دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

بازدید باز یافتن شبه جزیره بدروم ترکیه

هیچ انکار نمی کند که بازدید دوباره یافتن و گم کردن شبه جزیره بدروم ترکیه من وتو را فراز یکی از مکان های بینظیر ترین کشور معرفی می کند. اکثر در بروشورهای سفر آش تصاویری از مسکن های شکسته که اندر بالای فلات های آبی قرار متاثر اند، منعکس شده است، این فضای زیادی را در سواحل اژه ای ترکیه علیه جزیره یونانی کوز مستورسازی می دهد.
همچنین به آدرس مرکز شهر، بسیاری دوباره به دست آوردن روستاهای ساحلی کوچک حوالی شبه جزیره ای مبصر بزرگ تر را تشکیل می دهند که ولایت قایقرانی یکدلی قایقرانی را روی خوبی مشخص و ناپیدا است. فراز همین دلیل، افراد مشتهر ترکیه یا بین المللی وافراً و به ندرت برای تفریح راحت می روند.
اولین دیدار من داخل سال 2002 بود، اندر حالی که تو یک دامان پایین آموزشی برای تعطیلات تعطیل بود. در حین زمان، من رغبت مند به اهتمام برای انطباق وا زندگی جدید من اندر خارج دوباره به دست آوردن کشور، از هدف پرتاب های محلی قدس یا اطلاعات سفر بود.


تور آنتالیا ارزان
در الحال حاضر، روزهای بازپرداخت من دور دوباره به دست آوردن دسترس نیست، و از زمانی که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو فقط حروف ساحلی زندگی می کنم، بدروم در آزگار مراحل جال من به راحتی می باشد، باز یافتن اینرو بازداده های شدید در دنباله سالهاست. رنگارنگی منطقه فراز این معنی است که نمیتواند تو یک جمله اختصار شود یا بهترین مکان برای جایدهی را گزینش کند، زیرا تنظیمات نفوس نیز ناآشنا دگرگون است. خود می توانم کلیشه و همه حین را، لذا بعد نشینی ایده آل ایگانه، ولی این یک توصیف شگفت انگیز است.
در عوض، بهتر است هر منطقه شبه جزیره را توصیف کرده بی آلایشی منابع قرائت کردن بیشتری را صدر در وبلاگ نویسان، نویسندگان قدس عکاسان عرضه دهیم که هرکدام دوباره یافتن و گم کردن درک منحصر پهلو فرد لمحه منطقه را نشان می دهند. پیش باز یافتن آن، بیایید فرامین را از مفاد اسلوب بیابیم یکدلی جزئیات مربوط به سفرهای اساسی را وضع جنبه بحث اسکان دهیم.
بازدید باز یافتن شبه جزیره بدروم ترکیه: معلومات سفر پایه
اگر دوباره یافتن و گم کردن سایر جای ها نواحی ترکیه گشت می کنید، شبکه میخانه ثقل و نقل درون سراسر کشور مناسب و موقر بی جنبش برای سفرهای طولانی است که داخل نهایت داخل مرکز دهکده Otogar (ایستگاه اتوبوس) پایان می یابد. در غیر این صورت، جماعت بدروم دارای پایانه های داخلی بی آلایشی بین المللی است و پیدا کردن آنجا، اکثر مکان ها درون یک درایو کوتاه هستند، شاید دلیل دیگری که چرا حین را بسیار جانانه است.
دوست خویشتن الجای دیکنز در اینک گذراندن تعطیلات نقاشی در شبه جزیره بدروم است سادگی او یک کلبه یونانی سنتی قدیمی یونانی را بازسازی کرده است که همیشه در هنگام بازدید از حین استفاده می شود. این یک پشت نشینی خانگی است، ولیک برای مهمان پذیر های معمول، booking.com اکثراً کار فوق العاده ای را برای صدر در دست رساندن زادن بهترین قیمت ها دوباره یافتن و گم کردن جمله سرمایه B & BS یا مهمان پذیر های لوکس معتاد خواهر شبیه Five Star Kempinski می کند. قبل باز یافتن رزرو، این وب سایت را برای کدهای تخفیف قیمت اندر هتل نه بررسی کنید.
اتوبوس های کوچک dolmus مناسب و مکرر هستند، فراز ویژه در راستا تابستان، ولیکن گفته می شود که خویشتن فکر می کنم شبه جزیرۀ بدروم حرمت خوبی برای استخدام موتور و یکی از راحت و بغرنج ترین مکان های ترکیه است. تامین کنندگان استخدام محلی در غالباً موارد سکبا معاملات نادر انگیز معادله یکسان سازی دارند، ولیکن برای یک ماشین دیزل تمنا می کنند زیرا بنزین رخیص است. درون غیر این صورت، تاکسی های زرد قدر گیری می تواند بالا هتل من وشما فراخوانی شود صمیمیت یا از عماد سیلندر تاکسی درون گوشه خلوص کنار خیابان های مالامال سر و صوت گرفته شود.
هر مغنی ای که فراز طور مترقی تندرست بررسی های مطعم را اندر اینجا می بیند، دم چیزی است که من از نفس غافل هستم، مگر لمحه که من بعد از گذر وقت به محل برگردم. پیش پیدا کردن این کاباره ها را توصیه کرده ام، و ورا آنگاه از متعلق دست نه را تغییر داده و سکبا آن غذا یکدلی خدمات پهلو طور طبیعی پهلو عمق یک طباخ خانه از گمراهی شیرجه می زنند. بنابراین برای توصیه های کاباره برای تمام منطقه باز یافتن بدروم، ضلع سود جای راهنمای گردش جزیره بدروم بروید.
ماهیگیران HalicarnusBodrum یکی از اولین مکانهای گردشگری ترکیه هستی و عدم و بخشی دوباره به دست آوردن این قدر میتوانست فراز ماهیگیران Halicarnus برسد، که در نفس به نشانی Cevat Sakir Kabaagaçli متمایز میشد که سازنده کروزهای آبی سیاحت بود. اکتشاف او ریشه های ابتدا رومیه ترکیه را تامین می کند که بدروم یک مرکز مسن تر و کهتر است.
در دوازده ماه) 1925 تبعیدی فایده بدروم برای کار نوشتاری که افکار سیاسی فعلی نفس زمان را نادیده گرفت، درون این منطقه متوقع این ناحیه شد صداقت ماهیگیران محلی را استخدام کرد هم بتوانند فایده قایقرانی پاکی کاوش بپردازند. سفرهای وجود و غیر را اصیل می کند، دوستانش دوباره پیدا کردن محافل روشنفکری او تو کشتی لا پیوستند و حال بوهمی نتیجه شد. انتها روستاهای غواصی اسفنجی سان جزیره بدروم خویشتن را وا یک مبدا جدید ثمر پیدا کردند تزکیه بیشتر معامله خود را فراز گردشگری سادگی یا قایقرانی تبدیل کردند.
به همین دلیل، شاق است که صدر در اینکه بدروم خود را رفاه و خرابی داد، مشکل است و بیشتر آدم در متذکر که داخل این ناحیه ضلع سود دریای باز خاضع اند، فاضلاب در یگانه واحد سفر یک روزه از لنگرگاه ها یا کلبه یا منشور ویژه و عام قایق گولت سنتی ترکی. برخی دوباره پیدا کردن شرکت های آبی آبی نیز کروز هایی را مشتمل می شوند که دربرگیرنده جزایر یونان اندر برنامه تور :اسم تله می باشند.
با رابطه داشتن مدرنیزه شدن بیش باز یافتن یک بار، مرکز واحه بدروم دارای امکانات اخلاص امکانات بسیار خوبی است که می خواهید. تماماً چیز در آستان شماست. من خاطرات یار شناسا داشتنی پیدا کردن یک شب تحت :اسم پایین العاده داخل رستوران marina، ولیک من هرگز آفریننده شده پهلو Halicarnassus که گمنام ترین کلوپ شبانه در این سمت استانبول، به چه دلیل که اندر میان میله های زیادی نیستی دارد.
من خیابانی از نوار را ندیده بودم، که یک روبان طولانی باز یافتن میله نه بود، بیشتر بازی های موسیقی بالت های غربی را آزمون می کرد، چون به دنبال مشتری های دیگر بودم، درک می کردم قدیمی است، اما کیف بردن دوباره یافتن و گم کردن خیابان های اسقاط شده دهکده قدیمی را مالوف داشتم. خواه مهمانی اولویت شما درون تعطیلات باشد، مرکز واحه جایی است که باید بمانید.
جاذبه های گردشگری برتر عبارتند از قلعه Saint Peters سد 15 داخل انتهای بندرگاه نشسته و گیوه زیردریایی کهن شناسی مبین کشتی های غرقه شده و رد هنری آنها، ازجمله شهره شدن کشتی های شهیر Uluburun از اوقات برنز است. 6 مایل از خط ساحلی Kas اندر سواحل دریای مدیترانه ترکیه کشف شد، بیش دوباره به دست آوردن 22،000 غواصی برای ربودن از قطعه فایده قطعه بالا سطح کیفیت نیاز بود.
این عمارت کوچک دارای یک ساحل شنی، طلوع کردن های سالوس و صاعقه و رعد دار، یک جزیره ی جدید، یکی پیدا کردن بهترین بازارچه های هفتگی، بخشی از آبادانی قدیمی صداقت رستوران های رستوران اسکله است که غذاهای خوش طعم و غذاهای دریایی را سروبن می کند. آسیاب بادی سنگ مبصر بزرگ تر در جلوی بندر، سقف عطفی لحاظ می شود و احتمالا به مهربانی زلزله هایی که در دم قرار دارد، یالیکاواک نیز جایگاه مهمی برای مهاجران انگلیسی دارد.
این سخن فصل اولین بازدید خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را تو اینجا نمودن می دهد، اما عمارت از متعلق به آنگاه به خشونت تغییر کرده است خلوص اکنون دربردارنده Palmarina است که وضعیت آبادانی را داخل محافل اجتماعی افزایش داده است. برای صاحبان قایقرانی میلیونر، غذا، جمعاً چیز درون مورد پول، لوکس پاکی بهترین پندگیری تجاری بزرگ مرتبه است. سکبا این حال، دستور دهید این ضمیر اول شخص جمع را راکد کند، یا وقتی که مسافر بودید، بخاطر اینکه بخشی قدیمی هنوز ملال برای گردشگری معدل جریان دارد.
Turgutreis به آدرس یک جاذبه ی خویشاوند یالیکاواک، صمیمیت همچنین یکی دیگر پیدا کردن طرفداران بهترین دیدار شوربا غروب، Turgutreis یکی دیگر از خنده های مورد هوس از بریتانیا، دوباره یافتن و گم کردن این رو، تصاویر غذاخوری است که برای مورد عطش ی بریتانیایی معتاد خواهر شبیه صبحانه صداقت یکشنبه عشا طراحی شده است. برای من این تقریبا کپی کپی یالیکاواک با سواحل شنی، بارانداز و مارینا است.
به نشانی یکی دوباره پیدا کردن مکان های ساکت تر در بادروم جذب بادبادک ها، خویشتن دوبار بازدید کرده ام؛ تصمیم پهلو گذراندن یک شب کهن آخرین چیزی نیست که واحد وزن دوباره ادا خواهم داد. ساحل طولانی یکدلی شنی است سادگی هنوز یک روستای خوشگل و سکون بردبار برای خویشتن است، مبرا برهنه فضایی یکدلی فضایی است.
به گردش می رسد عمران ده فقط هستی و عدم دارد. بالا غیر باز یافتن دیدن کنار یا windsurf، هیچ دلیلی برای رفتن ولیک در حومه، من باز یافتن بازدید Victorias باشگاه، که یک صیفی کاری اسب وا پنهان شتلند، کافه خود، استخر و امکانات خورشید گرفتن است لذت بردم.
با وجود کیل کوچک آن، Gumusluk یکی دوباره به دست آوردن مکان های مورد شوق من درون بدروم است. برای کشورهای جزیره ارنب و رستورانهای ماهیان دریایی نفع علیه و له روی بالا و خوبی در سراسر کشور نهان شده است، برای استانبول های هرماس و آدمی پیکر برای بیش از قدر برای غذاهای ماهی و آب آشامیدنی گلاویز گرفتار نیست.
در حالی که مطعم ها رخیص هستند، موقعیت ساحلی آنها، لیل غذای شب و بامداد های بارد تابستان با شرر سوزی داخل ساحل، یاد مورد اشتیاق من است. کافه Limon بیشتر دوباره به دست آوردن خط ساحلی نیز جای خوبی برای نوشیدن بود، ضلع سود دلیل ثانیه است که دارای بوم شگفت انگیز باز یافتن خط ساحلی و حومه است.
در حومه مرکز روستا ییلیکاواک، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو از قسمت قدیمی Gokcebel که واقعا پشت سر گذاشته شده وجود را دیدم و عزب یک مغازه را برای سودا اقلام اساسی داشتم. همانطور که قبلا ذکر شد، من داخل کلبه سنگی باقی ماندم و فایده همین دلیل؛ درک کردم که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو در دهکده زندگی می کنم، نفع علیه و له روی بالا و جای تعطیلات داخل آنجا. Havva Hanim بالا دلیل صبحانه روستایی سنتی که عمدتا باز یافتن مواد تشکیل دهنده خانگی نازش می کند، محبوبیت زیادی داخل ترک ها درون تعطیلات فرجام هفته دارد.
چرا کسی داخل اینجا شبانه باقی می ماند، فراتر باز یافتن من است، ولیک ظاهرا یک مجتمع مبصر بزرگ تر دوچرخه سواری داخل نزدیکی سادگی برخی از زمین های گلف بود دارد. روی غیر از آن، ترک ها تو تابستان برای مهمانخانه های ماهی صدر میزنند. این یک منطقه قرار ثبات با مهمانخانه های نادره است ولی به طور کامل لخت فست فود یکدلی چیزهایی است که باید ادا شود. دیدگاه های تخته سیاه انگش تنما بیشترین ضمیر اول شخص جمع را تو اینجا خواهید یافت.
Gumbet یکی از شهره ترین آسایشگه های تعطیلاتی است که دارای نوا آوازه ترکیبی است. بعضی نی و بله می گویند این یک مکان ناگوار تجانس کمی بریتانیا است، تو حالی که دیگران طرفه العین را شناسنده دارند. دهات کوچک Torba مستمر برتری های زیادی را روی دست می آورد، مثل هماهنگ بیتز. Golturkbuku احتمالا همیشه پیدا کردن بودجه من خارج می شود؛ زیرا این یک رفت سادگی آمد است و فراز قیمت هتل ها منعکس شده است. Ortakent و Gundogan نوبت مکان دیگر کمتر شناخته شده دوباره یافتن و گم کردن بدروم است. این مکان نه هنوز در لیست ظرف من هستند، بنابراین برای مفروضات و مجهولات بیشتر داخل این زمینه، فایده جای این وبسایت راهنمایی سیاحت بروید.
دوست واحد وزن Eljay Dickens کارشناس ساکن ناحیه Gökçebel پاکی یالیکاواک است. او همچنین تعطیلات بسیار بانمک شیرین حرکات نقاشی را که من داخل سال گذشته آستانه داشتم اجرا می کنم قدس زمان استثنایی ای داشتم، حتی ار یک نو کار هستم. وبسایت خود به آبرو تعطیلات نقاشی ترک اندر اینجا است.
Roving Jay که فراز طور دائم در منطقه Gumusluk زندگی می کند یک وب سایت شفاف که به اعتبار: راهنمای تیره سیر جزیرۀ Bodrum واقع شده است، اطلاعاتی عالی درون مورد کافه ها، کافه ها، سواحل و چیزهایی که باید انجام دهد. او همچنین کامل اطلاعات خویش را فراز یک کتاب راهنمای سیاحت Peninsula Bodrum که درون اینجا تو آمازون اندر دسترس است تحکیم داده است
برای کمی نوستالژی خلوص انعکاس، آنی نسخه برگشت به وبلاگ بدروم را انجام می کند. داخل سال 1982، قبل دوباره یافتن و گم کردن رفتن فایده انگلستان، اندر بیدروم زندگی می کرد ولی در سنه پایه 2012، این حرکت را برای همیشه ضلع سود اینجا دوام داد. او می گوید ...
"سی سال گذشت و بدروم تغییر کرده است. بسیاری پیدا کردن وبلاگ های بسیار خوبی هستی و عدم دارد که جزئیات تور :اسم تله جادویی خویشتن را دوباره یافتن و گم کردن طریق ترکیه مدرن نشان دادن می دهند. آماج این یکی این است که باز یافتن تجربیات من تو بیدروم مدرن دوباره دیدم دوباره پیدا کردن ترکیه گذشته. "
برای تلاوت خنده بیت که حاوی بخش فرهنگ و حقیقت است، باز یافتن کتاب جک اسکات درمورد زندگی بومی درون شبه جزیره بدروم دیدن کنید. آنها وا داستان های خنده اطاق زندگی تو ترکیه برای خارجی ها سرشار شده اند، آنها ابتکاری می دانند که آیا شما نیت سرود دارید که اینجا بیایید یا نه.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.