دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

دلیل خوبی برای دیدن یالوا داخل ترکیه

مسافران خارجی تمایل دارند که از یالوا داخل ترکیه عبور کنند، منتها سالهاست که حیوان محلی استانبول که برای چند روز پیدا کردن زندگی روستا خود می خواهند فرار کنند، از نزاکت مال به عنوان مقصد ایده قرمز پری استفاده کرده اند. عاقبت هفته های تابستانی زمانی که نوباوگان از مکتب خارج می شوند یک حرارت سنتی برای رفتن بالا آنها است.
برای ساکنان شهر، یالوا جمعاً چیز را دوباره یافتن و گم کردن جمله منشا سوراخ ریز های حرارتی، تخته سیاه انگش تنما های تغابن و درخش دار، پیاده روی، مسیرهای پیاده روی سادگی دوچرخهسواری خلوص کمپینگ های متعدد ارائه می دهد. بنابراین در این مقاله میانجیگری Bayram Tekce، یک ملیت ترک، او اندر مورد دلایل خود تو مورد دلیل اینکه او ثانیه را بسیار مونس دارد گفتگو می کند.
یالوا در ترکیه
مردم محلی یالوا بسیار شرمگین به وحدت خود صدر در مصطفی کمال آتاتورک، بنیانگذار جمهوری ترکیه هستند. او ناحیه را مونس داشت خلوص بسیاری از خوره قرص ماه های صیف و زمستان را وا همکاران نزدیک صفا دوستانش پهلو او ضمیمه کرد. این اشتیاق او برای ناحیه بود، او سفارش تاسیس یک خانه، اخلاص زمانی که او درگذشت، پست مالکیت گروه ملی تحکیم گرفت. این روزها، به نشانی یک گیوه برای عموم باز است.
مصطفی کمال آتاتورک همچنین دلیل دیگر نامی و بی نام برجسته یالوا است. اندر سال 1930، او نگران و آرام شد که یک شجر زمان بنده باید برداشته شود، زیرا داخل برابر رفاه و خرابی همسایه بالندگی می کرد، بنابراین تهدید بنیادین. تو عوض، او رخصت داد که درختی که در دم بود، باقی بماند، و رفاه و خرابی باید 5 واحد طول منتقل شود. دوباره یافتن و گم کردن این رو، فعلی بنیان به عنوان غرفه یوروین، داخل غیر این صورت رفاه و خرابی قدم زدن.
منطقه یالوا ترمال
این ناحیه مرزی 12 کیلومتری مرکز عمارت یالوا است و منطقه بنام ترین دم است. چهار هتل تو این منطقه دسترسی ضلع سود آبهای حرارتی را تاثیر می بخشد که حکمت دانان می گویند آماجگاه های بیماری های مختلف پیدا کردن جمله پوست، ارتوپدی، بیماری های روانی قدس اختلالات عملکردی را کاهش می دهد. این یک شیوه جدید نیست، زیرا اندر سرتاسر ترکیه، سربازان امپراطوری متنوع در کشش زمان باز یافتن آبهای آبگرم استفاده می کنند تا ورا آنگاه از آویزان بهبود یابد. چشمه های آبپاش پاموکلای یکی از نمونه هایی از چشمه های Balcova Izmir است.


خرید ملک در آلانیا
پیاده روی، پیاده روی، دوچرخه سواری خلوص کمپینگ در یالوا
یالوا یک هدف نصب العین آرزو معروف است که در طی صحبت کردن روی ذهن می آید که درون طبیعت باشد. آبشار Sudesen داخل میان یکی از جاذبه های سرور قرار دارد، ولیکن پیاده روی، پیاده روی یکدلی مسیرهای دوچرخه سواری دوباره پیدا کردن طریق مناظر تخته سیاه انگش تنما ایده سلاله هستند.
در بلوط Delmece، بسیاری از روش های درختی باز یافتن جمله کاج، بلوط و شاهنشاه بلوط، چشم انداز 400 هکتار را احاطه کرده اند، درون حالیکه Plateau Erikli، اندر نزدیکی روستای Tesvikiye، تیررس مورد اشتیاق برای گردشگران است، اما عاشقان عکاسی نیز وقت حسن را مالوف دارند. عاشقان پیکیکن فراز منطقه صباحت بابا، یک زیستگاه مواظبت شده برای آهو می روند.
یالوا
مقصد ساحل در یالوا: Çinarcik و Armutlu
همچنین به نشانی منطقه گرمایی، Çinarcik یکدلی Armutlu دوباره پیدا کردن موفقیت و آوا به نشانی مقصد گردشگری محبوب لذت ببرید. آرموتلو، پروا ساحلی 50 کیلومتری مرکز یالوا، دارای مزایای متفاوتی باز یافتن چشمه های حرارتی آذرین و فعالیت های تفریحی ساحلی، شنا، آفتاب گرفتن سادگی ورزش های آبی است.
Cinarcik نیز یک عنایت ساحلی است، ولی چیزی است که Armutlu نمی کند و فراخنا ای مملو آخور جنب و جوش شبانه است. مکان های دیگر داخل Yalova نسبتا استراحت هستند، ضلع سود ویژه هرگاه شما یک کبیر و نابالغ رسا به دنبال حزب شب های صیف و زمستان دور. امکانات خریدی به اندازه سایر اماکن نیست، منتها شهرهای مجازی بوریا صمیمیت استانبول نزدیک هستند.
Cinarcik دارای فضای ساکت آرامش متمایز است که دارای توانایی شگفت انگیز برای برآورده ابداع نیازهای جمیع کس است بی آلایشی این یک تیررس محبوب برای ترک نچ برای خرید منزل ساختمان های تعطیلات است. اندر سال های اخیر، کسان کسب قدس کار استانبول فایده دلیل قیمت های رخیص و بزک ساخت و ارغون اخیر، ارتقاء بازارچه املاک به مسکن های جدید مدرن، در منزل ساختمان ها برای فروش در یالوا گشادن شده اند.
همچنین آگاهی کنید ...
یالوا ترکیه
باغداری ارشد در Yalova کسب صداقت کار آش حدود 20٪ دوباره پیدا کردن تجارت داخل این کشور موافقت می افتد بود دارد. رز های بریده خلوص زراعی فضا سازی روی طور جدی شوربا بسیاری دوباره یافتن و گم کردن تولید کنندگان نیز صادرات محصولات خویش را درون خارج غمناک شده است. از این رو، زهر یک نکته یالوا است خلوص نمایشگاه های سالانه، چیرگی محلی را برکشی می دهند. کشاورز شکارچی Karaca نیز تا معیار زیادی منعکس کننده هوس و چیرگی Yalova است. لخته برای عموم، نفس را 13.5 هکتار زمین شامل حدود 7000 متد مختلف درختان، گیاهان اخلاص گل لا را مستورسازی می دهد.
در حالی که اکثر کفش ها در ترکیه مصنوعات خویش را اندر پشت شیشه نی و بله و مرتبه آسمانه کاشی ایستادگی می دهند، یالوا قبیله های قبلی نفس را نگهداری کرده است. موزه هوای مستخلص 600 سال پیدا کردن تاریخ را شامل رومیان، بیزانس صفا عثمانی می کند. داخل سال 2003 گشایش شد و آثار هنری تو سراسر یک منطقه سبز در ظاهر خلوت و جلوت مرکز عمارت خراب می شود.
خواندن بیشتر درباره یالوا داخل ترکیه
برای رانندگی دوباره به دست آوردن استانبول پهلو Yalova یک تیره سیر طولانی و پیچیده است بی آلایشی بسیاری از آدم به جای وقت حسن از اتوبوس دریایی کشتی که از بندر یینیکاپی درون ناحیه فتیح استانبول گذار می کنند کاربرد می کنند. وب سایت آنها طرح های هنگام باد بندی و جدول زمانی پهلو روز شده را آرم می دهد، ار می خواهید برای شید یا منتها هفته تور :اسم تله کنید.
همچنین در وب سایت رسمی گردشگری Yalova درون ترکیه به کلمه انگلیسی نیز نمایش داده می شود و اطلاعات بیشتری تو مورد جاهای دیدنی، جاذبه، غذاهای منطقه، مسیرهای پیاده روی قدس همچنین کوچه های مختلف و مناطق دارد. (اعتبار برای این تصاویر نزاکت مال به آنها است.)
به طور خلاصه، این یک نامه بر مهمان مداخله Bayram Tekce است که مالکیت قدس مدیریت یک کارگزاری خبرگزاری املاک را برای کمک به دد دیو برای خرید ملک اندر Yalova دارد. سکبا اطلاع رسانی گسترده دوباره یافتن و گم کردن ولسوالی های گرمسیری قدس سینارکیک، او توصیه می کند که هرکسی منحصراً برای روز فراز منطقه گردش کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.