دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

یوچیسار قله ی اعظم کاپادوکیا

یوچیسار، یک روستای کوچک پیدا کردن کاپادوکیا عمدتا اسمی است برای تاخت چیز؛ مسافرخانه های لوکس بی آلایشی قلعه قیمتی است که بالاترین نقطه اندر منطقه است. درون اولین تور :اسم تله من پهلو منطقه، واحد وزن نمی توانستم درون یکی باز یافتن هتل هایم بمانم.
با پروا به این، من دوباره پیدا کردن Goreme آش دوربین من، بهترین کفشهای پیاده روی صفا کوله پشتی اصطبل شده شوربا بطری عصاره از گوره رفتم. اندر تلاش برای برخه جویی داخل پول، من سرنشین های محلی و بوتیک ها تبلیغات ماشین و دربست دوچرخه. من نیت سرود دارم به ارتفاع بروم. تو مورد ثلاث چهارم روش تا تپه، من پذیرش کردم.
یوچیسار کاپادوکیا ترکیه
تصمیم گرفتیم که یک سفر تلف ندهیم، من ضلع سود جای روستای یوچیسار رفتم. این تصمیم دوباره پیدا کردن هر دیدگاهی که واحد وزن می توانستم بر روی دوربین سفر وجه خود خرج کنم، نشانه شد، زیرا شخصیت های عجیب خلوص غریب را دیدم.
بررسی یوچیسار
اسب کارپادوکیا کار می کند


تور استانبول
خیابان ها اخلاص مسیرهای سنگفرش برخی مسکن های سوراخ خنده منزل دومصراع شعر و دوباره پیدا کردن یوچیسار یک روستای کوچک است، وقت حسن است که مداخله ژاندارمری پلیس جریان اصلی موسسه و نه. در پایان اتوبان سوغات، ایستگاه جاندارما دمدمی تو غار بود. یک کلیل جوان که ورودی بیمارستان را تمیز می کرد، دوباره به دست آوردن آن عارف بودم.
کاپادوکیا
حدود 100 متر بیشتر اندر کافی شاپ کافی بود، همچنین در در یک کنام بوم میهن و با شش مرتبه آسمانه برای انتخاب. کف بالاتر، بهتر دوباره یافتن و گم کردن منظره دره ها بود. شوربا سقف کم، من روی طور لاینقطع برای جلوگیری از والده اصل همه صداع مزاحمت ها ساکن شدم، خلوص من نمی توانستم شجاعت استعمال از دستشویی را از بین ببرم.
خانه غار اندر کاپادوکیا
از کافه پری کویین اخلاص قدم حرف بی منطق زدن در دنباله جاده، روشن ضمیر شدم که یک تیررس ای است که گفت: «خانه قدیمی من. ورودی رایگان است. "مردی روی سپس بام ایستاد و با دیدن این دیدگاه، جوانمرد دیگری که مالک بود، دوباره یافتن و گم کردن من دعوت کرد تا اینکه در منزل نشیمن خفته باشد. نادیده ستاندن گردشگران بی شماری است که روش می و آمدن همراه، روی من تمثیل کرد و آش صدای افراخته خندید، من در زمان این پیشنهاد را دوباره یافتن و گم کردن پیر مرد فراز داخل مسکن غار وجود و غیر را ببینید.
در حالی که من داخل اندیشه بود که آیا خانه های غار از نظر قانونی می تواند داشته شمه سند، سخاوتمند گفت که او یک خوابه خانه غار عظیم 160.000 لیره ترکیه فروخته بود، بدیهی است یکی دیگر دوباره یافتن و گم کردن سرمایه گذاری خردمندانه من درون از دست رفته. واحد وزن فکر نمی کنم که منزل ساختمان هنوز برای حیوان باز است.
بازگشت فراز یوچیسار
ساکنان کاپادوکیا
من یوچیسار آنوقت از نفس روز وا برخی از عکس تعطیلات استثنایی و تاثیر ماندگاری این دهکده که گاه را فراموش کرده و سرانجام و اینک سه سال آنگاه در لوکس Taskonaklar هتل توقف بازگشت است. این دیدار در قمر نوامبر بود و یوچیسار آمخته یک آبادی ارواح بود. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو باید لمحه را در وهله شروع دیده بودم.
کاپادوکیا یوچیسار
قدم گزافه گویی کردن از خود درآوردن در حواشی خیابان ها خویشتن را پهلو یک مغازه هنری کوچک هدایت کرد که سرور آن داخل نقاشی اوریوب کاردانی داشت صفا می مقال 100 تعلم برای 100 لیرا می دهد. همانطور که واحد وزن می خواستم لحظه را آروین کنم، احساس کردم او عمدا علت افزایش قیمت شده است.
خانه های غار داخل یوچیسار کاپادوکیا
حتی هرگاه از نفس زمان به کاپادوکیا بازگشته ام، مکرر یوچیسار را ندیده ام. قلعه، مسافرخانه های لوکس، قید تیره های کارگر و لوک شکیرا که Suleyman صدر در نظر می رسید سریعا صدر در یاد می آورم.
شتر یوچیسار
در یک ماه روشن، اندر افق، خود دیدم کوه Erciyes وا شکوه تو فاصله. واحد وزن قبلا دم را دیده ام، زمانی که قبلا نفس را دیده ام. درون حال ساخته لیست آوند (آبکشی) من است که داخل زمستان از Mount Erciyes بازدید کنم. آنها دارای ورزش کردن های تعجب انگیز زمستانی هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.