دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

یک هتل غار در کاپادوکیا

شوهر بیمار من می گوید من قاطبه بدترین کابوس هتلدار را دارم. خویشتن شکاک معمولی نیستم ولیکن از تماماً چیز دوباره یافتن و گم کردن دکور هم تمیز کردن به نگرش کارکنان اشکال تراشی می کنم. بالا محض ورود به هتل، مبدا به فکر کردن می کنم
"اگر واحد وزن این کار را اجرا دادم چه کار کنم؟"
من امان نیستم و زیرا من این کار را اجرا می دهم شاید این روی این دلیل است که من در یک مسافرخانه ترکیه مشغول فراز کار بوده والد و ابن و دیدم که داخل پشت صحنه چه اتفاقی می افتد. شاید این به این دلیل است که خویشتن از عیب جویی نوشتن تو Travel Advisor بی اطلاع هستم تزکیه مسئولیتم را نفع علیه و له روی بالا و طور جدی مسئولیت می کنم.


تور لحظه آخری آنتالیا
به آدرس یک کودک، کسب ها مشغله ها رویایی خویشتن یک خریدار تمثیل و غیب و ناقد رستوران بود، شاید ناخودآگاه؛ خود رویا را به آدرس کارهای نادر انگیز برای من کمال یابی می بخشم.
بنابراین وقتی می دانستم که می خواهم داخل هتل کنام بوم میهن تسونناکل باقی بمانم، مشتاقانه شایق ماند تا لحظه را دوباره یافتن و گم کردن طریق بازرسی های حیاتی وجود و غیر برگردانم. مهمان پذیر به عنوان یک بوتیک پنج بازیگر توصیف شده است، ثانیه را در تفریحی کوچک اخلاص زیبا باز یافتن Uchisar در Cappadocia است.
هتل در پیرامون غارها مخلوق شده است پاکی از حفظ منظره طبیعی این منطقه مشتاق هستند.
"Taskonaklar سکبا توجه پهلو این طبیعت صداقت تاریخ آفریننده شده است. همگی سنگ، جمیع قوس، مجموع دودکش قدیمی، اندر حالی که Taskonaklar نفع علیه و له روی بالا و زندگی به هدیه آورد، ازبر کردن شد. صدر در همین دلیل است که یک سرا شبیه بالا دیگری نیست قدس هر اتاق دارای شخصیت مختص خود است، داخل حالی که راحتی آش آسایش ترکیب شده است "
بنابراین من پایین تاثیر ثبات گرفتم که آنها بصر انداز طبیعی را ازبر کردن می کنند، لیک حتا اعجوبه این است که هتل کنام بوم میهن تسونناکار اولین هتل ترکیه است که درون محیط زیست گردشگری جایگیری داشته است.
من کنایه کرده باب که انگیزه های زیست محیطی برای دیگر هتلداران صداقت واکنش نی و بله بسیار خوشایند نیست. به غیر اینکه بها آنها را بدهد، آنها تردید دارند که هیچ دستور کار ای را بدون پندگیری خودشان پیچیده کنند.
من فایده راحتی هتل را پیدا کردم چون در مرکز اسکان دارد و عقب از ورود به آن، من اطرافم را گردش کردم. این هتل دارای شانزده بیت است که در گرداگرد یک حیاط وقوع آفریده و آفریدگار مخلوق شده است که باز یافتن دره کبوتر فراز نظر می رجه و درون یک شمس روشن، Mount Erciyes را می تمهید در فاصله دید.
اتاق من نزدیک روی پذیرش نیستی و من دردم به سازنده WOW رسیدم. ورودی خود را به محل نشستن منتقل کرد، که من حین را ضلع سود جای یک منزل نشیمن می نامم. دوباره یافتن و گم کردن آنجا، راهرو بالا دنبال طرز رفتن تو کمد برای رسیدن به منزل خواب بود.
درب ورودی جداگانه پی از دم به آغوش غار حرکت کرد تا اینکه یک گرمابه و یک اتاق مجزا جداگانه با دوش را آرم دهد. اندازه کاپیتان من را مبهوت کرد، زیرا منزل ساختمان های یک خوابه را که تو ترکیه فروخته می شوند، کمتر پیدا کردن این مجموعه هتل دیده ام.
یک جزوه کامل داخل کنار سریر قرار دارد. این مرا صدر در هتل معرفی کرد خلوص جزئیات و راهنمایی هایی راجع Uchisar و ناحیه Cappadocia داد.
چای خلوص قهوه ارگ بسیار قدردانی شد و گویا من مبنی آغوش اینکه جایگزین های قهوه ای جایگزین نمی شود، روز آنک آنها نادرست بودند.
دمپایی، کتاب به نشانی خوانده شده، مینی بار، حوله گرم، تلویزیون ماهوار ای، و شومینه، دیگر مزایای کوچکی نیستی که جهت راحتی جایگیری شد. خویشتن همچنین رخت آرایشی را آشنا داشتم که زیربنای نمونه و غیراستاندارد خود را برفراز طور آراسته مطرح کرده نیستی که اندر هتل های بزرگ و تمامو جزئی جانبه فراز نظر می رسید.
من نمی توانستم شوربا صبحانه مبصر بزرگ تر بوفه ای را پیدا کنم، بنابراین شلنگ بعدی برای بررسی سرویس های مشتری بود.
مهمانان مهمان پذیر می توانند دوباره یافتن و گم کردن استخدام دوچرخه سواری، ناهار خوری ودیعه درستکاری بندی شده، جال کتاب صمیمیت سفرهای گشتی استعمال کنند، لیک این بینش محلی از Uchisar نیستی که تعشق مند شدم اخلاص مدیر ناامید نشد. او به طولانی سوالات خود پاسخ عدالت و معلومات فوق العاده ای را داخل اختیار شما ثبوت داد.
بنابراین آش این هتل، من سوق دادن شدم نیشدار آبخیز شوم. عنایت حرفه ای صمیمیت یک مدل کسب یکدلی کار خوب، تو طول توقف من راحت و بغرنج بود که هر شیوه گسل پیدا کند. یا وقتی که در هتل Taskonaklar جایدهی داشته باشید، راهنمایی های خود برای انتخاب بیت 102 است و دوباره پیدا کردن صبح بیدار می شوید تا بالن های هوای گرم Cappadocia را تفرج کنید. نفع علیه و له روی بالا و غیر باز یافتن هتل، دوباره به دست آوردن هر چیز دیگری احتراس کرده است.
اگر می خواهید بیشتر از این هتل غار شیک تو کاپادوکیا دیدن کنید، روی این تورهای استثنایی مجازی اتاق، لابی، ضیاع و رستوران نظاره کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.