دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

آداب آنتونی کلیسای Padua اندر استانبول

من کاملا شاد شدم که در کلیسای سنن آنتونی کلیسای پادوا اندر حالی که تو استانبول بودم. من دم را تو کتابهای راهنمای ذکر شده بودم، منتها در حالا بازدید از برنامه نیستم، حتی زمانی که خودم را در خارج پیدا کردم. واقع درون خیابان ایستکلال سپس یک آلبوم بزرگ دوباره پیدا کردن دروازه های آهن، عمارت ساخت چشمگیری است که دوباره پیدا کردن سال 1906 مصنوع و آفریدگار شده است. این نیز وضعیت بزرگترین کلیسای کامل درون استانبول است.
سنت آنتونی کلیسای Padua تصمیم ناگهانی برای فرو کردن و اخراج نیز منجر به نادانی من اندر نمایش داده شد. خود بسیار عار ملایمت می کشم تا افشا کنم که من برفراز مجسمه راه افتادم و پیدا کردن دو دوستم پرسیدم: "این کدام کدام است؟" اندر اینجا تصویری پیدا کردن مجسمه است. درون دفاع از من، مانندگی در اینک حاضر درخفا است، منتها در نفس زمان عدم ...


آفر تور استانبول
پس باز یافتن اینکه مقیاس زیادی باز یافتن سر و صلا و ابروها برفراز شدت افزایش یافت، به طور زیبنده اعتماد علم داشتم که این پاپ است. پاپ یوحنا XXIII دقیق است تزکیه اهمیت لمحه به زیلچ است، زیرا خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو فکر می کنم کلاً پاپ ها فایده هر اکنون به نگرش تفرج می رسند. من مرتب بودم که این معلومات را بی فایده دوباره یافتن و گم کردن بین ببرم؛ بعدا حین را به انسان نشان داد، او به نشانی "پاپ ترکیه" نهان شد.
پاپ ترکیه تو این کلیسا برای رستاق سال وصیت کرده خلوص منجر فایده عشق صدر در استانبول تزکیه کشور ترکیه شده است. او همچنین روی وظیفه بسیار راحت و بغرنج توانایی گپ کردن مسلمانان بدآیین مسلط شد. سرم را به خجالت می اندازم، چون سطح من دوباره پیدا کردن ترکیه، اکثر باعث می شود ناس فکر می کنند که خود در جدول بزرگ شده ام.
کلیسای Istiklal آنتونی کلیسای پادوا
معماری نئو گوتیک ونیزی، توصیف شده است، هنگامی که من وتو برای اولین بار روش می روید، سهل میسر بی رنج است مادون تأثیر جایگیری نگیرید.
سنت آنتونی کلیسای Padua داخل استانبیت می گوید که کلیسا همراه با دیگران برای 40،000 روم کاتولیک مخلوق شده است که داخل اواخر قرن تو استانبول زندگی می کردند. این جایگزین اصلی شعایر آنتونی کلیسای Padua بود، که قبلا تخریب شده بود.
مجسمه MaryOut از عزت به مردم دعا، خویشتن بسیار تردید بالا طور کامل در اکناف کلیسا رفت. همچنین، برای ملاحظه داخلی بهتر بود، ولیکن سکوت، آثار هنری مذهبی صفا زندگی الگو مجسمه ها سبب شد که احساس ناراحتی کنم. من ازپایه در هیچ جای مذهبی عبادت درک راحتی نمیکنم سادگی نمی دانم چرا. من روی شدت متقاعد شده بودم که در زندگی گذشته من فراز یک مسیر خودپسند برای پادشاهی تاریک پایین پایین رفتم.
سنت آنتونی PaduaI هم به الان یک شکایت است. همانطور که من از درب بیرون رفتم، یک پیشکش تابستانه وجود داشت، نقش پیکر تندیس های مینیاتوری مری و عیسی را فروخته بود

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.