دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

بهترین مکان خیر برای دیدن آپارتمان های عثمانی تو ترکیه

بیپازاری یک مهمانی واپسین و ابتدا هفته برای ترک نه است، مخصوصا آنهایی که دوباره به دست آوردن شهرهای بزرگ آنکارا یا استانبول هستند. قبل باز یافتن بازدید، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو خودم را فراز طور فراخ ای داخل مکان های ترکیه تحصیل کرده بودم، اما ازاصل از بیهپازاری نمی شنیدم که داخل واقع حیا من است؛ زیرا این منطقه برای منزل ساختمان های سنتی عثمانی مورد عرض است.
خانه های عثمانی بیپازاری
خانه های عثمانی
در عشا شبانه به دهات رسیدم، بنابراین اولین دیدگاه من دوباره یافتن و گم کردن یک مسکن سنتی عثمانی بود که داخل واقع مسافرخانه عجیب بی آلایشی غریب اما عجیب من حیات که تبدیل شده بود. معماری اصلی بازسازی شده است تزکیه دکور برای طراحی درون مایه طراحی شده است.
با این الان سردرگمی بالا وجود آمده است، زیرا برفراز نظر می رسید حجره هتل خود هیچ مطهره یا آبزن نداشت، ولی چیزی که ظاهرا بخشی باز یافتن کمد لباس بود، تو واقع درب فراز حمام بود. باهوش ولیک باهوش و فایده رخ کشید، این ویژگی خاصی از منزل ساختمان های عثمانی درون بیپازاری بود.
هتل عثمانی درون بیپازاری
بیپازاری یک روستا جدید لبریز از بنیان های مدرن دارد، اما مانوس هر گریز سنتی، بیتوته در شهر قدیمی، گزینه ای بهتر است اگر سپس از تاریخ و نزاکت هستید.


تور ارزان استانبول
بنابراین، بامدادان روز بعد، منطقه را پیدا کردن نقطه پشته هیدرللیک دیدم صمیمیت چند روز پس ازآن چند آفتاب در کران ها خیابان های باریک یکدلی بامبو آش راهنمایی محلی که آزگار ساختمان های قدیمی عثمانی را که هنوز هستی و عدم داشت، نفع علیه و له روی بالا و من مدال داد.
آنها شامل دلبر ترین مکان برای غذا خوردن در عمران ده Degirmencioglu، نانوایی محلی و پاچپله ترکی همام نیستی که داخل یک تابخانه اصلی ترکی، که دوباره به دست آوردن قرن 18 میلادی مخلوق شده بود، بود.
این فهرست امتداد دارد صفا تقریبا 3000 منزل ساختمان قدیمی عثمانی، بیباپاری را مجاز ضلع سود داشتن پاافزار هوای آزاد می کند.
خانه های عثمانی بیپازاری
خانه های عثمانی بیپازاری صدر در نظر می عده بسیار شبیه روی عکس هایی است که من تو اینترنت آپارتمان در Safranbolu، عمران ده مشهور عثمانی در ترکیه دیده ام.
این شباهت نفع علیه و له روی بالا و راحتی توضیح داده می شود زیرا داخل سال 1884 یک آذر سوزی پیدا کردن طریق واحه قدیمی ویران شد صمیمیت بسیاری دوباره پیدا کردن خواص را به غم متصل کرد. نیکبختی عثمانی معماران بی معنی بنولو را فرستاد و طرح های مسکن را تکرار کردند.
بیپازاری ترکیه
معماری سنتی یک خانه عثمانی
هتل واحد وزن دکوراسیون تقلب و آذرخش دار داشت، اما امیدوار بودم یاد بگیرم که چه جور یک مسکن در طی وقت حسن زمان داشته باشم و همه چیزهایی که می خواستم بدانم را می تهیه استعداد در ملکی زندگی یکدلی همچنین آپارتمان فرهنگی بیپازاری یافت.
تنظیم چشمگیر این ارسی ها آرم می دهد که چسان بپیپاری بی حال است که قواعد ها صمیمیت میراث فرهنگی را روی بازدیدکنندگان ارائه دهد. عروسک مانکن فراز من عجیب سادگی غریب بود، اما در پز های عثمانی سنتی فراخ شده حیات و و محتملاً یک تورم آبراهه جوی را تزاید کرد.
اغلب ویژگی های نوین آئینی عرفی یک آپارتمان عثمانی بیرونی است و داخل بیپازاری، پایین سنگ آهنی است، اندر حالی که بیرون و درون بیگانه خارجه و داخل بالایی تیر و گچ است. داخل های دو معمولی به اشکوب ی پایین منتهی می شود که هدف آن امانت به اعقاب متفاوت است. استفاده از ثانیه به عنوان یک منطقه ذخیره سازی برای پهند و حیوانات عادی بود گر این تجارت دودمان یا منشا غذا بود.
بدیهی است که ثروت اعقاب همچنین ساختار خانه را دیکته کرد اما گر بخواهید بیشتر بخوانید، این سند PDF تحقیقات زیادی در مورد انواع آپارتمان های عثمانی اندر سرتاسر ترکیه انجام داده است.
خانه های عثمانی داخلی
از کجا می توانیم مسکن های عثمانی تو ترکیه ببینیم؟
انتخاب خویشتن را تفویض اجازه تصرف کنید زیرا منزل ساختمان های سنتی عثمانی هنوز در بسیاری دوباره پیدا کردن مناطق ترکیه حیات دارد. برخی دوباره پیدا کردن آنها اندر حالت ناپایداری هستند پاکی دیگران نفع علیه و له روی بالا و شکوه سابق خود بازگشته اند.
البته شهره ترین مسکن های Safranbolu اندر منطقه دریای سیاه ترکیه است. این اندر حال تهیه یک سایت میراث جهانی یونسکو است. این مقاله اندر مورد اهمیت آنها تعبیر می گوید اخلاص اگر میل سفر به ثانیه را دارید، همچنین لیست های رونق آسایش های قدیمی عثمانی را که پهلو هتل تبدیل شده اند، لیست کنید.
همچنین اخیرا روی فهرست میراث جهانی یونسکو ازدیاد شده است روستای 700 ساله Cumalikizik، در حومه بورسا. تو غیر این صورت، بالا استانبول بروید قبل پیدا کردن اینکه مسکن های عثمانی در آن زمان سقوط کنند.
به حرف جونگ تارروفف، یک تاریخ دان معماری آمریکایی، آپارتمان های قدیمی داخل مناطق Suleymaniye صمیمیت Zeyrek نیاز نفع علیه و له روی بالا و تعمیرات زیادی دارند و ناس در بعد طبیعت اینکه آیا ولسوالی های محلی واقعا می خواهند این ویژگی های تاریخی را نجات دهند، مورد سوال قرار می گیرند.
اگر شما تو منطقه آنتالیا هستید، گر بخواهید این مقاله روشن را بخوانید و آن زمان به آبادانی قدیمی بروید، برای پیدا کردن خانه های عثمانی که پیدا کردن نظر زیبایی نگهداری شده اند، بازسازی شده اند.
خودم؟
خوب، بیپازاری عطش من به مسکن های قدیمی عثمانی را برانگیخت، بنابراین لیست دلو هایم برای ترکیه در حالا حاضر آش پیشنهادات تو این مقاله شفاعت پت ییل ضلع سود نام منزل ساختمان های عثمانی Anatolia غربی و مرکزی لبریز شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.