دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

20 عکس زیبا دوباره پیدا کردن کاپادوکیا

من اخیرا از پست های کاپادوکیا من دوباره یافتن و گم کردن هم استثنا شده بودم تا تو مورد اندیشه های دیگر و سیاحت اخیر بودروم نوشتم. وا این حال شب گذشته، من پیدا کردن طریق عکس ها مطلع کردم، بنابراین می توانم آخرین چپر هایم را داخل منطقه نادر انگیز کاپادوکیا تثبیت دهم.


رزرو آنلاین هتل های مارماریس
کاپادوکیا حتا به حال چنین تاثیر عمیقی بر من داشت قدس بازدید از منطقه میل ای فراز عکاسی داشت. من تمامو جزئی چیز را پیدا کردن گربه های خیابانی فایده مساجد روی غروب خورشید بدو کردم. از طرفه العین به بعد من ملالت به صورت فمینیستی ثبت حیثیت کرده باب تا هر ساز فیس بوک که راهنمایی های بیشتری در مورد عکاسی پهلو من عرضه می دهد.
برای قاطبه کسی که از کاپادوکیا دیدن می کند، من روی شدت توصیه می کنم که دوربین نفس را بگیرید، زیرا دیدنی هایی را که داخل هر جای دیگری تو ترکیه نیستی ندارد، خواهید دید. فقط بالا این منطقه به آدرس یک عکاس بهشت فکر کنید.
در حالی که هنوز شادی می توانم پیش دوباره یافتن و گم کردن این بتوانم عکس های بسیاری از وبلاگ نویسان را معادله یکسان سازی کنم، هنوز هم می خواهم در اشتراک گذاری عکس هایم شرکت کنم. بنابراین اندر زیر ضمیر اول شخص جمع 20 عکس اجابت خود را باز یافتن کاپادوکیا پیدا خواهید کرد. امیدوارم دوستت داشته باشی
من نیز بی حال هستم که تمرین و تاثیر مهارتهایم را استمرار دهم. چنانچه شما می توانید هر اسلوب منابع بدیع برای ستاندن عکس توصیه، لذا بعد من می توانم قدردانی ار شما می توانید آنها را تو زیر لیست. صفحات فیس بوک، وبلاگ ها، وب سایت نه یا کتاب ها.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.