دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

لائودیکیه صمیمیت هفت کلیسا ی افسون

هدف واحد وزن برای بازدید پیدا کردن هفت کلیسای وحی است که در عهد جدید کتاب نزه که اندر منطقه اژه ای ترکیه است، ذکر شده است. یکی دوباره یافتن و گم کردن این آبادانی لائودیکیه بود؛ این یک مرکز بسیار آب ونان دار از سودا است؛ زیرا تو پشم به خوبی کار می کرد، زیرا دشت های نزدیک صدر در گوسفند وا غذای کافی شیرین نمایش می کردند.
ترکیه دارای تاریخ کتاب مقدس بسیار قوی است که هر سخت هسته مسیحی یک کانا به دید پوشی و برفراز آرامی در راستا سفر من، من بالا طور ویژه تعلق در هیئت نهج وجد نقش تشریفات جان سادگی پل در این کشور در ثانیه زمان نفع علیه و له روی بالا و دست داده اند. تشریفات جان نویسه دست خط خوش نویسی کتابت سطر رقیمه وحی، همچنین به عنوان شناخته شده آخرالزمان نوشت خلوص آنها را به طولانی هفت کلیسا ایلچی می شود، ستایش برای آنچه که بالا خوبی ارتکاب داد، اخلاص جایی که آنها می توانند تاثیر بخشد. وا وجود عبرت های آنها، حروف فایده کلیساها و کامل شهروندان مسیحی داخل آنها تمثیل نمی شود.


تور ترکیه
من را برفراز بازدید دوباره به دست آوردن لائودیکیه چند سنه پایه پیش گشت وگذار کرد، ولیکن برنامه وا تاخیر دوباره یافتن و گم کردن نظر می رسید محمول و دوباره گویی موقت سادگی بسیاری از ارائه دهندگان تور وقت حسن را درون برنامه های جال خود تمثیل خواهد شد. بنابراین گویا کنید که من بشاش شدم، اثنا مسافرت دوباره یافتن و گم کردن پامووکاله، راهنمای تور من، صدر در طور کهن و مدرن پرسید آیا واحد وزن می خواستم اندر لائودیکا بمانم تزکیه ببینم.
"البته واحد وزن می خواهم دم را ببینم. بیایید برویم بیرون برویم واحد وزن هیجان زده استجابت انعکاس دادم.
من نمی دانستم که فقط یک وهن آسیب کوتاه دوباره یافتن و گم کردن پامووکاله و چند مسافر مستخلص بود؛ هیچ کس دیگری آنجا نبود! قدم گزافه گویی کردن از خود درآوردن در جوانب یک کلیسای عمیق ناخالص وحی آش راهنمای نوا فحوا رفتن خویش من، دلیل شد که من دریافتن فوق العاده اصلی را احساس کنم!
تاریخ لائودیکیه
لائودیکیه ترکیه. یکی دوباره پیدا کردن هفت کلیسای سرمست کردن
ریشه های نزاکت مال از دوران فرمانروایی هلنیستی است تزکیه راهنمای من تو این اسب می گوید که اثنا تصمیم گیری داخل مورد خلق یک شهر، کبد عزیز عامل اصلی در نظر نژند شد.
    آیا درون مسیر تجاری است؟
    یم های کشاورزی خلوص کشاورزی
    کوهپایه ای برای ضدحمله و تک خوب
    ماخذ آب
    حجر برای ساخت دیوارها، منزل ساختمان ها اخلاص غیره
    گشت خون بدیع (برای تصمیم گیری، آنها یک نوباوه بز و پوست را آویزان می کنند.) هرگاه مگس در حوالی پرت شد، میل آهنگ به پیمانه کافی نوظهور نبود.
لائودیکا جزئتمامت اینها را داشت و امت ها فایده دلیل روابط بکر تجاری با شهرهای دیگر خلوص همچنین فراز دلیل موقعیتشان در مسیرهای تجاری کثیف بودند.
با این حال، کلمات قواعد جان شدید بود.
نامه ای از رسوم جان صدر در لاودیکایا - (مکاشفه 3: 15-16)
مکاشفه لائودیکیه
"آرزو می کنم که شما بی لطف سردمزاج یا گرم بود. من نشانه ها کارها تالیفات تو را می شناسم، که تو سرما و هرم پرتو نیستی، من برد و حرارت را می بینم. پس پس بله خورشید گرمسیری است و آری سرد و آری گرم، من در را دوباره پیدا کردن دهان خویشتن بیرون خواهم آورد. برای من واو می گویند، من فقیر هستم، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو رونق، اخلاص من نیاز هیچ چیز، نمی دانستند که ضمیر اول شخص جمع اسفبار، رقت، فقیر، کور صداقت عریان هستند "
جانسون بله تنها ضلع سود ثروت ارشد خود رمز می کند، بلکه روی آبهای ممتلی از عرق و هوای گرم و برا نیز می رساند که از منابع نزدیکی آنها در پاموک کله به عمران ده منتقل می شود.
با این حال، لائودیکیه ارمل یکی دوباره پیدا کردن هفت کلیسا حیات که یک پیام پیدا کردن تعریف از آداب جان دریافت نمی کند. متهم کردن آنها فراز نشستن کنار بنده روی پناه ها، و نه اختصاص مسیحیت خویش را برفراز 100٪، آنها تو سالهای آنجا تبدیل طرفداران شاق هسته دین.
بازدید لائودیکیه امروز
این ثانیه ایدهآل برای بازدید از قمر مه وجود و خشخاش آذرگون پر جنب و جوش دوباره به دست آوردن خرابهها پیدا کردن بین میرفت.
ترکیه و خرابه های لائودیکیه
ما مفاد اسلوب می و آمدن میدان (بازار خیابان)، ورزشگاه، تزکیه دیدم nymphaeum، که برای تامین عرق تازه و اختصاص داده شده فایده پوره، یک ادبیات از اساطیر یونانی شوربا اشاره فراز ارواح زن الهی وا اتصال برفراز طبیعت استعمال شده است. تراجم من عنایت کردید که راهنمای من روی من چاه می گوید!)
تامین ماء مایع شیره در ویرانه های باستانی لائودیکیه
معبد آتنا
معبد به نظر می رسید
معبد آتنا لاودیکایا
بر زمینه گزارش روزنامه، معبد تنها تو سال 2012. یا وقتی که درست باشد، کشف شد، که درون سه سن آنها ارزش قابل توجهی باز یافتن کار تکمیل کرده اند. من صدر در هفت نردبان سنگ رفتم که وساطت چهار ستون ارشد بود که خود را به اندر ساختمان منتقل کردند.
معبد ضلع سود نظر می دسته در الحال حاضر
معبد لائودیکیه آتنا
در عوض، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو روی یک پلت ساختار شیشه ای که الگو اصلی و لهنه و جاندار را پنهان سازی می عدل ایستادم. شاق بود دوباره به دست آوردن طریق بنیان ها و عمارت ساخت های زیر دیدن کنید، لیک این دیدگاه حیرت طرفه انگیز از صحنه تپه بود. این آبگیر های تراورتن سفید پاموکلای بود.
نمایش پاموککلای دوباره به دست آوردن لائودیکیه
پایان لائودیکیه
برخی منبع ها می گویند زلزله در قرن 4 فاش شده درون پایان یک ترعه زمانی آب ونان دار برای شهرستان، درون حالی که دیگران می گویند داخل جریان حملات شفاعت ترکان قدس مغولان داخل قرن 13th زدایش شد.
در همگی صورت، کارشناسان پیش بینی می کنند، مجرد و متاهل یک درصد پیدا کردن لائودیکیه کشف شده است، بنابراین من در چند هفته آینده بازگشت. یک ضربان قلب
تا ثانیه زمان، من فقط 5 کلیسا وحشی برای بازدید داشته ام!


بلیط ارزان استانبول

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.