دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

یک هتل بوتیک داخل کاپادوکیا به نام مسافرخانه قلعه

گاهی حال اتفاقات غیر منتظره و لذت بخش صورت می دهد چنانچه ما مایل به گام در خارج دوباره یافتن و گم کردن منطقه راحتی ما. گواه کامل این است که چاه اتفاقی افتاد روی من درون آخرین بازدید من از کاپادوکیا، زمانی که خویشتن کشف کردم که مهمانخانه بوتیک مورد اشتیاق من اندر کاپادوکیا بود.
در همه و جزء سفر به منطقه، خویشتن همیشه مهمانخانه ها را داخل Goreme، Urgup یا Uchisar تدارک می کنم. با این حال، سوات، یک آشنایی آنلاین خیز ساله گفتگو که وقتی من مکرر در منطقه بودم، باید پیدا کردن او در اورتاشیار دیدن کنم. داخل این مورد، خویشتن او را تو پیشنهاد وجود و غیر را تزکیه او را برای اتراق در 3 شب درون هتل خود، به قدر The مسافرخانه صرح رزرو کرد.
وقتی دیدار من کامل شد، کیسه های خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را تحسین می کردم تا صدر در Urgup بروم. مهمانخانه قبلا ذخر شده وجود و خویشتن نمی توانستم خلف بیفتم. من روی شدت می خواستم بمانم که برای واحد وزن غیرعادی است، زیرا معمولا آنگاه از 2 روز، من خواستار هستم یکدلی مایل بالا حرکت هستم.
هتل صریح هتل بپا تو کاپادوکیا
لوکس بوتیک مهمانخانه کاپادوکیا
سوات، مالک و مدیر رویا برای ایجاد یک نحو متفاوت دوباره به دست آوردن هتل داخل کاپادوکیا هستی و عدم تا یک مسکن غار قدیمی خریداری کند اخلاص کارشناسان می گویند که می تواند آنرا درون یک مسافرخانه بوتیک برای ثغور 50 بلبل لیره ترکیه بازسازی کند. تو پایان کورس دور سال، او 250،000 لیره ترکیه را که کپیه ای باز یافتن هتل کامل را آفریده بود، صرف کرده بود.


تور مارماریس ارزان
چرا او به شمار او هزینه کرد؟
خوب، اکثر هتل ها تو کاپادوکیا غلبه تم های کنام بوم میهن معمولی، منتها سوات تصمیم گرفت صدر در جای خود دژ خود را برش
لوکس بوتیک هتل درون کاپادوکیا
طرح کسب یکدلی کار او نیز بسیار قابل نگرش بود. در حالی که اکثر هتل ها برای یک مضمون خاص مانوس لوکس، پول و یا جزئتمامت منظوره را تفویض اجازه تصرف می کنند، آماج اصلی سات عزب مهمان نوازی است. درنتیجه چگونه او را از بین ببرد؟ شوربا ساختن ضمیر اول شخص جمع در مسکن احساس می کنید.
هتل کاپادوکیا بوتیک
به آدرس یک مسافرخانه بوتیک، مجرد و متاهل 5 سرا وجود دارد، تمامو جزئی آنها عاری و با شماره در درب هستند. مهمان ها دوباره پیدا کردن کلیدهای چوبی، مانند درب های بیرونی هتل مصرف می کنند حتا آنها بتوانند روی راحتی فایده آنها بپیوندند و آنک یک تردد کوتاه از پله های سنگی قدیمی، منطقه صبحانه یکدلی پذیرش.
چقدر سرزنده شدم که یاد بگیرم محدودیت زمانی برای صبحانه هستی و عدم نداشته رایحه و طباخ یک کار فوق العاده شگفت انگیز از نوشیدن و تناول کردن املت پنیر خوشمزه اجرا می دهد.
هتل بوتیک کاپادوکیا
اساسا قوانین هتل بود ندارد سادگی هر منزل دارای یک مایه شخصی است، و لحظه را پیدا کردن نظر بی نظیری که بیشترین مقیاس اتاقهای مهمانخانه را درون اختیار دارد نادیده می گیرد.
مینی باری خود رایگان حیات (یک راه بسیار مؤثر برای خوشحالی من)، تلویزیون ماهوار ای کانال های انگلیسی واژه سازش داشت بی آلایشی آنها را گردش می کرد، درون حالی که تو یک سریر کینگ بزرگ سکبا تشک های لوکس ایستادگی می گرفت، نوعی از دریافتن ملکه ارگ بود. اندر شب اول، من برای 12 ساعت بالا طور مستقیم از طریق خواب!
هتل اورتایزار
در خارج از منزل من، یک منطقه تراس بود، با قسمت قدیمی Ortahisar با شهر جدیدی از نغمه دور بالا مشرف نظاره می کند. به آدرس یک مکنده برای نمایش سر برآوردن برآمدن آفتاب، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو تصمیم گرفتم هر شید عکس های خویش را بررسی کنم. درون حال آماده هتل، نوار داخل سایت ندارد، ولیکن همه من سوق دادن به ارتکاب بود به Ahmet رسول، کمی بخورک و و او ظاهر شد 5 دقیقه بعد، با ماء الشعیر از سوپر محلی!
به قسم کلی، مهمانخانه به ربط دکور، آسایش و خدماتی برگماشتن شد، اما کدام سازنده به متناسب کامل خویشتن را گویا و بی آب کرد؟
بهترین بوتیک هتل اندر کاپادوکیا
به یاد گنگ من که در بلندی ذکر شد
مهمان نوازی تو Best Boutique Hotel در کاپادوکیا
سوات یک فرد ساده و لایق درک سکبا زبان انگلیسی است. (او آزمون فوق العاده ای در نمایش مارتا استوارت داشته است!) تهیدستی او خرد او را قوتمند می سازد که مکالمات آسان، ساکت آرامش و صبر با آدم در کامل زمینه های زندگی داشته باشد.
یک زوج مخیر که مسافرین متمنی بودند، بینایی محلی ذات را ضلع سود آزمایش منتقل کردند. سپس از آن، من شوربا نوعی پروا من "وجود داشت، انجامش دادم" وجود داشت.
من گفتم "چه چیز دیگری می توانی پیشنهاد دهی؟"
او چندین مکان را برای خویشتن دید که من داخل هر کتاب راهنمای دیگر لحظه را وارسی نکرده بودم.
سوات دیگر آشنایی آنلاین نیست. او اکنون انیس من است. حتماً هتل او حاصل مهمی اندر شادی من این 3 روزه ایفا کرد، اما فاش شد که من وایشان بسیاری دوباره پیدا کردن منافع مشترک را داریم، دوباره یافتن و گم کردن جمله تاریخ ترکیه که سرگرمی بااحساس من است.
نقد و بررسی مسافرخانه قلعه - Orthahisar کاپادوکیا
در حال پرداخته لطفا تخیل کنید دوستی جدید خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو پیدا شده خود را منجر روی نوشتن یک بررسی غلط. سیمون صفا ارین دوباره به دست آوردن سفر پایان ناپذیر هم احساس غمگینی کردند.
نقل قول "هنگامی که سوات ایشان را درون هتل بعدی ما داخل Göreme مرخص کرد، دریافتن می کردیم که من وایشان از منزل ساختمان بیرون می رفتیم سادگی غریزه ی مطلع ما این حیات که ضلع سود عقب برگردیم. اکسیر است که یک هتل صدر در ما این عاطفه حس را پس دوباره یافتن و گم کردن چند روز روی ما می دهد، ولیک مسافرخانه قصر ویژه است. "
مسافرخانه قلعه همچنین دوباره یافتن و گم کردن سفر Advisor Traveler's Award 2015 دریافت کرده و میزان تعدید 1 هتلهای Ortahisar است. دستاورد چشمگیر برای سوات، که مجرد و متاهل این کار را به آدرس یک سرگرمی انجام می دهد!
وب سایت مسافرخانه قلعه را در اینجا ببینید و یا آنها را داخل فیس بوک ته کنید تا مفروضات و مجهولات مربوط نفع علیه و له روی بالا و آنها و ناحیه کاپادوکیا را دریافت کنید.
یادآوری: The مسافرخانه قلعه Boutique Hotel اندر کاپادوکیا اندر دسترس است وا تخفیف 15٪ به خوانندگان مسافرتی ترکیه داخل دسترس است. خالصاً کافیست TTB2017 را تخفیف 15٪ داخل زمان تدارک یا برفراز Suat بگوئید که داخل مورد مهمانخانه خود درون اینجا پیدا کرده اید.
PS چنانچه شما واقعا میخواهید تو یک سرا غار باقی بمانید، یکی پیدا کردن آنها نیز هست!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.