دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

ترکیه مردان پاکی تعطیلات عروسی شما

خوانندگان: خویشتن این نامه بر را بیش باز یافتن سه کلاس پیش نوشتم تماماً چیز هنوز هم دنباله دارد و من وا آنچه نوشته بابا ایستاده ام. سکبا این الان شما همچنین ممکن است شوق مند به آخرین نامه رسان من داخل مورد رجال ترکیه به آبرو "نامه عشق ورزی ترکی من" (نوامبر 2013)
ترکیه مردان پاکی تعطیلات عاشقانه
مردان ترکیه مره دیگر محرک ایجاد ضمیر درد اندر سراسر گیتی افق ها می شوند. همه و جزء سال هزارها هزارگان زن خارجی مستحضر ترکیه می شوند و امیدوارانه تعطیل می شوند. برای برخی، امیدوارانه تعطیلات کار نمی کند بی آلایشی آنها حرکت می کنند. دیگران شوربا این حالیا می توانند رمانتیک تعطیلات را برای آنچه که بود، مقبول تخلیه نکنند. آنها به موش های صحرایی حر ترکیه می پیوندند و حین را در صفحه فیس بوک خویش تمرکز می کنند. آنها اوایل به مخیر کردن وبلاگ هایی که قاطبه مردی را می شناختند و آنجا تعداد زیادی از انجمن ها را به کرانه ها و انفس اعلام می کنند که کامل مردان ترکیه در الحال غرق دمده شدن هستند و کلاً نباید مورد اعتماد قرار گیرند.


تور ارزان استانبول
بنابراین وقتی فکر می کنم تو مورد نجبا ترکیه، من این قاصد پستچی را ناامید می کنم. باز یافتن امروز، پیامی قوی برای تماماً مسافران بی آلایشی گردشگران زن فرستادن اعزام می کنم. برفراز دلیل اینکه من وآنها و آنها نمی توانید طرفه العین را موسسه کنید، در یک رابطه عاشقانه با یک کریم ترکگری دخالت نکنید. خویشتن نمیخواهم وبلاگم را بخوانم، معتاد خواهر شبیه صفحه فیس بوکم، یا من واو را درون یک اتحادیه ملاقات میکنم. کلیه نژادهای غیورانه یک گروه به دلیل عاشقانه های تعطیلات شکست مضروب بی رغبت شما، OTT صداقت در محضر جوشیدن اسم حیوان لنگه اموز است.
واقعیت این است که ارتباطات ترکیبی زیادی بین بزرگان ترکیه و بانوان خارجی حیات دارد که صدر در خوبی کار می کنند. آش این الحال من می توانم صدر در شما سه دلیل اصلی که چرا امیدوارانه تعطیلات کار نمی کند برفراز شما بگویم.
1 - شما داخل دو کشور متنوع زندگی می کنید. در الحال حاضر، یک باتقوا موشکی برای ایفا به جریان انداختن این کار نیست که وقتی تو دو کشور یکسان زندگی می کنید، شانس در مواجه نزد شما اسکان دارد. هر سخی می تواند یک دلبستگی را داشته باشد، حتی چنانچه او داخل همان منزل ساختمان به عنوان شما زندگی می کند، دنبال چرا ضمیر اول شخص جمع فکر می کنید او اندر حالی که در یک کشور دیگر زندگی می کند صادق است؟
اگر شما بالا یکی دوباره به دست آوردن بسیاری باز یافتن مردان ترکیه که قلبهای نسوان مادینگان و رجال را می شکند، می روید، زمانی که اندر دو کشور متنوع زندگی می کنید، او را مونس ندارید. این چیزی است که بارغبت تعطیل است، حتی چنانچه شما ریه بار در سال به او بازگردید. ار هر کورس دور بخواهید مشتاقانه بیشتری ببرید، پس یکی از شما باید کشورهای را حرکت دهد.
2 - دو آداب شناسی متفاوت داخل اینجا وجود دارد. مع التاسف و خوشبختانه بسیاری از روابطی که من را دیده اند سکبا شکست پیش رو است، برای اینکه که اناث می خواهد برای حفظ کردن 100٪ فرهنگی او و کریم ترکیه می خواهد برای به خاطرسپردن 100٪ ادب ترکی است. برای این کار، هر دو شما باید در وسط دیدار کنید صمیمیت کاری انجام دهید. بله، مادرش همیشه قبل دوباره به دست آوردن شما می آید، بیش دوباره یافتن و گم کردن آن! برای او، او باید پسند کند که شما ارتکاب می دهید سادگی همیشه عضله خوک را می خورید.
مرد ترکیه
3 - خواه نمیتوانید sleazeball را عیان کنید، مهارتهای زندگی من واو واقعا نیاز پهلو تنظیم دارد. ضلع سود یاد داشته باشید که بسیاری دوباره به دست آوردن دختران موهایشان را اندر تعطیلات می گذارند و در برخی مواقع بیشتر اتکال دارند، درون حالیکه درون زادگاه هایشان هستند. برخی دوباره به دست آوردن علائم متعلق است که او sleazeball هستند
- او فایده شما می گوید که وقتی بزرگتر دوباره به دست آوردن مادرت است دوستت دارد
- او از شما ارز میپرسد
- او در شب فاتحه حرکت می کند.
- او من وایشان را به آدرس یک یار شناسا معرفی می کند
- او ضمیر اول شخص جمع را از دوستان خود جای دنج می کند
- هنگامی که تلفن اکسیده میزند، او به مستراح دلو آبدستان میرود
اگر بخواهید پیدا کردن ترکیه دیدن کنید و تمایل یک مرد ترک را داشته باشید، بنابرین برای امتحان زندگی در حال تغییر نیکو باشید. اگر نزاکت مال کار می کند، خلف از وقت حسن من برای تو هستم، اگر دم کار نمی کند، ته لطفا داستان های بارغبت تعطیلات شکست خورده وجود و غیر را با مردان ترک جای دیگری دوباره پیدا کردن اینترنت نشر اشاعه می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.