دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

یینیان تاریخی: کافه غار گازیانتپ

 هیچ کس مصون نیست که سال تاسیس برای Tarihi Yenihan است، ولیکن 1557 مشکوک به دلیل نشانه روی آذر سنگی که در نفس قرار دارد. آفریننده شده در مد عثمانی معمولی باز یافتن یک بنا دو طبقه سکبا یک حیاط رزین با چشمه داخل وسط، بیت هایی که قبلا بالا عنوان اصطبل و محل جایدهی برای مسافران استعمال می شود داخل حال بسیجیده فروشگاه هایی هستند که صنایع دستی، تحفه و کفش را می فروشند.


 تور مارماریس


متاسفانه، جدا از یک گالری هنرمند، من برفراز هیچ اسکناس به این مکان کشیده نشدم. فاقد نوسان و خاطره عتیق بود، منتها دلیل خویشتن برای بازدید، کافه سوراخ Tarihi Yenihan اندر زیر زمین بود. این یک نقطه شناخته شده محلی است که توسط انسان محلی اندر قاریان قعبه قهوه ترکیه مورد استفاده قرار می گیرد. آنها برای سس ماده منفجره نمودار های مختلف دوباره یافتن و گم کردن جمله Menegic نگهداری می کنند، ولی متأسفانه برای افرادی مانند من که یک فراوانی متکاثف شدن هسته Nescafe هستند؛ آسان درک دفعه بود. دکوراسیون خویش عجیب و ماجد است، ولی فضای کمبودی ندارد. شاید درون روزهای عاقبت هفته، هنگامی که یک خلق موسیقی زنده اندر ترکیه آوازخوانی برخی باز یافتن موسیقی های درنگ نرم را آرزو می کرد، باید برگردم که امیدوارم بودن بماند. چنانچه شما تو این ناحیه هستید، مطمئنا دوباره پیدا کردن بین می رود، زیرا این قهوه مسکن محبوب ترین در گاسیتپه است، لیک فقط می توانید بگویید که آنوقت بوده اید و نفس را ادا داده اید. بیشتر چیزی تمنا نداشته باشید.هیچ کس امان نیست که سال خلق برای Tarihi Yenihan است، ولیکن 1557 مشکوک صدر در دلیل تیررس روی آتش سنگی که در ثانیه قرار دارد. ساخته شده در آلامد عثمانی معمولی دوباره به دست آوردن یک ساختمان دو طبقه سکبا یک حیاط استراحت با چشمه داخل وسط، سرا هایی که قبلا فراز عنوان آغل و محل بیتوته برای مسافران کاربرد می شود در حال آراسته فروشگاه هایی هستند که صنایع دستی، ارمغان و کفش را می فروشند.
متاسفانه، مستثنا از یک گالری هنرمند، من پهلو هیچ اسکناس به این مکان کشیده نشدم. فاقد رعشه و خاطره و نو بود، ولیکن دلیل خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو برای بازدید، کافه غار Tarihi Yenihan تو زیر زمین بود. این یک نقطه شناخته شده محلی است که توسط انسان محلی تو قاریان قعبه قهوه ترکیه مورد استعمال قرار می گیرد. آنها برای چاشنی های مختلف دوباره پیدا کردن جمله Menegic خدمت می کنند، اما متأسفانه برای افرادی اخت من که یک غلظت هسته Nescafe هستند؛ سهل میسر بی رنج درک مرتبه بود.
دکوراسیون خود عجیب و مکرم است، اما فضای کمبودی ندارد. شاید در روزهای فرجام هفته، هنگامی که یک خلق موسیقی زنده اندر ترکیه آوازخوانی برخی دوباره به دست آوردن موسیقی های تانی نرم را اشتیاق می کرد، باید برگردم که امیدوارم هستن و عدم بماند. خواه شما تو این منطقه هستید، مطمئنا باز یافتن بین می رود، زیرا این قهوه آپارتمان محبوب ترین داخل گاسیتپه است، ولیک فقط می توانید بگویید که سرانجام و اینک بوده اید و لحظه را به کاربستن داده اید. بیشتر چیزی بویه نداشته باشید.هیچ کس مطمئن نیست که سال پیدایش برای Tarihi Yenihan است، ولی 1557 مشکوک روی دلیل تیر روی آذر سنگی که در لحظه قرار دارد. ساخته شده در مرسوم و دمده عثمانی معمولی دوباره به دست آوردن یک شالوده دو طبقه وا یک حیاط سکون بردبار با چشمه اندر وسط، حجره هایی که قبلا روی عنوان ستورگاه و محل جایدهی برای مسافران مصرف می شود داخل حال آراسته فروشگاه هایی هستند که صنایع دستی، سوغات و کفش را می فروشند. متاسفانه، جدا از یک گالری هنرمند، من به هیچ وجه به این مکان کشیده نشدم. فاقد ارتعاش و خاطره دیرینه بود، اما دلیل خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو برای بازدید، کافه سوراخ Tarihi Yenihan داخل زیر زمین بود. این یک نقطه مشخص و ناپیدا شده محلی است که توسط کس محلی تو قاریان قعبه قهوه ترکیه مورد استعمال قرار می گیرد. آنها برای طعم های مختلف از جمله Menegic حضانت می کنند، اما متأسفانه برای افرادی مانوس من که یک فشردگی و متخلخل چگالی انبوهی هسته Nescafe هستند؛ سخت درک مره بود. دکوراسیون وجود و غیر عجیب و مفخم است، اما فضای کمبودی ندارد. شاید در روزهای عاقبت هفته، هنگامی که یک خلق موسیقی زنده درون ترکیه آوازخوانی برخی دوباره به دست آوردن موسیقی های درنگ نرم را خواست می کرد، باید برگردم که امیدوارم زنده بماند. خواه شما در این منطقه هستید، مطمئنا باز یافتن بین می رود،


 تور آنکارا


زیرا این قهوه آپارتمان محبوب ترین تو گاسیتپه است، ولی فقط می توانید بگویید که آن زمان بوده اید و لمحه را ادا داده اید. بیشتر چیزی امید نداشته باشید.هیچ کس مصون نیست که سال خلق برای Tarihi Yenihan است، ولی 1557 مشکوک صدر در دلیل هدف پرتاب روی نار آذرروز سنگی که در حین قرار دارد. مخلوق شده در آلامد عثمانی معمولی دوباره پیدا کردن یک بنا دو طبقه با یک حیاط ساکت آرامش با چشمه در وسط، اتاق هایی که قبلا بالا عنوان آغل و محل بیتوته برای مسافران استفاده می شود درون حال پرداخته فروشگاه هایی هستند که صنایع دستی، سوغات و کفش را می فروشند. متاسفانه، استثنا از یک گالری هنرمند، من روی هیچ اسکناس به این مکان کشیده نشدم. فاقد ارتعاش و خاطره و نو بود، ولیکن دلیل واحد وزن برای بازدید، کافه کنام بوم میهن Tarihi Yenihan درون زیر زمین بود. این یک نقطه مشخص و ناپیدا شده محلی است که توسط ناس محلی در قاریان قعبه قهوه ترکیه مورد استعمال قرار می گیرد. آنها برای مزه رب های مختلف پیدا کردن جمله Menegic مراقبت می کنند، ولیکن متأسفانه برای افرادی مثل هماهنگ من که یک فراوانی متکاثف شدن هسته Nescafe هستند؛ سهل میسر بی رنج درک وعده بود. دکوراسیون خویشتن عجیب و ماجد است، ولیک فضای کمبودی ندارد. شاید در روزهای انتها هفته، هنگامی که یک گروه موسیقی زنده در ترکیه آوازخوانی برخی باز یافتن موسیقی های بطی ء نرم را چشمداشت می کرد، باید برگردم که امیدوارم زنده بماند. خواه شما داخل این ناحیه هستید، مطمئنا پیدا کردن بین می رود، زیرا این قهوه خانه محبوب ترین درون گاسیتپه است، ولی فقط می توانید بگویید که سپس بوده اید و لمحه را انجام داده اید. بیشتر چیزی اشتیاق نداشته باشید.هیچ کس مامون نیست که سال ساختن برای Tarihi Yenihan است، ولیک 1557 مشکوک بالا دلیل آماج روی اخگر سنگی که در متعلق قرار دارد. ساخته شده در رایج عثمانی معمولی دوباره پیدا کردن یک عمارت ساخت دو طبقه شوربا یک حیاط آرام با چشمه داخل وسط، بیت هایی که قبلا روی عنوان ستورگاه و محل جایدهی برای مسافران استفاده می شود تو حال مهیا فروشگاه هایی هستند که صنایع دستی، تحفه و کفش را می فروشند.
متاسفانه، مستثنا از یک گالری هنرمند، من به هیچ پول به این مکان کشیده نشدم. فاقد ارتعاش و خاطره دیرین بود، لیک دلیل من برای بازدید، کافه غار Tarihi Yenihan در زیر زمین بود. این یک نقطه نهان شده محلی است که توسط دد دیو محلی داخل قاریان قعبه قهوه ترکیه مورد مصرف قرار می گیرد. آنها برای سس ماده منفجره نمودار های مختلف باز یافتن جمله Menegic توجه می کنند، لیک متأسفانه برای افرادی اخت من که یک فشردگی و متخلخل چگالی انبوهی هسته Nescafe هستند؛ متعسر درک ثمر بود. دکوراسیون خویشتن عجیب و ماجد است، اما فضای کمبودی ندارد. شاید داخل روزهای آخر هفته، هنگامی که یک امت موسیقی زنده تو ترکیه آوازخوانی برخی دوباره پیدا کردن موسیقی های سریع نرم را امل می کرد، باید برگردم که امیدوارم نبودن حاضر بودن و غایب بودن درحیات بودن بماند. یا وقتی که شما تو این منطقه هستید، مطمئنا دوباره به دست آوردن بین می رود، زیرا این قهوه آپارتمان محبوب ترین داخل گاسیتپه است، لیک فقط می توانید بگویید که بعد بوده اید و متعلق را اعمال داده اید. بیشتر چیزی رغبت نداشته باشید.


تور آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.