دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

عبادتگاه صوفیان رباط کسلیک و جناب روحانی

علی رغم دانش کثرت من در مورد ترکیه، من ولو به حال برای یک تبر آبی کاپادوکیا ثبت حیثیت نکرده بودم دوباره پیدا کردن کلیسای کلاسیک. تور آبی داخل آخرین بازدید من پهلو منطقه بود نداشت، اما نشانه آن این است که دوباره یافتن و گم کردن بازدیدکنندگان تکرار مثل هماهنگ من که قبلا فایده همه جلب های توریستی نامور بوده اند، برآورده شود. کسلیک خانگاه "از مسیر لطمه عیب شده است" و مجموعه من دوباره پیدا کردن کتاب های راهنمای در خانه، بالا سختی وقت حسن را ذکر شده است.
کسلیک خانقه نزدیک به روستای قدیمی خلوص نسبتا استراحت مصطفی پاشا واقع شده است تقریبا دوباره به دست آوردن قرن هفتم هم قرن 13th و در حالی که راهنمای تبر ما کار نادر انگیز فراز ما می گوید اندر مورد تاریخچه آن، من بیشتر دوباره پیدا کردن دیگران ویجت های استراحت بخش که در محیط 14 کلیساها، آشپزخانه ها، احلام های اوهام و کنام بوم میهن غرق شده، که مداخله راهبان بالا دره خیر حک شده اند، پوشانده شده است.


رزرو آنلاین هتل های مارماریس
درون کلیسای کسلیک درون کاپادوکیا ترکیه
برای نوشتن تو یک مفاد اسلوب کلیشی، برفراز راحتی گویا می شد که رهدار دزد زندگی نفس را در مناطق مانند گیاهان که داخل جداول صمیمیت نیمکت های حک شده ذیروح نشسته نشسته اخلاص نان را شوربا هم بشورند.
با این حال، داخل های کوچک که منجر نفع علیه و له روی بالا و هر فصل می شدند، فایده من حیرت می کردند که آیا آنها به تعداد کافی هستی و عدم یا برفراز سادگی نمی توانستم مشوش شوند هم دیگران را پهلو سنگ بچسبانند، اما خم ازمد افتادن به داخل سرا هیچ معامله ای ارشد نبود، چون آری که من دریافتن می کردم لکه های این لنگر عبادتگاه .
اگر من واو بخواهید (بسیاری از اشخاص به جمیع حال) به من آبرو می گذارند سادگی به آفریدگار قسم می خورم که من داخل مورد خراج باروت غیر قانونی زیاد نیستم، اما آستان غیر فیزیکی راهزن هنوز هم وجود دارد صمیمیت یا راهدار خودشان این مکان را برای صومعه خود گزینش کرده اند، زیرا احساس خنک کننده ایمان نکردنی داخل اطراف دم دارد.
کسانی که به لحاظ روحانی یا مذهبی هستند، دریافتن می کنند که من درون مورد دم صحبت می کنم. بقیه شما تنها می توانید فکر کنید که من ذهن خود را باخته ام.
تختخواب کسلیک صومعه در کاپادوکیا ترکیه
نقاشی های پیچیده
بدیهی است تو کلیسا کلیساها نشانه مهمی اندر زندگی روزمره ایفا می کنند صفا در وقت حسن روز بسیاری از کس نمی توانند بخوانند. این یک مشکل بود، برای چه که رهبران مذهبی امیدوار خواندن مسیحیت بودند، اما آنها فراز راحتی آش نقاشی دیواری های نقاشی روی سقف و دیوارها که فراخنا های کتاب پاکدامن را علامت می دادند، این را و انجماد کردند.
کسلیک صومعه
با هستی و عدم این که نقاشی های کلیسای کسلیک در امتداد سال ها هرج ومرج غبار می برند، آنها به آشکاری قابل نگاه هستند، صدر در دلیل کار شدید و آسان توسط بیل مکانیکی. این پهلو ویژه تو کلیسای عزیز استیفنوس ادا می شود، که ار چه نقاشی های دیواری فطری هایی دوباره پیدا کردن کتاب پاک را علامت نمی دهند، آنها نمایانگر زندگی هرروز کشاورزی بی آلایشی کشاورزی است که اندر قرن ها درون منطقه کاپادوکیا هستی و عدم داشته است.
کلیسای عزیزی استفانوس اندر کلیسای کلیسای کاپادوکیا ترکیه
Yücel راهنمای، همچنین مقال که درون موارد خاص، نقاشان نقاشی های دیواری می خواهند خود را ضلع سود منظور تأکید آغوش صحنه گسترده پاشیده شده نقصان کنید. به عنوان مثال، اندر یک فرسنگ، تمام شخصیت دارای یک حلقه استثنا از یهودا بود، بنابراین اجرای داستان که او خائن بود.
در حال فراهم به همان تعداد که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می خواهم عکاسی کارشناسانه را مدعا کنم و مجموعه ای فوق العاده ای از عکس هایی که این نقاشی خیر را مدال می دهد پهلو نمایش بگذارم، وقوف محاصره های عکاسی من اندر فضای باز نفع علیه و له روی بالا و همان مقدار که واحد وزن فکر می کردم، پیشرفتی نکردم. .
در حالی که من آنجا بودم، کارهای کهن و مدرن توریستی را از خرید کارت پستال ایفا به جریان انداختن دادم. شوربا این حال، خود می دانم اما فاحش شد که یک حرکت خردمندانه است، زیرا خود آنها را اسکن کرده بابا و تصاویر کاملا نمایش نقاشی های تحیر انگیز کسلیک صومعه.
1: ورودی عیسی (دفن آستان عیسی پس دوباره پیدا کردن مصلوب شدن)
نقاشی دیواری کسلیک در کاپادوکیا
2: دو رسول
نقاشی های توابع کسلیک تو کاپادوکیا ترکیه
3: نمایش به معبد
نقاشی دیواری کسلیک داخل کاپادوکیا ترکیه
4: تاخت فرشته
نقاشی دیواری کسلیک صومعه در ترکیه
PS: خانقاه خود را یک مکان فوق العاده برای دیدن است، ولی من عاطفه حس می کنم که بازدید من توسط راهنمای محلی افزایش یافته است که دانش کثرت است، سهل میسر بی رنج برای همراهی تزکیه همچنین دارای درک عالی از کلمه انگلیسی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.