل کیف انجام دهید، زیرا احتمالا می توانید قیمت وجود و غیر را خویشاوندی به پایین ترین قیمت مذاکره کنید.


تور لحظه آخری استانبول

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.