دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

چیز های غیر معمول سادگی سرد درون استانبول

استانبول، روستا نمادین و جانانه ترین آماجگاه توریستی درون ترکیه، دارای کرامت و مباهات فراوان است. تزریق فرهنگی جوامع مختلف، تأثیرات تازه :قید جدید و مسیل زمانی تاریخی نفس غیر نالایق چشم پوشی است.
بیشتر نشریات جال مقالات مفصلی در فرس چیزهایی که درون استانبول اعمال می دهند، است. آنها به طور سنتی خرید تو بازار کاپیتان تاریخی، بازدید باز یافتن کاخ های عثمانی، تحسین معماری غشا سوفیا خلوص تحریک داخل عمق اسلام، وا بازدید باز یافتن مسجد آبی. متأسفانه هرچند که هر کسی مانوس دارد تورهای تاریخی خلوص بازدیدکنندگان بی شماری را که بیش از یک مره به استانبول تور :اسم تله کرده اند، اکثر درباره آنچه که تو آینده ارتکاب می دهند، بی فایده است. بنابراین یک استانبیت پرشور، تصمیم گرفت حتا شکاف موجود درون بازار را اصطبل کند.
چیزهایی که تو استانبول ارتکاب می شود: پیشنهادات محلی
سینان ساکمن بنیانگذار صداقت مدیر سازنده یک مغلق جایگزین برای تبر استانبول است. او گفت…
    تورهای ما سکبا توجه فراز منافع بی آلایشی سرگرمی هایی معتاد خواهر شبیه تاریخ، عکاسی، غذا، هنر صمیمیت یا خرید طبقه بندی شده اند. بنابراین ما آش خبرنگاران باز یافتن زمینه های جوراجور و موضوعات، خلوص کمک بالا بازدید کنندگان ایجاد یک تجربه شخصی همکاری.


تور ارزان استانبول
از آنجایی که واحد وزن دائما داخل حال تجربه تجربیات در ترکیه هستم، فورا وقع من را فراز خود احضار کرد و بیشتر داخل مورد این نفوس محلی صداقت ایده های خود درباره چیزهایی که اندر استانبول به کاربستن دادم بیشتر روی من گفت.
1: تبر یک خیابان هنر خیابانی
چیزهایی که تو استانبول اعمال می شود
بعضی باز یافتن آنها گرافیتی هستند، اما در کل استانبول، کرکره، پارک ماشین، کارخانه های قدیمی یا دیوار نظیف و ناشسته شده سفید، بتونی برای کار هنری چشمگیر صفا نقاشی های دیواری است. تبر هنر خیابانی دوباره به دست آوردن محله های نامور شهری اخت Sishane صمیمیت Karakoy دیدن کرد حتی قطعاتی را که در یک گالری هنری تحسین برانگیز می شد، وجب آورد.
اربیل SivasliogluTour مربی اربیل Sivaslioglu، یک پیشرو حاد برای سالانه بزم هنر خیابانی استانبول است. او دانش گنده عریض ای از محله های شهری پاکی همچنین هنرمندان خیابانی پاکی منابع مکاشفه وحی القا بخش آنها دارد. او باز یافتن همه به استانبول دوباره یافتن و گم کردن منظر دیگر سیر می کند.
2: کارگاه گوهرها عثمانی درون بازار بزرگ
کارگاه جواهرات بزرگ بازار
جواهرات فوق العاده برای شراء در بازار مسن تر و کهتر است، اما بازدید کنندگان می توانند متعلق را صدر در جای! تحت درس یک Usta (کارشناسی ارشد)، هنرمندان باستانی صنایع دستی عثمانی آرم داده می شوند و آن هنگام آنها شاهکار وجود و غیر را طراحی و ساخت می کنند. کلاس نه تقریبا 3 ساعت ادامه می کشد تزکیه حداکثر 4 نفر جناب دارند.
BanuOverseer پیدا کردن این آزمون غیر سنتی بنی کنت است. اندر آلمان زاییده شده است، او در حال مهیا در استانبول زندگی می کند، پس از سفر گسترده تو سراسر دنیا است. الهام بخش وی دوباره پیدا کردن استانبول است که تفکر خلاقیت را تشویق می کند. او آموخت که هنر دوباره یافتن و گم کردن عثمانی است که جواهر عثمانی را درون 25 کلاس گذشته خلق است.
3: خیابان عکاسی خیابانی
بهبود تبحر های دوربین نفس را، برفراز طور کامل درک عملکرد آن، و دریافت عکس های منحصر به فرد دوباره یافتن و گم کردن استانبول، آش شرکت داخل تور عکاسی اندر اطراف طرز های اصلی سادگی خیابان های برگشت. پس از یک میتینگ مقدماتی، این تور با تظاهرات باشکوهی باز یافتن معماری روی بازدیدکنندگان Taksim اخلاص Istiklal رجوع می کند.
DidemDidem Orhuner، یک عکاس کسب ای شغل ای، متفکر این تبرزین است. او عکاسی را به آدرس یک سرگرمی شروع کرد، ولی در مجلات مختلف نشر اشاعه شد و درون نمایشگاهها نمایش داده شد. Didem می گوید، من وآنها و آنها همچنین در چای قدس قهوه بی آلایشی همچنین دکه های قدیمی متعلق را ساکن می کنیم؛ زیرا زندگی روزمره، نوین و حال، عکس های ایده دودمان است!
4: تبر دوچرخه استانبول
تورهای دوچرخه
بعضی از حیوان ممکن است این پیشنهاد را فایده صورت عجب انگیزی قدس خطرناک درون نظر بگیرند، اما در طرف نزدیک تنگ آسیایی استانبول، مسیرهای دوچرخه سواری رسمی شامل عکاسی ساکن می شود و پهلو منظره های منظره، پارک ها، پارک ها معتاد خواهر شبیه فنگروبچه یکدلی رستوران های محلی می پردازد. بههیار می گوید تمام کسی می تواند روی این دلیل ملتفت شود که تمامو جزئی تجهیزات دوباره پیدا کردن جمله دوچرخه، کلاه، راهنمای صوتی پاکی کاپشن های ایمنی نشان دادن شده است.
تورهای دوچرخه سواری استانبول شوربا هادیر عرفوگو میتوانند شوربا قرار دادن این تور آش هم به احصائیه آورند. آش استفاده از دوچرخه سواری، او دوباره به دست آوردن طریق کشورهای مشبع و نواحی ترکیه گردش کرده است. او همچنین بوسیکلت، انجمن دوچرخه دانشگاه Bogaziçi را نیز تاسیس کرد.
5: شکار قارچ قدس پیک نیک
شکار قارچ یکدلی استیکنبل پیک نیک
شما ممکن است فکر کنید قارچ داخل یک کلانشهر غوغا وجود ندارد، لیک در 15 کیلومتری خاصه استانبول، جنگل بلگراد، یک زمین بازی پرطرفدار برای هوس مندان بالا طبیعت است. این نشانه ایده اولاد برای شکار دهان قارچ رخیص است تا امتعه خاصی را شناسایی کند، آنها را نمونه و کیف بردن دوباره یافتن و گم کردن یک پیک نیک آرام.
JilberCurator این تیشه Jilber Barutcuyan است، که دیپلم غیر معمول درون مطالعات قارچ دوباره به دست آوردن وزارت بهداشت اندر سوئیس تشکیل شده است. او نفس را به نشانی غواص، کوهنورد، اقیانوس غار، متخصص باده و ناآزموده قارچ توصیف می کند!
6: طعم های قدیمی شهر
قهوه ترک
یک نانوایی شبیه به تماشای نحوه ساخت آنها، صبحانه های سنتی ترکیه، چت وا صاحب اسمی کافی شاپ ترکیه در آبادانی و تماشای وجه تهیه آن. بعدا در اذن کار یک اجلاسیه مزه ترشی ساغر ترکیه در یک مخزن است پاکی فرصتی برای حظ بردن دوباره پیدا کردن باخلو سنتی است.
غذا درون استانبول کورتور تیشه Cemre Narin است که سردبیر کاروانسرا مائده Vogue در ترکیه است. او همچنین نویسنده کتاب آشپزی است که مکاشفه وحی القا و خلاقیتش دوباره به دست آوردن این گروش است که دوباره یافتن و گم کردن طریق غذا اخلاص نوشیدن، بازدیدکنندگان درمورد تاریخ، کس و نزاکت یاد می گیرند که استانبول را نشانه قرار می دهد.
7: قایقرانی در استانبول
قایقرانی استانبول
شاخ طلایی یک منطقه مهم استانبول است و باز یافتن کارکنان مطلع و تازه کار و نوازندگان اوایل می کند تا دوباره پیدا کردن مکانیزم های آب دهان منی و هوایی آنها دیدن کند. آموزگاران قایقرانی با امتحان و دارای مجوز، آزگار تجهیزات مشتمل کایاک و گروه را درون صبح زود اندر یک دوره مشخص 8 کیلومتر نمودن می دهند.
Sinan IstanbulCurator تیشه Sinan، بنیانگذار استودیو تیشه استانبول است. او به اصطلاح انگلیسی بی آلایشی اسپانیایی گفتار می کند خلوص خود را صدر در خوبی جهانگردی می کند سادگی یک متفکر تاریخی را توصیف می کند. او می گوید نو کارها نباید آزرم بکشند، زیرا آنها یک فراگیری دریافت می کنند یکدلی هرکس می تواند گزینه ای را برای انفرادی یا دو طرفه بگذارد.
8: قایقرانی اندر استانبول
آخرین درون لیست ما پیدا کردن چیزهایی که اندر استانبول ادا می شود، قایقرانی است. چنانچه قایقی بیش از شمار کوچک باشد، به یک قایق بادبانی قایقرانی مسن تر و کهتر بروید. برای فلق و شام یا آن زمان از ظهر، ملوانان دارا شرایط نخ ترک ها را نفع علیه و له روی بالا و شما مدال می دهند و آنجا برای مدت کوتاهی اندر مکان های گوناگون برای دیدن افق دهکده از یک زاویه متفاوت، مرکز را بردارید. دوربین فیلمبرداری GoPro HD داخل هیئت مدیره برای آرشیو هر آن است و حاوی قیمت رونوشت کپی خود است، هم به مسکن برگردد.
استادان دریایی درون این تور، اوزگر عمام، مربی برای انجمن تفریحی سلطنتی و دریانورد تیم ملی قایقرانی ترکیه است. او به عنوان یک مربی کاملا عشقه شرایط است، او افرادی را که اساساً نباید اقلاً یک میوه بنه این آزمون را تجربه کنند، تشویق می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.