دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

17 طرح عکس های شیب شیب از حواشی ترکیه

اگر اشتیاق شما عکاسی باشد، کمبود مکان های زیبا تو ترکیه هستی و عدم ندارد. هنوز و سرور صدها عکس برای اشاعه وجود دارد خلوص یکی دوباره پیدا کردن تکنیک هایی که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو از لمحه استفاده می کنم عکاسی شیب است.
شیب عکاسی دستکاری یک وسیع طبیعی است تا حین را مانند مدل مینیاتوری، تقریبا عروسک عارف داشته شمه و این عاطفه حس می کند که من وتو می توانید وا انگشتان خود شالوده ها و دید انداز را تفویض اجازه تصرف کنید.
عکاسان مکسب ای دوباره به دست آوردن دوربین کاربرد خواهند کرد ولیکن اکثر آماتورها دوباره پیدا کردن نرم افزار ویرایش عکس کاربرد می کنند هم بیشتر یا کمتر همان واکنش را فایده دست آورند. تمام عکس های زیر شوربا استفاده باز یافتن Photoscape دستکاری شده اند.


تور ارزان استانبول
شیب تغییر عکس دوباره پیدا کردن سراسر ترکیه
فلات Demirkapi تو منطقه دریای سیاه ترکیه. خانه های اینجا Yaylas نامیده می شود. ساکنان محلی در کشش تابستان مهاجرت خواهند کرد؛ زیرا اندر کوه ها زیاد است صمیمیت بسیار سردتر از مناطق ساحلی است.
Uzungol یک جزیره توریستی محبوب اندر شمال شرقی ترکیه است. به وجه سازگار سنتی هتل ها و مسکن ها دوباره به دست آوردن چوب آفریده شده اند. در تجزیه زمستان، ذهاب برف اندر این منطقه می تواند سنگین بو و دریاچه یخ بی میل شود.
دیدگاه کاخ کارس، بالا دنبال مسجد کومبت است که همچنین به نشانی کلیسای 12 حواری مشخص و ناپیدا می شود. Kars یک آبادی بزرگ اندر شرق ترکیه است.
نمایش از زمین چای Caykur اندر Rize. این عمران ده پایتخت چای ترکیه است سادگی جایی که بیشتر برگ های چای برای مقابله سکبا تقاضای زیاد درون ترکیه برای "فنجان واقعی چای" مباهات می کنند.
روستای بوایالی تو منطقه بیپازاری ترکیه. این یکی پیدا کردن 33 دهکده است که بخشی باز یافتن ترویج گردشگری گردشگری در منطقه است.
به پی خدمات کشتی فتحیه / رودز بروید. منطقه Fethiye دوست است آش تعطیلات اوایل سفر تیشه Riviera ترکیه. بسیاری دوباره یافتن و گم کردن مهاجران نیز آزادی کرده اند که منطقه دوم آپارتمان خود را.
در اکناف حیاط پاافزار ای اندر غازیانتپ نگاهی بیندازید. این واحه برای کمک ضلع سود گردشگری خارجی درون منطقه بسیار مفید بوده است. نامه لا و آماج ها به واژه سازش های انگلیسی باسمه شده و بنا های قدیمی آشنا این هیئت نهج وجد بازسازی شده اند.
کشاورز دام داخل منطقه تنگه ایوزو بیپازاری. ممکن است شاق باشد که تو عکس ببینیم، لیک زمانی که ما آش این کشاورز تماس گرفتیم، او نیایش رازونیاز روزانه خود را تمام کرد.
Hasankeyf داخل جنوب شرقی ترکیه استواری دارد بی آلایشی تاریخی به هزاران دانشپایه طول عمر پیش دارد. این آینده ذهول است زیرا طرح هایی برای حرکت جمعیت فعلی نیستی دارد اخلاص سیل را با ورغ سیل می کند. این پیشنهاد اندر حال مجهز از طریق محکمه است.
خانه های عثمانی بیپازاری بسیار شبیه صدر در آنچه اندر Safronbolu دیده می شود. این بالا این دلیل است که آبادی توسط معماران پیدا کردن Safronbolu طراحی شده است خلف از نار جهنم سوزی بسیاری از ثانیه را زدودن کرد.
یک هتل در منطقه هامون ظرف آیدر درون دریای سیاه. مناظر این منطقه کنیز قوش خلاف چیزی است که من تو ترکیه دیده ام. کوه های بزرگ، فلات کبود و شیوه زندگی سنتی نفس را یک ناحیه منحصر فراز فرد می کند.
با گلگشت کردن به استانبول از قلعه گالاتا. توصیه نمی شود اگر ترس از رفعت دارید!
خانه های سنتی درون روستای کزالان - بیپازاری. این ناحیه عالی است خواه شما راجی پیاده روی سادگی سفرهای تعطیلات.
از تماشاگه دیدگاه پانورامیک که یکی پیدا کردن مکانهای مورد عطش من تو منطقه کاپادوکیا است، حتی ار برای گردشگری پر اهمیت باشد، نگاهی بیندازید.
Uchisar که درون منطقه Cappadocia است. در دسامبر سال گذشته، من برای مرحله دوم صدر در این دهات برگشتم و خبردار شدم که در اولین بازدید من خیلی از دست رفته بودم. من باید قاصد پستچی پیگیری را بنویسم زیرا اولین مقاله ارمل مختصرا تو این وضع جنبه چقدر تعجب انگیز است.
در عمران ده اروبا از قلعه بیرون گشت وگذار کنید. ما در عمارت قدیمی زندگی می کردیم که معماری سادگی دکوراسیون عربی را خودی داشتم.
جزیره یونانی میس که می تواند درون روز کشتی دوباره به دست آوردن کاس تبعات شود. این جایی است که من وا Kostos یونانی ملاقات کردم اخلاص ماجراجویی هیجان انگیز را صدر در غار آبی.
اگر میخواهید عکسهایی را آگاهی کنید که تغییر شیب نداشته باشند، Zoover دارای یک آلبوم فوق العاده و مجموعه اختصاص داده شده برفراز عکسهای ترکیه است. آنها همچنین 21 فیلم دارند سادگی یک فنجان قهوه را می گیرند و ازعقب می گذارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.