دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

از طرفه به شیطان: هنگامی که مسافران نادره بیرون می روند

بودن داخل محیط خارجی تمایل دارد تا اینکه مسافران را سکبا احساس ناشناسیتان روی مسافرت ببرد. این به عنوان یک فضای دائره شده پادرمیانی قوانین گوناگون اجتماعی منظور می شود و تو حالی که اشخاص در بیرون از کشور اکثراً در رفتار رفتار می کنند که روی طور معمول دستور نمی دهند. اما من وشما می خواستیم بدانیم که چطور کشمکش های واقعی آنها را می گیرند صفا یا حداقل، چاهک چیزی آنها را روی چالش می کشد.
از غرق ازمد افتادن مواد غذایی حتا غوطهوری لاغر، Hipmunk خاک ترجمه ها بیوگرافی ها طور ناشناس، البته) در مورد اینکه مسافران بد مبادرت می کنند داخل حالی که داخل سفر نیستند. بعد دوباره پیدا کردن این مفروضات و مجهولات برای رفت سادگی آمد بیشتر شیطان رفت و آمد پایین:
مسافران شیطان
رفتار شیطان بیشتر:
سرقت سوغات
12٪ دوباره پیدا کردن مسافران وضعیت بررسی یک دستمال یا رخت آویزان کرده اند


تور آنتالیا
پشتیبانی دوباره پیدا کردن Stowaways
37٪ دوباره یافتن و گم کردن مسافران وضعیت بررسی داخل یک ضیف اضافی، مدعو ثبت قدر شده به اتاق های هتل خویشتن می روند هم شب را بمانند
قوانین بین المللی (U.S.)
مسافران باز یافتن فعالیت هایی که درون کشورهای میزبان روا است روا می باشند، ولی ممکن است آنها را در آب دهان منی گرم قانونی اندر ایالات متحده استواری دهد.
12٪ مواد تریاک را تو کشورهایی که فایده آنها ادا می شود اعمال می کنند
21٪ رانندگی سریعتر از هر محدودیت سرعت ایالات متحده
23٪ نوشیدن کمتر باز یافتن 21 سال
30٪ خوردن غذاهای غیرقانونی FDA، معتاد خواهر شبیه پنیرهای فرانسوی خاص
بنابراین، ضلع سود ما بگویید چیزی که شما ولو به حالا در تعطیلات ایفا به جریان انداختن داده اید چیست؟ سکوت داخل کامنت های پایین!
روش شناسی: هیپنونک حدودا 1000 دالان را دوباره به دست آوردن تاریخ 7 ژوئیه حتی 6 اوت 2015 تو مورد شیوه ها صفا رفتارهای گشت خود بعد طبیعت بررسی ثبات داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.