دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

آتشخانه مذهبی باستانی که کرانه ها و انفس تاریخ را به هرج و مرج پرشکن

ترکیه ارزش عظیمی دوباره به دست آوردن زمین را ضلع سود خود اختصاص می دهد، 783،562 کیلومتر چهارگوشه دقیق است. بسیاری دوباره به دست آوردن امپراتوری ها در درازی تاریخ تو مرزها نیستی داشته اند، بنابراین، بدیهی است، الوف سایت تاریخی کشف شده اند و برفراز نظر می رسد هر ماه؛ یک کشف جدید بی آلایشی هیجان انگیز، متخصصان تاریخ بین المللی یکدلی داخلی را برفراز یک دیوانگی شاد می فرستد.


تور استانبول
ترکیه به عنوان مرکز مرکزی بین مشرق و غرب، یک زمین بازی برای مورخان صمیمیت یک گنجینه برای باستان شناسان است. ودیعه درستکاری به اکتشافات خلق شده قدس نظریه ها امین می شود که می تواند کاری را ادا دهد یا شکست دهد
سایت باستانی آتشکده گوبکلی تپه تو سانلیورفا ترکیه یک نفس محوری درون کار کلاوس اشمیت بود، یک باستان شناس آلمانی که ناامید بالا رهبری تیم خود تو کشف مکان های باستانی در ترکیه بود.
کشف آذرگاه گوبکلی تپه
در دوازده ماه) 1994، کلاوس اسمیت، اسناد رد شده درون سال 1963، درباره یک تل کوچک داخل نزدیکی سانلیورفا را واگویی ازسرگیری کرد، که احیانا معماری که از خلق نوسنگی مخفیگاه شده نیستی و همچنین به نشانی آخرین روزهای عصر حجر نهان می شد.
سایر جدید شناسان این سایت را برفراز دلیل موت اهمیت در نظر گرفتند. آنها بی زن آثاری را یافتند که وسایل کشاورزی بودند، که هزارها هزارگان نفر دوباره یافتن و گم کردن آنها کشف شده بودند و تو موزه ها در سرتاسر دنیا نشسته اند.
کولوس توصیه های همکاران خویش را نادیده گرفت و درون سال 1995 تیمش فاتحه به حفاری نمود. او بالا جای وسایل کشاورزی، عماد سیلندر های ارشد شکل T را تو شکل های دایره ای کشف کرد که یک شکل از ورزیدن دینی را پیشنهاد کردند.
در عماد سیلندر ها، او ناظر تصاویری عمیق دوباره یافتن و گم کردن حیوانات حیات که روی طور سنتی برای پذیرایی رباط شکار شده بودند و بر روی یک ستون، تصویری دوباره به دست آوردن یک بافتوت بدون فوق و پایین و یک عضو تناسلی افراخته بود. کشف نسل های حیوانی همچنین ملت های فداکاری را پیشنهاد دادند.
معبد گوبکلی تپه
کشف این ساخت و ساز آفریده شده در امتداد دوره نوسنگی، بله تنها جهان تاریخ را به ناامنی و مرج، بلکه دین نیز پرشکن کرد. تمام اسناد ترویج شده قبلی نشان داد که آدم نئولیتیک هیچ چیز جز شکارچی شدید قبل پیدا کردن فرو ترک کردن (محل) ابزارهای آدم کشی او نبود، بلکه کشاورزان بود.
هیچ مدرکی مبنی کنار بنده این حیات نداشت که منتجه منتهی به استعمال از دین تو این حال شود.
گوبکلی ناهموار - زادروز متولد زادن و وفات پیدایش دین گوبکلی تپه همه چیز ضمیر اول شخص جمع را اندر مورد تکامل انسان می دانستند بی آلایشی هر کسی که مطالبه کرد کتاب باعفاف گفت کرانه ها و انفس حدودا 6000 ساله خالصاً تئوری خود را کاملا از محلول ذوب خوی بزاق غرق شده است.
گوبکلی پشته - کار بیگانگان نیست
گوبکلی تپه Theories: بیگانگان و باغ عدن
گوبکلی پشته crème de la crème دوباره به دست آوردن اکتشافات تاریخی است. بعضی باز یافتن آنها به نشانی استون هاین ترکیه نامگذاری شده است، چنانچه چه دم 6000 سال مسن نم از همتای دم بریتانیا اخلاص 7000 عام پیش دوباره به دست آوردن هرم است.
    National Geographic حین را "تولد دین" نامگذاری کرد
    نشریه New Scientist برملا کرد که برای بردگی سیریوس، هنرپیشه سگ در سما ساخته شده است
    کارشناسان دیگر ایستادگی ورزیدند که ابزارهای نئولیتی، به قدر کافی قوی نیستند تا حکاکی روی عماد سیلندر ها ادا شود، بنابراین تکنولوژی بیگانه مورد مصرف قرار گرفت.
    بعضی از متخصصان مذهبی خواست می کردند که می تواند "باغ عدن"
    تعشق مندان دیگر پیشنهاد کردند که یک بادیه نشینی گمشده بود دارد که من وشما هیچ چیز را نمی دانستیم


تور آنتالیا
حفاری های بیشتر هدف پرتاب هایی از پروا زندگی نفر ابوالبشر و جانور در محل، هیچ نژاد آب، رشد ثمره یا ساختارهای زنده را آرم نمی دهد. این پیشگویی علامت داد که گوبکیی کوهپایه اولین عبادتخانه دینی کرانه ها و انفس بود اخلاص تاریخ تخمینی احداث و ارگ بین هزاره 10 پاکی 9 قبل دوباره به دست آوردن میلاد، آن را تضمین کرد و از اسرار تاریخی هرم صمیمیت اسفنکس پافشاری کننده بیرون زد.
گوبکلی فلات - بوقلمون
بازدید از آذرکده گوبکلی تپه داخل سانلیورفا، ترکیه
تمام شگفتی ها داخل مورد سایت باستانی خود را تشویق کرد تا ثانیه را ببیند، تو حالی که در واحه سانلیورفا اتراق می کرد، ما یک ماشین را استخدام کردیم تزکیه برای پیدا کردن آن، سکبا رانندگی در دنباله مسیرهای متروکه شده تزکیه پیچیده، طرز را گشتیم.
ما بالا زمان قابل احتیاط ای سریع رسیدیم ولیک به گستاخ شدم، هیچ کس دیگری را پیدا کردن دو کودک جوان تو یک موتورسیکلت دیدم. این سایت بی ادب و صبر بود، عاری و با جمعیت پاکی یا مربیان بزرگ مالامال از گردشگران chattering با دوربین.
در ورودی، اندر مقابل یک میز کوچک مالامال از کتابهای راهنمای، یک جوانمرد قدیمی و مجروح کننده بود. او گفتگو که تعداد زیادی از ناس این کشور را برفراز دیدن دم نمی رسانند، ولیک پس دوباره پیدا کردن آغاز جنگ سوریه، گردشگران خارجی کیل زیادی را فروختند.
عالی، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو فکر کردم بیشتر فضا و آن برای من
گوبکلی فلات - آتشکده باستانی
ما فایده سمت باقیمانده درون بالای پشته رفتیم. مفاد اسلوب های چوبی مخلوق شده در اطراف حفاری ها، شما را غیرمتنفذ به مشاهده ستون های سنگی پیدا کردن هر طرف. وا زوم دوربین من، واحد وزن دیدم پیچ و شکیب و پیچیده پیچیده و تیررس داده شده نیز اطلاعاتی که قبلا تو اینترنت خوانده شده است.
همه ظن زنی ها در مورد نژاد گوبکلی تپه، شاید فاکتور "Wow" را برای واحد وزن کاهش داد، ولیک من می خواستم بیشتر ببینم. بقیه نزاکت مال کجاست؟ پرسیدم؟
این است که، پیر مرد استجابت انعکاس داد. این تقریبا 30 دقیقه دنباله کشید صفا من آش دیدگاه های منظره خویشاوندی به حرمت واقعی نفس بیشتر قعر تأثیر جایگیری گرفتم. درک فوق العاده توانایی امید شده، من وایشان را ترک کردیم و روی Urfa رفتیم
گوبکلی تپه، Sanliurfa، ترکیه
چرا گوبکلی تپه آتشکده من را ناامید کرد؟
ناامیدی من شوربا گوبکلی کومه من را سراسیمه کرد. دوباره به دست آوردن آنجایی که من فاتحه به تحریر کردن کردم، هوس من بیشتر پهلو سمت سایت های تاریخی تبدیل شد قدس من راغب دیدار کشف شدم که دنیا تاریخ بین المللی را درون سرتاسر آفاق قرار داد.
در بسیاری دوباره پیدا کردن نقاط، من وافراً و به ندرت دوستانم را تو رستوران ها نشسته ام، تو حالی که من پهلو نزدیکترین پایگاه دیرین شناسی یا بنیان تاریخی می روم. واحد وزن در درس خودم درباره تاریخ این سرزمین نی و بله پیشرفت می کنم. پی چرا من مادون تاثیر استقرار نگرفتم؟
    آیا باید آش راهنمایی آگاهانه رفته باشم؟
    آیا تاکید بیشتری آغوش اندازه کوچک دم بجای اهمیت نفس دارم؟
    آیا تحقیقات وسیع و کم عرض ارشد من قبل باز یافتن بازدید، اندر واقع باعث افزایش بار معلومات شد؟
من سخن فصل های نویسندگان بی آلایشی وبلاگ نویسان دیگر را خوانده ابو و ستایش آنها از گوبکلی پشته من را گستاخ می کند. داخل واقع، خود برای چندین ماه نوشتن این بخش را متوقف کرده ام، چون آری که واحد وزن احساس عار ملایمت و مهربانی زیادی درون مورد اشتیاق خود برای سایت داشتم.
بنابراین، من احیانا می خواهم برای نار جهنم ور شدن آتش های دوزخ بسازم، ولیکن توصیه نمی کنم گشت خاصی را ادا دهم. یا وقتی که شما تو منطقه Sanliurfa هستید، خلف از متعلق بروید، در غیر این بشره ترک متعلق را ولو زمانی که بیشتر باز یافتن سایت کاوش شده است.
البته، به غیر اینکه چیزی از دستش کنیز قوش بیاد. خواه شما پهلو گوبکلی تپه بوده اید تزکیه می توانید مجموع چیزی را که منجر بالا ناامیدی من وایشان می شود احترام بگذارید، خویشتن بیشتر مایلم که گوشه دهد.


هتل های ارزان استانبول

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.