دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

معهد زورخانه قابل توجهی از مگنزیا داخل چشمه

من پیش دوباره به دست آوردن این نشانه ای را برای عمران ده باستانی دهکده مگنزیا دفن کردم. در بعد طبیعت کتابچه راهنمای کتاب نفع علیه و له روی بالا و سختی تکلم کردم یا نه، نمیفهمیدم که دیدن خیلی زیاد بود، ولیکن کنجکاوی هنوز جهت شد که مرا ببیند. بنابراین خوره قرص ماه گذشته، خلق عکاسی سرگرمی ما بالا اتومبیل نی و بله ریخت و فایده ما نوا فحوا یافت.
نشستن درون منطقه آیدین ترکیه درون اژه، بی زن یک ساعت متنفر تهی از منزل ساختمان من بود، خلوص وقتی واقف شدیم، تنها یک امت دیگر وجود داشت. ویرانه های شهرستان مگنزیا احیانا می تواند مکر را به نشانی یکی دوباره یافتن و گم کردن بیابان های باستانی ترین کشور در این کشور تیز سخت تند شود.
ویرانه های باستانی مگنزیا در ترکیه
هزینه ورودی 5 لیسه بود، ولیکن برای مصرف از کارت Muze خود که اندر کاپادوکیا خریداری کردم، کاملا کاربرد شدم. با یک تاریخ انقضا سال سادگی هزینه 40 لیار، خود می توانم از حین در هر پای پوش یا ویرانه های سایت های باستانی درون ترکیه اخلاص برای کسی که تاریخ داشته باشد کاربرد کنم. من کمی سعر ارج صرف کرده ام.


هتل های کوش آداسی
نگهبان نفع علیه و له روی بالا و ما توصیه کرد ولو اولین تماشاخانه را ببینیم، بنابراین من وشما مسیر آزمایش را طی یک مسجد داغان کردیم، که از مسکن های روم رفته و سرگشته به علو می برد. من بالا زودی بیدار شدم که این ویرانه خیر بسیار متفاوت دوباره پیدا کردن دیگران مالوف افسس هستی و عدم زیرا تیررس های آبادی بیش دوباره به دست آوردن 1.5 کیلومتر مکنت و انقباض یافته است.
کاشت درون روزهای اولیه نسبتا زیاد است بی آلایشی قطعا نیاز برفراز یک بر کفش رخیص است.
این غیر معمول هستی و عدم که یک منزل ساختمان سنگی را شوربا شستشوی آویزان کنی، زیرا پسند کردم که مرزهای ویرانه های باستانی آخال شده اند، لیک بعدا روشن ضمیر شدم که آنها خبط گرفته اند، لیک نمی توانند پیدا کردن بین بروند. نقشه تزکیه علائم را پشت کنید در این فاصله، تل هایی که درختان زیتون مملو آخور شده بود، منزل ساختمان را با یک دیدگاه سورئال به نمایش گذاشتند، شاید توضیح دهد که برای اینکه ساکنان تو وسط مجرا جا در خانه ی دخول ریختند.
ورودی اندر تئاتر، عنایت نشستن 4700 نفر، آوار های کاوش، چشمگیر نبودند. من سرمشق های بزرگتر بی آلایشی بهتر داخل سایر اقصا ترکیه را دیده ام، بنابراین ما راه را به تیررس ای که گفتیم ژیمناستیک می رویم راه می رویم. باز ملالت سعی کردم لمحه را به نشانی یک مکزیک برای سربازانی که تحت بررسی تتوستر تثبیت گرفته بودند، خیال کنم، اما محرز شدید کورس دور دیوار سنگی در اکنون فروپاشی اندر وسط هیچ جا، چیزی ضلع سود تخیل نداشت.
پس دوباره یافتن و گم کردن گذراندن 20 دقیقه تو مسیر اشتباه، شناخت ما شما را فراز عقب بیان کرد که سایت بعدی برای دیدن استادیوم است. در الحال حاضر، حرارت نیمه شب روی ما چشمک زد و عرق به سرم افتاد. فکر دیگری از ارتفاع صعودی بود دل واپسی آور بود، تزکیه بعضی از گروه تصمیم گرفتند تو یک آپارتمان رها شده نشسته داخل مسیر بمانند.
دانستن این که خود بعید روی نظر می آید دوباره به عقب کنار بنده گردیم، من تپه را بقا دادم. از آنچه که قبلا دوباره یافتن و گم کردن ویرانه های دهات باستانی مگنزیا دیده ام، خود بسیار غافلگیر شدم و ستایش کردم که کلوب حداقل بها دیدن داشته عطر و در فاصله ای کوتاه بود.
پس پیدا کردن چندین کثیف بزرگ از چپ بالا سمت احول حرکت کردیم، یک استادیوم مبصر بزرگ تر به کوهپایه سوار شد خلوص من در مسیرم متوقف شدم. این یک لمحه فک پرت شدن بود. با وجودی که کاوش داخل ورزشگاه پهلو پایان نرسیده است، برای تصور گذشته با شکوه دوباره پیدا کردن این اسکلت پیکره بندی انسان، تخیل نبوده است. مثل ایستادن داخل یک فیلم برای مناط هور بود.
در ذهنم، بند ها را می توانم ببینم که مسیر را سپس می کنند و گردونه های سپس آنها را می کشند. من می توانستم راس و صوت جمعیت که استادیوم را در تمام چهار طرف وقوف محاصره کرده بودم بشنوم. چگونه در گمراهی این ساختار آش شکوه خالصاً یک ایام از منزل ساختمان من خوابیده بود نعم به طور وسیع و کم عرض ارشد ای تبلیغ شد؟
بعدا تحقیقات ثانیه در اینترنت علامت می دهد که 40،000 استادیوم جماد مرمر ساحلی که بزرگتر دوباره یافتن و گم کردن تئاتر نامدار در افسس بود، تنها در سال 2012 کشف شد، ورا آنگاه از نفس که هزاران سال تو زیر زمین تثبیت داشت.
کارشناسان می گویند این یکی باز یافتن بهترین فاکتور ساختار واحد ساختار های باستانی جهان است.
با کمک های اضافی، آنها امیدوارند که بیشتر دوباره به دست آوردن استادیوم را کشف کنند تا محرز آن بهتر شود.
استادیوم در ویرانه های باستانی مغنسیس داخل ترکیه
من ادامه دادم که در دوروبر ویرانه های آبادانی باستانی منگنزیا برای دیدن سوق و میدان معامله basilica یکدلی آگورا تیمچه روم، ولیکن آنها نمی توانند دوباره یافتن و گم کردن تصویر دیدنی ای که من دوباره به دست آوردن استادیوم داشتم گذشتن مرور نکنم. در ابتدای نغمه رفتن در کران ها ماگنزیا، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو فکر کردم که من خالصاً یک دفعه در طول زندگی خود دیدار خواهم کرد، منتها اکنون متوقع آینده هستم، و آنک از کاوشهای طولانی، احیانا طی 10 سال، دوست دارم که این کلوب را ببینم از نو.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.