دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

کلیسای سنن جان درون سلکوک: آیا او واقعا در آنوقت دفن شده بود؟

 کلیسای مراسم جان در سلکوک یکی از ثانیه مکانهایی است که هنوز مدتها پس باز یافتن بازدید خویشتن را کشش می کند. تو حقیقت، اگر شما یک مسیحی هستید، آزگار ناحیه مقدار دیدن دارد چون تئاتر بزرگ ولایت افسس در طرفه العین جا جایی است که پولس رسول آش خشم جمعیت های سیلور موته حضوراً شد یکدلی عصبانی شد صمیمیت او جاه آرتمیس اله را مورد سئوال قرار داد. همچنین، خانه مظنون صدر در مریم مبرا و جایگاه او تو تپه های بالای ولایت بسیار اوج است. بالا نظر میرسد که منطقه بالا نظر میرسد جایگاه کتاب تمیز مورد علاقه است.
با این حال، درون حالی که غوغا علیه پولس داخل افسس در کتاب باعفاف ذکر شده است، هیچ چیز برای بررسی آپارتمان مریم باکره یا کلیسای تشریفات جان بود ندارد، جایی که ایلچی به سیاحت می رسد فایده خاک ودیعه درستکاری شده است. مورخان پایدار کردند که جان اجل زیادی اندر این منطقه گذراند و فرهنگ او ظاهرا اندر سن بزرگ نزدیک برفراز 100 سالگی نفع علیه و له روی بالا و پایان رسید بی آلایشی او در Ayasuluk Hill ضلع سود خاک بسته شد. بعدها، زمانی که مسیحیت فراخی یافت صفا مهم تر شد، یک لحد بنیادین بر تربت او و در حدود 565 متر آفریننده شد، خدیو جاستینینی درون سال اوان کلیسا را روی آن گذاشت.


بلیط کوش آداسی
با نگاه آرمان انگیز قصر سلکوک نادیده غمگین شد، من داخل این یادبود سخت سنگ داخل مقابل خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو ایستاده بود و درخشید. این دقیق نیست، تنها با چند کلمه فاش شده است که سکبا بیانیه "آرامگاه عادات جان" بالا پایان رسید.
هر اسلوب امید به احساس حضور مقدس از تمول بالاتر، بیهوده بود. خود هیچ چیز را درک نکردم و فایده اطرافم نگاهی انداختم پهلو گردشگری گردشگران چینی که در الحال گردش بودند؛ بالا نظر می صنف که آنها نیز احساس نمی کنند.
با نگاهی به جوانب بقیه از کلیسا آفریده شده برفراز طور کامل دوباره به دست آوردن آجر اخلاص سنگ، من اهتمام کرد تا اسکلت پیکره بندی برجسته اندر شکوه قبل فراپیش خود را انگار کنید. داخل حالی که بعضی از اقصا هنوز ملالت برای حفاری حصار زندان شده بودند، لیک بعضی دیگر بالا نظر می رسید که یک ساختن اساس سنگ کوچک بری هیچ اهمیت اخلاص یا ستیزه گران باستان است.
سپس هیجان دلزده شدم با گذر از خزانه داری قدیمی، من فراز منطقه baptistry آمد، که در آن استخر داخل وسط سرا بود برای دیدن معلوم است، و صدر در سمت، یک کوه کوچک، به نهانی از اهمیت عمده است. هرچند بیشتر تو مورد نقاشی های دیواری و طبقه صحبت نشده بود، لیک به راحتی تصورات تطهیر تعمید هایی که اندر اینجا پیوستگی افتاده بود.
به دنبال پیگیری مسیر تعیین شده، یک نمایش خیره کننده فایده سمت ناصواب و حق مسجد نزدیک ایسبی ضلع سود پایین تپه مشخص شد. پس ازآن من فراز خروج رسیدم و ایمان نکردنی حیات که دیدار من فقط یک ساعت طول کشید، زمانی که فکر کردم که طولانی تیز می شود.
با این حال، خویشتن فقط فراز سطح لامسه کرده بودم و هیچی عاقلانه درک نکردم. نشانه ها آزگار ساختارهای برتر در این ناحیه را ساکن کرده بودند، ولی جزئیات آنها بسیار کم وجود و مانوس بازدید من دوباره به دست آوردن مسجد اسحاق، من امید داشتم که همراه آش یک راهنمای رفته پاکی یا یک کتاب مفصل تیز خریدم.
بنابراین سنت جان واقعا در آنجا دفن شده است؟
با حرمت به اهمیت این گور و فقدان ستم و اذیت حواشی آن، من سئوال از اینکه آیا کلیسای سنت جان اندر سلکوک محل دفن واقعی تنها یکی پیدا کردن رسولان نیست که مرگ دهد. دوباره به دست آوردن آنجایی که خویشتن مسیحی نیستم، به گمان تردید زیاد نفع علیه و له روی بالا و وجود مجموع گونه حضور الهی شمار می زنم، ار وجود داشته باشد ولی برای چنین شخصیتی اصلی در کتاب مقدس، خاکجا و قلمرو ناظر بالا نظر بی معنی بود، مثل اینکه جمیع کسی تهمت می گفت.
این وارسی کتاب مقدس داخل مورد شعایر جان سادگی زمان درآمد باج شده در افسس، می گوید
    مدتهاست که یک جامعه مسیحی در لمحه منطقه برای پرستش در خاک جان بود داشت، لیک در عام 1967، زمانی که پاپ خدک VI به آن سفر کرد اخلاص از دم به عنوان یک کتیبه در زبان ترکی و لاتین سوابق، نیایش تحسین در رویه مقدس.
این واقعا به سوال من استجابت انعکاس نداد، به چه دلیل که این آرامگاه محل مهمی دوباره به دست آوردن زیارت نیست مانند منزل ساختمان ویرجین ماری درون تپه ها. همگی چیز درون اینترنت و در کتاب راهنمای خویشتن تقریبا گفت: نعم برای قطعا، که رسم جان در آنوقت دفن شده بود، هنوز هیچ ثبوت ثابت یا تایید، غلام خلاف دیگر Saints مانند پیتر که نگرش دفن او میانجیگری پاپ پل VI داخل سال 1968 تایید شده است عرضه نشده است.
نزدیکترین اثبات که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می توانستم در این وب سایت مذهبی کاتولیک ذکر کنم. میگویند..
    دیرین شناسان قبر عادات جان را در در کلیسای ویران یافت کرده اند، اما خالی است بی آلایشی هیچ کس نمی داند چاهک چیزی از بدن او مخلوق شده است.
و این بیانیه تو خود، درون حال تامین یکی دیگر از استعلام های جالب نگرش است، چاهک چیزی همبستگی و اختلاف افتاده است به استخوان عادات جان؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.