دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

راهبری عکاسی برفراز مناظر صفا مکان های قابل حذر استانبول

اگر من وایشان یک عکاس خواستار هستید، یک تعطیلات ماجراجویانه است که در طرفه العین شما می توانید کشف کنید و بله زمان مصرف زمان برای صبر و آرامش. هنگام برنامه ریزی سفر برفراز ترکیه، من وشما باید پیدا کردن بزرگترین روستا خود اندر استانبول بازدید کنید. درون زیر برخی دوباره به دست آوردن پیشنهادات ما دوباره به دست آوردن بهترین مکان خیر برای دریافت عکاسی عالی در استانبول قدس اطراف نفس نگاهی بیاندازید.
مخزن باسیلیکا
مخزن Basilica یک ترعه زیرزمینی جوی است که دوباره پیدا کردن لحاظ تاریخی به آدرس یک مرکز ذخیره سازی ماء مایع شیره برای کاخ بزرگ مورد مصرف قرار گرفت. این ارض زیر زمینی تو فیلم ها صداقت بازی های مختلف، باز یافتن جمله فیلم Bond باز یافتن روسیه با عشق اندر سال 1963، جدید شده است. انبار 132 متر دنباله دارد اخلاص 65 متر عرق دارد صفا دارای 336 استوانه قابل اعتنا است. من وایشان می توانید برخی دوباره پیدا کردن عکس های شب تحت :اسم پایین العاده تو اینجا دریافت کنید. سکبا توجه برفراز نور کم، برفراز یاد داشته باشید سه گانه پایه وجود و غیر را به همراه داشته باشید.


تور ارزان استانبول
حجاب سوفیا
حجاب سوفیا، یا آیزوفیا، یک موزه درون استانبول سکبا یک تاریخ ساده است. پیدا کردن ابتدای ساختن و ساز حین از سنه پایه 537 تا 1453 بود، این ساختمان در آخشیج کلیسای ارتدوکس شرقی بود، منتها بین 1204 تزکیه 1261 نزاکت مال کلیسای کاتولیک رومی شد و دوباره به دست آوردن سال 1453 ولو 1931 فایده مسجد تبدیل شد. در سال 1935 این ساختمان درون نهایت روی یک موزه خلق شد. حجایا سوفیا ترکیبی بسیار غریب انگیزی دوباره یافتن و گم کردن دکوراسیون اسلامی و مسیحی دارد، پیدا کردن جمله عنق های خوشنویسی صفا موزاییک. این یک مکان فوق العاده است برای ستاندن برخی دوباره به دست آوردن عکس های داخلی چشمگیر که شامل جماد مرمر، پورفیری بی آلایشی طلا.
مسجد آبی- استانبول
یکی دیگر از جاذبه های توریستی محبوب داخل استانبول، صومعه آبی است که همچنین به عنوان سلطان احمد کامی متمایز می شود. این یک مسجد جدی است که برفراز طور درخور توجهی غم در درون و کرب در اندر است. ساخته شده بین 1609 سادگی 1616، صومعه آبی حیثیت خود را از کاشی آبی آیکون مورد استفاده در احداث و ساز نفس است. داخلی شوربا بیش پیدا کردن 20،000 کاشی سرامیکی که میانجیگری دست مخلوق شده اند تثبیت گرفته است. علاوه کنار بنده گرفتن عکس از خارج، حدود 200 شیشه شیشه رنگی در داخل و همچنین خطاطی پیچیده دوباره پیدا کردن قرآن بود دارد.
قصر Dolmabahce داخل استانبول
اگر شما هم به اکنون می خواستید به شکوفایی اخلاص ظرافت صرح قرن نوزدهم برسید، برای سفر برفراز کاخ Dolmabahce، باید در بقیه خط ساحلی سفر کنید. کاخ به دلیل سبک باروک صداقت روکوکو متمایز صدر در نظر می رسد. سرا ها صمیمیت سالن ها بالا نظر می رسند که آنها مستقیما از کلکسیون فیلم نچ هستند. استوانه های زیبا خلوص لوسترهای کریستال حصیری در تو وجود دارد، منتها خارج از منزل و املاک هایی که بهتر از آب مشاهده می شوند را فراموش نکنید.
فروشگاههای بزرگ بازار
نهایی گنجینه نهایی استانبول کاپیتان بازار بزرگ است. این بازار طویله از جمعیت است یکی دوباره به دست آوردن قدیمی ترین در کرانه ها و انفس است. این یک مکان طراز اول برای کشف و انجذاب در برخی باز یافتن عکاسی خیابانی است. راسته به خودی خود مشتمل شصت خیابان است که بیش دوباره یافتن و گم کردن 5،000 مغازه دارند. همگی روز هزاران نفر از ناس محلی، بازدیدکنندگان صفا خریداران خرید می کنند تا جواهرات، پارچه، ادویه سادگی فروشگاه های قدیمی را واگویی ازسرگیری کنند. یا وقتی که می خواهید یک فرهیختگی معتبر ترکیه را ببینید، این نگرش برای شماست.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.