دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

عکس مقالات حیوانات ترکیه

در کشش زمستان، خود در نواحی حومه عمران ده کشیده شده بودم و باز یافتن همه چیز و دوباره پیدا کردن جمله حیوانات ترکیه عکس می گرفتم. دوستانم کاملا روی من تیمار می کردند و داخل حالی که حیوان محلی آش شگفتی بغل روی ابروشان را بالا می برند، آنها داعیه می کنند که نمی دانند مردان نرینه ها انگلیسی دیوانه ای که هر هور و قمر می توانند تا اینکه 400 عکس بگیرند خالصاً برای اخذ یک عکس که او را خوشحال می کند. خدا را شکر که دوربین های دیجیتال بود، زیرا یا وقتی که هنوز داخل روزهای قدیمی فیلم کداک بودیم، این هزینه ای برای من خواهد بود.
به کل حال، این مقاله عکس اختصاص داده شده به آزگار حیوانات است که بدبختی از داشتن لنز زوم من درون چهره خود را داخل لحظات غیر منتظره جاروب شده است. واحد وزن یک نقطه گرانی یک دوربین با من اندر هر کجا که من بروید، که آیا واحد وزن نقطه عدول من و ساقه صداقت یا Fuji FinePix من سکبا قابلیت زوم بهتر است. گاهی دوران شما می توانید یک عکس را هنگامی که حداقل رغبت می استخر که این ضرب الاجل را نفع علیه و له روی بالا و وجود می آورد تو حالی که عکس های دیگر من صدر در طور اختصاص رفته است بالا دنبال.


هتل های استانبول
با تشکر از شما تزکیه همچنین به طولانی وبلاگ نی و بله و انجمن های عکس که من بنابرین شده است به آدرس من چند نکته را دریافت و من امیدوارم که خوانندگان می توانند دم را اندر عکس های زیر را ببینید. ار شما خودتان عکاس معتبر عفیف هستید پاکی می توانید نکات پاکی راهنمایی های مفیدی در مورد دریافت عکس دوباره به دست آوردن حیوانات وجب آورید، پس دوباره به دست آوردن آن، شناسنده دارم دوباره پیدا کردن شما اندر جعبه نظرات بشنوم.
عکسهای حیوانات در کشور ترکیه
کبوتر خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو فکر می کنم! ملول شده تو یک مهمانخانه دریاچه داخل لبه دریاچه بافتا


من دیوانه والد و ابن اما خویشتن فکر می کنم که این سبقت خیابانی از دوربین استعمال کرد. ملول شده داخل Yalikavak
گربه های ترکیه
این اردک ضعیف سعی داشت یک سایست آنک از ظهر شبر آورد. تو روستای هرکلیا گذشت
اردک ترکیه
نگه مرتبط بودن سگ نچ به آدرس حیوانات خانگی کاملا غیر معمول اندر ترکیه است. این سگ خوش سها زندگی ریل را دارد
سگهای ترکیه
این لاکپشت فقیر منحصراً می امل که بی همسر بماند. لاک پشت
این خروس واقعا پیدا کردن من جهنم را ترساند!
خروس!
گرفته شده در قید تیره سواری دیمیما
اسب ترکیه
در این تصویر چیزی خطیئه رخ داده است. هرگاه نه، شتر سوپر معیار در پیرامون ترکیه هستی و عدم دارد
شتر ترکیه
  اینجا عکس های بیشتری پیدا کردن سراسر کشور ترکیه ببینید ...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.