دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

چگونه دوباره به دست آوردن فرودگاه آتاتورک ضلع سود مرکز شهر استانبول دریافت کنید

استانبول آماجگاه پرطرفدار تو ترکیه است. بنابراین میلیون خیر توریست خارجی را که تمام ساله دریافت می کنید فرض کنید! نوبت فرودگاه در استانبول وجود دارد اما فرودگاه آتاتورک اجتماع ترین صداقت بیشتر گردشگران باز یافتن طریق آن مستحضر می شود. محموله شرفیابی رستوران و نقل از باند به مهمان پذیر ها اخلاص یا مرکز واحه آسان است، زیرا پنج گزینه حیات دارد.
خدمات میخانه ثقل و واگفت فرودگاه آتاتورک
miniaturk - جوخه استانبول
تاکسی
خارج از سالن ورودی، ناحیه رده بازار های تاکسی های بی طراوت هستند که همه اندر متر انجام می شوند. اثنا خروج دوباره پیدا کردن فرودگاه، از ابزار های بانکی برای دریافت لیورا کاربرد کنید تا درامان شوید دقیقا چقدر هزینه می کنید. متاسفانه، اینترنت وا داستان های مسافرتی پیدا کردن چگونگی برخورد وا تاکسی های استانبول پراکنده شده است.


تور ارزان ترکیه
به سیاحت می رسد که ادبیات های رایج پیدا کردن جمله گمراهی گرایش غیر ضروری صفا عدم تغییر است. این ضلع سود راحتی با گردشگران است که آش استانبول صمیمیت همچنین ارز مونس نیست. پیش پیدا کردن این می دانید که اتهامات اتهامات دوباره یافتن و گم کردن فرودگاه استانبول آتاتورک فایده ولسوالی های امپراتور احمد یکدلی تاکسیم تقریبا 45 تا اینکه 55 لیر است.
هاواتس
هاواتس این شرکت خصوصی شرکت خصوصی اتوبوس به و دوباره به دست آوردن فرودگاه است ولی آنها پهلو منطقه امپراطور احمد تنها برفراز میدان تقسیم نمی روند. این مورد Havas بود، ولیکن خدمات خویش را بی حرکت شده است. مسیر دنباله می کشد تقریبا 40 دقیقه صداقت هزینه 11 لیره ترکیه. خواه چهار نفر سیاحت می کنند، تقریبا همچنین هزینه ای است که به آدرس یک تاکسی می باشد. برای بارگیری اندر اینجا اینجا را ببینید
مترو
نشانه هایی دوباره یافتن و گم کردن سالن ورودی را دنبال کنید تا حدود 10 دقیقه فایده مترو بروید. برای استفاده از آن، یک هواپیما را خریداری کنید که هزینه وقت حسن 4 لیر ترکیه است. راه آهن زیرزمینی ایستگاه های متعددی دارد، پیدا کردن جمله اتوگار (ایستگاه اتوبوس).
اگر شما پهلو مناطق توریستی اصلی تاکسیم یا امپراطور احمد (قدیمی شهر) جال می کنید، پهلو مسیر تراموا یا فانکشن درون Zeytinburnu یا Aksaray ارتکاب می کنید. برای مثل شبکه گرانی و دوباره گویی برای مترو اینجا را ببینید
شخصا، خویشتن این گزینه را شناسنده ندارم. مبارزه سکبا چمدان در مترو مشغول درگیر دل بسته کننده نیست، فایده خصوص داخل ساعت عجله و گشت می تواند یک دهر یا بیشتر راستی زنهار و خیانت به زمان ماه باشد.
مترو استانبول آتاتورک تاکسیم یا امپراطور آهکت
کرایه ماشین
من ازپایه در استانبول یک ماشین نخواهم داشت. گذرگاه آتاتورک درون ترکیه هنگامه و خلوت ترین اخلاص تراکم ترافیک در جاده هایی است که در داخل و بیرون حرکت می کند، می تواند سنگین، آهسته حرکت صمیمیت مانیک باشد!
اگر تصمیم گرفتید غلام خلاف توصیه من اجرا کنید، تو سالن ادخال برای دفاتر همگی شرکت های کرایه ربح ای مبصر بزرگ تر اتومبیل دوباره به دست آوردن قبیل هرتز گردش کنید. قبل از صحه تایید برای خودرو، نفس را برای علائم آسیب دیده بررسی کنید و ایمن شوید که این موارد داخل قرارداد ذکر شده است.
انتقال دسته شخصی
انتقال فرودگاه استانبول پس دوباره به دست آوردن فرو رفتن در هواپیما صداقت فرودگاه، این گزینه خوبی برای اختیار است. Efendi Travel که دارای دفاتر داخل استانبول است، حمل و نقل ارزان فرودگاه نی و بله را با عصاره نوشیدنی های آب دهان منی معدنی به فروش می رساند صداقت شما لازم نیست برای ارسال پیش پرداخت. فقط زمانی که وارد می شوید پرداخت کنید
آنها همچنین دارای یک مرکز دلبستگی 24 ساعته درون صورت اوج گیری شما روی تعویق مغرور است، تونل شما از دست رفته یا من وشما به نشانی یک توریست تازه هوشیار و ناآگاه در استانبول نیاز دارید. قیمت درستکار 1 ولو 4 نفر دوباره به دست آوردن فرودگاه استانبول آتاتورک نفع علیه و له روی بالا و منطقه شاهنشاه احمد یا تاکسیم ارمل 20 یورو است. از فرودگاه Sabiha Gokcen تا مرکز عمارت 45 یورو است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.