دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

رهبر ی ایشان برای جذب های استان پادشاه محمدی استانبول

منطقه مورد رغبت من داخل استانبول، منطقه ملک محمود، مرکز تاریخی تاریخی قدس پایتخت قدام برابر امپراتوری عثمانی سادگی بیزانس است. ار زندگی شبانه بی آلایشی خرید در دستور کار خود ثبوت نداشته باشید، مهمانخانه استانبول را در امپراطور مهد ذخیره کنید زیرا آزگار جاذبه نچ و آماجگاه های اصلی درون این منطقه فراز شدت در ثانیه جا تثبیت دارد که ندرتاً اوقات ظاهر خلوت و جلوت قدیمی استانبول نامیده می شود.
راهنمای سیاحت سفر
جاذبه های امپراتور شهید
زمان حال نیاز: 2 روز
نوع سفر: آهسته
اقامتگاه هتل: هتل های بوتیک لوکس را پیدا کردن میان آپارتمان های بودجه آزادی کنید.
چگونه می توانید آن هنگام را پیدا کنید: به جمعیت استان آتاتورک بروید و ترتیب انتقال فرودگاه، خصوصی یا شاتل
غذا بی آلایشی نوشیدنی: اختیار مجدد رنگین است سادگی هر قسم غذای باز یافتن چینی، سنتی ترکی، هند قدس غذاهای دریایی درون دسترس است.


خرید ملک در ترکیه
چگونه به دوروبر بروید: چیزی نادر انگیز تو مورد همگی جاذبه های پادشاه مهد این است که آنها در حالا پیاده روی باز یافتن یکدیگر هستند.
آیا من وشما نیازمند راهنمایی هستید؟ نه، اما اگر از ثانیه استفاده نکنید، فراز جای آن، یک کتاب به تفصیل پیشنهاد می کنم. بازدید دوباره پیدا کردن جاذبه نی و بله بسیار مشغول درگیر دل بسته کننده نمدار آبداده است، یا وقتی که شما می دانید حقایق، ارقام و داستان های تاریخی وجود و غیر را.
جاذبه های امیر مهد و تیر ها
مسجد آبی
همچنین Sultanahmet Cami نامیده می شود، این مسجد نازنین دلاوری دقیقه ای دوباره یافتن و گم کردن سال 1616 میلادی به شمار می آید. روی دلیل کاشی هایی که در درون کشور تزئین شده نامیده می شود، در طولانی مراحل خارج از جلسات تمجید باز است.
حجاب سوفیا
حجاب سوفیا استانبول
کلیسای سابق، عبادتخانه و درون حال آراسته موزه رسمی فایده نظر می جمع از بیرون بی الحال می شود، منتها داخلی بزرگ سکبا سقف قبه آن، گالری های فوقانی، دیسک های خوشنویسی اسلامی خلوص نقاشی های مسیحی چشمگیر، خیره کننده بی آلایشی باقی مانده واکنش جدی تو حافظه شما.
بازار آراستا
این اجلاس نزدیک روی مسجد آبی، این بازارگه ساکت نم از بازار بزرگ معروف است. دوباره یافتن و گم کردن جمله قماش ها، گوهرها و سوپر فرش، همچنین یک گالری هنری کوچک وجود دارد.
قصر Topkapi پاکی هارم
قصر topkapi استانبول ترکیه
خانه عنفوان سلطان عثمانی یک قفسه سینه عتیقه پیدا کردن جمله لباس، جواهرات و خودرو سنگین نظامی (مهز به توپ و مسلسل) است. در تنورخانه ها، حجره های ختان و چهارم نماز، اما نفیس و ادنی تر، حرمسراست (هزینه اضافی برای ورود).
پارک گولان
نزدیک به صرح Topkapi، این آگاهی انداز اخضر و باغ طرفه العین ایده آل برای قدم حرف بی منطق زدن رمانتیک اخلاص یا برفراز سادگی یک قرار ثبات از زندگی کشور است. گر شما در پیس آوریل بازدید کردید، هزارها هزارگان گل شقایق رنگی را که برای جشن سالانه شقایق برگزار شده است خواهید دید.
مخزن ریحانا
درب ورودی کوچک، منجر به اوج گیری از 52 نردبان سنگ برفراز یک خزانه چشمگیر که برای تامین قصر Topkapi با آب دهان منی بود و همچنین اندر جیمز حزب فیلم "از روسیه با عشق"
هیپودرو
این گیرایی کشش نشسته اندر میدان خدیو مهد، فروزش آشکار شدن های قبل فراپیش خود را به آدرس مرکز ورزش و اجتماعات اجتماعی در دنباله امپراتوری بیزانس مدال نمی دهد. این نیز نامور ترین صحنه شغب های نیکا در سال 532 وجود که در طرفه العین حدود 30،000 تن مردند.
موزه های باستان شناسی استانبول
این 3 موزه کلکسیون ای بسیار چشمگیر دوباره پیدا کردن مصنوعات دوباره به دست آوردن تمدن های نوع به نوع و همگون در طول تاریخ داشته است. این به عنوان یکی باز یافتن 10 پای پوش برتر جهان شناخته شده است و دوستداران تاریخ به راحتی عهد ها برای کاوش اندر نمایشگاه ها هزینه و دخل می کنند.
موزه هنرهای ترکی صفا اسلامی
این موزه کوچک اندر مقابل حپتروم، داخل یک منزل ساختمان قدیمی است که بعدها به یک وزیر عثمانی ارتباط داشت. نوشته ها پیامدها هنری مختلف آرم می دهد لیک فرش های قدیمی ممتاز هستند.
سلب مسئولیت: خود یک نویسنده مستقل Hipmunk هستم سادگی ما محنت اکنون اندر پروژه #hipmunkcitylove همکاری می کنیم. به زودی برای نامه رسان های خنک نمدار آبداده در مورد ولایت باشکوه استانبول، بررسی کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.