دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

کاووسین دهاتی یونان قدیمی یکدلی کلیسای سنن جان

روستای یونان قدیم کوسوین اندر منطقه کاپادوکیا ترکیه نفع علیه و له روی بالا و ندرت درون مقالات سفر نمایش داده می شود. ار به تماشا می رسد، قبل دوباره به دست آوردن اینکه نویسنده راجع سایر اماکن مشتهر دیگر مانوس گوروم، مرکز محموله شرفیابی رستوران و نقل و جایدهی صحبت کند، چند جمله ای را صدر در دست می آورد. صدر در همین دلیل، مجموع چند، واحد وزن دو ثمره قبل برفراز کاپادوکیا بودم، خویشتن هرگز ستوهی نکشیدم.
این روی 2 ناحیه باب تقسیم شده است؛ روستا جدید تزکیه روستای قدیمی گرجستان و اندر سومین دیدار دوباره پیدا کردن کاپادوکیا، راهنمای تبر من توصیه می شود که یک ایام برای سفر برفراز کلیسای هزاره پنجم مراسم جان باپتیست که در سرنوشت روستای قدیمی تحکیم دارد را تغییر دهید.
ورود فایده کوشون قدیمی روستای یونان


هتل های مارماریس
کاووسین روستای یونان قدیمی
از آنجایی که راهنمای اندر کاپادوکیا زندگی می کرد، من بالا دنبال تدبیر تخصصی خود بودم صداقت ما درون مقابل صورت سنگی بزرگ که سوق دادن شد آدم محلی مشرک را از آپارتمان های خود اندر دهه 1960 برآیند شود، عقب از کسرشان و افزایش تخته سنگ برفراز خطر ایمنی تبدیل شد. مسیحیان اندر دهه 1920 پس دوباره یافتن و گم کردن پیمان لوزان توقیع کردند.
روستای قدیمی یونان کوزوین
مسیر پیچشی پیچیده روش خود را پهلو بالای تپه، جایی که کلیسا بود، هدایت کرد. همانطور که ما اوان به پیاده روی کردیم، شما یک بیعت کوچک و نسبتا دمدمی که درون دامنه تپه ساخته شده نیستی عبور کردیم تا بتوانیم روی آشکوب ایستاده باشیم.
با علاقه، خویشتن یک دختر جوان را گشت وگذار می کنم این کار را ادا می دهد، در کنار مناره، احیانا برای عکس اینستاگرام. صدر در هر حالا این فراز نظر خود نوعی بی احترامی ضلع سود من بود، ولی هیچ کس دیگری نگران و آرام نبود.
پس باز یافتن پیچ و بردباری و مسیر شیب دار، من واو بسیاری از مسکن ها را که با توجه پهلو معماری یونان بازسازی می شد، گذراندیم. دیگران منزل ساختمان های کنام بوم میهن یک مدال "برای فروش" علامت دادند. ظاهرا دولت برای جلوگیری دوباره به دست آوردن خطرات کاهش تخته سنگ سعی کرده است خلوص بسیاری از آپارتمان های قدیمی متروکه تو حال معامله است.
این یک اعجاب نیست چون بازار ملک ترکیه پیدا کردن زمان مائه بیستم تعالی فخر کرده است. ارچه به طرز عجیب اخلاص غریب، اساساً مالکیت کاپادوکیا را برای شراء در اینترنت محصور نمی کنم.
به نگرش تفرج می رسد که روی یک دایره مبعوث محدود می شود، زیرا مسکن های بازسازی شده یک طور فریبنده است پاکی بعضی دوباره به دست آوردن آنها قیمت بالایی را فراز وجود می آورند، علی رغم اینکه اولین آباء ما در لمحه زندگی می کردند. زرنگ رقمی
خانه های قدیم کاووسین
هنگامی که ما درون نهایت به سمت خراج رسیدیم، مسیر شدیدتر شد ولی من پیاده شدم زیرا به منظور دیدگاه تماماً جانبه چشمم را گرفت. وقت حسن را بیش از عمران ده قدیمی صداقت بیشتر داخل فاصله دروا های رز و سرخ، که هر نوبت محبوب سکبا hikers است.
خانه ها ضلع سود نظر می عده کوچک و حیوان مانند عروسک های کوچک. شاید در آن روز تنها یک خلق و خوی نو بود، ولیک هنوز هم آن را به عنوان یکی پیدا کردن بهترین دیدگاه ها درون منطقه کاپادوکیا نفع علیه و له روی بالا و یاد می آورم.
کاسوین کاپادوکیا ترکیه
کلیسای کاووسین شعایر جان باپتیست
به بنابرین مسیر، آن باریک خیس شد خلوص عبور دوباره به دست آوردن یک خدک چوبی بسیار ناپایدار صداقت تکان دهنده، ما نبیه داخل کلیسای مئه و دهه پنجم شدیم.
نقاشی های نقاشی که فطری های کتاب نظیف زکی را مدال می داد، نفع علیه و له روی بالا و سختی قابل حرمت بود و داخل برخی نقاط، مرتبه آسمانه سیاه صداقت سفید بود. پس دوباره به دست آوردن اینکه مسیحیان صدر در سمت تبهکار رفتند، به عنوان یک کبوتر ریخته شد اما آش وجود این، من محققاً فضای عرفانی را درک کردم سادگی من یک فرید مذهبی نیستم.
کوسوین کلیسای قدیمی کاپادوکیا ترکیه
شاید پهلو خاطر معیار بزرگ وقت حسن در مقایسه وا کلیساهای سوراخ کاپادوکیا بود. این یک خانه بود، منتها در قرن 10، عماد سیلندر های حمایت کننده آش ساختن آنها روی دیوار ها تقویت شد، بنابراین تو حال مجهز سه پاره تشکیل می شود.
کلیسای قدیمی Cavusin کاپادوکیا ترکیه
احتمالا حضور مقدس به محرک جایگاه مبهم لمحه در بالای تپه وجود که فقط شفاعت یک پاکت شیبدار رسیده بود. این محرک می شود کلیسا، محیط مناسب برای یک فیلم آخرالزمانی، لیک حداقل، این پایان فرهنگ زندگی باز یافتن کوزوین نیست.
آیا خویش را بودن خواهد کرد تا روی یک مرکز گردشگری تبدیل شود؟
آیا مسکن های بازسازی شده برای قدر زیادی به ابتیاع می رسند، بنابراین ازنو منطقه را با اسفنج های ظریف مملو آخور می کند؟
آیا کسی داخل نهایت این پاسیفیک نابخردانه و عاقلانه را که برفراز کلیسای قدیمی منتهی می شود را نابود می کند، قبل باز یافتن اینکه کسی گردن خویشتن را بشکند؟
امیدوارم. روستای یونان قدیم کوزوین دوست داشتنی ملیح است تزکیه من شادی اکنون وجد خاصی به نزاکت مال دارم. مشغول کننده و خسته کننده دیدنی بیننده خواهد نیستی که ببیند آیا میتواند پهلو پتانسیلش عمل کند یا خیر.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.