دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

همسایگان فنر تزکیه بالات استانبول

محبوبیت اینترنت تو 20 سال جدید چهره اصلی سفر را تغییر داده است. مسافران می خواهند بینش زندگی دد دیو در کشورهای دیگر را شبر آورند، بنابراین تجارب محلی باارزش در حال آراسته فقط به آدرس تعطیلات بسته و جاذبه های گردشگری مشخص و ناپیدا شده است. در آبادانی بزرگ استانبول، این در میل رو به ترقی تورهای پیاده هدایت شده دوباره پیدا کردن طریق برزن هایی است که شگرد و بالات به آدرس گزینه های ایدهآل ظاهر می شوند.
در حالی که هر خیز به عنوان مکان برای انحطاط از جمعیت متمایز می شوند، مقاله ای که میانجیگری گاردین تو سال 2015 شیوع پراکندن شده، کاملا وا بیان این پیغام ...
 "سه ماهه فورن بلات، هنگامی که یونان کوچکی از استانبول، تو حال مهیا یکی باز یافتن نواحی طراحی مدرن دهکده است و عاطفه حس بین المللی دوباره پیدا کردن گذشته خود را صدر در دست آورد."
این یک نکته کلیدی است که صدر در لحاظ تاریخی، پس از تهاجم برفراز قسطنطنیه بنابرین از نهب به قسطنطنیه، دوباره یافتن و گم کردن زمانیکه جمعیت فراز پایین ترین پیمانه مطلق رسید، عثمانی ها پیدا کردن ملیت های نوع به نوع و همگون پذیرایی کردند. دوباره یافتن و گم کردن این رو، ولسوالی روش و استراتژی و بالات بالا جوامع ارشد یهودی، ارمنی صفا یونان تبدیل شد.
فنر و بالات
به گونه طبیعی خواه می خواهید اطلاعات بیشتری درون مورد جوامع محلی وجب آورید، بهترین مردم برای گفتار با ناس محلی هستند، بنابراین برای این مقاله، من سکبا سینان سوکمن، که استانبول تیشه استودیو را دایره می کند، می گویم، ترکیب قدیمی بی آلایشی جدید تو استانبول یک فریب مسن تر و کهتر است.
با اشاره به تورهای تدبیر و بالات به عنوان یکی دوباره به دست آوردن بهترین سفرهای او، او توضیح می دهد که دوباره به دست آوردن نظر تاریخی غنی است، هر منطقه دارای شخصیت و نزاکت خاص خویش است که فراز یکی دوباره یافتن و گم کردن بهترین دیدگاه های استانبول امروز پیدا کردن توریست لا می دهد سالون ها
با این وجود، او تاکید می کند که تو یک نقطه، هر خیز محله شوربا آینده ای نامعلوم نزد و عقب می شوند روی دلیل غفلت و سرنگونی، خانه های فرو ریختن، بنابراین کس محلی برای سایر مکان های مطلوب آبدیده رفتند. اندر سال 2003، زمانی که یونسکو قیمت رتبه را برای ایجاد و تعمیر مسکن های قدیمی عثمانی سرشار کرد، آینده فنر تزکیه بالات در حالا چرخش حیات و اکنون ملال محله های اصلی استانبول هستند.


خرید ملک در ترکیه
درباره فینر
(توسط سینان سوکمن)
نام فینر از مسیل طلایی شاخ در ناحیه فتیح نشات می گیرد که دوباره پیدا کردن واژه یونانی فاناری به قدر فانوس می باشد، اگرچه در ترکیه نفع علیه و له روی بالا و معنای مشکات دریایی است. فونر به آدرس یک کوچه محله ممتاز یونانی که ثغور 300 صد سال از قرن ها حتی هفدهم میلادی زندگی می کرد، ساکنان ثروتمند را روی خود ویژه تعلق داد. متأسفانه، اختلافات میان یونانیان و ترکها قبل دوباره به دست آوردن جنگ آزادی ترکیه اخلاص پیمان لوزان، آن زمان از آن، اخراج بسیاری از شهروندان یونان شد.
جدول زمانی جالبی فرهنگی قدس تاریخی می تواند فایده خودی نفس یک کتاب فرهنگ باشد، منتها واقعیت شایسته توجهی در مورد فنر این است که صندلی پدرسالار کلیسای قسطنطنیه، مرکز معنوی زراندود ارتدکس یونانی است و صدر در طور محلی به عنوان فونر یاغی و تسلیم پاتریکانسی نهان می شود.
کلیسای فن
کلیسای Patriarchy ارتدکس کلیسای نیز به نشانی کلیسای عادات جورج که تو دهه 1600 گشادن شد، همچنان خدمت ها را اجرا می کند. برگزاری احکام مقدس قرین تخت فرمانروایی قرن سابع و نوشته ها پیامدها سنت گریگوری Theologian و پری زردستان، کل کسی می تواند نفع علیه و له روی بالا و نفع فکر کردن نفحه که آنها منحصراً می توانند مستقیم به مفاد اسلوب راست بروید. با این حال، حتی هرگاه حملات آدم غیر سزاوار تحمل از ادیان مختلف اکسیر است، احتیاط های ایمنی فایده این معنی است که دسترسی روی شدت نمایش داده می شود.
کلیسا نیز نزدیک پهلو کالج Orthodox Orthodox یونانی فانار، یک آموزشگاه کاملا کاربردی است که طرح درسی ترکیه قدس موارد اضافی قرین زبان یونانی را اجرا می کند. همانطور که اغلب حیوان محلی تو ترکیه به کاربستن می دهند، به ارج خودشان دوباره پیدا کردن ساختمان آتشین یا قلعه، روی سبک معماری منحصر ضلع سود فرد خود کنایه کرده اند.
سرخ بنا فینر
درباره بالات
(توسط سینان سوکمن)
ترک پس باز یافتن فener، سوم ماهه بعدی، ناحیه شهرداری منطقه سابق یهودی بالات است. کنتراست شدید هویت ها، تاریخچه چند فرهنگی استانبول را مدال می دهد که برفراز واسطه دم به نشانی سرزمینی حاکم برای امپراتوری های بیزانس خلوص عثمانی و صوت گذشته بعنوان یکی دوباره به دست آوردن شهرهای پرجمعیت دنیا تبدیل شده است.
Balat یکی از بهترین مکان های استانبول برای تجربه محلی است؛ زیرا مردان نرینه ها هنوز در عتبه جمع می شوند، درون حالی که نجبا در منزل ساختمان های چای نشسته اند، بچه ها در خیابان ها عتاب را می کشد یکدلی خطوط استحمام می تواند وابسته مزاحم باشد. مغازه های عجیب یکدلی غریب و خانه های رنگارنگ درون اینترنت صدر در تصاویر نمادین تبدیل شده اند و تو حالی که امت های تور من را در پیرامون می بینم، اغلب به مغازه های آرایشگری محلی می روم حتی آنها بتوانند یک ایوان سنتی ترکی را ببینند یا متعلق را داشته باشند.
بالت استانبول
با وقع به غذا نوشیدن و تناول کردن و نوشیدن، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو ترجیح می دهم که بالات را بخاطر بسپارید برای این که بسیاری پیدا کردن کافه های بوهمیایی که غذاهای سنتی ترکی را خریداری می کنند. ضیاع آسیتان، یک رستوران شهره متخصص داخل غذاهای ترکی که از آشپزخانه های عثمانی است، جایی است که مشتری هایم را می گیرم.
در عوض، دیگر مکان های محلی برای غذا نوش کردن عبارتند از Köfteci Arnavut که غذاهای گوشت نفیس خوشمزه را نمودن می کنند. برای نوشیدنی ها و خنک کردن، واحد وزن قهوه دائره و Forno را انیس دارم، که جمعاً مواد اولیه خویش را صدر در صورت محلی نمایش می کنند، صدر در راحتی برای صبحانه های ترکیه، کالماکون صمیمیت Pide شناخته می شوند.
تعداد زیادی باز یافتن کلیساها، مساجد سادگی کنیسه ها، پیدا کردن جمله عادات جان باپتیست، توانایی بالات را برای تطبیق آش ملیت های همگی ادیان را علامت می دهد، ولی در نزدیکی حین موزه مشتهر چورا، قبلا کلیسای ارتدکس یونانی بیزانتی دوباره یافتن و گم کردن نجات دهنده پاکدامن است.
در دانشپایه طول عمر 1948 به آدرس یک بیعت تبدیل برفراز یک بیعت تبدیل شد، لیک در زاد 1948 وضعیت ملکی را نفع علیه و له روی بالا و دست آورد. ولی کارشناسان تقلا کردند ولو نقاشی های اصلی را کشف کنند. آنها متمتع شدند بی آلایشی این روزها بازدید کنندگان بیننده برخی باز یافتن نقاشی های باقیمانده باقی تتمه بیزانس هستند که وسیع طبیعی های کتاب مهذب را علامت می دهند.
یک نوا فحوا عالی برای پایان یافتن کاوش اندر ناحیه فنر صداقت بالات این است که در بقیه دیوارهای قدیمی آبادانی در ناحیه ایوانساری، که صدها سال دوباره به دست آوردن این عمارت محافظت کند، تا زمانی که عثمانی ها اندر سال 1453 توانستند وقت حسن را تسریع کنند.
خواندن بیشتر درباره فانور صمیمیت بالات
این مقاله وساطت Sinan Sokmen، محلی دوباره پیدا کردن استانبول، که مخدوم بابا و مدیریت Istanbul Tour Studio است، همکاری دارد. درباره نکات محلی وجود و غیر را اندر بلاگ صداقت وب سایت خویش که خواسته جزئتمامت چیز را اندر مورد دهات و خیلی چیزهای دیگر بدانید، بخوانید.
(توجه: اعتبارات تصویر برای عکس های کلیسا، کالج سادگی کالمکان نزاکت مال به برناردو ریچی آرمانی دوباره پیدا کردن عکاسی در گرداگرد من است)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.