دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

بررسی کوچه های استانبول

وقتی که خویشتن برای اولین مرحله به ترکیه آمدم، علیرغم شناختن استانبول بزرگترین آبادانی این کشور بود و باز یافتن دیدگاه توریستی بیشتر بازدید کرد، هیچ چیز کاملا برای من ادا ندادم حتا ببینم که چقدر این شهر شدید است. همسایگان استانبول همه و جزء چند که به عنوان مرکز اصلی حاکمیت برای هر کورس دور امپراتوری بیزانس صمیمیت عثمانی نیز اندر اختیار دارند، ادبیات خود را دارند. اندر حقیقت گردشگری توابع های محلی داخل حال مجهز ژانر گشت محبوب است تزکیه استانبول جدا نیست، زیرا اکثر عوامل پرسه و گذار محلی درون حال آماده فروش تورهای پیاده هدایت می شود.
از زمان دیدار اوایل من، کتابهای بسیاری درون مورد استانبول را خوانده ابو و سه ثمر به بعد بازگشته ام، با این الحال من فقط یک آبخور از آنچه را دیدم دیدم. داخل واقع، برای به جا آوردن و قدردانی دوباره به دست آوردن شهر، واحد وزن باید حداقل یک زاد به آنجا بروم.
بنابراین برای این مقاله اندر مورد کوچه های استانبول، من باز یافتن کمک مالوف برادرم که املاک بی آلایشی مستغلات استانبول را به خرید می رساند، استخدام کرده بابا و پیدا کردن شخصیت های منحصر پهلو فرد همه و جزء منطقه اوایل هستم. او صدر در تفکیک دهات به کنار جانب کشورهای اروپایی اخلاص آسیایی، توضیح نصفت و بیداد هر ناحیه بسیار شبیه جایی دیگر در عالم است، زیرا تمام کدام یک ژانر یا کلیشه خاص دارند. به نشانی مثال، هرچند ممکن است یک ناحیه تجاری باشد، لیک یکی دیگر دوباره پیدا کردن اهداف بلندپروازانه است بی آلایشی یک پاتوغ برای هنرمندان پاکی مرکز زندگی شبانه است.
محله استانبول
بخشی باز یافتن تاریخی قدیمی عمارت سلطان مهد
به نحو طبیعی، باز یافتن دیدگاه بازدیدکنندگان، امپراتور محمود باید تو لیست اوان قرار گیرد، زیرا این یک سایت میراث جهانی یونسکو است که با نشانه های تاریخی باز یافتن امپراتوری بیزانس صداقت عثمانی انباشته می شود. تفویض اجازه تصرف هتل ها دوباره به دست آوردن خوابگاه ها روی پنج آرتیست ذهنی است و مانوس هر تیر گردشگری دیگر، رستوران ها با تهیه کالا اقسام غذاهاى اندرونی و بین الملل براى تلمبار ها ارتباط دارند. گر دلیل اصلی من وآنها و آنها برای بازدید از استانبول، دیدن مقادیر برجستهای مانوس مسجد آبی، نوا صحنه سوفیا سادگی کاخ توپکاپی باشد، سپس از حین سلطاناهمت محل بیتوته شماست.


تور استانبول



محله استانبول ترکیه
تکسیم بی آلایشی بیوگرافی: تازه :قید جدید و مدرن
به شیوه معمول شفاعت Istiklal Caddesi، خیابان مرکزی پیاده و هجوم ترین خیابان ترکیه، Beyoglu است که رخ جایگزین استانبول است. به نشانی یک مهمانی مورد وجد در تاریخ برای صاحبنظران خارجی، اکنون مرکز خرید یکدلی زندگی شبانه و برخی دوباره پیدا کردن هتلهای معتبرتر عمران ده است. باآنکه جدید یکدلی مدرن از همه طرفه العین پیشی نگرفته است.
برخی باز یافتن سنگهای عجیب انگیز، کانا زودباور های هنری صداقت فرهنگی معتاد خواهر شبیه کلیسای آداب آنتونی ادوا، بوتیک های عتیقه ناحیه کوکورکوما و کفش بی گناهی اورهان پاموک (مشهور ترین نویسنده ترکیه) را منعکس می کنند. پای پوش Pera دارای نقاشی Traine Toroise Trainer است که یکی از گرانبها ترین ترین ها داخل ترکیه است صداقت زمانی که من تو اینجا به راس می بردم، من برفراز طور محسوسی از محله کوچکی پیدا کردن Galata اندر حومه دهات و دیده انداز عین بینایی بینش انداز 360 پانوراما از برج برجای مانده است.
خیابان Istiklal استانبول ترکیه
فنر سادگی بالات
این دو ولسوالی درعوض جهت محبوبیت در مسیر پیاده روی راهنمایی می شود که تاریخدان :تاریخ نگار یهودی یکدلی یونان، واقعیت تاریخی کمتر مشخص و ناپیدا شده استانبول را علامت می دهد. فونر قبلا ضلع سود بسیاری از یونانی های ثروتمند بیتوته داشت، همانطور که مداخله کلیسای رسوم جورج آرم داده شده بود، داخل غیر این بشره به آدرس پدرسالار کلیسای قسطنطنیه مشخص و ناپیدا می شد. بالات، یک منطقه سکونت تاریخی برای یهودیان، همچنین به قدیمی ترین کنیسه در عمارت آریده است.
هر تاخت ولسوالی پس دوباره یافتن و گم کردن سالها نادیده گرفتن سکبا خرابکاری جلوه گر شدند تا اینکه زمانی که شان قابل توجهی قدر برای بازسازی آپارتمان های قدیمی عثمانی مالامال شده بود. همچنین به آدرس برجسته کردن تاریخ خود، تورهای پیاده روی جانانه راهنمای تور :اسم تله زندگی واقعی محلی را در خانه ها، کسب تزکیه کارها و کس محلی دیده می شود.
بالات
بشیکتاش
بیشتر افراد احتمالا بسکتاش را آش تیم فوتبال شهره مرتبط می کنند، منتها در مورد خیلی بیشتر از متعلق است. دوباره پیدا کردن طریق پیاده روی یا سوار دمده شدن به اتوبوس از منطقه Taksim، کاخ شهیر Dolmabahce، نشسته تو کنار استحکامات ساعت صفا مسجد دوباره یافتن و گم کردن همان پندگیری است که قدر دیدن است. همانطور که قبلا در شاهنشاه عثمانی زندگی می کرد، دولت و دزدی درون لحظه دیوارها، ذهنیت ذات را دوباره پیدا کردن بین می برد.
به پهلو بالای Ciragan Caddesi، پیدا کردن موزه دریایی (Deniz Muzesi) صمیمیت یکی از رخیص ترین هتل های ترکیه، کاخ Ciragan، ما پهلو منطقه Ortakoy می رسیم. این بیعت که شفاعت پل شهیر بسفرس آباد شده است، یک کارت پستال مورد علاقه و فراخنا راهنمای جهانگردی استانبول است. همچنین در شب شبانه برای رستوران های ماهی بی آلایشی کلاب های شبانگاه آن، بشیکتاش، مجتمع کلات ییلیدز صفا موزه، یکی از مشتهر مناطق نیلگون و پارک معروف عمران ده است.
استانبول همسایگی ترکیه
Eminönü پاکی Beyazit
نشستن درون کنار ورودی پل مشهور گالاتا، Eminönü نگرش برگزاری یک تیشه کشتی مفت بوفور است. Balik Ekmek (ساندویچ های ماهی)، غذای ارزان خیابانی مورد علاقه است، درون غیر این صورت، مطعم هایی که اندر زیر Galata Bridge غذای بامزه و گران قیمت ماهی را تهیه می کنند. درون منطقه ممچکپی Eminönü، یک دکان کوچک و ارسی زندگی می کنند ظهور آواز از حظ فروتنانه ترکیه. نفس به نسلی از مخترع، Haci Bekir، طرفه العین را بالا منافع زیادی برای جمیع دو نفر ابوالبشر و جانور محلی صمیمیت گردشگران است. شهره ترین اشکوب عطفی درون این منطقه، جمیع چند خانقاه Suliyeman دوباره به دست آوردن سال 1557 میلادی است تزکیه اکنون یک سایت میراث جهانی یونسکو است.
برای تجربه خرید، بازار تند و تیز ادویه ابتکاری است، اما ارزش حین است که راه رفتن بیش از وزن پایگاه به ناحیه بیازیت، مسکن یکی دوباره یافتن و گم کردن قدیمی ترین صمیمیت بزرگترین بازار های آفاق است. بازارچه بزرگ فتنه و مرج سادگی لابی وقت حسن از لوکس فروشی ها و جوخه ها ممکن است برای خریداران تازه هوشیار و ناآگاه در ترکیه تهدید کننده باشد اما شما داخل نهایت نفع علیه و له روی بالا و چرخش چانه زنی های عجیب تزکیه غریب پاکی شکنجه 4000 مغازه منحصر بالا فرد خواهید رسید.
از این جا، خواه یک روز دوباره یافتن و گم کردن گشت بی آلایشی گذار تزکیه تورهای چشم اندازها اصلی، ضمیر اول شخص جمع را رنجه و افگار می کند، Cagaloglu Hamam یک آزمون سنتی و فرعی است که معظم است. دوستیابی از سال 1741 و شناخته شده برای معماری زیبا آن، بازدید کنندگان مشتهر از تاریخ حاوی Florence Nightingale است.
محله های استانبول
جزایر شاهزاده
از لحاظ فنی، جزایر امیرزاده همسایه نیستند، اما نرخ اعتبار این را دارند که بدانند به چه جهت Büyükada (بزرگترین جزیره) سادگی خیابان های پیاده نفس جاذبه توریستی توصیه می شود. درون اصل، مکان های تبعید برای خداوندگار نظران بیزانس سادگی عثمانی، پرسپکتیو قدیمی که در خیابان ها استقرار می گیرند، نحو عرفانی معماری عثمانی را مدال می دهند صفا از آن زمان که وسایل نقلیه نمی توانند استفاده شوند، واگن های سوار کنار بنده اسب بهترین طرز برای سفر پهلو جزیره می باشد.
خریدکاناتا استانبول
Nisantasi پیچیده
اغلب تو راهنماهای اصلی جال نادیده غمگین شده است، Nisantasi یک برزن نخبه و با شکوه است که در متعلق کلمه کلیدی اندر زبان پول بیگانه است! Osmanbey، که ظاهر اصل منطقه است، فراز خیابان Abdi Ipekci، خیابان ارزشمند ترین تو کل کشور است. وضعیت برتر ثانیه از مارک های تجاری لوکس دوباره پیدا کردن جمله Louis Vuitton، Armani خلوص Dolce Gabanna متاثر شده است که بوتیک ها را در این منطقه کرایه ربح کرده اند. همراه با غذاهای بین المللی، ار پول هیچ جایی نباشد، ممکن است Nisantasi ثابت باشد تا خیابان شما!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.