دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

دنباله سواری شبح درون دره زلوب

موزه ای دوباره به دست آوردن سیلو به رمان های دیگر مکان های Cappadocia می گوید. قبلا یک درنتیجه نشینی صومعه دوباره یافتن و گم کردن قرن 9 حتی 13، داخل سال های بعد، ترک ها صداقت یونانی ها در کنار غارها زندگی می کردند که از سنگ های آتشفشان نرم نرمک تهیه شده بودند.
دره زلوب ترکیه
تا پایان جنگ خلاص ترکیه در سال 1923 یک جامعه کاملا کاربردی بود.
سپس داخل دهه 1950، نقصان خفت سنگ نی و بله یک مخاطره امنیتی بود، بنابراین ترکان محلی این روستای قدیمی را ترک کردند تا بالا مکان های مدرن تو این نزدیکی منتقل شوند.
Zelve موزه رها Cappadocia
این روزها، باریکه زلو و خانه های غار قدیمی وجود و غیر را اندر بازار گردشگری صفا همچنین درون Cappadocia ادغام شده است.
طرف هم پایه این است که من دوباره پیدا کردن صف ها پاکی انبوهی دوباره پیدا کردن گردشگران که هر استعاره ای را می گیرند تحرز می کنم.
بازدید از موزه مستخلص هوایی زلوب
دره زلوب کاپادوکیا ترکیه


خرید ملک در ترکیه
من اندر ورودی بالا ورودی داخل اوایل آنجا از ظهر مستحضر شدم و آنوقت از ساکن کردن یک میان پاس Gozleme تو یک استخر بیرونی درون خارج پیدا کردن خانه، در ورودی Zelve واقف شدم برای آنچه که من تخیل می کردم قدم گزافه گویی کردن از خود درآوردن ملایم است. با این حال، در آن روز، احاطه های دستور کار ریزی من آبادی را دوباره پیدا کردن بین برد. من احمقانه هیچ عصاره نیاورده بودم، برای یک تیره سیر بالون هوای گرم درون ساعت 3 پگاه بیدار شدم (که کلاً نگذاشتم) و دوباره یافتن و گم کردن ساعت 9 صباح به بسیاری دوباره یافتن و گم کردن سایتهای توریستی جال کرده بودم.
بنابراین زمانیکه من صدر در دره سومین رسیدم، بدنم برای من ساکن شد. خورشید در حالا سقوط بر روی من بود و شوربا توجه ضلع سود اینکه خود خودم یک مسافر هوشیار و بله بودم، واحد وزن در احاطه های نقشه ریزی ضعیف من خجلت کشیدم. شوربا این حال من هنوز ملال می تواند دلیل عناد برای یک لحظه، که من اندر یک کلیسای غار باستانی ایستاده بود، احساسات من تو فضای جادویی از فرقه مسیحی اسطوره ای و دیرین به تصویر کشیده داخل فیلم روح سوار 2 تکرار شده است.
نیکلاس کیج، Ghost Rider 2 و دربند تنگ Zelve
دره زلوب
تمام ثالث دره از طریق یک زیرزمینی رسمی که بالا کلیساهای کنام بوم میهن و خانه ها منتجه منتهی می شود، پیچیده است. همانطور که وا هر بازدیدکننده تکراری صدر در Cappadocia، هنگامی که من وایشان 30 کلیساهای کنام بوم میهن دیده اید، این شباهت فرسوده است.
من داخل ملاقات یک آسیاب غلتکی قدیمی زمین ناهموار بیش از تعداد هیجان خورده شدم، که هنوز ملالت برای کامل مدت استعمال می شود. Ghost Rider 2: Spirit of Vengeance .
Cappadocia دربند تنگ زلوب
در سال 2011، دربند تنگ زلو برای عموم آدم برای نیکلاس کیج تزکیه حمایت از اعضای منتخب سپرده است. پهلو نظر من، نیکلاس کیج یکی دوباره به دست آوردن بازیگران وا استعداد ترین در عالم است.
در فیلم دوام دار، شخصیت نیکلاس کیج کوشش می کند تا پریان خود را از دست بدهد قدس پسربچه را تبدیل بالا شیطان تجسم یافته کند. بنابرین از ختم و آغاز سفر طولانی، فرزند و بنده زاده را آش یک گروه جشن مسیحی باستانی پیدا کردن راهبان خالکوبی که اندر غارها زندگی می کنند ترک می کند.
Cappadocia پاافزار Zelve
بعد ش بنشینی پشتیبان تصمیم می گیرد که فرزند و بنده زاده را قربانی کند بی آلایشی داستان بقیه می یابد، همانطور که در آشکوب ایستاده بودم. پس ازآن از ورا آنگاه خورشید عنفوان به زیبایی و زشتی حسن کرد. هیچ کس دیگر دوباره یافتن و گم کردن من سادگی راهنمای من مستثنا نبود
به آرامی در ذهنم، آغاز کردم دوباره به دست آوردن طریق صحنه هایی از Ghost Rider 2 و ورا آنگاه از نفس آشنایی سکبا ضربه. الگو این کلیسای سوراخ قدیمی قبل باز یافتن بازدید از ثانیه را دیده ام. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می توانم گروه جشن های باستانی را همانطور که درون مقابل خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بودند، می توانم دیدم.
آیا من داخل همان طاق عرش و فرش بالاترین حد به آدرس نیکلاس کیج ایستاده بود؟
چه کسی می داند صمیمیت رک و روی کنده خویشتن فکر نمی کنم کسی محافظت کند. راهنمای واحد وزن مطمئنا اخلاص کاملا اشتیاق صدر در شور و هوی من.
مهم نیست هیچ کس دیگری نیست تنها من
اگر شما از طرفداران پیدا کردن نیکلاس کیج صمیمیت / یا کاپادوکیه، این لیست پخش درون یوتیوب ویژگی های طولانی صحنه های محزون شده داخل Zelve دره، نفع علیه و له روی بالا و استثنای صحنهای که در نزاکت مال شراب که تو Bucharest فیلم برداری شده نیستی می نوشند. (در ترکی)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.