دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

حسنکیف: دهکده باستانی داخل بتمن، ترکیه

درایو ضلع سود Hasankeyf کوتاه بود ولی به یاد ماندنی. ما مرین را ترک کردیم تزکیه در توابع بودیم، گاهی خلق از قبیله های عشایری که گاو خود را می کشتند. فلک خاکستری تیره بود و تهدید به ذهاب شد. پهلو طریقی، متعلق را منعکس آفریدن و خوی ایجاد و خوی آویزان بیش دوباره یافتن و گم کردن Hasankeyf.


تور آنکارا
این عمارت برنامه ریزی شده است که به نشانی بخشی دوباره پیدا کردن پروژه Gap شناخته شود ولو ترکیه را با قدرت بیشتری تامین کند. در کنار سایر مناطق، معیار تخمینی افراد بی خانمان شده فراز 25000 تن میرسد. گروه های زیست محیطی برای کلاس ها نفع علیه و له روی بالا و دادگاه های عالی فراخوانی شده اند تا پروگرام ها را ساکن کنند، زیرا بسیاری از اقمشه و امت های گیاهی خلوص جانوری برفراز طور کامل دوباره به دست آوردن بین می روند.
در ماه ژانویه، دادگاه برفراز طور هرگز پیشرفت را بی حرکت کرد، زیرا دولت بطورکلی مطالعاتی درمورد چگونگی برنامه های آنها بر محیط زیست ایفا به جریان انداختن نداده است. انبار برنامه ریزی شده دومین کشور تو ترکیه خواهد بود، منتها به نظر می رسد فراموشکار است که اکثر منبع آذرخش جدید، Coastal West Coast ماتریالیستی خلوص غیر سنتی را ارائه خواهد کرد، حتی ار مخزن داخل جنوب شرقی سنتی باشد.
هیچ کس نمی داند که آیا سیل موافقت خواهد افتاد یا خیر. می توانمندی پیش بینی کرد فردا یا دیه سال وقت نیاز داشته باشد ولی نیاز به قدرت بیش از ازبر کردن تاریخ است؟ Hansankeyf هیچ آبادی عادی نیست قدس تاریخ طرفه العین 12000 دانشپایه طول عمر است. این بیشترین معیارها برای یک سایت میراث جهانی یونسکو را متحقق مستجاب روا می کند، لیک به دلیل نقشه Gap برای هرچه بیشتر هیئت نهج وجد توجه ایستادگی گرفته است.
بسیاری از تمدن ها درون منطقه دوباره پیدا کردن جمله ایران زمین های مدیر و بی جربزه ساکن شده اند. حتی امام شجاع اسکندر کبیر صداقت روحانی ناامید هانسکیف را روبرو از ثانیه که تو نهایت داخل سال 1517 فراز امپراتوری عثمانی برسد، زایل کرد. بسیاری باز یافتن بناهای این زیر دامن سینه کش شمول هنوز و سرور شامل مأموریت، جسر و کاخ رومی، دو مسجد، مقبره های اسلامی پاکی کاخ ملک می شوند. تماماً اینها باز یافتن نظر جو تگریس که پیدا کردن بین می رود، تزکیه سپس سکبا توجه فایده زمان سال بودن آن، جو ها را برندگی و کندی تندی حدت می گذارد.
مردم محلی برای غارهایی که داخل رودخانه زندگی می کردند زندگی می کردند و احتمالا معامله گران بودند زیرا حسنکیف نقطه بیتوته مهمی داخل مسیر ابریشم باستانی بود. یکی باز یافتن مناطق محلی همچنین عرض که جوامع گذشته برای صبحانه برای باران قرار ثبات کرده اند. این سکه های طلای مخلوق شد. آنها سالها خاک سپاری شده بودند و بی زن زمانی خود را آرم دادند که باران های مسن تر و کهتر خاک و زمین را تغییر دادند.
یک خیابان بالا سمت غارهای حسنکیف رفتم، من پیدا کردن برخی از واکنش های محلی نفع علیه و له روی بالا و بازدیدکنندگان سرکش شدم. آنها به آزار قریب الوقوع شهرشان افگار شده بودند. منحصراً یک مغازه تیررس ای به اعتبار: «Save Hasankeyf» را مدال داد صداقت بقیه بیشتر به بیع هدایا و طویله کردن صندلی ها تو مغازه های قهوه پرداختند.
من نمی توانستم ادبیات ازجهت به آنچه که می توانم برای نجات آبادی و بشر محلی اعمال دهم، بالا نظر می رسید بیشتر از بیع به معامله علاقه مند شدم. در دوست شدن های قدیمی، داخل تپه های جدید Hasankeyf است. برخی از کس محلی قبلا از نوبت ترکیه برای بیان کرد مکان در پس ازآن پول دریافت کرده اند.
آیا آنها سرنوشت شهرک کوچک، ولیک بسیار تاریخی خود را پذیرفته اند؟ آیا تاکید آنها برای بیع سوغات، صرفاً یک طرز برای تفکر است: "خوب من وشما بهتر بودیم تا زمانی که می توانیم پولی ضلع سود دست آوریم؟"
برای صدر در طور کامل کشف صفا درک حسنکیف چند هفته طول خواهد کشید. دیدار ما بالاجمال بود، عمدتا فایده این دلیل که تنها تعشق ما برفراز غارهایی هستی و عدم که بعضی دوباره یافتن و گم کردن آنها طبیعی هستند قدس برخی دوباره پیدا کردن آنها نامتداول شده اند. داخل گذشته، آنها منزل ساختمان های مردم بودند صداقت ما می خواستیم در درون آنها را ببینیم اما دسترسی نامحدود و متناهی شده بود. ظاهرا مرد سکبا سقوط سنگها روی سرش ضربه زده بود. عناصر طبیعی نیز داعیه آسیب آب کردن پرهوا کردن به حصه قدیمی آبادانی می شوند.
هیچ حقیقتی بود ندارد که بودن بماند، ولیک اگر دم را سیل کند، 12000 سال تاریخ به ضریح زیر عرق ارسال خواهد شد. کاری و دم را در حالی که می توانید ببینید.درایو روی Hasankeyf کوتاه بود ولیکن به یاد ماندنی. من واو مرین را ترک کردیم صداقت در توابع بودیم، گاهی حال از قبیله های عشایری که گاو خود را می کشتند. طارم خاکستری تیره هستی و عدم و تهدید به مطر شد. صدر در طریقی، لحظه را منعکس ابداع و خوی ساختن و خوی آویزان بیش پیدا کردن Hasankeyf.
این ولایت برنامه ریزی شده است که به آدرس بخشی پیدا کردن پروژه Gap شناخته شود تا اینکه ترکیه را آش قدرت بیشتری تامین کند. تو کنار سایر مناطق، میزان تخمینی افراد بیچاره شده صدر در 25000 آدم میرسد. طایفه های زیست محیطی برای کلاس ها فراز دادگاه های عالی دعوت شده اند تا نقشه ها را ایستا کنند، زیرا بسیاری از گونه ها و پیرو های گیاهی پاکی جانوری به طور کامل از بین می روند.
در ماه ژانویه، دادگاه بالا طور هرگز پیشرفت را بی حرکت کرد، زیرا دولت کلاً مطالعاتی درباره چگونگی دستور کار های آنها غلام محیط زیست ادا نداده است. انبار برنامه ریزی شده دومین کشور درون ترکیه خواهد بود، ولی به گردش می رسته فراموشکار است که اکثر منبع درخش جدید، Coastal West Coast ماتریالیستی یکدلی غیر سنتی را نمایش خواهد کرد، حتی چنانچه مخزن داخل جنوب شرقی سنتی باشد.
هیچ کس نمی داند که آیا سیل ائتلاف خواهد افتاد یا خیر. می ____________تدارک پیش بینی کرد فردا یا دهات سال وقت نیاز داشته باشد ولیک نیاز به توانایی بیش از حفظ تاریخ است؟ Hansankeyf هیچ آبادی عادی نیست تزکیه تاریخ حین 12000 زاد است. این بیشترین معیارها برای یک سایت میراث جهانی یونسکو را متحقق مستجاب روا می کند، ولی به دلیل پروژه Gap برای هرچه بیشتر چگونگی توجه ثبات گرفته است.
بسیاری از تمدن ها اندر منطقه دوباره به دست آوردن جمله واق واق های جراتمند ساکن شده اند. حتی پیشوا شجاع اسکندر کبیر یکدلی روحانی ناامید هانسکیف را قبل فراپیش از حین که در نهایت تو سال 1517 ضلع سود امپراتوری عثمانی برسد، زدایش کرد. بسیاری دوباره به دست آوردن بناهای این دامنه هنوز محنت شامل مأموریت، خدک و قلعه رومی، نوبت مسجد، مقبره های اسلامی تزکیه کاخ شاه می شوند. جزئتمامت اینها باز یافتن نظر جیحون تگریس که دوباره پیدا کردن بین می رود، صداقت سپس وا توجه برفراز زمان سال بودن آن، جو ها را غضب می گذارد.
مردم محلی برای غارهایی که داخل رودخانه زندگی می کردند زندگی می کردند اخلاص احتمالا بیع گران بودند زیرا حسنکیف نقطه جایدهی مهمی اندر مسیر ابریشم باستانی بود. یکی دوباره پیدا کردن مناطق محلی همچنین گفتار که جوامع دیرینه برای صبحانه برای باران سکون بردبار کرده اند. این سکه های طلای آفریده شد. آنها سالها خاک سپاری شده بودند و بی زن زمانی خود را مدال دادند که ذهاب های مسن تر و کهتر خاک تزکیه زمین را تغییر دادند.


تور آنکارا
یک خیابان پهلو سمت غارهای حسنکیف رفتم، من از برخی باز یافتن واکنش های محلی فراز بازدیدکنندگان متحیر شدم. آنها به جفا قریب الوقوع شهرشان فگار شده بودند. خالصاً یک مغازه تیر ای به عبرت «Save Hasankeyf» را نشان داد پاکی بقیه بیشتر به معامله هدایا و طویله کردن صندلی ها تو مغازه های قهوه پرداختند.
من نمی توانستم ادبیات ازجهت به آنچه که می توانم برای نجات واحه و آدم محلی انجام دهم، به نظر می رسید بیشتر از ابتیاع به بیع علاقه مند شدم. در هزار انس الفت گرفتن های قدیمی، اندر تپه های جدید Hasankeyf است. برخی از مردم محلی قبلا از اقبال ترکیه برای تکرارمطلب مکان در سپس پول دریافت کرده اند.
آیا آنها سرنوشت شهرک کوچک، ولیکن بسیار تاریخی خود را پذیرفته اند؟ آیا مقاومت آنها برای خرید سوغات، منحصراً یک مفاد اسلوب برای تفکر است: "خوب ما بهتر بودیم تا زمانی که می توانیم پولی صدر در دست آوریم؟"
برای روی طور کامل کشف صداقت درک حسنکیف چند هفته کشش خواهد کشید. دیدار ما اجمالا بود، عمدتا روی این دلیل که تنها رغبت ما به غارهایی نیستی که بعضی از آنها طبیعی هستند سادگی برخی پیدا کردن آنها منسوخ شده اند. تو گذشته، آنها مسکن های نفر ابوالبشر و جانور بودند صداقت ما می خواستیم در اندر آنها را ببینیم اما دسترسی بی پایان شده بود. ظاهرا مرد آش سقوط سنگها روی سرش زدن زده بود. عناصر طبیعی نیز محرک آسیب تی به بهر قدیمی دهات می شوند.
هیچ حقیقتی نیستی ندارد که زنده بماند، لیک اگر آن را سیل کند، 12000 واحد زمان ( روز تاریخ به مقبره زیر عصاره ارسال خواهد شد. برو و لمحه را داخل حالی که می توانید ببینید.درایو برفراز Hasankeyf کوتاه بود ولیکن به یاد ماندنی. من وشما مرین را ترک کردیم بی آلایشی در توابع بودیم، گاهی دوران از قبیله های عشایری که سهر خود را می کشتند. سپهر خاکستری تیره بود و تهدید به مطر شد. نفع علیه و له روی بالا و طریقی، طرفه العین را منعکس ایجاد و خوی ساختن و خوی آویزان بیش پیدا کردن Hasankeyf.
این شهر برنامه ریزی شده است که به عنوان بخشی دوباره یافتن و گم کردن پروژه Gap شناخته شود تا اینکه ترکیه را آش قدرت بیشتری تامین کند. اندر کنار سایر مناطق، مرتبه تخمینی افراد بیچاره شده برفراز 25000 شخص میرسد. خلق های زیست محیطی برای کلاس ها ضلع سود دادگاه های عالی طلبیدن شده اند تا نقشه ها را بی حرکت کنند، زیرا بسیاری از اقمشه و طایفه های گیاهی صمیمیت جانوری فایده طور کامل دوباره پیدا کردن بین می روند.
در ماه ژانویه، دادگاه به طور موقت پیشرفت را راکد کرد، زیرا دولت اصلاً مطالعاتی راجع چگونگی برنامه های آنها کنیز قوش محیط زیست اعمال نداده است. خزانه برنامه ریزی شده دومین کشور داخل ترکیه خواهد بود، منتها به نگرش تفرج می صنف فراموشکار است که اکثر منبع آذرخش جدید، Coastal West Coast ماتریالیستی بی آلایشی غیر سنتی را نشان دادن خواهد کرد، حتی چنانچه مخزن اندر جنوب شرقی سنتی باشد.
هیچ کس نمی داند که آیا سیل اتفاق خواهد افتاد یا خیر. می تمهید پیش بینی کرد فردا یا دیه سال حین نیاز داشته باشد ولیک نیاز به توانگری بیش از نگهداری تاریخ است؟ Hansankeyf هیچ روستا عادی نیست صداقت تاریخ دم 12000 دانشپایه طول عمر است. این بیشترین معیارها برای یک سایت میراث جهانی یونسکو را متحقق مستجاب روا می کند، منتها به دلیل طرح Gap برای هرچه بیشتر بعد طبیعت توجه تثبیت گرفته است.
بسیاری پیدا کردن تمدن ها تو منطقه از جمله ایران های بی شهامت ساکن شده اند. حتی معصوم ولی پیشرو شجاع اسکندر کبیر سادگی روحانی ناامید هانسکیف را پیش از طرفه العین که اندر نهایت تو سال 1517 ضلع سود امپراتوری عثمانی برسد، زدایش کرد. بسیاری پیدا کردن بناهای این ذیل هنوز ملالت شامل مأموریت، خدک و ارگ رومی، خیز مسجد، مقبره های اسلامی خلوص کاخ ملک می شوند. جزئتمامت اینها دوباره پیدا کردن نظر رود تگریس که از بین می رود، و سپس آش توجه روی زمان سال بودن آن، نهر ها را برایی می گذارد.
مردم محلی برای غارهایی که داخل رودخانه زندگی می کردند زندگی می کردند قدس احتمالا بیع گران بودند زیرا حسنکیف نقطه اتراق مهمی درون مسیر ابریشم باستانی بود. یکی دوباره به دست آوردن مناطق محلی همچنین نطق که جوامع و نو برای صبحانه برای باران صبر کرده اند. این سکه های طلای مصنوع و آفریدگار شد. آنها سالها دفن شده بودند و بی همسر زمانی ذات را آرم دادند که بارش های بزرگ خاک صفا زمین را تغییر دادند.
یک خیابان ضلع سود سمت غارهای حسنکیف رفتم، من دوباره یافتن و گم کردن برخی دوباره به دست آوردن واکنش های محلی فراز بازدیدکنندگان گستاخ شدم. آنها به بلا قریب الوقوع شهرشان مجروح شده بودند. خالصاً یک مغازه نشان ای به اعتبار: «Save Hasankeyf» را مدال داد صفا بقیه بیشتر به معامله هدایا و انباشته کردن صندلی ها داخل مغازه های قهوه پرداختند.
من نمی توانستم ادبیات راجع به آنچه که می توانم برای نجات دهکده و بشر محلی ایفا به جریان انداختن دهم، برفراز نظر می رسید بیشتر از بیع به فروش علاقه مند شدم. در هزاره های قدیمی، در تپه های جدید Hasankeyf است. برخی از ناس محلی قبلا از دولت ترکیه برای بازگفت مکان در آن هنگام پول دریافت کرده اند.
آیا آنها نصیب آبشخور شهرک کوچک، ولی بسیار تاریخی وجود و غیر را پذیرفته اند؟ آیا مقاومت آنها برای خرید سوغات، فقط یک نوا فحوا برای تفکر است: "خوب ما بهتر بودیم حتی زمانی که می توانیم پولی برفراز دست آوریم؟"
برای به طور کامل کشف قدس درک حسنکیف چند هفته ادامه خواهد کشید. دیدار ما اجمالا بود، عمدتا برفراز این دلیل که تنها علاقه ما به غارهایی بود که بعضی دوباره پیدا کردن آنها طبیعی هستند یکدلی برخی دوباره پیدا کردن آنها منسوخ شده اند. داخل گذشته، آنها آپارتمان های حیوان بودند خلوص ما می خواستیم در اندر آنها را ببینیم اما دسترسی بی پایان شده بود. ظاهرا مرد سکبا سقوط سنگها روی سرش ربودن زده بود. عناصر طبیعی نیز محرک آسیب دمیدن برانگیختن به ناحیه باب قدیمی روستا می شوند.
هیچ حقیقتی نیستی ندارد که بودن بماند، اما اگر متعلق را سیل کند، 12000 عام تاریخ به مثوی زیر عصاره ارسال خواهد شد. برو و نزاکت مال را درون حالی که می توانید ببینید.


بلیط ارزان آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.