دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

دهکدهی پاساباگ مانکس یکدلی سه صیت آن

من به دره پاساباگ مانکس فقط درون خارج از آبادانی توریستی گوروم داخل منطقه Anatolian مرکزی کاپادوکیا بازگشت.
ایستادن آن هنگام به تنهایی، من داخل سنگهای سنگین غرق در جلوی من نظر کردم. برخی باز یافتن آنها ناهموار بودند در حالی که دیگران پاک بودند، مقصد ای از فرسایش آماس در صدها سن است. بسیاری پیدا کردن وبسایتها آنها را به آدرس قارچ شکل دادند تو حالی که تماماً چیزهایی که خود می توانستم ببینم یک تشابه قوی به بهره خصوصی بزرگ همت بود.
شاید قوه ذاکره من پیچیده بی آلایشی کثیف رایحه یا شاید وبسایتها سکبا توصیف آنها روی دلایل تجاری مرطوب محافظهکارانه باشند، لیک نگاه کردن پهلو گردشگران دیگر، هیچ کس دیگری برفراز نظر یکسانی شبیه بودن ندارد.
همانطور که در منابع قارچ تعریض شد، حین را نیز به قدر مانکس دهات نامیده می شود، ظاهرا ایما به رهبان مخفیانه بیزانس است که معاذ پشتیبان خود را تو سنگ های افراشته حک شده است.
در آلامد وفادار بالا ترکیه، منزلت دیگری نیز به نشانی "وینایارد عمومی" به آن داده می شود، پس دوباره به دست آوردن آنکه امپراتوری بیزانس کنترل ناحیه را به عثمانی ها باز یافتن دست داد. A Pasa بود صاحب منصب تاج ارشد قشون خود تزکیه در توابع این باریکه تاکستان های کوچک است.


بلیط ارزان آنکارا
قدم حرف بی منطق زدن در نواحی پاساباگ روستا
پاساباگ دربند تنگ راهبه
من فایده راهنمایی خصوصی وجود و غیر گفتم هم زمانی که بالا اطرافم بروم، یک تعطیلات را ترک کنم. این دومین بازدید من داخل اینجا وجود و حقیقتا، من منحصراً چند عکس داشتم. با این حالیا کشف آنچه که دوک باز یافتن فریب دادن کاپادوکیا ادا داد. او در منطقه زندگی می کند خلوص می گوید که در حالی که بیشتر گردشگران عزب 30 دقیقه باقی می ماند (بله، این من است)، مقدار گذراندن بالا دره بیشتر است.
سایت هایی قرین Trip Advisor در لیست پاساباگ روستا به عنوان "شگفت انگیز، باید ببینند و خواه از طرفه العین فرار نکنید، از دم پشیمان خواهید شد"، منتها اکنون آغاز به حیرت میکنم که آیا من پراحساس هستم. من نمی توانم یک سفر مختص برای دیدن این سنگ انجام دهد. متاسفانه ناامیدانه شناسا شدم که من رابطه به تیررس های طبیعی کاپادوکیا بی توفیر هستم زیرا آنها آرزومندی ای فایده انتشارات مجازی ای مانوس National Geographic نژند اند.
پاساباگ دروا کاپادوکیا
غارها صداقت قمری مانند ساختارهای سنگی در آغاز یک ابتکار بود، ولیک در بازدید سومین من خبیر شدم که من دیگر نمی توانم ضلع سود همان تعداد که من به دفعات از نفس غافل بودم حظ ببرم. این ناکامی است که مجدداً و دوباره به مکان مسدود و آزاد می گردد و نه فقط نفس را در بانک های ذهن جای گذاری می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.